Терлецька В. О. Методи оцінювання кон'юнктури ринку автомобілебудівної продукції / В. О. Терлецька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 835. - С. 216-224. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Досліджено підходи та методи оцінювання кон'юнктури ринку (КР). Визначено, що оцінювання КР - надзвичайно складний і громіздкий процес, оскільки передбачає оцінювати не тільки стан ринку, його особливості і характер, а й чинники впливу на КР. Проаналізовано існуючі методи оцінювання КР. Надано характеристику підходів до оцінювання КР у табличній формі. Розглянуто та проаналізовано вказані підходи. Розроблено модель оцінювання КР, удосконалено та надано класифікацію показників кон'юнктури. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6 + У9(4УКР)305.851.527.3-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|