Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (46)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
РА422751
Полішко, Ганна Геннадіївна.
Національний брендинг у глобальній економічній системі [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Полішко Ганна Геннадіївна ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ, 2016. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА439881
Ніфатова, Олена Михайлівна.
Методологічні засади розвитку брендингу в інтегрованих структурах бізнесу [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ніфатова Олена Михайлівна ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ, 2018. - 36 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет технологій та дизайну

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
РА452015
Гранат, Лілія Володимирівна.
Управління брендом підприємства роздрібної електронної торгівлі [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гранат Лілія Володимирівна ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2021. - 23 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ІВ207864

How to use advertising to build strong brands [Text] / ed. J. P. Jones. - Thousand Oaks, California[etc.] : Sage publications, 1999. - 394 p.: fig. - ISBN 0-7619-1243-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Jones, John Philip (ed.)

Видання зберігається у :

5.
СО32673
"Золоті торгові марки", національний конкурс (2002 ; Київ).
Національний конкурс "Золоті торгові марки" [Текст] : офіц. кат. спонсорів, переможців та учасників = "Golden trade marks" National contest : offic. cat. of the sponsors, winners and participants / Міжнар. благод. орг. "Фонд суспіл. визнання" ; [керівник проекту Товстопльот К. ; голов. ред. Маркус Ж.]. - Київ : Євроімідж, 2002. - 382, [114] с. : кольор. іл. - Назва обкл. : Золоті торгові марки. - Назва обкл. : Golden trade marks. - Текст укр., англ. - 20000 прим. - ISBN 966-7867-23-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Товстопльот, Кирило (керівник проекту.); Маркус, Жанна (голов. ред.); "Фонд суспільного визнання", міжнародна благодійна організація

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ІВ205560
Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G (with.)

Видання зберігається у :

7.
ІВ207822
Keller, Kevin Lane.
Strategic brand management [Text] : building, measuring, and managing brand equity / K. L. Keller. - 2 ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2003. - XXIII, 788 p.: fig. - ISBN 0-13-041150-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

8.
ВС38379
Темпорал, Пол.
Эффективный бренд-менеджмент [Текст] / П. Темпорал ; пер. с англ. Т. Виноградова. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 319 с.: ил. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-2187-3. - ISBN 0-471-47925-X (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Виноградова, Т. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

9.
СО32674
"Золоті торгові марки", міжнародний конкурс (2003 ; Київ).
Міжнародний конкурс "Золоті торгові марки" [Текст] : офіц. кат. Оргкомітету = "Golden trade marks" International contest : offic. cat. of the organizational committee / Міжнар. благод. орг. "Фонд Суспіл. Визнання" ; [керівник проекту Лисак П. ; голов. ред. Маркус Ж.]. - Київ : Євроімідж, 2003. - 319, [161] с. : кольор. іл. - Назва обкл. : Золоті торгові марки. - Назва обкл. : Golden trade marks. - Текст укр., англ. - 25000 прим. - ISBN 966-7867-27-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Лисак, Пилип (керівник проекту.); Маркус, Жанна (голов. ред.); "Фонд суспільного визнання", міжнародна благодійна організація

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА669918
Винсент, Лоуренс.
Легендарные бренды [Текст] : раскрученные рекламные мифы, в которые поверил весь мир / Л. Винсент. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 333 с. - ISBN 5-8183-0791-3 (рус.). - ISBN 0-7931-5560-6 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА668602
Герман, Дан.
Рождение брэнда [Текст] : практ. руководство / Д. Герман ; пер. Е. Крикушенко. - М. : Гелеос, 2004. - 344 с. - ISBN 5-8189-0361-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Крикушенко, Е. (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВС40205
Уиллер, Алина.
Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов [Текст] : пер. с англ. / А. Уиллер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 235 с.: ил. - ISBN 5-9614-0059-Х (рус.). - ISBN 0-471-21326-8 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

13.
ВА658900
Музыкант, Валерий Леонидович.
Формирование брэнда средствами рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Экономистъ, 2004. - 606 с.: рис., табл. - (Homo Faber). - Альтернативное название : Формирование брэнда средствами PR и рекламы/ Музыкант, В. Л. - Библиогр.: с. 599-606. - ISBN 5-98118-077-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВС41591
Дробо, Кевин.
Секреты сильного бренда [Текст] : как добиться коммерческой уникальности / К. Дробо ; пер. с англ. Ю. Орлова. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 274 с. - Библиогр.: с. 273-274. - ISBN 5-9614-0109-X (рус.). - ISBN 0-273-65035-1 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Орлова, Ю. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
Österr.bibl./№5690
Hippel, Stephanie Hedwig.
Mobile Branding: Grundlagen. Erfolgsfaktoren. Kampagnen [Text] / S. H. Hippel. - Berlin : VDM Verlag Dr.Müller, 2005. - 193 S. - Бібліогр.: S. 177-187. - ISBN 3-86550-004-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

16.
ВА695590
Шмит, Бернд.
Эстетика маркетинга: стратегия менеджмента, создания брэнда и имиджа компании [Текст] / Б. Шмит, А. Симонсон ; пер. с англ. Е. В. Швец. - М. : АСТ ; М. : Транзиткнига, 2005. - 396 с.: ил. - ISBN 5-17-027868-3 (ООО "Издательство АСТ"). - ISBN 5-9578-1440-7 (ООО "Транзиткнига"). - ISBN 985-13-4101-0 (Харвест)
Перевод изд.: Marketing Aesthetics/ Bernd H.Schmitt and Alexander Simonson, 1997

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Симонсон, Алекс; Швец, Е. В. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

17.
АО265348

Англо-русский толковый словарь. Маркетинг и торговля [Текст] / лексикографы-сост. Т. Е. Апанасенко [и др.] ; общ. ред. М. А. Сторчевой ; ОЛМА медиагрупп. - М. : Экономическая школа : ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2005. - 832 с. - (Серия словарей Economicus). - ISBN 5-94849-859-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Сторчевой, М. А. (общ. ред.); Апанасенко, Т. Е (лексикографы-сост.); ОЛМА медиагрупп

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

18.
ІВ207880
Calloway, Joe.
Indispensable: how to become the company that your customers can't live without [Text] / J. Calloway. - Hoboken, New Jersey : John Wiley & Sons, 2005. - XIII, 226 p. - ISBN 0-471-70308-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

19.
ВА669936
Тамберг, Виктор.
Бренд: боевая машина бизнеса [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин. - М. : Олимп-Бизнес, 2005. - 238 с. - ISBN 5-9693-0007-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бадьин, Андрей

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА671647
Хилицки, Крис.
Минуточку внимания! [Текст] : будьте собой - и вы станете самым успешным брендом / К. Хилицки ; пер. с англ. В. О. Шагоян ; науч. ред. пер. В. Н. Савченко. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - XXII, 263 с. - ISBN 0-471-67889-9 (англ.). - ISBN 966-8644-71-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Савченко, В. Н. (науч. ред. пер.); Шагоян, В. О. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського