Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.28<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Завіна В. І. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації контролю за навчальною діяльністю школярів : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — К., 1996
|
2. |
Буринська Н. М. До проблеми оцінного контролю // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2.
|
3. |
Семко М. І. Система оцінювання результатів музичної освіти школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07. — К., 2001
|
4. |
Дудкевич В. Znaczenie diagnozy i ewaluacji w nowym systemie ksztalcenia // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7.
|
5. |
Панагйотис Н. Объективная оценка успеваемости как критерий эффективности процесса физического воспитания в начальной школе Греции. — Х., 2002 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
|
6. |
Локшина О. І. Контроль та оцінка успішності учнів у школах Західної Європи. — К.: КМІУВ ім. В.Грінченка, 2002
|
7. |
Шпак М. М. Вплив педагогічної оцінки на емоційний стан учня // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13.
|
8. |
Циммерман Г. А. Деякі підходи до розробки засобів перевірки успішності навчання основ фізики // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12.
|
9. |
Евсеев В. В. Оценивание знаний обучаемых в СДО. — 2003 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
10. |
Катаєва Є. Ю. Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань в управлінні учбовим процесом : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06. — Черкаси, 2004
|
11. |
Щербей М. Комплексний підхід в оцінюванні навчальних досягнень учнів з предмету "Основи здоров'я і фізична культура". — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
12. |
Осадчая Т. Ю. Система педагогического контроля за достижениями учащихся в области физического воспитания в школах США. — 2004 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
|
13. |
Цапова С. Г. Принцип оберненого зв'язку у проектуванні засобів адекватної діагностики знань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24.
|
14. |
Чорна Н. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів методом тестування в педагогіці США : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Житомир, 2005
|
15. |
Щербей М. Ставлення школярів до комплексної методики оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
16. |
Бербец В. В. Методика діагностування навчальних досягнень учнів V - IX класів на уроках трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2005
|
17. |
Петренко Л. М. Система внутрішньошкільного експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів основної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
|
18. |
Граненко Н. Точність і валідність змісту оцінних шкал // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1.
|
19. |
Литвиненко В. Ю. Оцінювання знань французьких учнів у чотирьох основних вимірах педагогічної дії // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4.
|
20. |
Бутенко Г. П. Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
|
| |