Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (14)Автореферати дисертацій (134)Книжкові видання та компакт-диски (115)
Пошуковий запит: (<.>K=САМОВДОСКОНАЛЕНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 879
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шпак О. Т. 
Економічна підготовка педагогічних кадрів в системі безперервної освіти / О. Т. Шпак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Четверта хвиля, 2000. - 352 c. - Бібліогр.: 326 назв. - укp.

Розглянуто методологічні, наукові, організаційні, концептуальні та методичні основи економічної підготовки педагогічних кадрів у системі безперервної освіти, розкрито суть, місце, роль і соціальне значення безперервної освіти взагалі та економічної зокрема. Проаналізовано структуру, форми, напрямки, засоби і форми практичної реалізації даної проблеми, вмотивовано її прогностичність у формуванні активної та свідомої економічної діяльності суб'єктів. Економічну підготовку вчительських кадрів розглянуто у контексті двох взаємопов'язаних аспектів: загальної професійної готовності та внутрішньої потреби постійного самовдосконалення з акцентом на економіко-педагогічній самоосвіті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.357 + У9(4УКР)49|Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чмут Т. К. 
Культура спілкування : Навч. посіб. / Т. К. Чмут; Хмельниц. ін-т регіон. упр. та права. - 2-е вид., доп. і переробл. - Хмельницький : ХІРУП, 1999. - 354 c. - укp.

Розкривається широке коло проблем етики і психології ділового спілкування. Висвітлюються теоретико-психологічні основи спілкування та його культури, їх рівні, види та форми, розглядаються механізми, стратегії взаємодії та взаєморозуміння, аналізуються шляхи самовдосконалення особистості як суб'єкта спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю717.70 я73 + Ю953.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бабич Н. Д. 
Лінгво-психологічні основи навчання і вивчення мови / Н. Д. Бабич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2000. - 176 c. - Бібліогр.: 75 назв. - укp.

Проаналізовано роль рідної мови як способу національної ідентичності та чинника самовдосконалення в процесі її вивчення та практичного використання. З'ясовано проблеми сучасного мовлення. Запропоновано способи їх розв'язання в контексті соціальних і загальнокультурних процесів, визначено засоби гармонізації мовленнєвої та суспільної поведінки людини, шляхи піднесення мовної культури спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-910 + Ш100.4 + Ш141.4-937.3 + Ю984.030.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до викладання мови і культури / ред.: С. Б. Бураго; Ін-т міжнар. відносин Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 244 с. - (Мова і культура. Сер. Філологія; Вип. 1, т. 5). - укp. - рус.

Розглянуто питання цільового самовдосконалення професійної майстерності педагогічних кадрів, основи гуманізації системи навчання іноземних мов у середньому загальноосвітньому учбовому закладі. Висвітлено шляхи активізації творчого потенціалу студентів-філологів засобами англійської мови, проблеми формування риторичних якостей студентів. Викладено методику організації матеріалу в комунікативній системі навчання української мови як іноземної, засвоєння лінгвокраїнознавчої та соціокультурної інформації у процесі читання текстів учнями старших класів у школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.33я43 + Ш1я43 + Ч111.15я43 + Ч426я43

Шифр НБУВ: Ж70660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Перерва П. Г. 
Самомаркетинг : Учеб. пособие для студ. экон. спец. вузов / П. Г. Перерва, Н. И. Погорелов; Ин-т содерж. и методов обучения МО Украины. - К., 1998. - 298 c. - Библиогр.: 41 назв. - рус.

Висвітлюється питання формування важливого напрямку ринкових досліджень - самомаркетингу творчої особи, який включає три основні складові частини: самооцінку своїх особистих цінностей та недоліків; оцінку особистих якостей людини спеціальними службами; розробку та використання рекомендацій по самовдосконаленню, самокорекції окремих рис свого характеру, психологічних особливостей, стилю управління, ділових здібностей. Наведені більш ніж 50 різноманітних психологічних, соціологічних та організаційно-управлінських тестів, які сприяють отриманню вірогідних результатів самомаркетингу. На підставі узагальнення зарубіжних та вітчизняних публікацій наведені рекомендації по удосконаленню і розвитку ділових якостей бізнесмена та менеджера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Білоус В. І. 
Спортивно-педагогічне вдосконалення (Спортивні ігри) : Навч. посіб. для студ. ф-тів фіз. виховання пед. ун-тів та ін-тів. Ч. 2 / В. І. Білоус; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 1998. - 243 c. - Библиогр.: 39 назв. - укp.

Розглядаються питання педагогічного контролю, самовдосконалення та самоконтролю фізичної підготовки, тренувальних навантажень, змагальної діяльності у системі тренування баскетболістів, волейболістів, гандболістів та футболістів. Висвітлюються особливості організації та проведення змагань зі спортивних ігор, управління діяльністю спортивних колективів, психолого-педагогічні та медико-біологічні засоби в системі підготовки юних спортсменів. Повідомляється про матеріально-технічне забезпечення навчально-тренувального процесу з спортивних ігор, а також про організаційно-методичні та реалізаційні основи студентських наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Прокопова О. С. 
Стан самовдосконалення вчителів хімії середньої школи / О. С. Прокопова // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 142-147. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4Укр)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Вісник Львівського університету. Вип. 19, ч. 2 / ред.: Д. Герцюк. - Л., 2005. - 325 c. - (Сер. пед.). - укp.

Висвітлено концепції, технології організації взаємодії викладача і студента в навчально-виховному процесі ВНЗ. Описано активізаційні методи університетського навчання. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача і студента за умов дистанційної освіти, форми інтегративного навчання як взаємодію викладача та учнів у вищих професійних училищах. Розглянуто проблеми професійно-педагогічної культури та майстерності викладача в формуванні особистості студента. Наведено критерії сформованості саморегулюючого компонента емоційної культури вчителя. Висвітлено роль педагога у процесі організації духовного самовдосконалення студентської молоді, соціально-педагогічні аспекти економічного виховання особистості у ВНЗ комерційного типу. Розкрито теоретичні основи диференційованого навчання.

Освещены концепции, технологии организации взаимодействия преподавателя и студента в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Представлены активизационные методы университетского обучения. Проанализированы психолого-педагогические особенности взаимодействия преподавателя и студента в условиях дистанционного обучения, формы интегративного обучения как взаимодействие преподавателя и учеников в высших профессиональных училищах. Рассмотрены проблемы профессионально-педагогической культуры и мастерства преподавателя в формировании личности студента. Приведены критерии сформированности саморегулирующего компонента эмоциональной культуры учителя. Освещены роль педагога в процессе организации духовного самоусовершенствования студенческой молодежи, социально-педагогические аспекты экономического воспитания личности в ВУЗ коммерческого типа. Раскрыты теоретические основы дифференцированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного університету ім. Г.Сковороди. Вип. 5 / ред.: В. П. Коцур. - Переяслав-Хмельниц., 2004. - 235 c. - укp.

Розглянуто питання педагогіки, психології, філології та філософії. Висвітлено методично-організаційні основи самовдосконалення вчителів фізичної культури. Проаналізовано шляхи вдосконалення музично-педагогічної культури учителів музики, розвивально-виховний потенціал самостійної роботи школярів у процесі навчання. Наведено результати дослідження ресурсного потенціалу особистості вчителя. Описано структурно-функціональну модель підготовки студентів до організації позакласної роботи з хімії. Розкрито теоретико-методичні аспекти виховання правової культури менеджерів, феномен глобального лідерства.

Рассмотрены вопросы педагогики, психологии, филологии и философии. Освещены методико-организационные основы самоусовершенствования учителей физической культуры. Проанализированы пути усовершенствования музыкально-педагогической культуры учителей музыки, развивающе-воспитательный потенциал самостоятельной работы школьников в процессе обучения. Приведены результаты исследования ресурсного потенциала личности учителя. Представлена структурно-функциональная модель подготовки студентов к организации внеклассной работы по химии. Раскрыты теоретико-методические аспекты воспитания правовой культуры менеджеров, феномен глобального лидерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: С.я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єгорова К. Ю. 
Досвід розробки освітнього стандарту роботи оздоровчого гуртка для старшокласників / К. Ю. Єгорова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 19. - С. 25-33. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано комплексну програму із оздоровчої позашкільної роботи серед старшокласників на прикладі гуртка аеробіки.

Описана комплексная программа оздоровительной внешкольной работы для учеников старших классов на примере кружка аэробики.

The article describes a complex health-related facultative program for teenagers in the example of aerobics' section work.


Ключ. слова: оздоровлення, мотивація, здоровий спосіб життя, позашкільна освіта, тренування, виховання свідомого ставлення та відповідальності, самовдосконалення, фітнес, аэробика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Духовний розвиток особистості: методологія, теорія і практика : Матеріали міжнар. наук. конф., 2 - 3 черв. 2004 р., м.Луганськ / ред.: Г. П. Шевченко; Ін-т духовн. розв. людини. - Луганськ, 2004. - 279 с. - (Духовність особистості: методологія, теорія і практика: Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля; Вип. 4, ч. 1). - укp.

Розглянуто модель випускника бізнес-ліцею як високодуховної особистості, питання підготовки викладачів ВНЗ до інноваційної діяльності у системі дистанційної освіти. Висвітлено проблеми і зміст духовного самовдосконалення людини. Проаналізовано значення національної мови в духовному відродженні особистості, духовний розвиток студента в процесі формування його індивідуальності, духовне становлення сучасної студентської сім'ї. Розкрито методологічні засади взаємодії фізичного та естетичного в процесі духовного розвитку особистості.

Рассмотрены модель выпускника бизнес-лицея как высокодуховной личности, вопросы подготовки преподавателей ВУЗ к инновационной деятельности в системе дистанционного образования. Освещены проблемы и содержание духовного самоусовершенствования человека. Проанализированы значение национального языка в духовном возрождении личности, духовное развитие студента в процессе формирования его индивидуальности, духовное становление современной студенческой семьи. Раскрыты методологические основы взаимодействия физического и эстетического в процессе духовного развития личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352я431 + Ю703.7я431(0)

Шифр НБУВ: Ж72678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кириченко О. В. 
Культ фізичного самовдосконалення українського козацтва як основа системи фізичного виховання допризовної молоді / О. В. Кириченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 88-92. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Визначено історичні аспекти формування фізичної загартованості українського козацтва, розкрито зміст розробленого на цій основі оборонно-спортивного комплекса "Козацький вишкол", результати досліджень його експериментального випробування та шляхи подальшого впровадження в систему підвищення рівня індивідуальної фізичної підготовки старшокласників засобами етнопедагогіки.

Определены исторические аспекты формирования физической закалки украинского казачества, раскрыто содержание разработанного на этой основе оборонно-спортивного комплекса "Козацький вишкол", результаты исследований его экспериментальной апробации и пути дальнейшего внедрения в систему повышения уровня индивидуальной физической подготовки старшеклассников средствами этнопедагогики.

The article determined the historical aspects of forming physical training of Ukrainian Cossacks, discovered contents of elaborating by author on this basis of defensive-sport complex ДCossacks' vishcol", the researched results of his experimentalapprobation and ways of further inculcations in the system of rising, the level of individual student's physical training by ethnopedogogics' means.


Ключ. слова: традиції українського козацтва, оборонно-спортивний комплекс ДКозацький вишкол"
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)915.141 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мистецька освіта та мистецтво освіти в контексті формування сталого суспільства : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Київ, 12 - 13 трав. 2005 р. Ч. 2 / ред.: В. Г. Чернець; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистец., Укр. центр культур. дослідж., Київ. держ. вище муз. уч-ще ім. Р.М.Глієра, "Мистецька освіта та мистецтво освіти в контексті формування сталого суспільства", Всеукраїнська науково-практична конференція (2005+ Київ). - К., 2005. - 239 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади формування творчої активності молодших школярів на уроках сольфеджіо в школі мистецтв. Проаналізовано самостійну роботу як важливий чинник підготовки студентів-хормейстерів, особливості професійної підготовки педагогів-хореографів у педагогічному ВНЗ, сучасний стан і перспективи розвитку вищої професійної скрипкової освіти в Україні. Розкрито витоки формування вітчизняної школи індивідуальної виконавчої майстерності гри на духових музичних інструментах. Розглянуто питання використання синтезу мистецтв у підготовці музикантів-педагогів, удосконалення мистецької освіти в процесі активізації їх творчої діяльності. Визначено парадигми освіти як підходи до вирішення проблеми самовдосконалення педагога-музиканта, особливості сценічного втілення літературно-музичної композиції в естрадному мистецтві, підготовки камерних та концертних співаків у системі вищої музичної освіти, концептуальні засади мистецької освіти у контексті європейської інтеграції.

Освещены теоретические основы формирования творческой активности младших школьников на уроках сольфеджио в школе искусств. Проанализированы самостоятельная работа как важный фактор подготовки студентов-хормейстеров, особенности профессиональной подготовки педагогов-хореографов в педагогическом ВУЗ, современное состояние и перспективы развития высшего профессионального скрипичного образования в Украине. Раскрыты истоки формирования отечественной школы индивидуального исполнительного мастерства игры на духовых музыкальных инструментах. Рассмотрены вопросы использования синтеза искусств в подготовке музыкантов-педагогов, усовершенствования художественного образования в процессе активизации их творческой деятельности. Определены парадигмы образования как подходы к решению проблемы самоусовершенствования педагога-музыканта, особенности сценического воплощения литературно-музыкальной композиции в эстрадном искусстве, подготовки камерных и концертных певцов в системе высшего музыкального образования, концептуальные основы художественного образования в контексте европейской интеграции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11я431 + Щ03(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2005. - 178 с. - (Педагогіка; N 1). - укp.

Проаналізовано організацію навчального процесу у ВНЗ на основі технологій дистанційного навчання, стан сформованості творчого стилю педагогічної діяльності студентів - майбутніх педагогів, розвиток їх педагогічної інтуїції іноземною мовою. Описано модульно-варіантну систему вивчення педагогічних дисциплін, психолого-педагогічну структуру готовності майбутніх перекладачів до професійної творчої діяльності, систему вправ для курсу інтенсивного навчання англійської мови студентів економічних університетів. Розглянуто питання взаємодії позашкільних навчальних закладів та молодіжних організацій у дозвіллєвій діяльності старшокласників, висвітлено соціально-педагогічні передумови дослідження потенціалу їх професійного самовдосконалення.

Проанализированы организация учебного процесса в ВУЗ на основе технологий дистанционного обучения, состояние сформированности творческого стиля педагогической деятельности студентов - будущих педагогов, развитие их педагогической интуиции с помощью иностранного языка. Описаны модульно-вариантная система изучения педагогических дисциплин, психолого-педагогическая структура готовности будущих переводчиков к профессиональной творческой деятельности, система упражнений для курса интенсивного изучения английского языка студентов экономических университетов. Рассмотрены вопросы взаимодействия внешкольных учебных заведений и молодежных организаций в досуговой деятельности старшеклассников, освещены социально-педагогические предпосылки исследования потенциала их профессионального самосовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вербець В. В. 
Педагогічна діагностика формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді : Моногр. / В. В. Вербець; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне : РДГУ, 2005. - 383 c. - Бібліогр.: с. 306-354. - укp.

Проаналізовано ряд актуальних проблем, пов'язаних з діагностикою процесу формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді. Охарактеризовано його структуру, визначено педагогічні умови та інноваційні технології актуалізації навчально-виховного процесу. З використанням основних теоретико-методологічних принципів міждисциплінарного аналізу досліджено морально-етичні, соціально-психологічні та психолого-педагогічні аспекти самоактуалізації, самовдосконалення та саморозвитку студентської молоді. Наведено результати комплексного науково-теоретичного та методично-технологічного аналізу процесів пізнання, спілкування, наукової та творчої діяльності студентської молоді різних освітніх закладів України з детальним описом основних процедур проведення соціально-педагогічного моніторингу освітньої галузі.

Проанализированы некоторые актуальные проблемы, связанные с диагностикой процесса формирования духовно-творческого потенциала студенческой молодежи. Охарактеризована его структура, определены педагогические условия и инновационные технологии актуализации учебно-воспитательного процесса. С использованием основных теоретико-методологических принципов междисциплинарного анализа исследованы морально-этические, социально-психологические и психолого-педагогические аспекты самоактуализации, самоусовершенствования и саморазвития студенческой молодежи. Представлены результаты комплексного научно-теоретического и методико-технологического анализа процессов познания, общения, научной и творческой деятельности студенческой молодежи различных образовательных заведений Украины с детальным описанием основных процедур проведения социально-педагогического мониторинга отрасли образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю703.017 + Ю937.231 + С5*421.251 + С5*671.132

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Зязюн І. А. 
Педагогічна майстерність : Підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл. / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос, О. Г. Мирошник, В. А. Семиченко; ред.: Зязюн. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К. : Вища шк., 2004. - 422 c. - укp.

Розглянуто сутність, природу і складники педагогічної майстерності, розкрито шляхи опанування її секретами. Охарактеризовано систему особистісно зорієнтованого навчання майбутнього вчителя, що становить оригінальну технологію формування готовності майбутнього педагога до професійного самовдосконалення й саморозвитку, а через нього - до продуктивної педагогічної діяльності.

Рассмотрены сущность, природа и составные части педагогического мастерства, раскрыты пути овладения его секретами. Охарактеризована система личностно ориентированного обучения будущего учителя, что представляет оригинальную технологию формирования готовности будущего педагога к профессиональному самоусовершенствованию и саморазвитию, а через него - к продуктивной педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кривенцова І. В. 
Фехтування як засіб формування моральних якостей майбутнього вчителя / І. В. Кривенцова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 11. - С. 44-50. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано регулярні заняття фехтуванням, що сприяють гармонійному розвитку фізичних й морально-вольових якостей. Фехтування - це мистецтво, яке вимагає скоріш духовного, ніж фізичного самовдосконалення. Рекомендовано введення фехтування як навчальної дисципліни у підготовку студентів вищих навчальних закладів України.

Проаналізовано регулярные занятия фехтованием, которые оказывают содействие гармоническому развитию физических и нравственно-волевых качеств. Фехтование - это искусство, которое требует духовного и физического самосовершенствования. Рекомендовано введение фехтования как учебной дисциплины в подготовку студентов высших учебных заведений Украины.

The regular occupations by fencing render assistance harmonic development physical and is moral - strong-willed of qualities. The fencing is an art, which one demands spiritual and physical self-perfecting. To recommend introduction of fencing as educational discipline in preparation of the students of higher educational establishments of Ukraine.


Ключ. слова: студент, фехтування, мистецтво, фізичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.165.151.5р30

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Харлампов Г. А. 
Физическое воспитание в вузе методами личностно-ориентированной модели / Г. А. Харлампов, Г. А. Черепахин // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 253-255. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Запропоновано особистісно-орієнтовану модель фізичного виховання студентської молоді з акцентом на самовдосконалення.

Предложена модель физического воспитания студенческой молодежи с акцентом на самоуправление и снятие внешнего принуждения.

The present article shows the model of student's training. The author makes emphasis on the importance of self-control and reduction of the internal pressure.


Ключ. слова: модель личностно-ориентированная, рейтинг, мотивация, стимулы, блоки, самоуправление, интегральная оценка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Скринник З. Е. 
Гуманітарна підготовка фахівців як фактор виховання майбутніх підприємців / З. Е. Скринник // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. формування і реалізації політики сприяння розвиткові підприємництва в Україні: Щорічник наук. пр. - 2002. - Вип. 1. - С. 339-344. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Акцентовано увагу на важливості гуманітарної підготовки студентів у вузах економічного профілю, виховання їх духовності, формування в майбутніх підприємців морально-психологічних якостей, зокрема, постійного прагнення до самовдосконалення, здатності до творчих пошуків і неординарних рішень.

Акцентировано внимание на важности гуманитарной подготовки студентов экономического профиля, воспитании их духовности, формировании у будущих предпринимателей морально-психологических якостей, в частности, постоянного стремления к самоусовершенствованию, способности к творческим поискам и неординарным решениям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

На шляху інноваційних перетворень : [Зб. ст. освітян Дніпропетр. обл.] / ред.: В. Долгополий; Упр. освіти і науки Дніпропетр. облдержадмін. - Д. : Промінь, 2001. - 116 c. - укp.

Розглянуто особливості формування філософії освітнього процесу гімназій Дніпропетровська, визначено її зміст. Показано особливості створення освітнього середовища як фактора цілісного розвитку особистості. Висвітлено проблеми та перспективи розвитку ліцейного навчання, гуманітарної гімназії. Визначено умови для самовдосконалення та саморозвитку учнів у закладах нового типу. Проаналізовано андрогогіку та її місце в моделі школи адаптованої педагогіки. Обговорено особливості управлінської діяльності директора школи за умов реалізації освітньої програми "Довкілля", а також модульно-розвиваючого навчання на уроках математики в гуманітарній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського