РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (421)Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 210
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бровкова Е. Г. Основы маркетинга. — К.: Сирин, 1999
2.

Белошапка В. А. Стратегическое управление. Принципы и международная практика : Учебник для слушателей программ по стратег. упр. и маркетингу. — К.: Абсолют-В, 1998
3.
Теорія і практика управління організацією з погляду тисячоліть : Матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф., 24 - 26 трав. 2001р. — К.: Політехніка, 2001
4.

Форсит П.  Малобюджетный маркетинг: развитие бизнеса, не требующее больших затрат. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
5.

Хулей Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — XIV, 774: рис.
6.

Каллингэм М.  Маркетинговые исследования глазами заказчика. Как и для чего организации используют исследования рынка : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005. — XI, 259 - (Маркетинговые исслед. на практике).
7.
Маркетинг : Метод. вказівки до ситуац. вправ. — 2-е вид. — К.: НМЦ "Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні", 2004
8.

Стоун М.  Прямой и интерактивный маркетинг. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
9.

Нивен П. Р. Сбалансированная система показателей для государственных и неприбыльных организаций : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
10.

Каира З. С. Стратегии управления бизнесом : Моногр. — Донецк: ООО "Альфа-Пресс", 2005
11.

Сазерленд Д.  Стратегический менеджмент. Ключевые понятия : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
12.

Берн Р. Дж. Эффективное использование результатов маркетинговых исследований: Как принимать и осуществлять на практике наиболее оптимальные решения : Пер. с англ. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
13.

Лемберт Т.  Ключові проблеми керівника. 50 перевірених способів вирішення проблем : Порадник. — К.: Всеувито: Наук. думка, 2001 - (Усе про менедж.).
14.

Герасимчук В. Г. Маркетингова теорія і практика: проблеми становлення (Зауваження щодо концепції "4 Р") . — 2002 // Наук. вісті НТУУ "КПІ".
15.

Шнайдер Д. И.Г. Введение в маркетинг технологий и высокотехнологических товаров производственного назначения : Учеб. пособие для студ. инж. и экон. спец. — Х., 2003
16.

Завадський Й. С. . — 3-є вид. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2002
17.

Завадський Й. С. . — 3-є вид. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2002
18.

Батенко Л. П. Управління проектами : Навч. посіб. — К., 2003
19.

Глівенко С. В. Інформаційні системи в менеджменті : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. — Суми: Унів. кн., 2003
20.

Вулф Т.  Керування незисковою організацією в двадцять першому столітті. — К.: Вид. дім "Скарби", 2004
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського