Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Реферативна база даних (242)Книжкові видання та компакт-диски (246)Журнали та продовжувані видання (238)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)262.10-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Степаненко А.І. 
Банківський нагляд в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / А.І. Степаненко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено методологічні та організаційні засади системи банківського нагляду в Україні. Встановлено необхідність здійснення державного нагляду за діяльністю банківських установ. Уточнено та запропоновано нове тлумачення категорії "нагляд за діяльністю банків". Обгрунтовано доцільність виконання НБУ наглядових функцій за діяльністю банківських установ. Проаналізовано заходи, здійснені державою (зокрема, НБУ) щодо запобігання використанню банків для відмивання брудних коштів. Досліджено практику державної реєстрації та ліцензування банків. Розглянуто систему економічних нормативів та показників раннього реагування, механізм інспектування банків та систему нагляду на основі оцінки ризиків. Надано рекомендації щодо удосконалення банківського нагляду в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-218
Шифр НБУВ: РА330806

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Семенюк Л.П. 
Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Л.П. Семенюк ; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи до вирішення проблеми підвищення ефективності банківського бізнесу на підставі маркетингової стратегії. Досліджено економічний зміст понять, що визначають суть банківського бізнесу, які у комплексі характеризують банківську діяльність стосовно одержання прибутку. За результатами аналізу ефективності роботи банківських установ Харківщини доведено необхідність комплексного використання фінансових і маркетингових методів для підвищення ефективності банківського бізнесу. Здійснено класифікацію маркетингових методів управління з урахуванням їх впливу на фінансові результати банківської діяльності. Установлено взаємозв'язок між фінансовою та маркетинговою стратегіями банку у процесі їх розробки у рамках загальної стратегії розвитку банку. Побудовано та впроваджено діагностичну модель аналізу ефективності банківської діяльності за умов маркетингового планування. Запропоновано методику розробки та впровадження нових банківських послуг у межах реалізованої маркетингової стратегії. Уточнено механізм установлення ціни кредитної послуги. Реалізовано технологію перебудови існуючих бізнес-процесів та внесення змін в організаційну структуру банку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА334634

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Колодій О.А. 
Державне регулювання банківської системи в умовах трансформації економіки: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / О.А. Колодій ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні засади механізму державного регулювання банківської системи, визначено особливості його функціонування в Україні й обгрунтовано можливі напрями удосконалення. Визначено роль і місце центральних банків у формуванні та регулюванні банківської системи. Зроблено оцінку міжнародного досвіду організації та здійснення нагляду за банківською діяльністю. Розкрито сутність, особливості та дієвість основних методів та інструментів регулювання банківської системи, що застосовуються з метою досягнення необхідних таргетів для макроекономічної стабілізації за умов трансформації економіки. Проаналізовано сучасні підходи щодо організації систем оцінки ризику та раннього передбачення кризових явищ. Встановлено ефективність використання нових концептуальних підходів щодо державного регулювання та нагляду за банківською діяльністю, розроблених на базі рейтингування та контролю за ризиками. Визначено загальні тенденції, перспективні напрямки та нові пріоритети розвитку взаємовідносин між державою та банківською системою в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-21,01 +
Шифр НБУВ: РА356047

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Донченко Л.О. 
Державне регулювання банківської системи України: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.02 / Л.О. Донченко ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Надано оцінку державного регулювання банківської системи за умов трансформації української економіки. Обгрунтовано необхідність переходу від регулювання банківської системи як залучення та розміщення коштів до регулювання даної системи як фінансового інституту. Запропоновано шляхи зміцнення банківської системи, досліджено еволюцію та проведено порівняльний аналіз сучасних стратегій збереження довіри до її системи. Акцентовано увагу на аналізі банківської системи України, наведено шляхи удосконалення її регулювання та ефективного нагляду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-21 +
Шифр НБУВ: РА323545

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Кушнір К.О. 
Державне регулювання і контроль якості банківських послуг: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / К.О. Кушнір ; Донец. держ. ун-т упр. — Донецьк, 2010. — 19 с. — укp.

Визначено сутність і способи оцінки якості банківських послуг, досліджено поняття "стійкості" банку як системи. Проаналізовано механізми державного регулювання якості банківських послуг. Розглянуто особливості регулювання якості банківських послуг в Україні. Проаналізовано цикли економічної динаміки як економічні передумови регулювання якості банківських послуг. Виявлено поточні економічні умови, що визначають вибір напрямків регулювання та контролю якості банківських послуг для України. Розкрито особливості державного регулювання якості банківських послуг у період економічної нестабільності, розроблено варіанти страхування депозитів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-218
Шифр НБУВ: РА372417 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Малашенко Г.Ф. 
Державне регулювання та управління банківською діяльністю в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.Ф. Малашенко ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2003. — 18 с. — укp.

З'ясовано цілі державного втручання в банківську діяльність, які притаманні перехідному етапу економіки України та визначено стратегію інтеграції в ЄС і приєднання до СОТ. Запропоновано нову класифікацію методів управління банківською діяльністю. Установлено вплив сучасних методів та інструментів державного управління банківською діяльністю на інституціональний та функціональний розвиток банківської системи. Виявлено недосконалість методів державного регулювання, яка полягає в тому, що під впливом економічних нормативів банки не мають стимулу до поширення кредитування реального сектору економіки. Розроблено механізм державного управління процесом кредитування та наведено рекомендації щодо вдосконалення порядку віднесення активів банку до визначеної групи ризику. На основі аналізу зарубіжної практики удосконалено методи державного управління та регулювання банківською діяльністю, які забезпечують дотримання інтересів державної політики в банківській системі в разі приєднання до СОТ і вступу до ЄС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-21 +
Шифр НБУВ: РА325708

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Панасенко О.В. 
Економіко-організаційний механізм державного регулювання розвитку банківської системи: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.03 / О.В. Панасенко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичне обгрунтування та наведено методичні рекомендації щодо формування та підвищення ефективності економіко-організаційного механізму державного регулювання розвитку банківської системи. Розкрито сутність поняття та функціональну специфіку банків, досліджено структуризацію елементів банківської системи як невід'ємної складової національного господарства. Висвітлено еволюційний розвиток, розкрито особливості становлення банківської системи України. Проаналізовано механізми державного регулювання банківської системи у країнах з розвиненою економікою. Показано недоліки відсоткової політики як інструменту державного регулювання банківської системи. Проаналізовано структурні зміни у банківській системі, визначено потенціал ресурсної бази національних банків. Досліджено чинники кредитування реальної економіки, запропоновано засоби виявлення та мінімізації банківських ризиків. Побудовано макроекономічну модель стійкості функціонування національної економіки у взаємозв'язку з банківською системою. Розроблено механізм державного регулювання стійкості банківської системи та запропоновано заходи щодо вирівнювання кон'юнктурних коливань. Обгрунтовано координуючий механізм взаємозв'язку банківської системи з реальним сектором економіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-21,01 + У9(4УКР)262.10-21,01
Шифр НБУВ: РА369280

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Баханова М.В. 
Ефективність комплексу маркетингових комунікацій банківських установ: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / М.В. Баханова ; Держ. податк. адмін. України, Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та практичні засади формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій вітчизняних банківських установ. Розглянуто теоретичні засади комплексу маркетингових комунікацій, описано його структуру. Встановлено критерії визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку. З'ясовано, що синергетичний ефект маркетингових комунікацій виявляється у застосуванні складових усього комплексу маркетингових комунікацій і відрізняється від простого додавання ефектів кожної складової зокрема. Проаналізовано стан вітчизняної банківської системи, досліджено процес створення ефективного комплексу маркетингових комунікацій комерційними банками, виявлено тенденції його розвитку й оцінено ефективність. Розроблено програми ефективних маркетингових комунікаційних заходів шляхом сегментації ринку банківських продуктів. Наведено пропозиції щодо використання комунікаційних моделей, а також удосконалення організаційно-інформаційного та методичного забезпечення ефективності комплексу маркетингових комунікацій банківських установ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА360294

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Погребняк А.С. 
Зв'язки банківських установ України з громадськістю в умовах інформаційного суспільства: соціальний аспект: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / А.С. Погребняк ; Ін-т соціології НАН України. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проаналізовано соціальну суть зв'язків з громадськістю (паблик рілейшинз (ПР)) як соціального інституту за умов інформаційного суспільства. Розглянуто специфіку ПР-діяльності у банківській сфері. З використанням даних емпіричного дослідження (опитування населення й експертного опитування, проведеного у Києві) з'ясовано основні принципи функціонування ПР в Україні та критерії його ефективності. Визначено фактори переходу зв'язків з громадськістю банківських установ від асиметричних до двосторонніх комунікацій, збалансованих відображенням у них соціальної відповідальності банків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-212.1 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА361920

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Шульга Н.П. 
Інтегрована система контролінгу в управлінні банком: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Н.П. Шульга ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 31 с. — укp.

Досліджено питання формування методології контролінгу, відповідно до якої він розглядається як інтегрована система сервісної підтримки управління одночасно у трьохвекторному вимірі, а саме: стратегічного й оперативного портфеля (портфельний підхід); взаємопов'язаних складових менеджменту (композиційний підхід); процесів планування, аналізу та контролю (процесний підхід). Змістовно конкретизовано розуміння контролінгу як сервісної підтримки інтегрованого управління портфелями банку, яке здійснюється у контексті виділення окремих міні-портфелів; фінансового та маркетингового аспектів; трьох компонентів (стратегічної, ризико-комерційної та фінансової). З'ясовано роль контролінгу у сервісному супроводженні управління стратегічним портфелем і визначено напрями його збалансування. Сформульовано теоретичні положення ризик-контролінгу), в яких зазначено його мету, об'єкт, функції та принципи. Розвинуто теоретичні положення збалансованої системи показників і визначено етапи, за якими є доцільне її впровадження у банках. Розроблено концептуальні положення управління плановим балансом, за якими необхідно здійснювати ідентифікацію факторів впливу на його структуру, визначення етапів оптимізації та схеми моделювання планової структури балансу банку. Обгрунтовано наукові засади управління бюджетом у банку у аспекті процесу та системи, а також цілі, функції, завдання та принципи. Наведено класифікацію моделей управління бюджетом у банку. Запропоновано теоретико-практичні засади інформаційного забезпечення управління банком у контексті реалізації функції контролінгу. Розвинуто теоретичний підхід до організаційної побудови служби контролінгу, запропоновано систему критеріїв для оцінки результативності її діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-218 +
Шифр НБУВ: РА342030

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
11.

Головіна Я. С. 
Корпоративне управління в банках України: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / Я. С. Головіна ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2011. — 18 с. — укp.

Уточнено тлумачення поняття "корпоративне управління". Визначено особливості корпоративного управління в банках. Виокремлено поняття "корпоративний контроль" та "корпоративне управління" за критерієм мети. Запропоновано концептуальний підхід до оцінювання корпоративного управління в банках на основі аналізу інтересів стейкхолдерів. Проведено періодизацію розвитку корпоративного управління в банках України. Проаналізовано структуру власності та її вплив на формування корпоративного контролю в банках України. Досліджено характеристики діяльності наглядових рад за умов концентрованої власності. Проведено оцінювання чинників удосконалення корпоративного управління в банках з позиції інтересів типових власників. Обгрунтовано наукові засади розподілу контрольних функцій наглядових рад банків. Розроблено комплексний метод оцінювання діяльності наглядових рад. Запропоновано заходи державного регулювання корпоративного управління в банках України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-21
Шифр НБУВ: РА383002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Борисенко І. І. 
Логістичний підхід до управління фінансовими ресурсами банку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / І. І. Борисенко ; Укр. акад. банк. справи Нац. Банку України. — Суми, 2010. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретичні основи управління фінансовими ресурсами банку. Вдосконалено основні положення визначення дефініції "фінансові ресурси банку" та розкрито їх сутність і класифікаційні ознаки. Визначено процедуру застосування логістичного підходу до управління фінансовими ресурсами банку. Проведено дослідження результату управління фінансовими ресурсами банками України та побудовано модель прогнозування чистого прибутку банку. Обгрунтовано доцільність використання у вітчизняній банківській практиці логістичного підходу щодо управління фінансовими ресурсами банку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-21
Шифр НБУВ: РА372278 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Перепечай Н.М. 
Маркетинг банківських послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.М. Перепечай ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Уточнено поняття "банківська послуга", "банківська операція", "банківський продукт". Сформульовано критерії та запропоновано вдосконалену багаторівневу класифікацію банківських послуг з урахуванням їх зв'язку з банківськими операціями та банківськими продуктами. Обгрунтовано необхідність виділення в структурі життєвого циклу етапу "зародження ідеї про нову банківську послугу". Запропоновано та апробовано методику прогнозування ємності ринку банківських послуг з використанням методів екстраполяційного прогнозування. Розроблено методику проведення маркетингу нових банківських послуг на прикладі пластикових карток, яка враховує основні етапи маркетингового комплексу та результати оцінки ефективності основних маркетингових заходів щодо просування послуг. Запропоновано методичне забезпечення вибору маркетингових інструментів за допомогою матриці доцільності використання зазначеного інструментарію і тактичних засобів просування банківських послуг залежно від стадії життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА327256

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Жаворонкова О.Р. 
Маркетинг в банківській діяльності: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Р. Жаворонкова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні засади та прикладний інструментарій удосконалення маркетингу у банківській діяльності. Обгрунтовано основні напрями використання маркетингу на підставі партнерських відносин, що сприяють зростанню рівня конкурентоспроможності банків. Доведено необхідність розширення діяльності щодо інформування клієнтів, що найбільш впливає на розвиток партнерства. Досліджено поведінку вітчизняних споживачів банківських послуг, з урахуванням одержаних результатів розроблено методичні засади та нові критерії оцінки їх якості. Запропоновано сегментацію банківських клієнтів за принципом життєвого циклу людини. Розглянуто клієнтську базу даних, що містить інформацію, небхідну для розвитку маркетингу на підставі партнерства. Проаналізовано фінансові можливості різних сегментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА356362

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Дима О.О. 
Маркетинг у формуванні стосунків банку з клієнтами: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.О. Дима ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні та прикладні засади впровадження системи маркетингу на підставі стосунків у банківському секторі України. Розкрито роль запропонованої концепції маркетингу у формуванні довготривалих стосунків банку з клієнтами. Розкрито сутність поняття "життєвий цикл споживача", наведено характеристику його основних етапів у взаємозв'язку з економічним циклом споживача. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку банківського ринку України, розроблено алгоритм побудови довготривалих стосунків банку з клієнтами. Обгрунтовано умови ефективного використання маркетингу на підставі стосунків, якими є: впровадження Інтернет-банкінгу, створення колл-центрів, розробка програм діяльності, розвиток мережі міні-відділень, що забезпечує постійний контакт з клієнтами та підвищує дієвість заходів з їх утримання. Обгрунтовано необхідність дослідження клієнтської бази банку. Запропоновано здійснювати поділ клієнтів банку за критеріями "прибутковість" і "ступінь взаємодії". Обгрунтовано шляхи оптимізації структури клієнтської бази з метою максимізації прибутку банку. Удосконалено механізм формування вартості та конкурентних переваг у діяльності банківської установи. Розроблено систему оцінювання ефективності застосування маркетингу на підставі стосунків у банківській сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА355966

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Новикова І.В. 
Маркетинг як засіб розвитку банківської системи в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.В. Новикова ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Сформульовано суть банківського маркетингу, розроблено систему впровадження маркетингу в роботу банківської структури України в сучасних умовах. Проаналізовано ефективність сучасної системи державного регулювання банківської системи України, показано її розвиток у перспективі, існуючі та можливі позитивні та негативні наслідки використання її елементів. Висвітлено основні напрямки розвитку існуючих форм і методів впровадження маркетингу в банківську систему України. Здійснено аналіз сучасного організаційного, інформаційного та методичного забезпечення маркетингу у комерційних банках України та розроблено пропозиції щодо його впровадження. Визначено основні показники і критерії, яких комерційні банки мають дотримуватись у процесі роботи. Науково-методично обгрунтовано необхідність вдосконалення інформаційного забезпечення маркетингу в комерційних банках та запропоновано пропозиції щодо напряму створення єдиного інформаційного простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.10-211.1
Шифр НБУВ: РА308387 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Ткачук О.В. 
Маркетингові комунікації у банківській діяльності: паблік рілейшнз: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Ткачук ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто комплекс маркетингових комунікацій у банках і роль у ньому паблік рілейшнз (ПР). Запропоновно розуміння сутності ПР у банках, обгрунтовано його вплив на рівень фінансового стану банків та їх конкурентоспроможність. Проаналізовано ринок банківських послуг України та ПР-діяльності банків, визначено основні тенденції, запропоновано систему аналізу ПР-активності. Аргументовано необхідність формування взаємодії банків у напрямі ПР, наведено рекомендації щодо проведення сумісної ПР-кампанії. Запропоновано модель формування управлінського образу банку та методику розрахунку ефективності публікацій для удосконалення інформаційного образу банку. Зроблено акцент на необхідності створення та управління діловою репутацією банків як чиннику підвищення їх конкурентоспроможності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА361016

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
18.

Коваль О.П. 
Менеджмент діяльності банку на фондовому ринку: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Коваль ; Європ. ун-т фінансів, інформ. систем, менеджменту і бізнесу. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Розкрито та узагальнено цілі та задачі менеджменту діяльності банку на фондовому ринку як складової частини загальнобанківського менеджменту. Проаналізовано та систематизовано склад і структуру операцій з цінними паперами на фондовому ринку, обгрунтовано теоретико-методологічні напрями їх здійснення. З'ясовано тенденції розвитку фондового ринку України на етапі становлення, проаналізовано особливості діяльності банку як суб'єкта підприємництва та наведено методичні засади побудови оптимальної структури банку. Розроблено класифікацію ризиків, що супроводжують діяльність банку, наведено алгоритм визначення параметрів інвестиційного портфеля банку для реалізації ризик-менеджменту. Розроблено методику визначення якісних характеристик цінних паперів та оптимізації резервних вимог щодо відшкодування можливих збитків від операцій з цінними паперами для цілей ризик-менеджменту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.10-212.1 + У9(4Укр)262.29
Шифр НБУВ: РА316920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Ровинська К. І. 
Механізм державного регулювання корпоративного управління в банківській системі України: автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / К. І. Ровинська ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін-т держ. упр. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано концепцію трансформації державного регулювання банківської системи в Україні, що базується на розподілі механізму державного регулювання за етапами їх життєвого циклу. Визнано вагомою складовою механізмів державного регулювання банківської системи на етапах створення та контролю за діяльністю банків впровадження принципів корпоративного управління, зокрема рекомендацій Базельського комітету з банківського нагляду. Запропоновано, в контексті вдосконалення механізмів державного регулювання банківської системи, обов'язкове впровадження принципів корпоративного управління як запоруки стабільності діяльності. Обгрунтовано положення, на підставі яких розроблено Стратегію розвитку корпоративного управління для банківських установ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-21,01 + Х839(4УКР)921.23
Шифр НБУВ: РА380523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Кочетков В.М. 
Організаційно-методологічні основи управління фінансовою стійкістю банку: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / В.М. Кочетков ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 32 с.: рис. — укp.

Розглянуто теоретичні засади організації діяльності банків як підприємств ринкової інфраструтури за умов невизначеності та ризику. Розроблено методологічні та організаційні домінанти комплексного управління фінансовою стійкістю сучасного банку. Обгрунтовано конкретні пропозиції щодо вдосконалення методології рейтингової оцінки стану фінансової стійкості банків. Запропоновано методологічні підходи до мінімізації та моделювання банківських ризиків у механізмі управління даною стійкістю. Проведено діагностику та запропоновано шляхи зміцнення фінансової стійкості банків України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-21
Шифр НБУВ: РА330932

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського