Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (25)Автореферати дисертацій (589)Реферативна база даних (5030)Книжкові видання та компакт-диски (1246)Журнали та продовжувані видання (21)
Пошуковий запит: (<.>K=ТУРИСТИЧН$<.>+<.>K=ПРИВАБЛИВОСТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   словник   
1.

Medlik, S.
Dictionary of travel, tourism and hospitality [Electronic resource] / S. Medlik. - London : Routledge, 2003. - 288 p
Переклад назви: Словник подорожей, туризму та гостинності

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"That the UK's tourism industry is one of the principal planks in our economy is well-known; that it is largely ignored by the government is partly due to its fragmentation, which inhibits its capacity to speak with one voice. Rik Medlik's Dictionary with its Directory ... [of tourism-related organisations in the UK makes it] a sine qua non to anyone engaged in an industry which Rik Medlik's work and vision pioneered in professionalising. Who amongst our thousands is not profoundly indebted to him? Harry Baum, MBE, FTS, FRGS, Chairman, The Convention Partnership Ltd, UK "Anyone who harbours a doubt that Tourism is a dynamic, progressive and growing industry need only note that the 3rd Edition of Rik Medlik's excellent dictionary contains 33% more entries than it predecessor." "From a la carte to Zloty, Medlik defines the vast and vibrant tourism industry with wit and wisdom, in his usual precise and economical style." "Medlik's comprehensive compendium is relevant to those who learn about tourism, those who manage tourism, those who work in tourism, and those who participate in tourism, wherever in the world they may be." David Longworth, Vice President, Oberoi Centre of Learning and Development, India "The 3rd edition adheres to the Medlik standards: thorough; accurate, interesting and just plain good reading." Jerry Vallen, Dean Emeritus, College of Hotel Administration, University of Nevada Las Vegas, Nevada, USA "Success in the hospitality industry comes through attention to detail; nobody does this better than Professor Rik Medlik, with a style that is authoritative, informative and, above all, interesting. Professor Medlik's prolific contribution to the world's body of knowledge about tourism and hospitality is unparalleled and this latest work roundly illustrates the point." Peter Venison, Managing Director, Sun International Hotels Ltd, UK "This unique dictionary, compiled by a guru of the industry, is an extremely valuable reference book for everyone involved in travel and tourism. It is a mine of information, yet is easy and fun to read." Nancy Cockerell, Editorial Director, The Travel Business Partnership, UK Rik Medlik has been a pillar of support and a mentor to an entire generation of both academics and practitioners in tourism. This latest version of his Dictionary of Travel, Tourism & Hospitality continues that tradition. We are most fortunate to receive the continued benefits of his efforts to provide us with an understanding of the fundamental meaning of all that underlies the phenomenon of tourism. Thanks so much Rik." J.R. Brent Ritchie, Chair, World Tourism Education & Research Centre (WTERC) University of Calgary And Chair, WTO Tourism Education Council "Dictionary of Travel, Tourism & Hospitality, in fact, is not a mere dictionary to the scholarly explain the meanings of key travel-related terms. Rather, I more prefer taking it as an encyclopedia of tourism with clear-cut definitions and necessary background, or as a handbook with handy information one often is desperate to look for. No dictionary alike is...[, so far,] as useful, updated and comprehensive as this one, for academics, administrators and other professionals who would like to be knowledgeable about travel, tourism and hospitality." Professor Zhang Guangrui, Director of Tourism Research Centre, Chinese Academy of Social Sciences "In this new edition of his well established Dictionary, Professor Medlik expands and updates the coverage of travel, tourism and hospitality terms, describes key national and international organisations and adds a new biographical section on historical industry figures. A vital reference work for all those working in, teaching or studying tourism." Colin Clark, Director, Horwath Consultancy, former director British Tourist Authority and English Tourist Board



Кл.слова:
подорожі -- туристичний бізнес -- путівники

   Тип видання:   науково-популярне видання   
2.
 



Scotland [Electronic resource] / ed. R. Thiro. - New York : DK, 2008. - 248 p
Переклад назви: Шотландія

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
подорож -- туристичний порадник -- історія Шотландії

   Тип видання:   монографія   
3.

Михайліченко, Г. І.
Інноваційний розвиток туризму [Електронний ресурс] : монографія / Г. І. Михайліченко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 608 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 22.24 Мб


У монографії викладено теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку туризму, розкрито генезу інноваційних теорій, визначено напрями трансформації процесів управління і гармонійного розвитку туристичних підприємств, фактори інноваційних змін та особливості формування інноваційної стратегії туристичного підприємства. Проведено структурний аналіз інноваційного розвитку туризму як сфери діяльності, складових інноваційного процесу та динаміки нововведень у туризмі; структурно-інституціональний аналіз ринку туристичних послуг. Визначено заходи мотивації інноваційної активності, оновлення і модернізації технологічних процесів туристичних підприємств, дієвість інвестиційної політики та потенціал інноваційного розвитку підприємств туризму завдяки інтелектуальному, репутаційному, комунікативному та ресурсному потенціалу туризму. Розраховано на науковців, викладачів, працівників туристичної сфери і тих, хто цікавиться питаннями інноватики туризму.



Кл.слова:
туроперейтинг -- туристичні потоки -- регіональний розвиток -- інвестиційна привабливість

   Тип видання:   монографія   
4.

Босовська, М. В.
Інтеграційні процеси в туризмі [Електронний ресурс] : монографія / М. В. Босовська ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 832 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 8.60 Мб


Монографію присвячено теоретичним, методологічним і практичним питанням формування та розвитку інтеграційних процесів в туризмі. На основі генезису існуючих економічних концепцій розкрито вплив інтеграційних тенденцій на трансформацію змісту управління підприємством. Розглянуто методологію розвитку інтеграційних процесів на основі комплементарності у межах стратегічного партнерства, мережевих утворень, франчайзингових систем, віртуальних форм взаємодії. Визначено методологічний базис кластерних формувань та публічно-приватного партнерства. Сформовано положення концепції інтеграційного розвитку та розроблено механізми її імплементації в туризмі. Обґрунтовано технології та параметри детермінант інтеграційної взаємодії суб’єктів туристичної діяльності. Надано методичні та практичні рекомендації щодо реалізації інтеграційних стратегій та активізації інтеграційних процесів туристичних підприємств. Розраховано на науковців, викладачів, керівників та професіоналів туристичної галузі, які вивчають наукову проблему управління інтеграційними процесами.



Кл.слова:
економічні трансформації -- конвергенція бізнес-структур -- інтеграційна стратегія

   Тип видання:   підручник   
5.

Мельниченко, С. В.
Інформаційні технології у туристичній індустрії [Електронний ресурс] : підручник / С. В. Мельниченко, Н. І. Ведмідь ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.76 Мб


У підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання застосування інформаційних технологій в управлінні якістю туристичних послуг; інваріантні підходи до інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії; формування системи менеджменту у підприємствах із застосуванням новітніх інформаційних технологій; організація управління сучасними підприємствами на основі використання інформаційних технологій. Призначено для студентів напряму підготовки «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
комунікаційна політика -- електронний бізнес -- тайм-менеджмент

   Тип видання:   підручник   
6.

Ростовський, В. С.
Барна справа [Електронний ресурс] : підручник / В. С. Ростовський, С. М. Шамян. - 2-е вид.. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 395 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У зв’язку із західноєвропейською інтеграцією України та вступом до СОТ швидкого розвитку набуває в Україні туристична індустрія, курортна діяльність. Тому в багатьох вищих навчальних закладах, технічних та кулінарних училищах планується підготовка спеціалістів, бакалаврів із нової спеціальності 6.140101 «Готельно-ресторанна справа». У підручнику розглядаються питання організаційної структури барів в Україні, їх технічного оснащення, технології приготування коктейлів та напоїв, організації роботи барменів. Видання розраховане на підготовку менеджерів у галузі барної справи.



Кл.слова:
готельно-ресторанна справа -- кулінарія -- напій

   Тип видання:   методичний посібник   
7.

Меньчуков, Александр Евгеньевич.
В мире ориентиров [Електронний ресурс] / А. Е. Меньчуков. - М. : Мысль, 1966. - 284 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассказывается о том, как пользоваться для определения своего положения во времени и в пространстве самыми разнообразными природными ориентирами — от далеких звезд, Солнца и Луны до полевого цветка; она учит ориентироваться без специальных приборов в любых природных условиях, днем и ночью, в разное время года, независимо от погоды. Книга знакомит читателя с особенностями поведения и ориентирования животных. Все, кто любит природу — будь то ботаник или турист, геолог или охотник, географ или рыболов, геофизик или альпинист,— с интересом и пользой прочтут эту книгу. Компас и карта положили начало новому виду спорта — ориентированию. Спортсмены-ориентировщики также найдут в книге много полезных сведений.



Кл.слова:
орієнтування -- природний орієнтир -- туристичний похід

   Тип видання:   підручник   
8.

Мальська, М. П.
Готельний бізнес: теорія та практика [Електронний ресурс] : підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. - 2-е вид., перероб. і доп.. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 472 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику систематизовано виклад організаційних, управлінських та технологічних засад вивчення готельної сфери як навчальної дисципліни теоретико-методологічного та прикладного спрямування. Послідовно розкрито питання еволюції сфери гостинності, проаналізовано проблему типології та класифікації готельних підприємств, організації та управління, технології обслуговування, архітектурно-планувальні особливості споруд готельних підприємств. Підручник пропонується для студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати у сфері туризму, викладачів вищих навчальних закладів, працівників готельної та туристичної сфери, усіх, хто цікавиться розвитком сфери гостинності.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туризм

   Тип видання:   науково-популярне видання   
9.

Мацюк, О.
Замки і фортеці Західної України [Електронний ресурс] : історичні мандрівки / О. Мацюк. - Вид. 2-е, випр. і допов.. - Л. : Центр Європи, 2005. - 200 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Замки і фортеці Західної України — розповідь про туристичні маршрути до пам'яток оборонного будівництва Західної України. Львів і Кам'янець-Подільський, Жовква і Лаврів, Острог і Крилос, Тернопіль і Бучач, Дубно і Болехів, Олесько і Кременець, — ось далеко не повний перелік міст і селищ, де зможе побувати допитливий читач, знайомлячись із замками і монастирями, городищами і церквами, костелами і синагогами — пам'ятками нашої старовини.



Кл.слова:
замок -- фортеця -- туризм

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія: Науки про Землю   
10.

Шевченко, Роман Юрійович.
Картографія [Електронний ресурс] : електронний підручник / Р. Ю. Шевченко. - Київ : ЦНМВ "Кий", 2015. - 230 с.

  Текст у форматі PDF 8.70 Мб


Підручник "Картографія" розкриває основні актуальні напрямки сучасної картографічної науки, яка є інтегральною із астрономією, геодезією, географією, інформатикою, космонавтикою. Наведено визначення картографії, обґрунтовані математичні засади науки, інструментарне забезпечення знімальних робіт, проаналізовані картографічні ресурсу Інтернету, властивості GPS-технологій в туризмі, наведений широкий аналіз та порівняльна технологічна та функціональна характеристика туристичних навігаторів, значення карт у сфері суспільного обслуговування.

Тематика розділів підручника відповідає навчальній та робочій програмі дисципліни "Картографія" для здобувачів вищої освіти галузі знань "Сфера обслуговування", спеціальностей "Туризм/Туризмознавство" та "Менеджмент туристичного бізнесу" у КНТЕУ.



Кл.слова:
картографія -- орієнтування на місцевості -- навігація

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія: Науки про Землю   
11.

Шевченко, Роман Юрійович.
Картографія [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій / Р. Ю. Шевченко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 59 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Завдання опорного конспекту – надати здобувачам вищої освіти знання з інженерних основ картографії, прикладного застосування картографії в індустрії туристичного бізнесу, картографічного забезпечення роботи сфери обслуговування, зокрема, туризму, а також технології виробництва картографічної продукції.



Кл.слова:
картосеміотика -- геоінформаційні системи -- навігаційні супутникові системи

   Тип видання:   монографія   
Категорія: Науки про Землю   
12.

Шевченко, Роман Юрійович.
Києвознавство: просторова інтерпретація урболандшафту [Електронний ресурс] : монографія / Р. Ю. Шевченко ; Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління. - Київ : ДЕАПОУ, 2021. - 248 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Монографія присвячена дослідженню навколишнього природного середовища (довкілля), а також природних, антропогенних та соціокультурних екологічних публічних просторів м. Києва. Столиця України представляє собою цілий ряд малодосліджених кластерів її території: трансформація природного та антропогенного ландшафтів, особливості довкілля та природокористування у топоніміці міста, аудит історичних та сучасних картографічних матеріалів, як документальних літописів екологічної історії міста, екологія туристсько-рекреаційного та рекреаційно-екскурсійного природокористування природних зон, історія та географія екологічних катастроф та їх генезис. Відповідне дослідження об’єднане у розроблену комплексну парадигму вивчення довкілля та простору м. Києва – обсерваційний моніторинг. Для його реалізації та розв’язання відповідних наукових задач були успішно апробовані сучасні технології геодезії, картографії, фотограмметрії, геоінформаційних систем та технологій. Основою наукових досліджень є еколого-географічні та картографічні рекогностувальні експедиції, які були проведені протягом останніх двадцяти років. Був накопичений величезний за об’ємом фактологічний еколого-географічний матеріал (база даних). Це абриси експедицій, архів стародавніх та сучасних карт, матеріали аерокосмічної зйомки та дистанційного зондування м. Києва. Розроблений та застосований інструментарій технологій полігонного та камерального моніторингу м. Києва: укладена карта ландмарків – реперів еколого-географічних та природоохоронних обсервацій, обґрунтовані нові наукові дефініції: довкілля-простір м. Києва, екологічне києвознавство, інновінг-інструментарій обсерваційного моніторингу великого міста. Вивчені особливості проєктування еколого-туристичних стежок (на прикладі вул. Оболонська набережна). Досліджені маловідомі еколого-гідрографічні об’єкти: каскад озер Почайна, штучні еколого-гідрологічні об’єкти публічних просторів (фонтани та водограї). Окремо вивчені технології створення геоінтелектуальної системи прийняття екологічних рішень у м. Києва. Укладена серія статистичних еколого-моніторингових карт. Представлений широкий опис унікальних та ексклюзивних об’єктів природного та публічного просторів м. Києва із метою їх залучення в систему міського екологічного (зеленого) та урбаністичного (промислового) туризму, рекреації, релаксації, інтерпретації природної та культурної спадщини м. Києва засобами ГІС та ДЗЗ.

Монографія буде корисною дослідникам м. Києва: екологам-природоохоронцям, києвознавцям-географам, історикам, картографам, екскурсоводам та гідам-інтерпретаторам, а також спеціалістам у галузі геоінформаційного еколого-географічного картографування великих міст.



Кл.слова:
довкілля -- картографія -- екологічний моніторинг

   Тип видання:   підручник   
13.

Мальська, М. П.
Мiжнародний туризм i сфера послуг [Електронний ресурс] / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. - К. : Знання, 2008. - 661 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуто міжнародний туризм як суспільний феномен та індустрію, його види і чинники, що впливають на туристичний рух. Проаналізовано індустрію міжнародного ринку та її складові. Викладено засади та світовий досвід менеджменту і маркетингу міжнародного туризму, описано поняття та різновиди світового туристичного ринку и механізми його регулювання. Призначено для студентів напряму "Туризм та менеджмент організацій (менеджмент туристичної індустрії)", слухачів інститутів післядипломної освіти, працівників туристичної сфери, органів місцевого самоврядування.



Кл.слова:
мікроекономіка -- маркетинг

   Тип видання:   підручник   
14.

Правик, Ю. М.
Маркетинг туризму [Електронний ресурс] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму. Наведений матеріал відображає як традиційні уявлення та підходи до аналізу туристичного бізнесу, так і сучасні концепції вітчизняних і зарубіжних вчених, фахівців-практиків і дає можливість ознайомитися з новітніми теоріями та практикою туристичної діяльності, методами забезпечення її стабільного функціонування і розвитку. Це перший в Україні підручник із навчальної дисципліни "Маркетинг туризму", що відповідає сучасним стандартам освіти і вимогам кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Крім теоретичного матеріалу в підручнику наводяться навчальна програма, тести для перевірки та оцінки здобутих знань студентів і список рекомендованої літератури. Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також фахівцям-практикам, що працюють у галузі туризму.



Кл.слова:
туристична компанія -- міжнародний туризм

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Кудла, Н. Є.
Маркетинг туристичних послуг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Є. Кудла. - К. : Знання, 2011. - 351 с.. - (Вища освіта XXI століття)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику систематизовано теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг з використанням закордонного і передового вітчизняного досвіду, що дасть змогу читачеві опанувати теоретичні знання та застосовувати їх у практичній роботі у галузі туристичного бізнесу. Крім теоретичного матеріалу подано короткий словник маркетингових термінів зі сфери туристичних послуг та компакт-диск із законодавчою базою і розробленими тестовими завданнями для перевірки й оцінки знань студентів. Для студентів, які навчаються за спеціальністю "Менеджмент організацій" (спеціалізація "Менеджмент туристичної індустрії"), викладачів, слухачів закладів післядипломної освіти та працівників туристичного бізнесу.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- туристична індустрія

   Тип видання:   підручник   
16.


Маркетинг турпродукту [Електронний ресурс] : підручник / за заг. ред. Г. Б. Муніна, О. О. Гаца. - К. : Кондор, 2009. - 394 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. У ньому розкриваються теоретичне поняття, специфіка та особливості в туризмі, обґрунтовується концепція формування маркетингового механізму розробки і прийняття рішень у системі туризму; розкриваються методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності, обґрунтовується необхідність використання сучасних методів маркетингової діяльності, а також розглядаються сучасна концепція маркетингу як філософії бізнесу, принципи, функції і види маркетингу. У розділах описані такі функції маркетингу: маркетингові дослідження, розробка стратегії маркетинг); продуктова і цінова політика, політика просування і продажу туристичного продукту, комунікаційна політика, контроль маркетингової діяльності та ін. Призначається для студентів, аспірантів, науковців і практиків, які займаються проблемами формування і розвитку ефективної системи туристичного продукту.



Кл.слова:
маркетингова діяльність -- туризм

   Тип видання:   монографія   
17.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг зеленого туризму [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, А. І. Зінченко, Н. А. Крахмальова ; Київський національний університет технологій та дизайну, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет. - К. : [б. в.], 2014. - 233 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 3.70 Мб


Монографію присвячено формуванню системи теоретико-методичних підходів і практичних рекомендацій для розроблення унікального комплексу маркетингу підприємства зеленого туризму на основі поглибленої сегментації та дослідження особливостей поведінки його споживачів. Обґрунтовано теоретичні підходи до формування продукту підприємства зеленого туризму як ядра клієнтоорієнтованого комплексу маркетингу на основі виявленої та описаної тенденції трансформації його характеристик і визначенні значних змін, що відбулися в умовах конкуренції у цінностях туристичних підприємств.



Кл.слова:
туризм -- зелений туризм -- маркетинг

   Тип видання:   монографія   
18.

Шульгіна, Людмила Михайлівна.
Маркетингове управління туристичними підприємствами [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Шульгіна, М. Л. Ткешелашвілі ; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київський національний торговельно-економічний університет, Європейський університет. - К. ; Т. : Астон, 2011. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.34 Мб


Монографію присвячено обґрунтуванню теоретико-методичного підходу до впровадження та удосконалення маркетингового управління на туристичних підприємствах Грузії та України на основі визначення їх належності до однієї з чотирьох категорій (традиціоналістів, початківців, послідовників та лідерів), відповідно до яких сформовані системи індикаторів ефективності маркетингового управління туристичними підприємствами. Такий підхід передбачає узгодженість між принципами, цілями, методами та стратегіями маркетингового управління, – з одного боку, та рівнем підготовленості працівників ТП, – з іншого, що забезпечує посилення їх конкурентних позицій на туристичному ринку. У монографії дістала подальшого розвитку методика встановлення причинно-наслідкових зв’язків К. Ісікави, а також теорія формування стратегічних карт Р. Каплана – Д. Нортона.



Кл.слова:
туристичний бізнес -- маркетингова стратегія -- менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.

Саак, А. Э.
Менеджмент в социально-культурном сервисе и туризме [Електронний ресурс] : учебное пособие / А. Э. Саак, Ю. А. Пшеничных. - СПб. : Питер, 2007. - 512 с.. - (Учебное пособие)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии рассмотрены теоретические основы менеджмента в социально-культурном сервисе и туризме, его специфика, цели и задачи управления турпредприятием, внешняя и внутренняя среда туристской организации. Подробно описаны организационные формы и структуры управления, методология процесса разработки управленческого решения, коммуникации в процессе управления, система мотивации труда на предприятиях сферы сервиса и туризма. Особое внимание уделено вопросам организации труда менеджера и управления персоналом в данной сфере. Пособие предназначено для студентов и преподавателей, а также для специалистов, чья деятельность связана с социально-культурным сервисом и туризмом.



Кл.слова:
турпідприємство -- туристична організація -- управління персоналом

   Тип видання:   навчальний посібник   
20.

Жукова, М. А.
Менеджмент в туристском бизнесе [Електронний ресурс] : учебное пособие / М. А. Жукова. - М. : КНОРУС, 2006. - 192 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Изучается теория и практика организации туристского бизнеса. Приведены примеры реальных ситуаций, в которых оказываются организации индустрии туризма. Рассматриваются вопросы достижения конкурентных преимуществ на рынке туризма, в частности проблемы управления брендом туристской организации, другие маркетинговые мероприятия. Большое внимание уделяется управлению персоналом туристской организации.



Кл.слова:
маркетинговий хід -- туристичний маркетинг
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського