Жаболенко М. В. Маркетингова стратегія формування споживчого попиту на легкові автомобілі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / М. В. Жаболенко; Донец. держ. ун-т екон. і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2003. - 19 c. - укp.Запропоновано модель "ієрархія взаємозв'язку корисності та ціни автомобіля" з метою вдосконалення структури пропозиції легкових автомобілів з урахуванням споживчих переваг, розташованих на різних рівнях їх ієрархії. Розроблено матрицю для оцінки рівня надійності автомобіля, що дає змогу визначити доцільність його пропозиції на ринку, а також алгоритм моделі формування попиту на легкові автомобілі, сформованої з використанням концепції "4P", який враховує його специфіку та необхідність концентрації основних зусиль на компоненті "сервісне обслуговування" як домінуючому в процесі задоволення попиту. Запропоновано системний алгоритм розробки нової моделі з параметрами, що забезпечують її конкурентоспроможність на обраному сегменті ринку. Розроблено модель оптимізації попиту в системі координат "споживчий сегмент - модель автомобіля", яка дозволяє визначити існуючий попит на легкові автомобілі у Донецькому регіоні певної марки відповідно до запропонованої класифікації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.6-361
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА324652 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|