Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Бібліотекарям - Електронний каталог НБУВ (2)Каталог залу бібліотекознавчої літератури (1)Бібліотекарям - Наукова електронна бібліотека (1)
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*(<.>K=AGE<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

1.
Vaagan R. 
Initiatives of the International Library Community to Promote Free Access to Information and Freedom of Expression / R. Vaagan // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 3. - С. 1212-1215. - англ.

Висвітлено питання етики бібліотечної та інформаційної діяльності. Зазначено, щодо IFLA/FAIFE бере участь у багатьох ініціативах, спрямованих на вирішення проблем інформаційної доби. Ці ініціативи містять у собі цілий комплекс заходів - від публікації політичних заяв і кодексів етики на веб-сайті IFLA/FAIFE до видання книг з етики та проведення семінарів за відповідною тематикою.

Исследованы вопросы этики библиотечной и информационной деятельности. IFLA/FAIFE участвует в ряде инициатив, направленных на решение этих проблем информационного века. Данные инициативы включают в себя целый комплекс мероприятий от публикации политических заявлений и кодексов этики на веб-сайте IFLA/FAIFE до издания книг по этике и проведения семинаров по соответствующей тематике.

While the entire library and information field is rapidly being reshaped, ethics of librarianship and information ethics are emerging as increasingly important dimensions of the information age. In response to this IFLA/FAIFE are involved in a number of initiatives to meet the challenges of the information age, ranging from listing policy statements and ethical codes on the IFLA/FAIFE website to publishing books on ethics and arranging relevant workshops.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(0)л5 + Ч231.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347002/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Дзюба Н. И. 
Детское чтение глазами библиографа / Н. И. Дзюба // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 2. - С. 819-821. - рус.

Висвітлено сучасний стан дитячого читання, проблеми вивчення інформаційних запитів читачів ДБУ для дітей як одну з форм ефективної діяльності бібліотеки, а також особливості проведення аналізу читацьких запитів у тематичному і віковому аспектах.

Рассмотрено современное состояние детского чтения, проблемы изучения информационных запросов читателей ГБУ для детей как одной из форм эффективной деятельности библиотеки, а также особенности проведения анализа читательских запросов в тематическом и возрастном аспектах.

The current state of children's reading is discussed. Studying information demands of SCL users is examined as one of the forms of Library's efficient activities. The topical and age aspects of users' demands are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Nidal Al-Ahmad. Al-Ahmad 
Опыт Иордании в обучении библиотековедению Jordan's Experience in Teaching Library Science / Al-Ahmad. Al-Ahmad Nidal // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

Розглянуто бібліотеку як одну з найважливіших установ, яка є джерелом освіти, знань та різноманітної інформації. Окрім того, кількість цих просвітницьких установ, їхня розмаїтість та кількість користувачів відображають потребу громадян у знаннях. Важливість ролі бібліотеки збільшується в інформаційну епоху, тому що бібліотека відбирає, зберігає, організовує та передає інформацію. Ця роль постійно зростає та підсилює пріоритетність бібліотеки на етапах загального розвитку. Продемонстровано важливість бібліотек та інформаційних центрів для Йорданії на сьогодні. Детально розкрито сучасний стан бібліотечних та інформаційних технологій як основної дисципліни, яка вивчається в університетах Йорданії, висвітлено проблеми та перешкоди, що виникають перед бібліотекарями та викладачами. Наведено рекомендації та рішення, що можуть бути використані для розвитку та підвищення стандартів цієї науки.

Библиотека рассматривается как одно из важнейших учреждений, которое является источником образования, знаний и всевозможной информации. Кроме того, количество этих просветительских учреждений, их разнообразие и количество пользователей отражают потребность граждан и общества в знаниях. Важность роли библиотеки усиливается в информационную эпоху, так как библиотека отбирает,хранит, организует и передает информацию. Эта роль постоянно возрастает и подчеркивает приоритетность библиотеки на этапах всеобщего развития. Данное исследование, озаглавленное "Опыт Иордании в обучении библиотековедению" демонстрирует значимость библиотек и информационных центров для Иордании сегодня. Подробно раскрыто современное состояние библиотечных и информационных технологий как основной дисциплины, изучаемой в университетах Иордании, освещены проблемы и препятствия, с которыми сталкиваются библиотекари и преподаватели. Приведены рекомендации и решения, которые могут быть использованы для развития и повышения стандартов этой науки.

The library is considered one of the most important institutions. I t is a source for education, knowledgeand information of all types. Moreover, the number of such educational outlets, their diversity and thenumber of users reflect the awareness of the individuals and society for knowledge.The significant role of libraries increases in the age of information as the library chooses, store arrange andtransmits information. This role is intensified continuously, thus reinforcing its fundamental pioneeringrole in phases and trends of comprehensive development.This research entitled "JORDAN'S EXPERIENCE IN TEACHING LIBRARY SCIENCE" illustrates theimportance of libraries and information centers in Jordan today.This research furthermore sheds the light indetail the present status quo in the field of libraries and informationtechnology as a major academic study in Jordanian universities, with a focus on problems and obstaclesfacing librarians and academics.The study concludes with some recommendations andsolutions that could help in developing and upgradingthe standard of this science.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73р31(5ЙОР) + Ч734(5ЙОР)

Рубрики:

4.
Шрайберг Я. Л. 
Библиотеки и университеты в электронно-информационной среде: первые шаги на пути от информационного общества к обществу знаний / Я. Л. Шрайберг // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 12-я Междунар. конф. "Крым 2005". - 2005. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - рус.

Відображено головні особливості розвитку бібліотечно-інформаційних та освітніх технологій на сучасному етапі еволюції людського суспільства. Цей етап охарактеризовано початком переходу від інформаційного суспільства до суспільства знань - кінцевої мети трансформації суспільства в інформаційне століття. Проаналізовано основні напрями цього переходу як стану в галузі комп'ютерно-комунікаційних технологій, рівень правового стану суспільства, в першу чергу, в галузі авторського права та інтелектуальної власності у сфері електронної інформації, роль бібліотек та університетів у підвищенні рівня інформаційності та освіченості суспільства.

In his Annual report to be presented to the "Crimea 2005" International Conference, the author reviews the main features of library, information and educational technologies at the current stage of the human society evolution. This stage is characterized by the transition from the information society to the society of knowledge which is the final goal of social transformation in the information age. Analyzed are the main keystones of the transition, i. e.computer and communication technologies statuslegal support of the transition, first of all, copyright and intellectual property rights in the field of digital information, the role of libraries and universities in providing information and education, etc. Traditionally, the Annual Paper introducesthe Conference professional program and guides through its subject scope and main feature events.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(0)7 + Ч484(0)711

Рубрики:

5.
Надденная Л. М. 
Краеведение как одно из направлений деятельности школьной библиотеки / Л. М. Надденная // Наша шк.. - 2013. - № 2. - С. 35-36. - рус.

На основании опыта работы в школьной библиотеке рассмотрено значение литературного краеведения в процессе работы с разными возрастными категориями читателей. Рассмотрены составные части этой работы: формирование краеведческого фонда, создание справочного аппарата, популяризация краеведческих знаний.

На підставі досвіду роботи в шкільній бібліотеці розглянуто значення літературного краєзнавства в процесі роботи з різними віковими категоріями читачів. Розглянуто складові частини цієї роботи: формування краєзнавчого фонду, створення довідкового апарату, популяризація краєзнавчих знань.

Based on experience in the school library is considered important literary local history in the process of working with different age groups of readers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського