РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (98)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.28<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Завіна В. І. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до організації контролю за навчальною діяльністю школярів : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01. — К., 1996
2.

Буринська Н. М. До проблеми оцінного контролю // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2.
3.

Семко М. І. Система оцінювання результатів музичної освіти школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07. — К., 2001
4.

Дудкевич В. Znaczenie diagnozy i ewaluacji w nowym systemie ksztalcenia // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Філос. освіти : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 7.
5.

Панагйотис Н.  Объективная оценка успеваемости как критерий эффективности процесса физического воспитания в начальной школе Греции. — Х., 2002 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
6.

Локшина О. І. Контроль та оцінка успішності учнів у школах Західної Європи. — К.: КМІУВ ім. В.Грінченка, 2002
7.

Шпак М. М. Вплив педагогічної оцінки на емоційний стан учня // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13.
8.

Циммерман Г. А. Деякі підходи до розробки засобів перевірки успішності навчання основ фізики // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12.
9.

Евсеев В. В. Оценивание знаний обучаемых в СДО. — 2003 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
10.

Катаєва Є. Ю. Інформаційна технологія автоматизованого навчання та контролю знань в управлінні учбовим процесом : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06. — Черкаси, 2004
11.

Щербей М.  Комплексний підхід в оцінюванні навчальних досягнень учнів з предмету "Основи здоров'я і фізична культура". — 2004 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
12.

Осадчая Т. Ю. Система педагогического контроля за достижениями учащихся в области физического воспитания в школах США. — 2004 // Физ. воспитание студ. творч. спец.
13.

Цапова С. Г. Принцип оберненого зв'язку у проектуванні засобів адекватної діагностики знань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24.
14.

Чорна Н. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів методом тестування в педагогіці США : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01. — Житомир, 2005
15.

Щербей М.  Ставлення школярів до комплексної методики оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
16.

Бербец В. В. Методика діагностування навчальних досягнень учнів V - IX класів на уроках трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02. — К., 2005
17.

Петренко Л. М. Система внутрішньошкільного експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів основної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
18.

Граненко Н. Точність і валідність змісту оцінних шкал // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1.
19.

Литвиненко В. Ю. Оцінювання знань французьких учнів у чотирьох основних вимірах педагогічної дії // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4.
20.

Бутенко Г. П. Діагностування навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти Великої Британії : Автореф. дис... канд. пед. наук. — К., 2006
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського