Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (57)Книжкові видання та компакт-диски (66)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)262.10-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Семенюк Л.П. 
Вплив маркетингової стратегії на ефективність банківського бізнесу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Л.П. Семенюк ; Укр. акад. банк. справи. — Суми, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи до вирішення проблеми підвищення ефективності банківського бізнесу на підставі маркетингової стратегії. Досліджено економічний зміст понять, що визначають суть банківського бізнесу, які у комплексі характеризують банківську діяльність стосовно одержання прибутку. За результатами аналізу ефективності роботи банківських установ Харківщини доведено необхідність комплексного використання фінансових і маркетингових методів для підвищення ефективності банківського бізнесу. Здійснено класифікацію маркетингових методів управління з урахуванням їх впливу на фінансові результати банківської діяльності. Установлено взаємозв'язок між фінансовою та маркетинговою стратегіями банку у процесі їх розробки у рамках загальної стратегії розвитку банку. Побудовано та впроваджено діагностичну модель аналізу ефективності банківської діяльності за умов маркетингового планування. Запропоновано методику розробки та впровадження нових банківських послуг у межах реалізованої маркетингової стратегії. Уточнено механізм установлення ціни кредитної послуги. Реалізовано технологію перебудови існуючих бізнес-процесів та внесення змін в організаційну структуру банку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА334634

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Баханова М.В. 
Ефективність комплексу маркетингових комунікацій банківських установ: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.08 / М.В. Баханова ; Держ. податк. адмін. України, Нац. ун-т держ. податк. служби України. — Ірпінь, 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено теоретико-методологічні та практичні засади формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій вітчизняних банківських установ. Розглянуто теоретичні засади комплексу маркетингових комунікацій, описано його структуру. Встановлено критерії визначення ефективності комплексу маркетингових комунікацій банку. З'ясовано, що синергетичний ефект маркетингових комунікацій виявляється у застосуванні складових усього комплексу маркетингових комунікацій і відрізняється від простого додавання ефектів кожної складової зокрема. Проаналізовано стан вітчизняної банківської системи, досліджено процес створення ефективного комплексу маркетингових комунікацій комерційними банками, виявлено тенденції його розвитку й оцінено ефективність. Розроблено програми ефективних маркетингових комунікаційних заходів шляхом сегментації ринку банківських продуктів. Наведено пропозиції щодо використання комунікаційних моделей, а також удосконалення організаційно-інформаційного та методичного забезпечення ефективності комплексу маркетингових комунікацій банківських установ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА360294

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Перепечай Н.М. 
Маркетинг банківських послуг: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.М. Перепечай ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с. — укp.

Уточнено поняття "банківська послуга", "банківська операція", "банківський продукт". Сформульовано критерії та запропоновано вдосконалену багаторівневу класифікацію банківських послуг з урахуванням їх зв'язку з банківськими операціями та банківськими продуктами. Обгрунтовано необхідність виділення в структурі життєвого циклу етапу "зародження ідеї про нову банківську послугу". Запропоновано та апробовано методику прогнозування ємності ринку банківських послуг з використанням методів екстраполяційного прогнозування. Розроблено методику проведення маркетингу нових банківських послуг на прикладі пластикових карток, яка враховує основні етапи маркетингового комплексу та результати оцінки ефективності основних маркетингових заходів щодо просування послуг. Запропоновано методичне забезпечення вибору маркетингових інструментів за допомогою матриці доцільності використання зазначеного інструментарію і тактичних засобів просування банківських послуг залежно від стадії життєвого циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА327256

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Жаворонкова О.Р. 
Маркетинг в банківській діяльності: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.Р. Жаворонкова ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено теоретико-методичні засади та прикладний інструментарій удосконалення маркетингу у банківській діяльності. Обгрунтовано основні напрями використання маркетингу на підставі партнерських відносин, що сприяють зростанню рівня конкурентоспроможності банків. Доведено необхідність розширення діяльності щодо інформування клієнтів, що найбільш впливає на розвиток партнерства. Досліджено поведінку вітчизняних споживачів банківських послуг, з урахуванням одержаних результатів розроблено методичні засади та нові критерії оцінки їх якості. Запропоновано сегментацію банківських клієнтів за принципом життєвого циклу людини. Розглянуто клієнтську базу даних, що містить інформацію, небхідну для розвитку маркетингу на підставі партнерства. Проаналізовано фінансові можливості різних сегментів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА356362

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Дима О.О. 
Маркетинг у формуванні стосунків банку з клієнтами: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.О. Дима ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні та прикладні засади впровадження системи маркетингу на підставі стосунків у банківському секторі України. Розкрито роль запропонованої концепції маркетингу у формуванні довготривалих стосунків банку з клієнтами. Розкрито сутність поняття "життєвий цикл споживача", наведено характеристику його основних етапів у взаємозв'язку з економічним циклом споживача. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку банківського ринку України, розроблено алгоритм побудови довготривалих стосунків банку з клієнтами. Обгрунтовано умови ефективного використання маркетингу на підставі стосунків, якими є: впровадження Інтернет-банкінгу, створення колл-центрів, розробка програм діяльності, розвиток мережі міні-відділень, що забезпечує постійний контакт з клієнтами та підвищує дієвість заходів з їх утримання. Обгрунтовано необхідність дослідження клієнтської бази банку. Запропоновано здійснювати поділ клієнтів банку за критеріями "прибутковість" і "ступінь взаємодії". Обгрунтовано шляхи оптимізації структури клієнтської бази з метою максимізації прибутку банку. Удосконалено механізм формування вартості та конкурентних переваг у діяльності банківської установи. Розроблено систему оцінювання ефективності застосування маркетингу на підставі стосунків у банківській сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА355966

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Новикова І.В. 
Маркетинг як засіб розвитку банківської системи в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / І.В. Новикова ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Сформульовано суть банківського маркетингу, розроблено систему впровадження маркетингу в роботу банківської структури України в сучасних умовах. Проаналізовано ефективність сучасної системи державного регулювання банківської системи України, показано її розвиток у перспективі, існуючі та можливі позитивні та негативні наслідки використання її елементів. Висвітлено основні напрямки розвитку існуючих форм і методів впровадження маркетингу в банківську систему України. Здійснено аналіз сучасного організаційного, інформаційного та методичного забезпечення маркетингу у комерційних банках України та розроблено пропозиції щодо його впровадження. Визначено основні показники і критерії, яких комерційні банки мають дотримуватись у процесі роботи. Науково-методично обгрунтовано необхідність вдосконалення інформаційного забезпечення маркетингу в комерційних банках та запропоновано пропозиції щодо напряму створення єдиного інформаційного простору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.10-211.1
Шифр НБУВ: РА308387 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Ткачук О.В. 
Маркетингові комунікації у банківській діяльності: паблік рілейшнз: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.В. Ткачук ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розглянуто комплекс маркетингових комунікацій у банках і роль у ньому паблік рілейшнз (ПР). Запропоновно розуміння сутності ПР у банках, обгрунтовано його вплив на рівень фінансового стану банків та їх конкурентоспроможність. Проаналізовано ринок банківських послуг України та ПР-діяльності банків, визначено основні тенденції, запропоновано систему аналізу ПР-активності. Аргументовано необхідність формування взаємодії банків у напрямі ПР, наведено рекомендації щодо проведення сумісної ПР-кампанії. Запропоновано модель формування управлінського образу банку та методику розрахунку ефективності публікацій для удосконалення інформаційного образу банку. Зроблено акцент на необхідності створення та управління діловою репутацією банків як чиннику підвищення їх конкурентоспроможності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 +
Шифр НБУВ: РА361016

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Федірко В. В. 
Управління клієнтською базою в системі маркетингу відносин банку: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / В. В. Федірко ; "Українська академія банківської справи Національного банку України", державний вищий навчальний заклад. — Суми, 2009. — 21 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Шифр НБУВ: РА369513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Гузь М.М. 
Управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / М.М. Гузь ; Укр. акад. банк. справи Нац. банку України. — Суми, 2010. — 21 с. — укp.

Висвітлено поняття "маркетингові комунікації" (МК) та "маркетингові комунікації банківських операцій". Розглянуто інструменти МК, розширено їх перелік й обгрунтовано доцільність їх використання в банківській діяльності. Визначено концептуальні засади побудови системи управління МК банку на підставі аналізу впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, виокремлення основних підсистем, що ототожнюються з функціями управління та системи забезпечення. Розкрито сутність поняття "цільова комплексна програма", що є базою формування ефективних маркетингових комунікацій. Зазначено про необхідність створення бюджетних центрів банку та визначено функції бюджетного центру відділу маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Шифр НБУВ: РА372351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
10.

Завадська Д.В. 
Фінансове забезпечення розвитку банківського маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Д.В. Завадська ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2006. — 19 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади та методичні рекомендації щодо фінансового забезпечення розвитку банківського маркетингу. Розкрито суть банківського маркетингу, виділено його сучасну функцію визначення оптимальних можливостей зростання банку. З'ясовано етапи формування галузі банківських послуг відповідно до специфіки маркетингового підходу. Проаналізовано розвиток концепцій банківського менеджменту та маркетингу, розглянуто сфери взаємодії цих категорій. Обгрунтовано необхідність переходу до нового комплексу маркетингу. Удосконалено стратегію банківського маркетингу та виділено складову - ризик-маркетинг, а також методику аналізу дохідності маркетингових рішень. Наведено пропозиції щодо визначення й оцінки ризиків відсутності попиту на банківські послуги. Запропоновано методи оптимізації прибутковості операцій банку, що сприяють фінансовому забезпеченню розвитку банківського маркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1-93 +
Шифр НБУВ: РА349254

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського