Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (64)Реферативна база даних (843)Книжкові видання та компакт-диски (943)Журнали та продовжувані видання (339)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Васьківський 
Економічний аспект діяльності друкованих ЗМІ України: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Юрій Петрович Васьківський ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 1999. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР)
Шифр НБУВ: РА305513

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Руіс Мендісабаль Л.М. 
Зв'язки з громадськістю як комунікативний аспект державного управління: Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / Л.М. Руіс Мендісабаль ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз функціонального статусу, зв'язків з громадськістю як комунікативного аспекту державно-управлінської діяльності у контексті сучасних процесів системної трансформації українського суспільства. Запропоновано оригінальну концептуальну модель зв'язків з громадськістю, що дозволяє висвітлити специфіку соціальних комунікативних характеристик даного феномену в державно-управлінській діяльності у перехідному суспільстві. Узагальнено існуючі підходи та результати дослідження з даної проблематики. Виявлено низку малодосліджених теоретичних та практичних її аспектів. Розкрито певні протиріччя в дослідженні. Розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації функціонування механізму державного управління суспільством у перехідний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х810.1-8 + Ф018 + А6 + С5*333.4 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА313981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кузнєцова З.В. 
Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.07 / З.В. Кузнєцова ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Охарактеризовано рекламу та рекламну діяльність як об'єкт керування. Визначено суть та систему державного керування у сфері рекламної діяльності, проаналізовано правові засади та розглянуто методи керуваня. Досліджено механізм контролю у цій сфері. Висвітлено особливості адміністративної відповідальності за порушення загальнообов'язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформульовано конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення організаційно-правових засад керування у сфері даної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)126 + Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА327624

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Смирнова Т.В. 
Когнітивні механізми формування рекламного іміджу: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.В. Смирнова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 24 с. — укp.

Проаналізовано особливості рекламної комунікації, визначено когнітивні механізми створення, реалізації та фіксації рекламного іміджу. Розглянуто сучасні теорії комунікації та наявні теоретичні відомості про спонукальні мотиви, установки, стереотипи, менталітет, архетипи й міфи, властиві масовій свідомості. Досліджено механізми впливу реклами на реципієнтів. Показано, що структуру рекламного іміджу складають інформаційні, когнітивно-афективні та конативні елементи, які формують, відповідно, пізнавальний образ, образ-уявлення та образ-прогноз. Зазначено, що пізнавальний образ виконує функцію фільтрації інформації щодо характеристик об'єкта реклами з метою виділення його з великої кількості інших об'єктів; образ-уявлення фіксує відфільтровану інформацію та кодує її, замінюючи об'єкт реклами фіксованим уявленням про нього; зміну думки й поведінки реципієнта щодо об'єкта реклами досягають за допомогою різноманітних маніпулятивних технологій, які формують образ-прогноз. Проаналізовано особливості вживання метафор у рекламній комунікації, сучасні рекламні твори, побудовані за принципом "магії за аналогією". Порівняно основні властивості реклами й міфу, показано, що висока ефективність "рекламних міфів" досягається завдяки використанню в них механізмів, органічно властивих людській свідомості, архетипних структур. Висвітлено роль невербальних засобів фіксації рекламного іміджу, наведено класифікацію засобів невербальної комунікації, охарактеризовано вербальні та невербальні засоби привертання та фіксації мимовільної уваги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ш107.716 +
Шифр НБУВ: РА327234

Рубрики:

      
5.

Буряк В.Д. 
Фольклорне, художнє та публіцистичне мислення у контексті інтелектуально-образної еволюції. (Форми і методи вираження інформації у творчій свідомості етносу): Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.07 ; 10.01.08 / В.Д. Буряк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 38 с. — укp.

Концептуально узагальнено специфіку інформаційно-художньої свідомості, починаючи від міфологічного мислення, як початкової структури свідомісно-інтелектуальної організації, що вбирає увесь комплекс творчого сприйняття та переробки (відображення) інформації. Розкрито структуру образно-інтелектуальної комунікації умовно реального (міфологічного), відображеного (художнього) та реального (публіцистичного) мислення, генезис та еволюцію образної та жанрової інтерпретації інформації у контексті інтелектуалізації творчого мислення. Визначено параметри методу як сукупності прийомів практичного та теоретичного осмислення дійсності, акцентовано увагу на специфіці художнього та публіцистичного методу як системах відображення. Висвітлено еволюцію форм і методів свідомісного вираження факту у сфері національного відображення (ХІ - XVIII ст.), простежено формування національних образних архетипів, соціально-свідомісних домінант інтерпретації інформації, вироблення національного інформаційно-інтелектуального творчого потенціалу відображення, диференціація творчої свідомості на три типи мислення: умовно реальне (міфологічне), реальне (публіцистичне, наукове) та відображене (художнє). Досліджено національну інформаційно-художню свідомість ХІХ - ХХ ст., еволюційні процеси формування авторської модульності, акцентовано увагу на поступовому жанрово-інформаційному виокремленні публіцистичного мислення як особливого свідомісного горизонту інтерпретації факту. Доведено, що фольклорне мислення залишається визначальним у соціальному та творчому аспекті, наголошено увагу на проблемі "інформаційного анахронізму", необхідності формування творчих модуль-особистостей, національному свідомісно-інформаційному творенні у контексті глобалізаційних інформаційних процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш200 + Ш400 + Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА324835

Рубрики:

      
6.

Криворучко С.В. 
Професійна етика журналіста на сучасному етапі розвитку демократії в Україні: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / С.В. Криворучко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Узагальнено досвід становлення етики преси у демократичних державах, виявлено особливості професійної етики журналіста, проаналізовано демократичні принципи та цінності, що впливають на формування та легітимацію етичних принципів преси. Визначено точки перетину етики преси з макроетикою, а також наведено можливості застосування понять макроетики до професійної етики журналіста. Розроблено проблематику професійної етики з урахуванням процесів демократизації. Здійснено критичний аналіз Кодексу професійної етики українського журналіста, запропоновано напрямки його удосконалення відповідно до вимог часу. Звернено увагу на небезпеку конфлікту свободи слова та особистості. Наведено аргументи на користь застосування принципів і понятійного апарату макроетики до журналістської етики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА323229

Рубрики:

      
7.

Удріс Н.С. 
Реклама як засіб формування сучасного способу життя міського населення України: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.С. Удріс ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Удосконалено наукове визначення поняття "реклами" як динамічної інформаційної системи, завдяки функціонуванню якої здійснюється непрямий контроль за розвитком економічних, соціальних, а також культурних процесів в суспільстві, зокрема, нормативно-ціннісних орієнтацій повсякденної життєдіяльності індивідів. З'ясовано, що як складова повсякденного життя міського населення України реклама впливає на формування моделей споживання матеріальних благ (споживацької та одноразової культури) та стилізації повсякденного життя (моностилістичної культури, полістилістичної культури). Введено до наукового обігу та обгрунтовано поняття "статичної реклами" та "динамічної реклами", сформульовано головні їх ознаки та особливості впливу на соціокультурний стан споживачів. З'ясування характеристик та умов функціонування реклами як знакової системи виявило необхідність застосування у вітчизняній рекламній продукції українських національних знаків і символів. Національно ідентифіковану рекламну продукцію розглянуто як засіб формування сучасного способу життя міського населення України. На підставі таких висновків, а також результатів емпіричного дослідження запитів міського населення щодо якості рекламної продукції розроблено соціальну технологію формування сучасного способу життя міського населення України, головною метою якої є надання соціальному механізму функціонування реклами як засобу формування способу життя споживачів рекламної інформації свідомо-керованого характеру. Розроблено структуру та алгоритм даної соціальної технології, а також запропоновано проект національно змістовного рекламування соціальної інфраструктури промислових центрів України (на прикладі Кривого Рогу).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.8. + Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА322794

Рубрики:

      
8.

Денісова О.С. 
Роль преси у правовому інформуванні громадян України: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.01 / О.С. Денісова ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблеми теорії правового інформування та права на правову інформацію, визначено його категоріальний правовий апарат, висвітлено особливості діяльності друкованих засобів масової інформації у сфері правового інформування в Україні, проаналізовано нормативно-правовий режим діяльності преси у напрямку правового інформування. На підставі результатів теоретичного аналізу юридичної літератури, нормативних матеріалів, узагальнення практики та статистичної інформації розкрито питання засад правововго інформування, його співвідношення з інститутами інформаційного права. Показано фактори, які впливають на здійснення правового інформування пресою в Україні, вимоги, які ставляться до даної діяльності. Здійснено класифікацію головних видів правового інформування за ознаками нормативності та видів правових форм діяльності держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)323 + Х8(4УКР)ф + Ч620.4(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА323142

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Владимиров В.М. 
Проблема розуміння інформації в журналістиці: Автореф. дис. д-ра філол. наук: 10.01.08 / В.М. Владимиров ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2003. — 30 с. — укp.

На основі дослідження базових процесів розуміння, проведеного з залученням герменевтики, семіотики, соціальної психології, сучасних поглядів на хаос відтворено рух інформації від незрозумілого (хаосу) до індивідувальних рівнів розуміння - першорозуміння та інтерпретації, кодування знака та його наступного декодування, - та від індивідуального розуміння до масового. Розвинуто теоретичні основи журналістики шляхом обгрунтування функцій та принципів розуміння. Розроблено основні моделі та методи досягнення розуміння інформації в журналістиці. Досліджено перешкоди розуміння інформації в журналістиці, зокрема їх витоки, типи, методи подолання. Зроблено висновок, що проблема розуміння інформації є однією з журналістикознавчих проблем, що має вирішуватись в межах цієї науки не емпірично, а науково, для цього наявні всі необхідні умови, а просування по шляху її вирішення означатиме залучення нового ресурсу підвищення ефективності діяльності засобів масової комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 +
Шифр НБУВ: РА328365

Рубрики:

      
10.

Гресько О.В. 
Міжнародна журналістика в контексті глобальних суспільних трансформацій: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.В. Гресько ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Визначено етапи та тенденції розвитку друкованих і аудіовізуальних засобів масової інформації (ЗМІ), проблеми та перспективи процесу глобалізації мас-медійних потоків за умов переходу від однієї політичної системи суспільства до іншої. Розроблено модель виробництва новин аудіовізуальними ЗМІ на підставі порівняльного аналізу досвіду міжнародних і українських систем мас-медіа, а також практичне застосування моделі даного виробництва та принципів західної журналістики провідними телерадіоканалами українського інформаційного простору. Запропоновано тезу, що за умов глобальних трансформацій тенденції розвитку міжнародної журналістики і негативні наслідки глобалізації призводять до об'єднання міжнародних інформаційних систем у межах міжнародного інформаційного простору з метою досягнення спільних глобальних цілей і завдань, які людство має розв'язати.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(0) +
Шифр НБУВ: РА334913

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Олтаржевський Д.О. 
Висвітлення екологічної тематики на сторінках сучасної української преси (засади, проблематика, досвід, жанрові форми та мовностилістичні прийоми): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Д.О. Олтаржевський ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка; Ін-т журналістики. — К., 2004. — 16 с. — укp.

Здійснено аналіз висвітлення екологічної тематики в сучасних загальнонаціональних українських друкованих засобах масової комунікації (ЗМІ) з урахуванням світового досвіду категоризації сучасних видів преси. Запропоновано розподіляти загальнополітичні друковані мас-медіа за спільними тенденціями у поданні проблематики довкілля на три умовні категорії: масову, якісну й офіційну пресу. Систематизовано форми висвітлення екологічної тематики залежно від комунікативних можливостей кожної категорії мас-медіа. Визначено проблематику, жанрові особливості та мовностилістичні прийоми висвітлення питань екології у сучасних українських ЗМІ. Проаналізовано форми та тенденції розгляду проблематики довкілля в Інтернет-виданнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620 + Ч612.11 + Б1 +
Шифр НБУВ: РА332050

Рубрики:

      
12.

Нестеряк Ю.В. 
Інформаційно-технологічний і творчий потенціал агенційної журналістики (вічизняний і світовий досвід): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Ю.В. Нестеряк ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто інформаційно-технологічні та творчі особливості діяльності вітчизняних та зарубіжних інформаційних агенств, проаналізовано етапи становлення провідних агенств світу. Акцентовано увагу на особливостях зародження вітчизняної агенційної журналістики та перспективах її розвитку в сучасному інформаційному просторі. Проаналізовано історичні умови виникнення світової та вітчизняної агенційної журналістики та сучасний стан розвитку інформаційних агенств. Визначено перспективні напрямки подальших досліджень їх діяльності та головні чинники підвищення ефективності роботи інформаційних агенств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4/8) л7 +
Шифр НБУВ: РА339590

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Зірка В.В. 
Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.02 / В.В. Зірка ; НАН України. Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні. — К., 2005. — 32 с. — укp.

Визначено основні характеристики сучасної реклами, що свідчать про явно виражений маніпулятивний характер рекламних текстів. Розкрито суть мовного маніпулювання, здійсненого завдяки свідомому та цілеспрямованому використанню особливостей структури та вживанню мови. Наведено визначення поняття "маніпулема". Акцентовано увагу на категорії маніпулятивної гри та маніпулятивному компоненті (кваліфікаторі). Висвітлено прийоми маніпулятивної гри у рекламі, подано класифікацію адресатів і адресантів мовних стратегій реклами. Відповідно до сучасної лінгвістичної теорії запропоновано визначення мовної парадигми у контексті рекламного маніпулювання. Здійснено системний опис маніпулятивних компонентів реклами, зокрема: словникового корпусу за різних варіантів, рекламних слоганів та прецедентних феноменів. Відзначено, що найяскравішим, традиційним і широко вживаним маніпулятивним компонентом є оцінна лексика, що має високий прагматичний потенціал ("революцинное алмазное укрепляющее средство"). Зауважено, що важливим засобом впливу та маніпулювання свідомістю споживача є використання прецедентних феноменів. Зроблено висновок, що дії людини навіть у час комп'ютерних технологій певною мірою обумовлені пам'яттю, традицією та міфом ("о вкусном не спорят" (реклама сирів)). З'ясовано, що істотне значення для тактики залучення й утримання уваги адресата мають запозичення, зокрема англіцизми ("требуются мерчендайзер и креатор"), значна роль у рекламому маніпулюванні належить "грі слів", що робить текст яскравим, пікантним і таким, що запам'ятовується ("уколы красоты"). Слоган як важливий маніпулятивний кваліфікатор рекламного звертання реалізує зазначені мовні засоби ("Vichi. Источник здоровья"). Виявлено шляхи креативних маніпулятивних рекламних текстів, що реалізуються у навмисній гендерній маркованості лексики та впровадженні реклами у нові сфери людського буття, зокрема сферу потенційного володіння чим-небудь: їжею, матеріальними цінностями, інформацією, красою ("зеркало души").

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716 + Ш141.2-31 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА337060

Рубрики:

      
14.

Шестакова Е.Г. 
Теоретичні аспекти співвідношення текстів художньої літератури та масової комунікації: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08; 10.01.06 / Е.Г. Шестакова ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2006. — 44 с. — укp.

Визначено принципово нові аспекти співвідношеня текстів художньої літератури та масової комунікації у контексті цілісності словесності Нового та Новітнього часів, які стосуються насамперед буття словесної свідомості загалом, її основних форм, специфіки побутування різних типів (художньої літератури та масової комунікації) та уможливлюють дану цілісність. Досліджено кардинальні злами всередині словесно-культурної свідомості Нового часу, які здійснюються не лише у ряді трансформацій усередині художнього типу слова, художньої свідомості взагалі, але й у швидкій легітимації якісно нового типу словесності масової комунікації. Доведено, що словесність Нового та Новітнього часів є тим простором, який концептує в собі й знаходить на всіх щаблях побутування адекватні значеннєві, естетичні смисли, форми та способи втілення складної взаємодії художнього, естетичного та позахудожнього, позаестетичного. Визначено словесно-культурні джерела, статус слова, естетичну реальність твору словесності масової комунікації в цілісності словесності. Охарактеризовано стан художнього типу словесності, актуалізований не стільки "художньоцентричністю", скільки цілісністю словесності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.033 + Ш100.01 + Ч620.10 +
Шифр НБУВ: РА344950

Рубрики:

      
15.

Косюк О.М. 
Розважальна функція електронних засобів масової комунікації: світовий контекст та національні особливості: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.М. Косюк ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 18 с. — укp.

Зроблено спробу створити теоретичну концепцію сучасних медіарозваг, а саме: формування термінологічної бази, класифікацію продукованих електронними засобами масової інформації проектів; інтерпретацію інтеркурсу від архаїчних до модерних прошарків семантичного наповнення з втіленням основних релаксаційних механізмів. Запропоновано варіант горизонтально-вертикального аналізу медіарозваг. Виділено, систематизовано й узагальнено їх домінантні компоненти та рівні. Визначено закономірності трансформацій, з'ясовано традиційно українські медіарелаксаційні типи. Введено до наукового обігу конкретний фактичний матеріал - фрагмент розважальної продукції, що виявляють закономірності та структурну організацію розваг, продукованих аудіовізуальними засобами масової комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620 +
Шифр НБУВ: РА341883

Рубрики:

      
16.

Германова О.Г. 
Авторське право і суміжні права в засобах масової інформації України та Польщі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / О.Г. Германова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 17 с. — укp.

Проаналізовано українські та польські нормативно-правові акти у галузі авторського права (АП) і суміжних прав, особливості їх дотримання в різних кінцевих продуктах інформаційної діяльності (друкованих ЗМІ, телерадіоорганізаціях), зокрема в процесі розміщення журналістських матеріалів в Інтернеті. Розкрито методологічні аспекти захисту та дотримання АП на твори засобами масової інформації. Досліджено законодавчу базу функціонування АП в Україні у контексті повноти, досконалості, несуперечливості окремих норм і положень міжнародних угод. Обгрунтовано необхідність дотримання АП і суміжних прав в Інтернеті, описано основні механізми захисту журналістських метеріалів у глобальній інформаційній мережі. Обгрунтовано доцільність передбачення в українському законі про АП відповідних норм, проголошених у польському аналогу, що захищають працівників мас-медіа та інших дописувачів у частині результативності їх творчих зусиль.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)331 + Х839(4ПОЛ)331 + Ч620.4(4УКР) к1 + Ч620.4(4ПОЛ) к1 +
Шифр НБУВ: РА342691

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Стрелковська А.Л. 
Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.Л. Стрелковська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Розкрито зміст категорії "позитивно спрямована поведінка" як поведінку особистості, що відповідає суспільним нормам і соціальним очікуванням, грунтується на системі загальнолюдських цінностей та є ознакою соціалізованості особистості. Соціальну рекламу визначено як засіб впливу, ефективність якого підвищується за поєднання з іншими засобами та за умов застосування соціальної реклами в рекламно-інформаційній кампанії. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Визначено суть і особливості даного поняття як педагогічної категорії. Розглянуто поняття "соціальна реклама" як соціально-педагогічний фактор впливу на особистість. Визначено психологічні механізми його дії та критерії ефективності соціальної реклами для молоді. З'ясовано, обгрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують підвищення ефективності впливу даної реклами як частини рекламно-інформаційної кампанії щодо формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Наведено методичні рекомендації щодо проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії в закладах освіти. Розроблено навчально-методичну програму курсу "Рекламно-інформаційні технології в соціальній роботі".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.354.5 + С5*148:Ч30 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА350331

Рубрики:

      
18.

Бєлікова Ю.В. 
Формування гендерних ідентичностей рекламою: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Ю.В. Бєлікова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено процес формування гендерних ідентичностей за допомогою реклами. Проаналізовано існуючі теоретико-методологічні підходи щодо визначення гендерних ідентичностей та їх формування засобами реклами. Виявлено особливості функціонування реклами, зокрема, її інтеграції з гендерними ідентичностями на підставі вдосконалення визначення маскулінності та фемінності, характерних для українського суспільства. Визначено мотиви придбання товарів і послуг, з урахуванням яких розроблено класифікацію українських споживачів. З використанням методу семантичного диференціала наведено оцінку сучасної української реклами, виявлено її позитивні та негативні риси. Розроблено рекомендації щодо поліпшення якості реклами, сформульовано пропозиції щодо внесення доповнення до закону "Про рекламу" з метою ліквідації можливої дискримінації за ознакою статі, стереотипного зображення образів жінки й чоловіка в рекламі, забезпечення принципів гендерної толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + Ч620.164 +
Шифр НБУВ: РА350796

Рубрики:

      
19.

Хуан Цинь 
Інформаційна політика Китайської Народної Республіки в сучасних міжнародних відносинах: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Хуан Цинь ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Запропоновано підхід до розуміння теоретико-методичних концепцій формування державної інформаційної політики на прикладі Китайської Народної Республіки (КНР) за умов трансформації політичної системи під впливом глобалізаційних процесів, який характеризується визнанням пріоритетності державного управління у сфері інформації та комунікації з одночасною підтримкою економічних реформ та вільної конкуренції. З'ясовано напрями міжнародного співробітництва у сфері інформаційної політики у межах регіональних міжнародних організацій Азійсько-Тихоокеанського регіону (АТР) - АТЕС та АСЕАН, яка відображає специфіку інформаційного розвитку регіону, роль політичного лідерства азійських країн і політику подолання інформаційної асиметрії за рахунок ефективної інвестиційної політики. На підставі компаративного аналізу узагальнено концептуальні засади сучасних стратегій інформаційної політики країн АТР і доведено, що вони поєднують глобальні інтеграційні тенденції та національну специфіку розвитку інфомаційного суспільства. Комплексно досліджено проблему формування політичної стратегії інформаційного суспільства КНР. Проаналізовано модель суспільного розвитку з урахуванням політичної, економічної та інших значимих складових інформаційної політики держави. Досліджено специфіку модернізації інформаційної сфери КНР, та зроблено висновок про позитивну динаміку впровадження міжнародних стратегій інформатизації, електронного врядування, електронної комерції та інформаційної безпеки у внутрішній політиці держави. Запропоновано рекомендації для реалізації пріоритетів державної інформаційної політики у міжнародних відносинах. З'ясовано емпіричну залежність модернізації політичної системи й ідеології КНР і державної інформаційної політики, яка є чинником забезпечення зовнішньополітичних інтересів Китаю у міжнародних відносинах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф4(0)64 + Ф018 + Ч620.4(5КИТ) +
Шифр НБУВ: РА350981

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Палагнюк Ю.В. 
Політологічний аналіз медіа реформ у сучасній Україні та Республіці Польща: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Ю.В. Палагнюк ; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т ім. П.Могили. — Миколаїв, 2008. — 16 с. — укp.

З урахуванням надбань сучасної вітчизняної та зарубіжної політичної науки, на основі репрезентативного аналізу різних джерел наведено результати політологічного дослідження медіа реформ у сучасній Україні та Республіці Польща. У порівняльному аспекті проведено політологічний аналіз політико-правових і політико-економічних аспектів реформування мас-медіа. Агрументовано необхідність ефективного державного регулювання медіа та продовження приватизації на ринку засобів масової інформації в Україні. Систематизовано теоретичні засади реформування мас-медіа в Республіці Польща й Україні. До наукового обігу у вітчизняній політологічній науці залучено численну кількість іноземної літератури англійською та польською мовами. Обгрунтовано науково-практичні рекомендації щодо напрямів подальшого вдосконалення медіа регулювання в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ф037.1 +
Шифр НБУВ: РА360515

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського