Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.120-803.4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
1.
ВС31706

Продажа Продажа [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 72 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-025-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Московская Ассоциация Предпринимателей

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ВС31707

Расширение ассортимента товаров и услуг [Текст] : учеб. пособие для студ. экон. спец. высш. учеб. заведений: Пер. с англ. / Московская Ассоциация Предпринимателей. - М. : ДеКА, 1994. - 64 с. - (Энциклопедия малого бизнеса ; блок 4) (Маркетинг в малом бизнесе). - ISBN 5-86006-021-X

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Московская Ассоциация Предпринимателей

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВС43304

Управление розничным маркетингом [Текст] : пособие: Пер. со 2-го англ. изд. / Д. Гилберт [и др.] ; ред. Д. Гилберт. - М. : Инфра-М, 2005. - XVI, 570 с.: рис., табл. - Библиогр.: в конце разд. - ISBN 5-16-002332-1 (ИНФРА-М). - ISBN 0-273-65511-6 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Гилберт, Дэвид; Бэмфилд, Джошуа; Белл, Джеймс; Майерс, Хейли; Гилберт, Дэвид (ред.)

Видання зберігається у :
Універсальний підсобний фонд

4.
АО264694
Уайли, Питер.
Продажи по телефону [Текст] : карманный справочник / П. Уайли ; пер. А. Яковенко. - М. : HIPPO, 2004. - 112 с.: ил. - ISBN 5-98293-026-1 (рус.). - ISBN 1-87047-139-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Яковенко, А. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА668612
Хоган, Кевин.
Самураи продаж [Текст] : XXI век - новая модель бизнеса / К. Хоган, У. Хортон ; пер. с англ. Ю. О. Анохина. - М. : Рипол классик, 2004. - 350 с. - (Серия "Бизнес и успех"). - ISBN 5-7905-2136-3. - ISBN 1-58980-007-9 (США)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Хортон, Уильям; Анохина, Ю. О. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА670218
Хамби, Клайв.
Набирая очки [Текст] : как розничная сеть супермаркетов Tesco выиграла битву за лояльного покупателя / К. Хамби [и др.] ; пер. с англ. В. О. Шагоян ; науч. ред. пер. В. Н. Савченко. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 293 с. - ISBN 966-8644-70-0. - ISBN 0-7494-3578-X (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Хант, Терри; Филлипс, Тим; Савченко, В. Н. (науч. ред. пер.); Шагоян, В. О. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА670171
Гитомер, Джеффри.
Принципы Паттерсона и продажи в XXI веке [Текст] / Д. Гитомер ; пер. М. Жильцов. - М. [и др.] : Питер, 2005. - 190 с. - (Деловой бестселлер). - ISBN 5-469-00527-5. - ISBN 0-471-66262-3 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Жильцов, М. (пер.); (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА739550
Джексон, Том.
Индустрия моды [Текст] / Тим Джексон, Дэвид Шоу ; пер. с англ. О. В. Теплых. - К. : Баланс Бизнес Букс, 2011. - 395 с. : рис., табл. - Пер. изд. : The Fashion Handbook / Tim Jackson and David Shaw. - 2006. - 1500 прим. - ISBN 0-415-25580-5 (англ.). - ISBN 978-966-415-012-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Шоу, Дэвид; Теплых, О. В. (пер.); Jackson, Tim; Shaw, David

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
CDR484/ІВ206209

ACT! Express TM [Text]. - [s. l.] : Interact Commerce Corporation, 2001. - 1 CDR. - ISBN 0-07-255029-5
CD-ROM

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

10.
ІВ206209
Futrell, Charles M..
Fundamentals of selling [Text] : customers for life / C. M. Futrell. - 7. ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill: Irwin, 2002. - XXIII, 577p.: ill. + 1 CDR. - (The Irwin /Mcgraw-Hill series in marketing). - ISBN 0-07-239886-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

11.
CDR427/ІВ205964

Sales force management [Text] / G. A. Churchill [a.o.] ; prep. N. M. Ford, M. W. Johnston. - 6. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - 1 CDR. - ISBN 0-07-234874-7
CDR

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Churchill, Gilbert A.; Ford, Neil M.; Walker, Orville C.; Johnston, Mark W.; Tanner, John F.; Ford, Neil M. (prep.); Johnston, Mark W. (prep.)

Видання зберігається у :

12.
ІВ205964/CDR427

Sales force management [Text] / G. A. Churchill [a.o.]. - 6. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - XXIV, 727p.: fig.+ 1 CDR. - (The Irwin/McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-027555-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Churchill, Gilbert A.; Ford, Neil M.; Walker, Orville C.; Johnston, Mark W.; Tanner, John F.

Видання зберігається у :

13.
ІВ210065
Stiller, Michael.
Kundenberatung im persönlichen Verkauf. Ein problemlösungsorientierter Ansatz für den stationären Einzelhandel [Text] : Diss. / M. Stiller ; Die Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Rheinisch-Westfälischen Technischen Hochschule Aachen. - Wiesbaden : Deutscher Universitäts-Verl., 2006. - IV, 178 S.: Abb., Tab. - Бібліогр.: S. 153-176. - ISBN 10 3-8350-0473-5. - ISBN 13 978-3-8350-0473-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Die Fakultät für Wirtschaftswissenschaften der Rheinisch-Westfälischen Technischen Hochschule Aachen

Видання зберігається у :

14.
ВС68300
Праєт, Дуглас ван.
Несвідомий брендинг. Як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг [Текст] / Дуглас ван Праєт ; [пер. з англ. Я. Машико]. - Харків : Ранок, 2020. - 302, [1] с. - Бібліогр.: с. 267-297. - Пер. изд. : Unconscious Branding: How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing / Douglas Van Praet. - 2012. - 1500 прим. - ISBN 978-617-09-6158-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Машико, Я. (пер.); Praet, Douglas Van

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВС68463
Шерман, Леонард.
Поки пес пса лає, кіт перемагає. Менеджмент без догм [Текст] / Леонард Шерман ; пер. з англ. [І. Грицак]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2021. - 367 с. : рис., табл. - Бібліогр. в прим.: с. 337-367. - Пер. изд. : If You`re in a Dogfight, Become a Cat! Strategies for Long-term Growth / Sherman, Leonard . - 2017. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7858-97-2
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Грицак, Ірина (пер.); Sherman, Leonard

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ІВ228979
Świerczyńska-Kaczor, Urszula.
Wirtualny rynek. Inwestorzy. Przedsiębiorstwa. Klienci [Text] / Urszula Świerczyńska-Kaczor, Paweł Kossecki. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008. - 179 s. : rys., tab. - Бібліогр.: с. 163-173. - ISBN 978-83-7133-379-8

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Kossecki, Paweł

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА856057

Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний [Текст] = Zarządzanie marką: globalny wymiar, lokalny wybór : міжнар. колект. монографія / [J. W. Wiktor та ін.] ; за ред. д-ра наук з держ. упр., проф. Є. В. Ромата ; Ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка [та ін.]. - Київ : Студцентр, 2021. - 256 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 300 прим. - ISBN 978-966-7530-58-7

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Wiktor, Jan W. ; Sobura, Joana ; Sanak-Kosmowska, Katarzyna; Багорка, Марія Олександрівна; Білявська, Юлія Вікторівна; Білявський, Валентин Миколайович; Брінь, Павло Володимирович; Гаврилюк, Алла Михайлівна; Доценко, Катерина Олексіївна; Задорожна, Руслана Павлівна; Іванець, Тетяна Олександрівна; Кадирус, Ірина Григорівна; Калініна, Марина Петрівна; Кепко, Валентина Миколаївна; Курбацька, Лариса Миколаївна; Кушнір, Мирослава Анатоліївна; Ліпич, Любов Григорівна; Малімон, Віталій Іванович; Меченкова, Наталія Михайлівна; Пилявська, Дар'я Олегівна; Підгурська, Вікторія Олександрівна; Решетілова, Тетяна Борисівна; Ромат, Євгеній Вікторович; Сатир, Лариса Михайлівна; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Федоришина, Ірина Леонідівна; Федоришина, Катерина Олександрівна; Хілуха, Оксана Анатоліївна; Шабліовський, Володимир Євгенович; Шевченко, Олена Леонідівна; Щегельська, Юлія Павлівна; Яцюк, Дмитро Васильович; Ромат, Євгеній Вікторович (ред.); Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ). Інститут журналістики; Краківський економічний університет; Об'єднання маркетологів України; Спілка рекламістів України

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА857957
Шварцфарб, Амос.
Продавай більше і швидше. Cтратегія крутого стартапу [Текст] / Амос Шварцфарб ; [пер. з англ. Д. Петрушенко]. - Харків : Віват, 2022. - 236, [2] с. : мал. - (Бізнес). - Назва на корінці : Продавай більше і швидше. - Пер. изд. : Sell more Faster : the ultimate sales playbook for startups / Amos Schwartzfarb. - Hoboken, 2019. - 1400 прим. - ISBN 978-966-982-803-3 укр. - ISBN 978-966-942-862-2 (серія). - ISBN 978-1-119-59780-3 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Анотація: Стартапери часто не знають, де шукати клієнтів, як завоювати ринок, збільшити фінансування, наймати людей, які вміють продавати. А про те, щоб отримати венчурне фінансування та знайти інвесторів, узагалі не йдеться. Амос Шварцфарб стане вашим ментором на весь час подорожі світом продажів. Упорядкований підхід до виявлення вашого клієнта гарантовано! Так само, як практичні поради, апробовані на багаторічному бізнес-досвіді, і найнесподіваніші інсайти...


Дод. точки доступу:
Петрушенко, Дар'я (пер.); Schwartzfarb, Amos

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА867256
Росс, Марія.
Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху. Правила гри для брендів, лідерів і команд [Текст] / Марія Росс ; пер. з англ. Наталії Валевської. - Київ : Yakaboo Publishing, 2021. - 229, [1] с. - Назва обкл. : Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху. - Бібліогр.: с. 212-216. - Пер. изд. : The Empathy Edge: Harnessing the Value of Compassion as an Engine for Success / Maria Boss. - 2021. - 1500 прим. - ISBN 978-617-7933-11-2 (укр.). - ISBN 978-1-989023-79-6 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 177.74 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Валевська, Наталія (пер.); Boss, Maria

Видання зберігається у :
Основний фонд

 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського