Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА В УКРАЇНІ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 459
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Брусенцова О. 
Активизация самостоятельной работы слушателей в системе последипломного образования / О. Брусенцова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 23-25. - рус.

Висвітлено роль самостійної роботи в системі післядипломної освіти. Проаналізовано особливості навчання студентів за допомогою виконання різних видів письмової роботи. Запропоновано рекомендації щодо недопущення плагіату у студентських роботах. Констатовано, що контроль самостійної роботи студентів забезпечить формування в них моральних і вольових якостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Солодков В. 
Альтернативний характер поглядів педкадрів на прагнення України до Євросоюзу / В. Солодков, Т. Чаусова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 45-51. - укp.

Проаналізовано результати наукового дослідження, здійсненого науковцями Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України впродовж 2006 - 2007 рр., щодо участі педкадрів України в євроінтеграційному процесі. Висвітлено мету, завдання, об'єкт й інструментарій дослідження. Наведено роз'яснювальні схеми та діаграми. Сформульовано узагальнюючі висновки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Набока Л. 
Андрагогізація підготовки методистів до інноваційної освітньої діяльності / Л. Набока // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему професійної підготовки методистів у контексті посилення соціальної ролі методичної служби за умов зміни освітньої парадигми та розширення інноваційного освітнього простору. Виокремлено типи науково-методичної діяльності. Проаналізовано принципи побудови моделі системи підвищення кваліфікації методичних кадрів. Досліджено алгоритм управління експериментальною та навчально-пошуковою роботою педагогів на рівні міста (району). Розроблено критерії оцінки рівня пошуково-творчої діяльності вчителя. Розглянуто орієнтовний перелік вимог до індивідуально розробленої (авторської) програми. Запропоновано методику експертного оцінювання творчого звіту вчителя з інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Молчанова А. 
Вагомий внесок у профтехпедагогіку / А. Молчанова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 59-62. - укp.

Висвітлено діяльність кафедри професійної освіти ЦІППО АНП України в рамках українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". Окреслено відмінності канадської системи професійно-технічної освіти від української. Охарактеризовано видання комплексу науково-методичних посібників, а саме: "Сучасні підходи до управління професійно-технічними навчальними закладами", "Проектування навчальних програм професійно-технічної освіти на основі потреб галузі й громади", "Як стати майстерним педагогом", "Соціальна та гендерна справедливість і рівність у програмах професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації робітничих кадрів". Зосереджено увагу на науковому, змістовому та дидактичному аспектах комплекту, відзначено чітку структурованість кожного посібника й інформативно-практичний характер рекомендацій в них. Наголошено на відображенні в посібниках нових моделей співпраці з галузевими підприємствами та роботодавцями, актуалізації проблеми визнання пріоритету особистості з компетентними здібностями керівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Ч464(7КАН) + Ч461.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Калініченко Н. 
Василь Сухомлинський про відповідальність керівника школи за розвиток творчого потенціалу вчителя / Н. Калініченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 72-75. - укp.

Розглянуто трактування у наукових джерелах понять "педагогічна творчість" і "творчий потенціал". Показано вплив В.Сухомлинського як директора школи на розвиток творчого потенціалу вчителя. Значну увагу приділено використанню ідей педагога за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Москаленко І. 
Використання інтерактивних технологій у процесі підвищення педагогічної майстерності сучасного вчителя / І. Москаленко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 46-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Акцентовано увагу на такій складовій системи науково-методичної роботи як реалізація творчого потенціалу вчителя. Розглянуто визначення поняття "науково-методична робота", базові організаційні форми та її наукову спрямованість. Визначено чинники, що затримують впровадження нових нетрадиційних форм науково-методичної роботи. Виділено модулі підготовки педагогічних кадрів до застосування інноваційних методів навчання та елементи структури уроку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч421.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Олійник В. 
Впровадження оцінювання якості освіти (в рамках проекту TEMPUS "Справедливе оцінювання" / В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 6-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Наголошено на якості освіти як на нормативному рівні, якому має відповідати "продукція" галузі освіти. Зазначено, що Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) АПН України є найважливішим чинником якості педагогічної освіти вчителя. Досліджено трактування поняття "моніторинг в освіті". Визначено поняття та критерії (валідність, об'єктивність, надійність, точність) педагогічних вимірювань. Розкрито визначення та ознаки якісного педагогічного оцінювання (справедливість, чесність, довіру з боку громадськості тощо). Подано схему впровадження проекту TEMPUS "Справедливе оцінювання" до системи післядипломної педагогічної освіти (ППО) в Україні. Охарактеризовано завдання, напрями реалізації, призначення, зарубіжних і українських учасників консорціуму (здійснювачів) проекту "Справедливе оцінювання". Акцентовано увагу на ролі ЦІППО у проекті, зокрема на реалізації проекту в середині ППО України. Виділено етапи координації проекту. Проаналізовано роботу першого етапу (2005 р.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в6 + Ч34(4УКР)в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Олійник В. 
Впровадження результатів Міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в Українську систему післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник, Л. Даниленко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 3-6. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено діяльність українсько-європейського проекту Міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в контексті застосування інноваційної політики у вітчизняній системі освіти. Сформульовано мету даного проекту. Проаналізовано діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) Академії педагогічних наук (АПН) України в рамках зазначеної програми. Визначено стратегічні завдання оцінювання в теорії педагогічного менеджменту. Зазначено, що Міжнародна програма TEMPUS "Справедливе оцінювання" є масштабним проектом, спрямованим на залучення українських педагогів до використання сучасних методів педагогічного оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28 + Ч30е(4Укр)ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Порадюк О. 
Впровадження українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні" у Квасилівському професійному ліцеї / О. Порадюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 26-29. - укp.

Обгрунтовано важливість запровадження в Україні українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". Проаналізовано можливості проекту з впровадження моделі децентралізованого управління для кращої координації професійного навчання. Зосереджено увагу на розробці навчальних програм, що відповідають місцевим потребам. Висвітлено досвід створення навчальної програми за професією "електрогазозварник" за моделлю "Освіта на основі результатів" у Квасилівському професійному ліцеї - учасника даного проекта. Окреслено роль Консультативної ради з професій та Дорадчого комітету у діяльності закладу. Відмічено якісні результати реалізації цього міжнародного проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лайтер М. 
Впроваджуємо досвід канадських колег / М. Лайтер // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 22. - укp.

Висвітлено досвід Рівненського обласного центру зайнятості - одного з учасників українсько-канадського проекту "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні", щодо організації навчання безробітних. Розглянуто діяльність Центру зайнятості в рамках Проекту, зокрема знайомство з досвідом Канади, Словаччини та Чехії з цього питання та впровадження його на Рівненщині. Розкрито методику роботи Державного професійно-технічного навчального закладу "Рівненський навчальний центр державної служби зайнятості" - одного з пілотних навчальних закладів Проекту. Акцентовано увагу на співпраці служби зайнятості з роботодавцями, ролі Проекту у покращанні цих стосунків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)763.53 + У9(4УКР)240.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Всеукраїнська науково-практична конференція "Неперервна освіта: проблеми, пошуки, перспективи" // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 72-74. - укp.

Висвітлено діяльність та результати Всеукраїнської науково-практичної конференції "Неперервна освіта: проблеми, пошуки, перспективи" (17 - 18 травня 2007 р. на базі Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка та Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Проаналізовано зміст резолюції конференції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л0 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Москальова А. 
Гендерна ідентичність та проблеми особистісного розвитку і соціалізації підлітків / А. Москальова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 55-58. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Узагальнено канадський і український досвід щодо проблем гендерної ідентичності підлітків за умов особистісного та професійного зростання. Визначено зміст і специфіку гендерної ідентичності підлітків, її роль у процесі соціалізації. Окреслено два основні підходи до розв'язання гендерних проблем: еволюційний і культурний. Зосереджено увагу на одній з проблем підліткового віку - взаємин у сім'ї. Акцентовано увагу на важливість переорієнтації наукових досліджень на вивчення тем, пов'язаних зі зміною ціннісних орієнтацій у підлітків і особливо дівчаток, формування соціально важливих психологічних якостей, кардинальної переорієнтації практики роботи з підлітками на розв'язання завдань гендерного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + Ч421.358 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Магдюк Л. 
Гендерні аспекти управління - стильова диференціація / Л. Магдюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - Спец. вип. - С. 50-52. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано досвід американських учених у сфері вивчення ролі гендерних аспектів комунікації у процесах міжособистісних взаємин. Розглянуто матеріал спеціалізованого гендерного дослідження стильової диференціації з виведенням гендерно обумовлених стилів управління. Зосереджено увагу на двох акумулятивних стилях керівництва: альфа-стиль - домінантний або "маскулінний (чоловічий)" та бета-стиль - "фемінний (жіночий)". З метою розв'язання проблем, характерних для соціального суспільства маскулінного типу, запропоновано системне спеціалізоване навчання теорії та практики управління з урахуванням гендерної специфіки управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(7СПО)210 + С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сигова А. 
Гражданское воспитание студентов: проблемы и поиски (Программа гражданского воспитания для высших учебных заведений) / А. Сигова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 1. - С. 95-103. - рус.

Предложена программа экспериментального курса "Граждановедение" Донбасского института техники и менеджмента Международного научно-технического университета. Определены цели и задачи курса. Рассмотрены принципы, являющиеся основоположными аспектами программы, а также основные виды деятельности, реализуемые в ее рамках, и формы работы со студентами. Изложено тематическое планирование курса: раздел 1 - 14-й тем; раздел 2 - 11-й тем, раздел 3 - 8-й тем. Приведены приложения, в которых раскрыта суть основных понятий гражданственности, рассмотрены определенные формы гражданского воспитания студентов и ролевые игры "Пришельцы" и "Выезд за границу".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гришина Т. 
Деякі аспекти використання комп'ютера в освітньо-методичній діяльності / Т. Гришина // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 101-104. - укp.

Розкрито значення комп'ютера у шкільному навчанні як носія та засобу впровадження нових технологій. Проведено класифікацію в контексті освітньої діяльності відношення між поняттями "комп'ютеризація", "інформатика" та "методика навчання шкільної дисципліни". Розглянуто загальні методичні аспекти використання інформативного поля в освітній діяльності. Проаналізовано структуру технологічного потенціалу вчителя. Досліджено особливості організації та проведення курсів підвищення кваліфікації (КПК) працівників освіти. Доведено, що урізноманітнення фахової компетентності учителів відбувається в діяльності творчих груп КПК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Олійник В. 
Дистанційне навчання в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти АПН України / В. Олійник, В. Гравіт, А. Кліменко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 68-72. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему запровадження технологій дистанційного навчання у підвищенні кваліфікації педагогічних працівників. Досліджено шляхи підвищення кваліфікації працівників за дистанційною схемою навчання. Проаналізовано принципи організації планового підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти АПН України (ЦІППО). Викладено переваги, одержані ЦІППО від переходу на дистанційну форму навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч489.511.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Савченко Л. 
Діяльність відділу освітнього менеджменту з проблем модернізації системи підвищення кваліфікації керівників шкіл / Л. Савченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 92-95. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито завдання відділу освітнього менеджменту Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та напрями навчання слухачів. Охарактеризовано процес модернізації навчально-тематичних планів курсів і тематики заходів у міжкурсовий період, зокрема щодо нових підходів до організації освіти у сільській школі. Наголошено на необхідності залучення керівників до наукової діяльності, інформаційного забезпечення управлінської діяльності, формах роботи у міжкурсовий період та принципах побудови діяльності відділу у міжкурсовий період. Акцентовано увагу на діяльності творчої групи директорів шкіл з проблеми "Управління школою в контексті інформатизації суспільства".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пустовойт А. 
До проблеми формування творчої особистості засобами післядипломної педагогічної освіти / А. Пустовойт // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 1. - С. 34-35. - укp.

Висвітлено актуальну проблему формування особистості, здатної адаптуватись за нових умов ХХІ ст. Оскільки учитель сам має бути творчою особистістю, підготовка нової генерації педагогів з високим рівнем професіоналізму відбуватиметься у закладах післядипломної освіти. Запроваджуються активні форми роботи з педагогами: методичні панорами, конференції з демонстрацією дидактичного, роздаткового матеріалу, дискусійні "круглі столи", диспути, орієнтовна система практичних занять, інтерактивні методи, тренінги, рольові та ділові ігри. Наведено досвід роботи обласної творчої групи на базі Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, до складу якої входять, окрім учителів, працівники районних (міських) методкабінетів, викладачі, доценти предметних кафедр педуніверситету. Спільними зусиллями забезпечуються умови для виявлення, розвитку й реалізації освітніх ініціатив.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Вальк К. 
Досвід розроблення і розвитку інформаційних освітніх ресурсів у мережі Інтернету / К. Вальк, Н. Задорожна, Т. Кузнєцова, В. Петрушко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 37-42. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено процес проектування автоматизованого банку даних (АБД) "Загальна середня освіта в Україні", систему нормативно-правового і програмно-методичного забезпечення, яку введено в дію у 2003 р., її загальну характеристику, вигляд головної сторінки сайту, класифікацію документів, їх пошук, базові засади організації життєдіяльності та розвитку системи, процес експлуатації, супроводження і підтримки системи, актуалізацію інформаційного наповнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + З970.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Олійник В. 
Дослідження процесу формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 73-77. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано рівні сформованості правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. Виявлено динаміку формування даного процесу у слухачів курсів підвищення кваліфікації. Доведено необхідність цілеспрямованого, систематичного формування правових знань і умінь керівних кадрів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського