РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія Педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 357
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Kravets V. P. Actual problems of school youths' sexual education // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4.
2.

Oliynyk I. D. Developing reading skills: strategies for activating schemata // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4.
3.

Olchuvka P. Gymnasium graduates’ opinions concerning their professional orientation choice of the postgymnasium education in Poland // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4.
4.

Petrova Т. О. The usage of project works by second-year studying students of translators and interpreters’ department // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2.
5.

Гордійчук С. В. Європейський та український досвід підготовки кадрів для медсестринства // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 4.
6.

Севастьянова О. С. Ігровий характер навчально-пізнавальної діяльності учнів // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
7.

Федорейко В. С. Імітаційне комп’ютерне моделювання як ефективний засіб підготовки майбутніх учителів технології та інженерів-педагогів // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
8.

Ткачук С. І. Інноваційні педагогічні технології як аспект підготовки майбутніх учителів технологічної освіти до формування в учнів технологічної культури // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
9.

Петрова Н. М. Інноваційна діяльність вчителя як ключова категорія педагогічної інноватики // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 3.
10.

Іванюк І. В. Інтерактивні технології як чинник результативності превентивної діяльності зі схильними до девіантної поведінки учнями: теоретичний аспект // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 1.
11.

Морська Л. І. Інтерференційні процеси в навчанні граматики англійської та німецької мов майбутніх філологів // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 3.
12.

Гусак А. Л. Інформативна компетентність студентів непрофільних спеціальностей: результати констатаційного експерименту // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3.
13.

Клименко А. О. Інформаційна діяльність та загрози Інтернету у роботі викладача ВНЗ // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 1.
14.

Петрович О. Б. Інформаційно-комунікаційні технології в організації позакласної роботи з обдарованими учнями в системі літературної освіти // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 3.
15.

Тверезовська Н. Т. Інформаційно-освітнє середовище навчання: історія виникнення, класифікація та функції // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
16.

Білецька І. О. Іншомовна освіта США: полікультурні засади // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 1.
17.

Вербицька П. В. Історико-педагогічний аналіз проблеми громадянського виховання особистості // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 2.
18.

Монько Р. М. Історичний аналіз становлення системи підготовки вчителів «техніки та інформатики» в республіці Польща // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
19.

Опалюк Т. Л. Адаптивне навчання студентів та його структура // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 2.
20.

Вакалюк Т. А. Активізація логічного мислення старшокласників при розв’язуванні задач на цикл з параметром // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського