РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (45)Журнали та продовжувані видання (502)Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.523.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Terletska V. O. Evaluation and analisis of market conditions of demand indicators of automotive products of Ukraine // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
2.

Ivanechko N. Research of customer buying behavior on the Ukrainian electromobile market // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 4.
3.

Василюк А.  Інтелектуальна система Інтернет-аукціону з продажу автомобілів та аналізу автомобільного ринку. — 2011 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
4.

Мовчаренко В. В. Аналіз ринку легкових автомобілів України. — 2011 // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка.
5.

Семенов Г. А. Аналіз тенденцій розвитку сучасного ринку автозапчастин в Україні // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 4.
6.

Самсонова Л. Деформації ринку легкових автомобілів в Україні // Товари і ринки. - 2020. - № 2.
7.

Фатюха Н. Г. Дослідження впливу сезонних коливань показника собівартості реалізованої продукції на прикладі підприємства ВАТ "Мотор Січ". — 2009 // Вестн. двигателестроения.
8.

Даниленко Є. С. Етимологічний аналіз категорій "потреба" і "мотив" у контексті управління поведінкою покупців на ринку продажу легкових автомобілів // Бізнес Інформ. - 2017. - № 2.
9.

Бурлакова Г. Ю. К решению проблемы обработки мелких деталей автомобилей // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2013. - Вип. 27.
10.

Руденко В. В. Конкуренція на ринках легкових автомобілів країн Центральної та Східної Європи : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01. — К., 2004
11.

Сокол М.  Маркетинг на рынке легковых автомобилей. Анализ. Прогнозирование. Продвижение. Шаблоны. Схемы. Пошаговки. Матрицы. Бизнес-модели : соврем. пособие для практикующего маркетолога. — К.: Альфа Реклама, 2012 - (Б-ка Укр. ассоц. маркетинга).
12.

Даниленко Є. С. Маркетингова концепція управління діяльністю підприємств-автодилерів : поведінковий підхід : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Харків, 2019
13.

Жаболенко М. В. Маркетингова стратегія формування споживчого попиту на легкові автомобілі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01. — Донецьк, 2003
14.

Терлецька В. О. Методи оцінювання кон'юнктури ринку автомобілебудівної продукції // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 835.
15.

Прохницька Г. Л. Методика прогнозування кон'юнктури автомобільного ринку // Актуал. проблеми економіки. - 2006. - № 3.
16.

Тимощук М. Р. Модель часткової економічної рівноваги ринку автомобільної продукції України // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 3.
17.

Ткачов М. М. Моделювання ринку автомобільних запасних частин з урахуванням контрафакту // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 815.
18.

Манжура О. М. Моделювання управління діяльністю автодилерів на основі критерію життєздатності : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.11. — Черкаси, 2013
19.

Шубін О. О. Моніторинг ринку автомобілів: фірма, споживач, ресурси. — Донецьк: ДонДУЕТ, 2003
20.

Сайганов А. С. Обоснование организационных схем функционирования вторичного рынка сельскохозяйственной техники // Техн. сервіс агропром., ліс. та транспорт. комплексів. - 2014. - № 1.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського