Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Kulinich T. V. Directions and possibilities of small enterprises' profitability growth in the field of domestic store sales of building materials // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
|
2. |
Rakic B. Marketing challenges at the beginning of XXI century // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10.
|
3. |
Reshetnikova I. I. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
|
4. |
Mihaylova M. Outlining direct marketing features of companies applying this approach when measuring their market orientation // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2020. - Вип. 44.
|
5. |
Prynko M. S. Specialities of using marketing mix by professional organizations // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
|
6. |
Федорченко А. В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика : монографія. — Київ: КНЕУ, 2015. — 229, [1]: a-рис.
|
7. |
Шталь Т. В. Вплив маркетингу на формування конкурентоспроможності фірми // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11.
|
8. |
Котлер Ф. Десять смертних гріхів маркетингу : Ознаки і методи вирішення. — К.: Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2006 - (Надихаюче читання / Києво-Могилян. Бізнес-Шк.; N 1).
|
9. |
Пономаренко Т. В. Еволюція теоретичної думки щодо трактування маркетингових стратегій підприємств // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9.
|
10. |
Хаиров Б. Г. Концепции логистики и маркетинга в формировании отношений властных и предпринимательских структур // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 6.
|
11. | Міжнародне підприємництво : [підручник]. — Львів: АТБ, 2022
|
12. |
Форсит П. Малобюджетный маркетинг: развитие бизнеса, не требующее больших затрат. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
|
13. |
Старостіна А. О. Маркетинг : підручник. — К.: Знання, 2009
|
14. |
Тімонін О. М. Маркетинг : навч. посіб. — Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
|
15. | Маркетинг : Метод. вказівки до ситуац. вправ. — 2-е вид. — К.: НМЦ "Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні", 2004
|
16. |
Гончаров С. М. Маркетинг : Навч. посіб. — Рівне, 2007
|
17. |
Мавріна А. О. Маркетинг і логістика у здобутті конкурентної переваги на глобальному ринку. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
18. | Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів : [матеріали] IV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 21 січ. 2019 р. — Кривий Ріг: Чернявський Д.О., 2019
|
19. | Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів : матеріали II міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20 січ. 2017 р. — Кривий Ріг: Чернявський Д. О.: ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановича, 2017
|
20. | Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 трав. 2016 р., Одеса. — Одеса: ТЕС, 2016
|
| |