Пошуковий запит: (<.>U=Ш107.716$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Medvid O. Communicative and pragmatic functions of lexical blends in advertising discourse // Філол. трактати. - 2020. - 12, № 2.
|
2. |
Chulanova G. V. Manipulation strategy and tactics of blurbs // Філол. трактати. - 2014. - 6, № 4.
|
3. |
Михайлович О. П. Інтегрований підхід до вивчення рекламного тексту // Поліграфія і вид. справа. - 2019. - № 2.
|
4. |
Павлюк Л. Аксіологічні і структурні характеристики дискурсу реклами у мас-медіа // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Журналістика. - 2006. - Вип. 29.
|
5. |
Славінська М. С. Впливові семантичні маркери соціальної та політичної реклами // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2015. - № 23.
|
6. |
Смирнова А. Г. Гендерные стереотипы в рекламных текстах, ориентированных на женщин // Гуманіт. науки. - 2015. - № 2.
|
7. |
Бабій Ю. Б. Дієвість сучасного рекламного дискурсу (дієслівні домінанти) // Держава та регіони. Сер. Гуманітар. науки. - 2019. - № 1.
|
8. |
Шевченко О. К. Епітет як емотивний засіб створення образу країни у туристичному рекламному слогані // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2021. - № 35.
|
9. |
Каленюк С. О. Звертання в Інтернет-комунікації: семантика та функційні пріоритети // Філол. трактати. - 2018. - 10, № 4.
|
10. |
Соколова І. В. Категоріальна представленість інформаційно-рекламних текстів (на матеріалі сучасної англійської мови). — 2012 // Філол. трактати.
|
11. |
Михайлович О. Квазітермін у рекламному тексті: конотативний компонент значення. — 2005 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
12. |
Олексюк О. М. Ключові слова як семантичні центри рекламних повідомлень у сугестивному дискурсі // Зап. з укр. мовознавства. - 2014. - Вип. 21.
|
13. |
Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08. — К., 2003
|
14. |
Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект : монографія. — Київ: Вид. дім Дмитра Бураго, 2018
|
15. |
Васюкова Н. В. Лінгвокультурологічні та лінгвопрагматичні риси інтернет-реклами військової сфери (на матеріалі англійської, російської, української, французької мов) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — Київ, 2014
|
16. |
Чуланова Г. В. Лексичні носії експресивності. — 2012 // Філол. трактати.
|
17. |
Зирка В. В. Манипулятивные игры в рекламе: лингвистический аспект : Моногр. — Д.: ИМА-пресс, 2004
|
18. |
Ковалевська А. В. Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії // Зап. з укр. мовознавства. - 2014. - Вип. 21.
|
19. |
Михайлович О. П. Морфемна структура терміна як підгрунтя виникнення конотації (на прикладі рекламних текстів) // Поліграфія і вид. справа. - 2012. - № 3.
|
20. |
Петрова Г. Л. Національно-культурна специфіка мовної свідомості носіїв української, англійської та новогрецької мов (на матеріалі рекламного дискурсу продуктів харчування) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15. — Київ, 2019
|
| |