РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000787475<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пономаренко Т. В. 
Еволюція теоретичної думки щодо трактування маркетингових стратегій підприємств / Т. В. Пономаренко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 9. - С. 6-12. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено поняття "стратегія" як план, конкурентні дії, модель поведінки, позиція на ринку, концепція та перспектива. Стратегія являє собою комплексний, єдиний та інтегрований план, набір дій і заходів для вирішення конкретної проблемної ситуації, досягнення цілей цілеспрямованого характеру, які розроблені заздалегідь на певний період часу. Сучасні тенденції реалізації стратегій передбачають забезпечення якості продуктів, фокусування на окремих групах споживачів і вдосконалення продуктів та послуг. Стратегії лідерства та мінімізації витрат і диференціації зазвичай орієнтовані на отримання конкурентної переваги в рамках широкого кола сегментів галузі, тоді як стратегія фокусування передбачає отримання переваг стосовно витрат або диференціації у вузьких сегментах галузі. Виявлено сучасні тенденції реалізації стратегій диференціації, лідерства, мінімізації витрат і фокусування на прикладі підприємств країн ЄС. Визначено три найбільш популярні стратегії компаній: фокус на високій якості - 52,3 % компаній ЄС використовують цю стратегію; фокус на задоволенні усталених груп споживачів - 50,3 %, що відображає світогляд або мислення підприємців на цих ринках і підтверджує теоретичну думку про те, що стратегія - це концепція, яка має прояв у світогляді зацікавлених сторін і власників бізнесу; фокус на вдосконаленні існуючих продуктів і послуг, яку в середньому використовують 41,5 % компаній. Крім цього, фокус на зверненні до нових груп споживачів використовують 37,7 % фірм ЄС, а на конкретному для клієнта рішенні - 36,7 % організацій. Доведено, що більшість компаній ЄС використовують дві або більше стратегій водночас, які побудовані на інноваційній діяльності (продуктів, послуг, бізнес-процесів).


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У529.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського