РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (200)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 160
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Пономаренко И. Л. Исследование особенностей эмоционального выгорания у полезависимых/поленезависимых учителей // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9.
2.

Сорокіна В. М. Формування стилю взаємодії вчителя з учнем // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6.
3.

Головська І. Г. Суб'єктивна семантика уявлень педагога про стан емоційного вигорання // Наука і освіта. - 2008. - № 7.
4.

Кажарська О. М. Особливості формування психологічної готовності молодого вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2.
5.

Мірошник З. М. Вивчення особистості вчителя в контексті його рольової позиції // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість".
6.

Стрига Е. В. Професійний менталітет майбутніх вчителів // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2.
7.

Третяк О. С. Проблеми вимірювання здатності вчителів до саморегуляції // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
8.

Стрига Е. В. Професійний менталітет педагогів-музикантів // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2.
9.

Колбіна Л. А. Феноменологія соціально-ціннісних орієнтацій у професійній діяльності педагогів // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4.
10.

Джелилова Л. Р. Психолого-технологическая модель процесса развития профессионального мышления будущих учителей начальных классов // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9.
11.

Каткова Т. А. Синдром выгорания как следствие рабочих стрессов и его симптомы // Наука і освіта. - 2010. - № 3.
12.

Тверезовська Н. Готовність вчителя математики до роботи // Нова пед. думка. - 2009. - № 2.
13.

Яремчук С. В. Професійно-психологічна спрямованість особистості майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 1.
14.

Галян І. М. Моральність як складова структури професійної самосвідомості особистості вчителя // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 4.
15.

Кочкурова О. В. Особливості професійної ідентичності та професійного маргіналізму майбутніх учителів // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 20.
16.

Мешко О. І. Творча самореалізація особистості вчителя і деякі аспекти розвитку його професійно-педагогічної позиції // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 4.
17.

Логвіна-Бик Т. А. Професійне вигорання вчителів біології // Наука і освіта. - 2011. - № 5.
18.

Марковец Е. Л. Специфика профессионального стресса школьного учителя // Наука і освіта. - 2010. - № 3.
19.

Чебикіна Т. М. До питання щодо емоційної компетентності вчителя в контексті особистісно орієнтованих технологій перепідготовки вчителя // Наша шк.. - 2008. - № 2.
20.

Хомич Л. О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського