Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (51)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10-803.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
РА422751
Полішко, Ганна Геннадіївна.
Національний брендинг у глобальній економічній системі [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / Полішко Ганна Геннадіївна ; Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - Київ, 2016. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА439881
Ніфатова, Олена Михайлівна.
Методологічні засади розвитку брендингу в інтегрованих структурах бізнесу [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Ніфатова Олена Михайлівна ; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ, 2018. - 36 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет технологій та дизайну

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
РА452015
Гранат, Лілія Володимирівна.
Управління брендом підприємства роздрібної електронної торгівлі [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Гранат Лілія Володимирівна ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Київ, 2021. - 23 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА570566
Хисрик, Роберт Д..
Торговля и менеджмент продажи [Текст] / Р. Д. Хисрик, Р. В. Джексон. - М. : Филинъ, 1996. - 365 с. - (Экономика для практиков). - ISBN 5-900855-40-6. - ISBN 0-8120-4693-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Джексон, Ральф В

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВС31576
Хопкинс Том
Умение продавать для "чайников" [Текст] / Хопкинс Том. - К. : Диалектика, 1997. - 256 с. - (Для сомневающихся). - ISBN 966-506-050-3. - ISBN 1-56884-389-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА579245
МакГалли, Майкл Т..
Основы эффективных продаж [Текст] : советы эксперта по малому бизнесу: Поиск покупателя. Визиты "наугад". Преодоление возражений. Заключение сделок / М. Т. МакГалли. - К. : София, 1997. - 288 с. - (Школа бизнеса). - ISBN 966-7319-15-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА590693
Миллер, Стив.
Как использовать торговые выставки с максимальным эффектом [Текст] : пер. с англ. / С. Миллер. - М. : Довгань, 1998. - 126 с. - ISBN 5-7888-0093-5. - ISBN 0-8442-3204-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ІВ207864

How to use advertising to build strong brands [Text] / ed. J. P. Jones. - Thousand Oaks, California[etc.] : Sage publications, 1999. - 394 p.: fig. - ISBN 0-7619-1243-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Jones, John Philip (ed.)

Видання зберігається у :

9.
СО32673
"Золоті торгові марки", національний конкурс (2002 ; Київ).
Національний конкурс "Золоті торгові марки" [Текст] : офіц. кат. спонсорів, переможців та учасників = "Golden trade marks" National contest : offic. cat. of the sponsors, winners and participants / Міжнар. благод. орг. "Фонд суспіл. визнання" ; [керівник проекту Товстопльот К. ; голов. ред. Маркус Ж.]. - Київ : Євроімідж, 2002. - 382, [114] с. : кольор. іл. - Назва обкл. : Золоті торгові марки. - Назва обкл. : Golden trade marks. - Текст укр., англ. - 20000 прим. - ISBN 966-7867-23-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Товстопльот, Кирило (керівник проекту.); Маркус, Жанна (голов. ред.); "Фонд суспільного визнання", міжнародна благодійна організація

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА668835
Джоббер, Дэвид.
Продажи и управление продажами [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов / Д. Джоббер, Д. Ланкастер ; пер. с англ. В. Н. Егоров. - М. : ЮНИТИ-Дана, 2002. - 622 с.: рис. - Альтернативное название : Продажи. Управление продажами/ Джоббер, Д.; Ланкастер, Д. - ISBN 5-238-00465-6 (рус.). - ISBN 0-273-64210-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ланкастер, Джефф; Егоров, В. Н. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ІВ205560
Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G (with.)

Видання зберігається у :

12.
СО32674
"Золоті торгові марки", міжнародний конкурс (2003 ; Київ).
Міжнародний конкурс "Золоті торгові марки" [Текст] : офіц. кат. Оргкомітету = "Golden trade marks" International contest : offic. cat. of the organizational committee / Міжнар. благод. орг. "Фонд Суспіл. Визнання" ; [керівник проекту Лисак П. ; голов. ред. Маркус Ж.]. - Київ : Євроімідж, 2003. - 319, [161] с. : кольор. іл. - Назва обкл. : Золоті торгові марки. - Назва обкл. : Golden trade marks. - Текст укр., англ. - 25000 прим. - ISBN 966-7867-27-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:
  

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Лисак, Пилип (керівник проекту.); Маркус, Жанна (голов. ред.); "Фонд суспільного визнання", міжнародна благодійна організація

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ІВ207822
Keller, Kevin Lane.
Strategic brand management [Text] : building, measuring, and managing brand equity / K. L. Keller. - 2 ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2003. - XXIII, 788 p.: fig. - ISBN 0-13-041150-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

14.
ВС38379
Темпорал, Пол.
Эффективный бренд-менеджмент [Текст] / П. Темпорал ; пер. с англ. Т. Виноградова. - СПб. : Издательский Дом "Нева", 2003. - 319 с.: ил. - (Современный бизнес). - ISBN 5-7654-2187-3. - ISBN 0-471-47925-X (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Виноградова, Т. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

15.
ВА669918
Винсент, Лоуренс.
Легендарные бренды [Текст] : раскрученные рекламные мифы, в которые поверил весь мир / Л. Винсент. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2004. - 333 с. - ISBN 5-8183-0791-3 (рус.). - ISBN 0-7931-5560-6 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА668602
Герман, Дан.
Рождение брэнда [Текст] : практ. руководство / Д. Герман ; пер. Е. Крикушенко. - М. : Гелеос, 2004. - 344 с. - ISBN 5-8189-0361-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Крикушенко, Е. (пер.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВС40205
Уиллер, Алина.
Индивидуальность бренда. Руководство по созданию, продвижению и поддержке сильных брендов [Текст] : пер. с англ. / А. Уиллер. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2004. - 235 с.: ил. - ISBN 5-9614-0059-Х (рус.). - ISBN 0-471-21326-8 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

18.
ВА658900
Музыкант, Валерий Леонидович.
Формирование брэнда средствами рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по спец. 061500 "Маркетинг" и 350700 "Реклама" / В. Л. Музыкант. - М. : Экономистъ, 2004. - 606 с.: рис., табл. - (Homo Faber). - Альтернативное название : Формирование брэнда средствами PR и рекламы/ Музыкант, В. Л. - Библиогр.: с. 599-606. - ISBN 5-98118-077-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВС41588
Коу, Джон.
Маркетинг и продажи В2В [Текст] / Д. Коу ; пер. с англ. М. З. Штернгарц. - М. : Росмэн-Бизнес, 2004. - 239 с. - Альтернативное название : В2В. Маркетинг & продажи/ Коу, Д. - ISBN 5-353-01761-7 (рус.). - ISBN 0-471-40879-7 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Штернгарц, М. З. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА669936
Тамберг, Виктор.
Бренд: боевая машина бизнеса [Текст] / В. Тамберг, А. Бадьин. - М. : Олимп-Бизнес, 2005. - 238 с. - ISBN 5-9693-0007-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бадьин, Андрей

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського