Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (151)Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (1067)Журнали та продовжувані видання (712)
Пошуковий запит: (<.>U=У542$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 708
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Оліфіров О.  
Дослідження маркетингової діяльності в глобальних комп'ютерних мережах / О. Оліфіров, Ж. Пророчук // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 71-79. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджується світовий досвід маркетингової діяльності у комп'ютерній мережі Internet та особливості рекламної діяльності у глобальних мережах у порівнянні з традиційною рекламою в засобах масової інформації. Виділено сім рівнів маркетингової діяльності в Internet. Наведено результати дослідження в Internet радіоринку Донецької області.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.0-211.1в612 + У9(4УКР)421в612

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мазаракі А. А. 
Економіка торговельного підприємства : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / А. А. Мазаракі, Л. О. Лігоненко, Н. М. Ушакова; ред.: Н. М. Ушакова. - К. : Хрещатик, 1999. - 798 c. - Бібліогр.: 145 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання функціонування торговельного підприємства за ринкових умов господарювання, зокрема, місце підприємства у системі економічних відносин, організаційно-економічні умови його діяльності, стратегію діяльності, конкурентний статус, стратегічний потенціал і конкурентоспроможність, управління ресурсами, витратами і результатами діяльності підприємства з позиції оптимізації прибутку та ризику. Викладено методику організації фінансового менеджменту торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.121 я73 + У9(4УКР)293 73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Витковски Т.  
Компьютерная система поддержки принятия решений при купле-продаже в условиях торгов. III / Т. Витковски, Г. Витковски // Управляющие системы и машины. - 1999. - № 6. - С. 66-78. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто основні етапи прийняття рішень у процесі купівлі-продажу за умов торгів. Наведено моделі та алгоритми упорядкування альтернатив такі, що за неповної і нечіткої інформації оптимізують поведінку суб'єкта-учасника торгів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шаповал М. І. 
Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації : Підруч. / М. І. Шаповал. - 2-ге вид. - К., 1998. - 150 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Викладено основні положення державної системи стандартизації України, вітчизняний і зарубіжний досвід управління якістю продукції на базі міжнародних стандартів ISO серії 9000 і 10000 та сертифікації продукції і систем якості. Висвітлено основні положення державної системи сертифікації УкрСЕПРО. Особливу увагу приділено метрологічному забезпеченню якості продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-82-44 + У9(4УКР)0-823.2-44 + У542.0-823.2 + Ж.ц я7 + Ж609 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Обрытько Б. А. 
Рекламный менеджмент : Конспект лекций / Б. А. Обрытько; Межрегион. акад. упр. персоналом. - К., 2000. - 118 c. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проанализировано правовое регулирование рекламного менеджмента в Украине. Отдельные главы посвящены прогнозированию эффективности рекламного обращения. Освещена роль информационных систем и технологий в планировании рекламных кампаний. Исследовано влияние данной кампании на поведение потребительской аудитории.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + У542.0-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фесюк В. А. 
Тенденції розвитку роздрібної торговельної мережі в країнах з розвиненою ринковою економікою : Текст лекції / В. А. Фесюк, Л. Л. Данілова; Київ. держ. торг.-екон. ун-т. - К., 1999. - 43 c. - Бібліогр.: с. 42-43. - укp.

Аналізуються основні напрямки розвитку роздрібної торговельної мережі (РТМ) в Західній Європі, тенденції розвитку РТМ в США. Висвітлюються особливості організації РТМ в Японії, а також питання використання зарубіжного досвіду в розвитку РТМ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.12 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Супрун В.  
Шлях до покупця: досвід західних фірм / В. Супрун // Людина і політика. - 1999. - № 2. - С. 62-64. - укp.

Проаналізовано досвід західних фірм у процесі руху товарів до покупця, способи збільшення конкурентоспроможності виробів, тенденції до одержання прибутків не за рахунок ціни, а шляхом підвищення якості, переходу до вивчення психології покупців. Наголошено, що вивчення і використання цього досвіду стане одним із факторів більш успішного переходу економіки України до ринку.


Ключ. слова: виробник, споживач, маркетинг, конкуренція, конкурентоспроможність, якість товару, ціна товару, "олюднення товару"
Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-592 + У542

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Язвінська О. М. 
Історія консюмеризму : Навч. посіб. / О. М. Язвінська; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2000. - 252 c. - укp.

Розкрито зміст концепції консюмеризму, його роль у системі ринкових відносин. Висвітлено основні історичні етапи формування і розвитку консюмеризму, досвід міжнародного співтовариства, напрямки формування громадсько-державної політики з метою забезпечення захисту прав споживачів. Окрему увагу приділено історичним традиціям і характеристиці сучасного етапу консюмерської політики в Україні та інших країнах СНД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4/8)206 + Х916.14-3 + Х839(4УКР)206 + У542.0-823 + У9(4УКР)421.0-823

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лысенко Ю. Г. 
Информатика и компьютерная техника : Учеб. пособие для студ. эконом. специальностей ВУЗов. Кн. 5. Электронная коммерция / Ю. Г. Лысенко, В. Н. Андриенко, Н. Н. Иванов; Донецкий нац. ун-т. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004. - 188 c. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

Изложены основные черты новой экономики информационного общества на основе анализа, принципов функционирования и методов оценки экономической эффективности систем электронной коммерции. Рассмотрены вопросы основных направлений развития, концепции и принципов построения электронной коммерции. Проанализированы особенности проектирования систем электронной коммерции на основе современных информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф12 я73 + У9(4УКР)421 ф12 я73 + З970 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Джонс Р.  
Оздоровление розничной торговли: как установить успешные стратегические взаимоотношения / Р. Джонс, Д. Мерфи. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2005. - 278 c. - рус.

Рассмотрены особенности розничной торговли в контексте эффективной коммерческой деятельности в целом. Освещены вопросы об устранении противоречия между различными целями, стоящими перед предприятием, планировании стратегических взаимоотношений. Определены недостатки в работе специалиста по закупке, причины изменений в покупательской среде. Проанализированы особенности управления нематериальными активами и стоимостью, описан механизм, благодаря которому ценность играет ведущую роль в создании бренда. Предложен воображаемый сценарий беседы розничного торговца с поставщиком.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Філіна А. П. 
Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А. П. Філіна // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 65-73. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто призначення сучасної реклами за умов ринкових відносин. Зазначено, що реклама як інструмент системи організації масового збуту є однією з рушійних сил, яка сприяє підвищенню життєвого рівня в Україні та в усьому світі. Наведено принципову схему рекламного процесу, яка складається з чотирьох ланок: рекламодавець - рекламне агентство - засоби поширення реклами - споживач. Висвітлено основні функції рекламодавця.

Рассмотрено назначение современной рекламы в условиях рыночных отношений. Отмечено, что реклама как инструмент системы организации массового сбыта является одной из движущих сил, которая благоприятствует повышению жизненного уровня в Украине и во всем мире. Приведена принципиальная схема рекламного процесса, которая состоит из четырех звеньев: рекламодатель - рекламное агентство - средства распространения рекламы - потребитель. Освещены основные функции рекламодателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Плескач В. Л. 
Технології електронного бізнесу : Моногр. / В. Л. Плескач; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2004. - 222 c. - Бібліогр.: с. 206-212. - укp.

Розглянуто концепцію та особливості електронного бізнесу (ЕБ), його місце в інформаційному секторі економіки. Наведено основні напрямки розвитку ЕБ, описано його види. Розкрито суть основних понять ЕБ, визначено функції, запропоновано класифікацію його систем. Викладено технологічні засади електронної комерції. Висвітлено питання вирішення організаційних, нормативно-правових, технологічних, бізнесових задач використання систем ЕБ.

Рассмотрены концепция и особенности электронного бизнеса (ЭБ), его место в информационном секторе экономики. Приведены основные направления развития ЭБ, описаны его виды. Раскрыта сущность основных понятий ЭБ, определены функции, предложена классификация его систем. Изложены технологические основы электронной коммерции. Освещены вопросы решения организационных, нормативно-правовых, технологических, бизнесовых задач применения систем ЭБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131ф12 + У542.1ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Амоша А. И. 
Каноны рынка и законы экономики. Кн. 3. Процесс обращения / А. И. Амоша, Е. Т. Иванов; НАН Украины. Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 2000. - 503 c. - Библиогр.: 68 назв. - рус.

Висвітлено основні питання економічного аналізу процесу обігу товарів (робіт, послуг, діяльності). Наведено опис і класифікацію принципових понять і визначень, тенденцій та законів товарного та грошового обігу в індивідуальному, корпоративному і суспільному виробництві. З використанням значної бази статистичної інформації та економіко-математичних задач теоретичного та прикладного змісту розглянуто та проаналізовано конкретні приклади розвитку народного господарства та підприємницької діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.29 + У542

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Панкратов Ф. Г. 
Комерційна справа : Пер. з рос. / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна. - Рівне : Вид. агенція "Вертекс", 2001. - 350 c. - укp.

Розглянуто організацію комерційної діяльності у сфері товарного обігу. Висвітлено актуальні питання комерційної діяльності: суть і зміст комерційної роботи, особливості її розвитку, психології та етики комерсанта, комерційної інформації та її захисту, шляхи організації господарських зв'язків з постачальниками і покупцями товарів, технологію комерційної роботи з закупівлі та продажу товарів. Особливу увагу приділено біржовій та аукціонній торгівлі, рекламно-інформаційній діяльності щодо збуту товарів, експортно-імпортним операціям, франчайзингу, лізингу, комерційним розрахункам, організації комерційної роботи на підприємстві та іншим актуальним питанням комерції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1я73(4РОС) + У9(4РОС)421я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Котик Л. Є. 
Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті / Л. Є. Котик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 352-358. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Джефкінс Ф.  
Реклама = Advertising : Практ. посіб. / Ф. Джефкінс; ред.: Д. Ядін; Пер.: О. О Чистякова. - 4-е вид. - К. : "Знання", 2001. - 455 c. - Бібліогр.: с.439-440. - укp.

Наведено інформацію з питань організації реклами, ринків збуту продукції. Висвітлено основні складові рекламної кампанії. Охарактеризовано типи рекламної діяльності: масову рекламу або рекламу, орієнтовану на масового споживача, індустріальну, торговельну, роздрібну, фінансову та кадрову. Проаналізовано основні засоби реклами: пресу, радіо, телебачення, зокрема альтернативне, кіно, зовнішню рекламу та рекламу на транспорті. Розглянуто правові та етичні аспекти рекламної справи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1-803.2я73(4ВЕЛ) + У9(4ВЕЛ)421-803.2я73 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ляпина Т. В. 
Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы / Т. В. Ляпина. - К. : Альтерпрес, 2002. - 336 c. - рус.

Проанализирован и обобщен мировой опыт теории и практики рекламы. Раскрыто содержание понятия современной рекламы, приведен целостный подход к разработке и реализации комплексной рекламной кампании для обеспечения ее высокой результативности. Приведены рекомендации специалистов по созданию и размещению эффективной рекламной продукции, организации рекламных акций во всех сферах не- и коммерческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сохацька О. М. 
Біржова справа : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Сохацька; Терноп. акад. нар. госп-ва. - Т. : Карт-бланш, 2003. - 602 c. - Бібліогр.: 347 назв. - укp.

Викладено основи знань щодо ф'ючерсної торгівлі, біржового товару, базових теорій ф'ючерсних ринків, концепцій ціноутворення біржових цін, фундаментального та технічного аналізу біржових ринків. Описано механізми біржової торгівлі, її учасників, організацію, зокрема, електронного трейдингу, державного регулювання, запровадження клірингу. Розглянуто основні ф'ючерсні та опціонні контракти зарубіжних бірж, біржову спекуляцію, хеджування цінових ризиків. Висвітлено перспективи становлення основних ф'ючерсних ринків в Україні.

Изложены основы знаний относительно фьючерсной торговли, биржевого товара, базовых теорий фьючерсных рынков, концепций ценообразования биржевых цен, фундаментального и технического анализа биржевых рынков. Описаны механизмы биржевой торговли, ее участники, организация, в частности, электронного трейдинга, государственного регулирования, внедрения клиринга. Рассмотрены основные фьючерсные и опционные контракты зарубежных бирж, биржевая спекуляция, хеджирование ценовых рисков. Освещены перспективы становления основных фьючерсных рынков в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.42я73-1(4УКР) + У542.130-212.13я73-1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37766 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. / Є. В. Ромат. - К. : Студцентр, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й сучасного стану системи громадського саморегулювання рекламної сфери в Україні. Проаналізовано її тісні взаємозв'язки із системою державного управління рекламою. Подано відомості про розвиток українського рекламного ринку. Зроблено висновки щодо основних тенденцій розвитку системи саморегулювання в рекламній сфері.

Освещены проблемы развития и современного состояния системы общественного саморегулирования рекламной сферы в Украине.Проанализированы ее тесные взаимосвязи с системой государственного управления рекламой. Даны сведения о развитии украинского рекламного рынка, выводы относительно основных тенденций развития системы саморегулирования в рекламной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81-21 + У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Береза А. М. 
Електронна комерція : Навч. посіб. / А. М. Береза, І. А. Козак, Ф. А. Левченко, В. М. Гужва, В. С. Трохименко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 326 c. - укp.

Наведено основні теоретичні положення та принципи електронної комерції, а також сучасні підходи до даної проблеми. Проведено порівняльний аналіз традиційної комерції бізнесу з електронною. Розглянуто особливості руху грошей у мережі електронної комерції. Проаналізовано можливості комерції на споживчому ринку та між підприємствами. Висвітлено особливості організації електронного ринку та електронної підтримки споживачів, а також побудови віртуального підприємства. Наведено тактичні прийоми та перспективи розвитку електронної комерції.

Приведены основные теоретические положения и принципы электронной коммерции, а также современные подходы к данной проблеме. Проведен сравнительный анализ традиционной коммерции бизнеса с электронной. Рассмотрены особенности движения денег в сети электронной коммерции. Проанализированы возможности коммерции на потребительском рынке и между предприятиями. Освещены особенности организации электронного рынка и электронной поддержки потребителей, а также построения виртуального предприятия. Предложены тактические приемы и перспективы развития электронной коммерции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1ф12я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА629540 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського