Конференції

Бази даних

Бібліотекарям - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Бібліотекарям - Електронний каталог НБУВ (268)Каталог залу бібліотекознавчої літератури (72)Бібліотекарям - Наукова електронна бібліотека (1)Бібліотекарям - Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: ((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*((<.>U=Ч73$<.>)+(<.>U=Ч81$<.>)+(<.>U=Ч24$<.>)+(<.>U=Ч611$<.>)+(<.>RZN=LIB$<.>))*<.>U=Ч739$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 201
Представлено документи з 1 до 20
...

1.
Гордієнко А. І. 
Дитяча бібліотека як культуротворчий феномен: український досвід : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01 / А. І. Гордієнко; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 2018. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено дитячій бібліотеці як культуротворчому феномену, діяльність якої підпорядкована збереженню й використанню культурної спадщини як основи національно-культурної ідентичності. Метою роботи є з’ясування культурної складової процесу формування громадянського світогляду підлітків засобами дитячих бібліотек у діалектиці його соціокультурної сутності та проявів. У дослідженні дитячу бібліотеку розглянуто у контексті соціокультурного життя людського суспільства, а закономірності її розвитку - як відображення еволюції духовних цінностей суспільства. Відзначено, що діяльність дитячих бібліотек України повинна бути підпорядкована одній загальній меті - оптимальному культурно-інформаційному забезпеченню життєдіяльності суспільства в цілому і кожного читача зокрема. Вихідним положенням для розроблення обґрунтованої моделі діяльності дитячої бібліотеки як відкритої культурної інституції, призначеної для сприяння використанню накопиченого людством знання шляхом вільного доступу до нього, зберігання документованого знання як суспільного надбання, забезпечення дітям оптимальних умов для культурного розвитку, формування і задоволення їхніх освітніх, комунікативних та інших потреб, стало визначення місії дитячої бібліотеки як сприяння соціокультурному становленню особистості через створення контенту саморозвитку, який передбачає доступність сукупного знання людства та формування системи цінностей, що ґрунтується на принципах гуманізму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.154 + Ч739.4(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА432492 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Баліка Л. М. 
Розвиток інтересу до читання в учнів у процесі діяльності шкільних бібліотек в Україні (1962-1991 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Баліка; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Рівне, 2017. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні основи дослідження, удосконалено наукове уявлення про історіографію проблеми та джерельну базу дослідження. Уточнено сутність ключових понять: "інтерес", "інтерес до читання", "читання", "освітній простір", "бібліотека", "шкільна бібліотека", "розвиток інтересу до читання в учнів у процесі діяльності шкільних бібліотек". Проаналізовано організаційно-педагогічні засади діяльності шкільних бібліотек у 1962-1991 pp. щодо розвитку інтересу до читання (нормативно-правове забезпечення діяльності шкільних бібліотек: закони, постанови, положення, розпорядження, накази та інструкції; педагогічні основи роботи шкільних бібліотек досліджуваного періоду щодо розвитку в учнів інтересу до читання); обгрунтовано зміст діяльності шкільних бібліотек досліджуваного періоду в освітньому просторі Української PCP. Розглянуто практичні аспекти діяльності шкільних бібліотек щодо розвитку інтересу до читання в учнів (масові, групові, індивідуальні форми роботи шкільної бібліотеки). Виявлено можливості використання досвіду діяльності шкільних бібліотек щодо розвитку інтересу до читання в учнів (1962-1991) за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430977 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Кучерова О. М. 
Шкільна бібліотека у формуванні освітньо-комунікаційного простору України : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / О. М. Кучерова; Харків. держ. акад. культури. - Харків, 2016. - 21 c. - укp.

Дисертацію присвячено теоретико-методичному обгрунтуванню діяльності шкільної бібліотеки (ШБ) як основи формування освітньо-комунікаційного простору середнього навчального закладу. Визначено функціонально-діяльнісні ознаки та концептуальні засади комунікаційної трансформації ШБ в системі єдиного інформаційно-освітнього простору України. Досліджено генезис ШБ України в освітньому середовищі. З'ясовано етапи їх трансформації як підгрунтя подальшої модернізації за умов гуманізації й інформатизації освіти. Обгрунтовано теоретичні уявлення щодо диверсифікації функцій ШБ. Висвітлено її вплив на процеси формування комунікаційного простору системи освіти. Запропоновано модель семантичного шкільного інформаційно-освітнього порталу як інструментально-технологічної бази й інтегруючого комунікаційного середовища забезпечення доступу до освітньої інформації школярів та інших суб'єктів освітнього процесу для здобуття якісних знань та адаптації їх до потреб інформаційного суспільства. Визначено специфіку діяльності шкільних бібліотекарів. Розкрито складові підвищення їх професійної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.4(4УКР)757.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


4.
Кулик Є. В. 
Інноваційні інтерактивні канали взаємодії бібліотек з юнацькою аудиторією як засіб модернізації бібліотечно-інформаційного обслуговування юнацтва в Україні : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Є. В. Кулик; НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського. - Київ, 2016. - 18 c. - укp.

Розглянуто вплив інформаційно-мережевої культури на розвиток нових мережевих форм бібліотечно-інформаційного обслуговування юнацтва. Досліджено й узагальнено досвід використання мережевих бібліотечно-інформаційних сервісів для обслуговування підлітків і молоді у зарубіжних бібліотеках. Проаналізовано засоби інтерактивної та соціальної мережевої взаємодії бібліотек з юнацькою аудиторією, що надаються з використанням сервісів Веб 2.0 на сайтах спеціалізованих бібліотек України. Виявлено стримуючі фактори інтеграції нових інтерактивних технологій до практики бібліотечної діяльності та чинники їх ефективного застосування для розвитку бібліотечно-інформаційного обслуговування юнацтва. Окреслено тенденції модернізації бібліотечно-інформаційного обслуговування юнацтва в Україні з використанням інноваційних інтерактивних мережевих сервісів. Визначено бібліотечні засоби підвищення інформаційно-мережевої компетентності юнацтва та бібліотекарів, котрі їх обслуговують, для налагодження якісної комунікаційної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426715 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


5.
Наталя Забіла: "З дітьми треба розмовляти так, щоб їм було і цікаво, і зрозуміло" : біобібліогр. нарис / ред.: Н. С. Дяченко; уклад.: Н. В. Загайна, О. М. Тімочка; Нац. б-ка України для дітей. - Київ, 2015. - 187 c. - (Дитячі письменники України; вип. 5). - укp.

Висвітлено основні етапи життя і творчості відомої дитячої письменниці, першого лауреата літературної премії ім. Лесі Україники Н. Л. Забіли. Подано огляд творів письменниці та літератури про неї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.819:Ш5 + Ш85(4УКР)6-4 Забіла Н. Л. я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799438 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


6.
Історія розвитку бібліотек України для дітей (кінець XIX - XX ст.) : монографія / А. І. Гордієнко, А. С. Кобзаренко, Н. Г. Душенчук, Н. Г. Ашаренкова, Л. П. Полікарпова; ред.: Л. П. Каліберда, Н. О. Новікова; Нац. б-ка України для дітей. - Київ : Ліра-К, 2015. - 589 c. - укp.

Розглянуто багатогранну роботу дитячих бібліотек із залучення дітей до книги та знань, розвитку їх пізнавальних інтересів, допомоги у навчанні та змістовному проведенню дозвілля. Показано, як різні соціально-політичні, культурні, економічні фактори впливали на діяльність бібліотек, детермінували їх соціальні функції, зміст, форми та методи роботи. Висвітлено прогресивні починання бібліотекарів і систему цінностей дитячих бібліотек в різні періоди вітчизняної історії. Розвиток української держави на сучасному етапі характеризується як економічними, так і соціальними проблемами, у вирішення яких посильний вклад вносять і бібліотеки України для дітей. Адже основою подальшої розбудови кардинально нової української держави є виховання та формування у підростаючого покоління таких якостей: людини-особистості, людини-громадянина, людини-патріота. Унікальний досвід вирішення проблем виховання підростаючого покоління у різні історичні етапи розвитку української держави дитячими бібліотеками України презентує колектив Національної бібліотеки України для дітей. Розкрито еволюцію ролі бібліотек і бібліотечної професії у створенні гуманістичного, справедливого суспільства через розширення доступу дітей до надбань світової культури, формування свідомого, суспільно активного громадянина демократичної держави. Нині в Україні функціонує 1 163 дитячі бібліотеки, які щорічно відвідують понад 25млн читачів. Сучасне інформаційне суспільство дає можливість молодшому поколінню вибирати та користуватися інформаційними технологіями, але до цікавої, корисної, доброї книги та дитячої бібліотеки вони завжди тягнуться. Розглянуто проблеми подальшого вдосконалення змісту та якості роботи бібліотек мережи, а також підвищення наукового рівня Національної бібліотеки України для дітей на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.3(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796372 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


7.
Барна Х. В. 
Виховання ціннісного ставлення до книги у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Х. В. Барна; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 20 c. - укp.

Вивчено проблему виховання ціннісного ставлення до книги в старших дошкільників. На основі аналізу наукових джерел уточнено зміст і компонентну структуру поняття "ціннісне ставлення старших дошкільників до книги". Охарактеризовано стан дослідженості проблеми використання книги в дошкільній освіті (функції, жанрову палітру, форми та методи роботи), особливості ціннісного ставлення до книги батьків, які виховують дітей дошкільного віку, та педагогів. Визначено теоретичні засади (закономірності сприйняття дітьми художнього слова, принципи, форми, методи) виховання ціннісного ставлення до книги за умов родинного виховання та в дошкільних закладах, визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови реалізації цього завдання. На підгрунті розроблених критеріїв та показників виявлено рівні прояву ціннісного ставлення старших дошкільників до книги. Проведено експериментальну перевірку ефективності визначених психолого-педагогічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404813 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


8.
Покотило Ю. 
Сучасна бібліотека - провідник у роботі з соціалізації підлітків та молоді з особливими потребами / Ю. Покотило // Бібл. планета. - 2014. - № 3. - С. 13-15. - укp.

Розглянуто можливості бібліотек щодо надання допомоги підліткам та молоді з обмеженими фізичними можливостями. Наведено відомості про створений на базі Житомирської обласної універсальної наукової бібліотеки ім. О. Ольжича сектор "Інклюзивний читальний зал", висвітлено його основні функціональні обов'язки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

9.
Кулик Є. 
Бібліотечні засоби формування інформаційно-мережевої культури в юнацькому середовищі / Є. Кулик // Бібл. вісн.. - 2014. - № 2. - С. 17-23. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

На основі визначення інформаційно-мережевої культури виокремлено комплекс важливих знань, навичок, умінь, що становлять основу мережевої компетентності юнацтва та бібліотечних фахівців, які обслуговують цю категорію користувачів. Розглянуто ефективні методи та засоби популяризації інформаційно-мережевої культури в юнацькому середовищі бібліотечними засобами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14595 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

10.
Ночвінова О. 
Шкільна бібліотека - осередок виховання в учнів загальнолюдських цінностей / О. Ночвінова, О. Матвійчук // Нова пед. думка. - 2014. - № 1. - С. 199-201. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто діяльність шкільних бібліотек України в контексті ціннісно-орієнтаційних ставлень до особистості кожного учня. Проаналізовано сучасні форми та методи роботи бібліотек ЗНЗ, спрямованих на аксіологічне виховання школярів.

Рассмотрена деятельность школьных библиотек Украины в контексте ценностно-ориентационных отношений к личности каждого ученика. Проанализированы современные формы и методы работы библиотек ОУЗ, направленных на аксиологическое воспитание школьников.

Examined the activities of school libraries in Ukraine in the context of value-oriented relationship to the personality of each student. Analyzed modern forms and methods of libraries of secondary schools aimed at axiological education students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

11.
Боровик В. В. 
Використання інформаційних технологій при формуванні Чорнобильського науково-інформаційного фонду / В. В. Боровик, Р. А. Омеляшко // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 11. - С. 180-188. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено стан використання сучасних інформаційних технологій і визначено напрямки їх подальшого впровадження для вирішення проблеми врятування культурної спадщини регіону, постраждалого від Чорнобильської катастрофи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.819:Б + Ч732 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

12.
Баліка Л. М. 
Історіографія проблеми формування інтересу до читання в учнів у процесі роботи шкільної бібліотеки / Л. М. Баліка // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 30-34. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проведено історіографічний аналіз дисертаційних досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо проблеми розвитку інтересу в учнів до читання в процесі діяльності шкільної бібліотеки. Проаналізовано роботи, в яких розкрито методику навчання читання (М. Кобахідзе) та формування читацьких інтересів (С. Прибилих); рівні успішної читацької діяльності (М. Кисельова). Обгрунтовано авторську педагогічну систему розвитку читацького інтересу (І. Жукова) та концепція залучення школярів до читання (Т. Галактіонова); модифікація та адаптація принципів педагогіки співтворчості до особливостей молодшого шкільного віку (Н. Єгорова); модель діяльності шкільної бібліотеки з забезпечення інформаційних потреб (О. Матвійчук); вплив ідеологічного фактора діяльність бібліотек УРСР у 1940 - 1980-і рр. (М. Орешкіна); головні критерії, які визначили статус бібліотек ліцеїв (В. Мозгова).

Приведен историографический анализ проблемы развития интереса учащихся к чтению в процессе деятельности школьной библиотеки, рассмотренной в диссертационных исследований отечественных и зарубежных ученых. Проанализированы работы, в которых раскрыты методики обучения чтения (М. Кобахидзе) и формирования читательских интересов (С. Прибылых); уровни успешной читательской деятельности (М. Киселева). Обоснована авторская педагогическая система развития читательского интереса (И. Жукова) и концепция привлечения школьников к чтению (Т. Галактионова); модификация и адаптация принципов педагогики сотворчества к особенностям младшего школьного возраста (Н. Егорова); модель деятельности школьной библиотеки по обеспечению информационных потребностей (О. Матвейчук); влияние идеологического фактора деятельности библиотек УССР в 1940 - 1980-е гг. (М. Орешкина); главные критерии, которые определили статус библиотек лицеев (В. Мозгова).

The article is devoted to the historical analysis of dissertational researches of Ukrainian and foreign scientists on the problem of development pupils’ reading interest in the process of activity of school libraries. Research works where methods of teaching reading (M. Kobahidze) and formation of reader’s interests (S. Pribilykh), levels of successful reading activity (M. Kiseleva), author’s pedagogical system of development reader’s interests (I. Zhukova) are grounded; the author’s concept of attracting pupils to reading (T. Halaktionova), proposes of modification and adaptation the principles of pedagogic of co-creativity according the features of pupils of primary schools (N. Yegorova) are disclosed; a model of the school library requirements for ensuring information needs (O. Matviychuk), the influence of the ideological factor in the activity of Ukrainian libraries in the period 40-s - 80-s years of the XX century (M. Oreshkina), the main criteria that determined the status of lyceum libraries (V. Mozgova) are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.033

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

13.
Попова С. І. 
Основні завдання та напрями роботи шкільної бібліотеки щодо формування культури здоров'я / С. І. Попова // Наша шк.. - 2013. - № 2. - С. 36-39. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Названо основні напрямки роботи шкільної бібліотеки в контексті збереження та зміцнення здоров’я школярів: формування фонду науково-пізнавальної літератури, забезпечення повного доступу до інформації про формування здорового способу життя, взаємозв’язок шкільної бібліотеки з педагогами, батьками, громадськими та соціальними службами, впровадження нових форм індивідуальної та масової роботи з популяризації цього виду діяльності бібліотеки. Розглянуто різноманітні форми бібліотечної роботи та низку бібліотечних заходів з профілактики шкідливих звичок та пропаганди ЗСЖ.

Названы основные направления работы школьной библиотеки в контексте сохранения и укрепления здоровья школьников: формирование фонда научно-познавательной литературы, обеспечение полного доступа к информации по формированию здорового образа жизни, взаимосвязь школьной библиотеки с педагогами, родителями, общественными и социальными службами, внедрение новых форм индивидуальной и массовой работы по популяризации этого вида деятельности библиотеки. Рассмотрены различные формы библиотечной работы и ряд библиотечных мероприятий по профилактике вредных привычек и пропаганде ЗОЖ.

Named the major activities of the school library in the context of preserving and strengthening the health of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

14.
Вертій Ж. С. 
Обслуговування читачів в бібліотеках для дітей: розвиток інноваційних форм : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Ж. С. Вертій; НАН України, Нац. б-ка України ім. В.І. Вернадського. - К., 2013. - 19 c. - укp.

Досліджено розвиток інноваційних форм обслуговування читачів у бібліотеках для дітей (БДД). Проаналізовано праці, пов'язані з темою дисертації. Вивчено законодавчу базу, що є підгрунтям для започаткування та розвитку інноваційних форм обслуговування в БДД. Уточнено понятійний апарат досліджуваної теми. Узагальнено досвід впровадження інноваційних форм обслуговування читачів у БДД України. Структуровано форми інноваційного обслуговування читачів у БДД: бібліотерапевтичне, бібліопсихологічне, веб-технологічне. Досліджено особливості та виявлено пріоритети інноваційних форм обслуговування читачів у БДД. Розроблено комплексну модель інноваційного обслуговування в БДД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

15.
Заболотна Д. В. 
Одеські художники-нонконформісти 1960 - 70-х рр. / Д. В. Заболотна, В. В. Савченко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Бібліотекознавство, бібліографозн., книгозн.. - 2013. - 18, вип. 2. - С. 29-59. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто видання з фондів Наукової бібліотеки Одеського національного університету імені І. І. Мечникова, що дають історичну та мистецтвознавчу характеристику одеського художнього середовища періоду 60 - 70-х рр. XX ст. Проаналізовано літературу про творчий та життєвий шлях основних представників цього напрямку: О. Ануфрієва, В. Маринюка, Л. Ястреб, В. Стрельникова, В. Басанця та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.819:Щ + Щ143(4УКР-4ОДЕ)63-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

16.
Вертій Ж. 
Інноваційні форми обслуговування читачів у бібліотеках для дітей України та зарубіжжя / Ж. Вертій // Наук. пр. Нац. б-ки України ім. В.І. Вернадського. - 2013. - Вип. 35. - С. 521-530. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Доведено, що використання інноваційних форм обслуговування в бібліотеках для дітей потребує подальшого вивчення й активного впровадження. Ефективність використання бібліотерапії у бібліотеках для дітей забезпечують вдало підібрані методи, які грунтуються на активному включенні дитини в процес міркування над прочитаним. Показано, що застосування бібліотерапевтичних методик допомогає дітям по-іншому сприймати світ і реагувати на життєві ситуації, покращувати стосунки з оточуючими, підвищувати впевненість у собі та самопочуття. Допомогти дітям у налагоджуванні міжособистісних контактів, подоланні інформаційного голоду, навчанні, використанні нових інформаційних технологій, відкритті світу літератури, позитивному сприйнятті суспільства та себе через книгу - найбільш притаманне бібліотеці та бібліотечним працівникам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.4(4/8) + Ч739.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

17.
Борис Комар: "Найдорожчий маєте скарб - добру душу" : біобібліогр. нарис / ред.: Н. О. Новікова; уклад.: Н. В. Загайна, О. М. Тімочка; Нац. б-ка України для дітей. - К., 2013. - 72 c. - (Серія "Дитячі письменники України"; вип. 4). - укp.

Висвітлено основні етапи життя та творчості відомого дитячого прозаїка, лауреата літературної премії ім. Лесі Українки Б. П. Комара. Подано перелік його творів, публікацій та іншомовних видань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.819:Ш85 + Ш85(4УКР)6-4 Комар Б.П. я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775971 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


18.
Надденная Л. М. 
Краеведение как одно из направлений деятельности школьной библиотеки / Л. М. Надденная // Наша шк.. - 2013. - № 2. - С. 35-36. - рус.

На основании опыта работы в школьной библиотеке рассмотрено значение литературного краеведения в процессе работы с разными возрастными категориями читателей. Рассмотрены составные части этой работы: формирование краеведческого фонда, создание справочного аппарата, популяризация краеведческих знаний.

На підставі досвіду роботи в шкільній бібліотеці розглянуто значення літературного краєзнавства в процесі роботи з різними віковими категоріями читачів. Розглянуто складові частини цієї роботи: формування краєзнавчого фонду, створення довідкового апарату, популяризація краєзнавчих знань.

Based on experience in the school library is considered important literary local history in the process of working with different age groups of readers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

19.
Долбенко Т. О. 
Теоретико-методологічні засади прикладних досліджень активізації пізнавальної діяльності дітей : монографія / Т. О. Долбенко; Київ. нац. ун-т культури та мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2013. - 430 c. - Бібліогр.: с. 365-394 - укp.

На основі наукового аналізу психологічних, педагогічних, бібліотеко- та книгознавчих джерел і методичного узагальнення бібліотечного досвіду визначено теоретичні підходи до активізації пізнавальної діяльності підлітків у бібліотеках для дітей. Розглянуто специфіку активізації їх пізнавальної діяльності. Визначено роль науково-пізнавальної літератури в активізації такої діяльності. Проаналізовано сучасні концепційні вікові і психологічні особливості підлітків у вітчизняній і зарубіжній психології, педагогіці, бібліотекознавстві. Узагальнено тенденції застосування гри, засобів і прийомів в активізації пізнавальної діяльності підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.0 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790894 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


20.
Рубан А. 
Дитина та книга : у пошуках вічних істин / А. Рубан // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 4. - С. 73-75. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Подано бібліографічний огляд видань «Дитина та книга: погляд крізь призму часу», підготовлений фахівцями ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. Акцентовано увагу на діяльності Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського, головної книгозбірні освітянської галузі України, всеукраїнського галузевого інформаційного, методичного і координаційного центру мережі освітянських бібліотек МОН України та НАПН України, яка спрямована на максимальне інформаційне забезпечення фахових потреб науковців та практиків освітянської галузі України, молоді, що навчається, громадян України, яка цікавиться питаннями освіти, бібліотечних фахівців мережі.

Дан библиографический обзор изданий « Ребенок и книга: взгляд сквозь призму времени», подготовленный специалистами ГНПБ Украины им . В. А. Сухомлинского. Акцентировано внимание на деятельности Государственной научно-педагогической библиотеки Украины имени В. А. Сухомлинского, главной библиотеки сферы образования Украины, всеукраинского отраслевого информационного, методического и координационного центра сети образовательных библиотек МОН Украины и АПН Украины. Отмечено, что деятельность библиотеки направлена на максимальное информационное обеспечение профессиональных потребностей ученых и практиков сферы образования Украины, учащейся молодежи, граждан Украины, которые интересуются вопросами образования, библиотечных специалистов сети.

Posted bibliographic review publications "Child and book : a look through the prism of time," prepared by the specialists of Ukraine them . V. A Suhomlinskogo The attention is focused on the activities of the State Scientific Pedagogical Library of Ukraine named V. A. Suhomlinskogo, main library education of Ukraine, Ukrainian industry information, methodical and educational focal point network libraries and of Ukraine, which is aimed at providing maximum information professional needs scholars and practitioners of education of Ukraine, students, citizens of Ukraine who is interested in education, library professionals network.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 
Інститут інформаціних технологій
Бібліотекознавчі e-ресурси
Україна
Інші країни

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського