![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000516339<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Васюкова Н. В. Лінгвокультурологічні та лінгвопрагматичні риси інтернет-реклами військової сфери (на матеріалі англійської, російської, української, французької мов) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.15 / Н. В. Васюкова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2014. - 18 c. - укp.Розглянуто теоретичні та методологічні проблеми вивчення лінгвокультурологічних і лінгвопрагматичних рис інтернет-реклами військової сфери на основі комплексного аналізу в парадигмі мова - текст -дискурс. Аналіз здійснено шляхом поетапного розкриття лінгвокультурологічної та лінгвопрагматичної специфіки такого рекламного дискурсу в синхронно-діахронному зрізі. Концепт і модельна особистість ПАТРІОТ та концепт ВІЙСЬКОВА ЧЕСТЬ визначено ключовими в організації слоганів військових інститутів. Ефективність такої реклами зумовлює модельна особистість - ідейно-образна структура, додаткові смисли якої не тільки актуалізують значущі для національної свідомості символи та ідеї, а й формують еталонну модель воїна в рамках певного історико-культурного дискурсу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.716
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА411583 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|