РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Горбач А. Система оцінювання знань як засіб залучення учнів до різносторонньої діяльності // Пед. пошук. - 2007. - № 2.
2.

Пермякова О. Г. Моніторинг успішності французьких учнів у навчальних закладах середньої освіти у зонах пріоритетного навчання // Нова пед. думка. - 2007. - Спец. вип.
3.

Петренко Л. Система внутрішньошкільного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 2.
4.

Локшина О. І. Світові тенденції розвитку оцінювання навчальних досягнень учнів // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4.
5.

Полонська Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3.
6.

Неділько В. П. Стан здоров'я школярів і його вплив на рівень академічної успішності // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2013. - 76, № 6.
7.

Djokovic A. Towards efficient elementary school education: a Serbian perspective // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 11.
8.

Павленко О. О. Система контролю знань, умінь учнів при вивченні дисципліни "Економіка" // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27.
9.

Штельмах О. В. Моніторинг навчальних досягнень учнів у другому класі // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28.
10.

Костецька О. І. Причини виникнення шкільної тривожності молодшого школяра в процесі провідної діяльності // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28.
11.

Литвиненко В. Ю. Оцінювання знань французьких учнів у чотирьох основних вимірах педагогічної дії // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4.
12.

Пєтухова І. Розвиток ідей про тестування у вітчизняній педагогіці кінця XIX - початку XX ст. // Шлях освіти. - 2008. - № 3.
13.

Власов В. С. Контроль навчальних досягнень учнів: аналіз проблемного поля (на прикладі історії) // Шлях освіти. - 2009. - № 2.
14.

Мисан В. Про формальний підхід в оцінюванні навчальних досягнень учнів з історії, або що стоїть за положеннями міністерської інструкції // Проблеми дидактики історії. - 2010. - Вип. 2.
15.

Предик А. Пошуки шляхів збагачення засобів оцінювання успішності молодших школярів // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 3.
16.

Глазова В. В. Система роботи з формування контрольно-оцінних умінь учнів початкової школи // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44).
17.

Лов'янова І. В. Теоретичні основи контролю знань в умовах рівневого навчання // Наша шк.. - 2009. - № 6.
18.

Буринська Н. М. До проблеми оцінного контролю // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2.
19.

Редько Г. Б. Зміст і оцінювання знань учнів // Наша шк.. - 2009. - № 4.
20.

Молорова Л. В. Оцінювання результатів музичної освіти у процесі виховання естетичних уподобань учнів // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського