РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417688<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литвиненко В. Ю. 
Оцінювання знань французьких учнів у чотирьох основних вимірах педагогічної дії / В. Ю. Литвиненко // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4. - С. 120-126. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На прикладі системи середньої освіти Франції розглянуто підходи до оцінювання знань учнів у вимірах педагогічної дії - адміністративному, педагогічному, дидактичному та визначенні майстерності вчителя.

На примере среднего образования Франции рассмотрены подходы к оцениванию знаний учащихся в измерениях педагогического действия - административном, педагогическом, дидактическом и определении учительского мастерства.

By example of the secondary education in France the author examines the approaches to the assessment of student achievements in the four basis dimensions of the pedagogical activity, i.e. managerial, pedagogical, didactical and teacher mastery.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ФРА) + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського