Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (683)Автореферати дисертацій (5)Реферативна база даних (576)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 812
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА863967
Брукс, Донна.
10 секретов преуспевающих мужчин, о которых хотят знать женщины [Текст] / Донна Брукс, Линн Брукс ; [пер. с англ. Ю. Бондарева]. - Москва : Гранд : Фаир-пресс, 2003. - 292, [2] с. : ил. - (Portfolio для бизнес-леди). - Бібліогр. в підрядк. прим. - Пер. изд. : Ten Secrets of Successful Men That Women Want to Know / Dr. Donna Brooks and Lynn Brooks. - New York [etc.], 2002. - 5000 прим. - ISBN 5-8183-0688-7 (рус.). - ISBN 0-07-138517-7 (англ.)
Десять универсальных рецептов карьерного роста. Стратегия и тактика поведения руководителя. Избавление от ложных стереотипов. Создание собственного бренда. - Дод. тит. арк. англ. - Кн. надійшла у пошкодженому вигляді (обкл.).

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Брукс, Линн Брукс; Бондарев, Ю. (пер.); Brooks, Donna; Brooks, Lynn

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВА628890
Лукич, Радмило М..
10 секретов продаж: В чем разница между лучшими и средними рузультатами [Текст] / Р. М. Лукич. - М. : Книга и бизнес, 2001. - 79 с.: рис. - ISBN 5-212-00864-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА648211
Эллвуд, Ян.
100 приемов эффективного брендинга [Текст] / Я. Эллвуд ; пер. с англ. С. Жильцов ; ред. пер. КаЮ. Н. Каптуревский. - СПб. : Питер ; М. ; Х. ; Минск : [б.и.], 2002. - 367 с. - (Серия "Маркетинг для профессионалов"). - Библиогр.: с. 351-357. - ISBN 5-97423-109-3. - ISBN 0-7494-3279-9 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Каптуревский, Ю. Н. (ред.); (ред.пер.); Жильцов, С. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд
Основний фонд

4.
ВА574609
Геффрой, Эдгар К..
200 рецептов успеха в коммерции. Одностраничный метод [Текст] : пер.с нем. / Э. К. Геффрой ; пер.с нем. Н. А. Врублевская. - М. : Интерэксперт, 1997. - 248 с. - ISBN 5-85523-017-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Врублевская, Н. А. (пер.с нем.)

Видання зберігається у :

5.
АО264151
Шиффман, Стивен.
25 стратегий продаж, или С этого дня ваши продажи взлетят до небес! [Текст] : пер. с англ. / С. Шиффман. - М. : HIPPO, 2004. - 144 с. - ISBN 5-98293-019-9 (рус.). - ISBN 1-58062-116-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА654249
Тимм, Пол Р..
50 идей, необходимых для удержания клиентов [Текст] : человек, который не прочитал эту книгу, не должен открывать магазин / П. Р. Тимм ; пер. с англ. Е. Минеева, О. Цветкова. - 3.изд. - СПб. [и др.] : Питер, 2004. - 208 с.: ил., табл. - (Серия "Деловой бестселлер"). - ISBN 5-94723-630-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Минеева, Е. (пер. с англ.); Цветкова, О. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

7.
CDR484/ІВ206209

ACT! Express TM [Text]. - [s. l.] : Interact Commerce Corporation, 2001. - 1 CDR. - ISBN 0-07-255029-5
CD-ROM

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

8.
ІВ218177
Holtz, Bettina.
Alters-, Perioden- und Kohorteneffekte bei der Veränderung von Konsumentenverhalten im Zeitverlauf [Text] : eine Anwendung der Kohortenanalyse am Beispiel konsumspezifischer Werte : Diss. / Bettina Holtz ; Univ. Rostock. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2010. - 162 S. : Abb. - Бібліогр.: с. 143-162. - ISBN 978-3-86955-437-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität Rostock

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА860117
Берґ, Наталі.
Amazon і майбутнє електронної торгівлі. Корпоративна еволюція найбільшої у світі клінтоорієнтованої компанії [Текст] / Наталі Берґ, Мія Найтс ; [пер. з англ. Олександра Оржицького]. - Харків : Віват, 2023. - 461, [1] с. : табл., рис. - (Бізнес). - Назва на корінці : Amazon і майбутнє електронної торгівлі. - Бібліогр.: с. 403-460. - Пер. изд. : Amazon. How the world's most relentless retailer will continue to revolutionize commerce / Natalie Berg, Miya Knights. - Croydon, 2019. - 1100 прим. - ISBN 978-966-982-332-8 (укр.). - ISBN 978-0-7494-8279-4 (англ.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Титан комерції XXI століття виріс зі звичайного книжкового ритейлера. Під час написання цієї книжки продажі Аmаzоn складали щонайменше половину від усіх онлайн-продажів у США. Так, ідеться про одну з найдорожчих публічних компаній у світі, лідера ринку хмарних обчислень і публічних голосових технологій. Для конкурентів Аmаzоn нещадний і грізний. Для покупців — легкий і дедалі необхідніший, адже Аmаzоn — це доступ до мільйонів продуктів із найшвидшим доставленням. А як щодо доступу за лаштунки найбільшої у світі клієнтоорієнтованої компанії? На вас чекає чимало провокативного й такого, про що прагнуть дізнатися власники великих і дрібних торговельних мереж. Аmаzоn задає глобальні ритейл- тренди, тож будьте в тренді!


Дод. точки доступу:
Найтс, Мія; Оржицький, Олександр (пер.); Berg, Natalie; Knights, Miya

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА870941
Стоун, Бред.
Amazon без меж. Як Джефф Безос розбудував глобальну імперію [Текст] / Бред Стоун ; пер. з англ. Наталки Кошманенко. - Київ : Наш Формат, 2024. - 472, [1] с. - Пер. изд. : Amazon unbound. Jeff Bezos and the Invention of a Global Empire / Brad Stone. - New York, 2021. - 2000 прим. - ISBN 978-617-8277-63-5 (паперове видання). - ISBN 978-617-8277-64-2 (електронне видання)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Як компанії Amazon вдалося спершу захопити сферу інтернет-торгівлі, а потім проникнути чи не в кожну домівку з товарами й послугами, фільмами й серіалами, хмарними сервісами та навіть ідеями роботів і польотів у космос? Як Джефф Безос у 2018-2021 роках став найбагатшою людиною світу? Відповіді на ці питання шукає журналіст Бред Стоун, Він ретельно вивчає бізнес-феномен, який за три десятиліття перетворився з ідеї на панівну силу. Також Стоун досліджує еволюцію Безоса від гіка до дисциплінованого мільярдера з глобальними амбіціями. Це книжка про бізнес, масштабне мислення, жорсткі рішення, ризики й вплив, що безповоротно змінює світ.


Дод. точки доступу:
Кошманенко, Наталка (пер.); Stone, Brad

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
UNCTAD/ITCD/TAB/12
Scollay, Robert.
An integrated approach to agricultural trade and development issues: Exploring the welfare and distribution issues [Text] / R. Scollay, J. Gilbert ; UNCTAD. - New York ; Geneva : UN, 2001. - vi, 44 p. - (Policy issues in international trade and commodities study series , ISSN 1607-8291 ; 11). - ISBN 92-1-112525-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Gilbert, John; UNCTAD

Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН

12.
MFI5897/1-3
Malamud, Semyon.
Asset pricing for idiosyncratically incomplete markets [Text] : diss. / S. Malamud ; Swiss Federal Institute of technology Zürich. - Zürich : [б.в.], 2006. - 202 p. - (ETH-Diss ; 16651)
3 mfishe

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Swiss Federal Institute of technology Zürich

Видання зберігається у :

13.
ВА855363
Бинай Кумар Синх
Audi - мой бренд [Текст] : пер. с англ. / д-р Бинай Синх. - Одеса : Фенікс, 2021. - 60 с. : кольор. іл. - 100 прим. - ISBN 978-966-928-700-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ІВ205560
Gregory, James R.
Branding across borders [Text] : a guide to global brand marketing / J. R. Gregory ; with J. G. Wiechmann. - Chicago[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XXIV, 232 p.: fig. - ISBN 0-658-00945-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiechmann, Jack G (with.)

Видання зберігається у :

15.
ІВ228142
Kall, Jacek.
Branding na smartfonie [Text] : komunikacja mobilna marki / Jacek Kall. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015. - 235 s. : il., tab. - Бібліогр.: с. 205-227. - ISBN 978-83-264-1479-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ІВ208709/CDR687
Bowerman, Bruce L..
Business statistics in practice [Text] / B. L. Bowerman [та ін.]. - 2. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill. McGraw-Hill Erwin, 2001. - XXIII, 856 p.: ill. + CD-ROM. - (McGraw-Hill/Irwin series : operations and decision sciences). - ISBN 0-07-232058-3
Z dodatkom CDR687

Рубрикатор НБУВ:
 С61 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
O'Connell, Richard T.; Hand, Michael L.

Видання зберігається у :

17.
CDR687/ІВ208709
Bowerman, Bruce L..
Business statistics in practice [Elektronnyj resurs] / B. L. Bowerman [та ін.]. - 2. ed. - [Boston][etc.] : McGraw-Hill, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM. - ISBN 0-07-241531-2
Dodatok do knygy iB208709. - System requirements: Microsoft Windows 95, 98, or NT 4.0 24 MB of RAM, Pentium II or better processor CD-ROM drive (4x or faster required), SVGA color monitor running at least 256 colors Soundblaster or compatible sound card, External speakers or headphones

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
O'Connell, Richard T.; Hand, Michael L.

Видання зберігається у :

18.
WB/10.7

Commodity Market Reforms [Text] : lessons of Two Decades / ed. T. Akiyama [etc]. - Washington, D.C. : World Bank, 2001. - xii, 289 p. - (World Bank Regional and Sectoral Studies). - ISBN 0-8213-4588-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Akiyama, Takamasa (ed.)

Видання зберігається у :
Зал публікацій ООН

19.
ІВ213687

Consumer policy toolkit [Text] / Organization for economic co-operation and development. - Paris : OECD publishing, 2010. - 125 p. : fig. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-92-64-07965-6 (print). - ISBN 978-92-64-07966-3 (PDF)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Organization for economic co-operation and development

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ІВ207213
Arnould, Eric.
Consumers [Text] / E. Arnould [та ін.]. - Boston[etc.] : McGraw-Hill, 2002. - XVIII, 750 p.: fig. - ISBN 0-256-13360-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Price, Linda; Zinkhan, George

Видання зберігається у :

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського