Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Рум'янцева К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Рум'янцева К. Є. 
Підготовка майбутніх економістів до розв'язування творчих фахових завдань засобами моделювання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / К. Є. Рум'янцева; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "творчі фахові завдання" та сформульовано основні вимоги до них. Розкрито критерії, показники та рівні досліджуваної готовності. Розроблено й обгрунтовано модель процесу формування готовності майбутніх економістів до розв'язання творчих фахових завдань з урахуванням визначених критеріїв, показників і рівнів готовності (низький, середній і високий) до розв'язання творчих фахових завдань і запропонованих педагогічних умов (використання математичного, імітаційно-ігрового та комп'ютерного моделювання). Зазначено, що проведена експериментальна робота підтвердила дієвість розробленої моделі та педагогічних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рум'янцева К.  
Психолого-педагогічні основи використання творчих фахових завдань у підготовці майбутніх економістів / К. Рум'янцева // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2010. - № Ч. 1. - С. 267-274. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні аспекти реалізації впровадження творчих фахових завдань під час вивчення дисципліни "Математика для економістів" студентами економічних спеціальностей. Узагальнено різні підходи щодо визначення поняття "творчі завдання". Розглянуто цикл їх розв'язання та критерії віднесення того чи іншого завдання до творчого. Розкрито сутність поняття "творчі фахові завдання" та сформульовано основні вимоги до таких завдань. Зроблено висновок, що використання творчих завдань значно підвищує ефективність навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + У. р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рум'янцева К. Є. 
Нечітка математична модель оцінки фінансової стійкості комерційних банків / К. Є. Рум'янцева // Мат. та комп'ют. моделювання. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2013. - Вип. 8. - С. 197-206. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто математичну модель оцінки фінансової стійкості комерційних банків на основі нечітких множин і нечіткої логіки, яка надає можливість адекватно формалізувати експертні знання, має гнучку структуру і високу здатність адаптації до експертних даних, що забезпечує високу точність оцінки фінансової стійкості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73557:Фіз.-мат.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бак С. М. 
Коректність задачі Коші для нескінченної системи нелінійних осциляторів з кубічним потенціалом на двовимірній ґратці / С. М. Бак, К. Є. Рум'янцева // Мат. та комп'ют. моделювання. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2012. - Вип. 6. - С. 29-36. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Вивчено нескінченну систему диференціальних рівнянь, яка описує нескінченний ланцюг лінійно зв'язаних нелінійних осциляторів. Одержано результат про існування та єдиність глобального розв'язку задачі Коші у випадку кубічного потенціалу.

The article deals with infinite systems of differential equations that de-scribe infinite system of nonlinear oscillators on 2D-lattice. It is obtained result on existence and uniqueness of global solution to the Cauchy problem in the case of cubic potential.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.622

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73557:Фіз.-мат.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рум'янцева К. Є. 
Міждисциплінарна спрямованість курсу вищої математики в економічній освіті / К. Є. Рум'янцева // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 1. - С. 97-100. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему міждисциплінарної спрямованості курсу вищої математики під час професійної підготовки майбутніх економістів у вищих навчальних закладах України. Обгрунтовано необхідність дослідження міжпредметних зв'язків курсу вищої математики та фахових дисциплін. Проаналізовано стан і визначено роль математичної освіти у професійній підготовці економістів. Підкреслено роль вищої математики як важливого інструментарію ефективної діяльності економіста. Проаналізовано зв'язки між математичними та фаховими економічними дисциплінами. Математична освіта в підготовці майбутніх економістів відіграє важливу роль, оскільки вона є загальнонауковим фундаментом для оволодіння системою фахових знань. Математичні закономірності, поняття широко використовують у практичній діяльності, у конкретних економічних процесах та явищах. Математика необхідна для успішного засвоєння фундаментальних і професійно спрямованих дисциплін, які забезпечують базові економічні знання та закладають основи для подальшого вивчення спеціальних економічних дисциплін. Доцільно демонструвати застосування математичного апарату у майбутній професійній діяльності, тим самим реалізовуючи один із принципів педагогіки - єдність теорії та практики. Наведено основні розділи курсу вищої математики, які використовуються під час вивчення фахових і професійно-орієнтованих дисциплін. Визначено роль фахових завдань у формуванні в студентів умінь і навичок, необхідних у майбутній професійній діяльності. Запропоновано перелік основних фахових економічних завдань, які необхідно розв'язувати студентам під час вивчення дисципліни "Вища математика".


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р21-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського