РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (127)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=У529.0-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Kulinich T. V. Directions and possibilities of small enterprises' profitability growth in the field of domestic store sales of building materials // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
2.

Rakic B. Marketing challenges at the beginning of XXI century // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10.
3.

Reshetnikova I. I. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
4.

Mihaylova M. Outlining direct marketing features of companies applying this approach when measuring their market orientation // Екон. вісн. ун-ту/Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди. - 2020. - Вип. 44.
5.

Prynko M. S. Specialities of using marketing mix by professional organizations // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 848.
6.

Федорченко А. В. Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика : монографія. — Київ: КНЕУ, 2015. — 229, [1]: a-рис.
7.

Шталь Т. В. Вплив маркетингу на формування конкурентоспроможності фірми // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11.
8.

Котлер Ф.  Десять смертних гріхів маркетингу : Ознаки і методи вирішення. — К.: Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2006 - (Надихаюче читання / Києво-Могилян. Бізнес-Шк.; N 1).
9.

Пономаренко Т. В. Еволюція теоретичної думки щодо трактування маркетингових стратегій підприємств // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9.
10.

Хаиров Б. Г. Концепции логистики и маркетинга в формировании отношений властных и предпринимательских структур // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 6.
11.
Міжнародне підприємництво : [підручник]. — Львів: АТБ, 2022
12.

Форсит П.  Малобюджетный маркетинг: развитие бизнеса, не требующее больших затрат. — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2005
13.

Старостіна А. О. Маркетинг : підручник. — К.: Знання, 2009
14.

Тімонін О. М. Маркетинг : навч. посіб. — Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
15.
Маркетинг : Метод. вказівки до ситуац. вправ. — 2-е вид. — К.: НМЦ "Консорціум із удоскон. менедж.-освіти в Україні", 2004
16.

Гончаров С. М. Маркетинг : Навч. посіб. — Рівне, 2007
17.

Мавріна А. О. Маркетинг і логістика у здобутті конкурентної переваги на глобальному ринку. — 2008 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
18.
Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів : [матеріали] IV Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 21 січ. 2019 р. — Кривий Ріг: Чернявський Д.О., 2019
19.
Маркетинг і менеджмент в системі національних і світових економічних інтересів : матеріали II міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 20 січ. 2017 р. — Кривий Ріг: Чернявський Д. О.: ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановича, 2017
20.
Маркетинг і цифрові технології : зб. матеріалів II Міжнар. наук.-практ. конф., 26 - 27 трав. 2016 р., Одеса. — Одеса: ТЕС, 2016
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського