Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Микитюк С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Безпека життєдіяльності : Навч. посіб. Ч. 1. Середовище проживання й основи фізіології праці людини / уклад.: С. Д. Микитюк; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1999. - 144 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто основні положення міжнародного права з питань захисту людей, загальні питання безпеки життєдіяльності, взаємодії людини з навколишнім середовищем у повсякденній діяльності, основи фізіології та раціональних умов праці. Проаналізовано анатомо-фізіологічні наслідки впливу на людину небезпечних, шкідливих і вражаючих факторів, принципи їх нормування, а також правові, нормативно-технічні й організаційні основи безпеки та контролю і управління умовами життєдіяльності. Висвітлено питання життєдіяльності у надзвичайних ситуаціях згідно з законом і положенням "Про цивільну оборону України", Женевських конвенцій "Про захист жертв війни" та "Про призначення цивільної оборони", а також ідентифікації небезпечних, шкідливих та вражаючих факторів в умовах надзвичайних ситуацій мирного та воєнного часу, методи прогнозування її оцінки, способи захисту людей від уражаючих факторів, аварій, катастроф і стихійних лих, застосування сучасної зброї, основи організації і проведення заходів щодо надання допомоги населенню у зоні лиха та в осередках ураження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р121.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Безпека життєдіяльності : Навч. посіб. Ч. 2. Безпека життєдіяльності в умовах надзвичайних ситуацій / уклад.: С. Д. Микитюк; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 1999. - 158 c. - Бібліогр.: с. 155. - укp.

Розглянуто причини виникнення надзвичайних ситуацій, наведено їх класифікацію. Показано особливості радіоактивного забруднення місцевості та зараження повітря під час аварій на АЕС, наведено характеристику наслідків аварій та руйнувань об'єктів з ядерними компонентами. Здійснено оцінку радіаційної обстановки, зумовлених аварією на радіаційно небезпечних об'єктах або застосуванням сучасних засобів зараження. Описано методи прогнозування та радіоактивної розвідки. Визначено особливості захисту населення в надзвичайних ситуаціях, зокрема засоби захисту органів дихання, шкіри. Наведено оцінку систем повітропостачання, водопостачання та санітарно-технічної системи. Охарактеризовано правові, нормативно-технічні й організаційні засоби забезпечення безпеки життєдіяльності населення.


Індекс рубрикатора НБУВ: А734 я73

Шифр НБУВ: В343054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Микитюк С. О. 
Викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України кінця XIX - початку XX століття / С. О. Микитюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 11. - С. 72-74. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Узагальнено досвід викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України кінця ХІХ - початку ХХ ст.

Обобщен опыт преподавания правовых дисциплин в высших учебных заведениях Украины конца ХІХ - начала ХХ ст.

The purpose of the publication are generalizations of experience of teaching of legal disciplines in higher educational institutions of Ukraine of the end ХІХ - beginnings of XX century.


Ключ. слова: навчання, історія, педагогіка, навчальний заклад
Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4УКР)5р3 + Х8р(4УКР)3г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Суходоля А. І. 
Хірургічне лікування стегнової грижі / А. І. Суходоля, В. В. Власов, М. С. Гойда, С. Р. Микитюк // Клініч. хірургія. - 2003. - № 11. - С. 30. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.463.054.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Микитюк С. Р. 
Лікування хворих на стегнову грижу залежно від результатів дуплексного ультрасонографічного сканування / С. Р. Микитюк, В. В. Власов, Г. М. Ільчук, Л. П. Брико-Рогожа // Хірургія України. - 2008. - № 3. - С. 13-26. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.463.054.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24001 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Микитюк С. Р. 
Використання комп'ютерної томографії в диференційному діагнозі стегнової грижі / С. Р. Микитюк, В. В. Власов, С. М. Дарманський, С. В. Дзіковський // Хірургія України. - 2009. - № 1. - С. 9-21. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.463.054.5-436

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24001 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Микитюк С. Р. 
Запобіжна пластика стегнового каналу в умовах флегмони грижового мішка та її анатомо-топографічне і клінічне обгрунтування / С. Р. Микитюк, В. В. Власов, А. І. Суходоля, Е. В. Латинський, Ю. Т. Ахтемійчук, В. В. Керничний // Хірургія України. - 2008. - № 4. - С. 69-76. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.463.054.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24001 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Власов В. В. 
Перший досвід застосування шкірного стаплера / В. В. Власов, І. В. Бабій, С. Р. Микитюк, В. В. Загоруйко, О. В. Пилипюк // Клініч. хірургія. - 2008. - № 11/12. - С. 9. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р454.6 с + Р454.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Микитюк С. О. 
Організаційно-педагогічні умови викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина XIX - початок ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. О. Микитюк; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 22 c. - укp.

Досліджено історико-педагогічний аспект викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України другої половини XIX - початку XX ст. На підставі аналізу історико-педагогічної літератури, архівних матеріалів, офіційно-правових документів визначено й охарактеризовано основні етапи розвитку вищої юридичної освіти в Україні у досліджуваний період. Висвітлено внесок вітчизняних педагогів, громадських діячів і викладачів університетів у розробку теоретичних засад викладання правових дисциплін. Вперше визначено організаційно-педагогічні умови викладання правових дисциплін у вищих навчальних закладах України досліджуваного періоду, якими є: високий рівень професійно-педагогічної компетентності професорсько-викладацького складу, використання різноманітних форм і методів викладання правових дисциплін і його науково-методичне забезпечення, здійснення контролю навчально-пізнавальної діяльності студентів. Показано специфіку та тенденції розвитку методики викладання правових дисциплін у досліджуваний період. Визначено перспективи впровадження прогресивних ідей вітчизняних педагогів другої половини XIX - початку XX ст. щодо викладання правових дисциплін у практику діяльності сучасних вищих навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 + Х.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Микитюк С. О. 
Психолого-педагогічні питання самореалізації особистості / С. О. Микитюк // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 12-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито суть поняття самореалізації особистості, зазначено тісний зв'язок самореалізації з саморозвитком і самосвідомістю людини. Теоретично обгрунтовано роль психологічного фактора в процесі самореалізації особистості. Зазначено, що соціальні властивості, набуті в процесі життєдіяльності особистості, дозволяють здійснювати коригування процесу самореалізації за будь-яких умов та у будь-якої людини. Заплановано подальше дослідження особливості готовності студентів до самореалізації.

Раскрыта сущность понятия самореализации личности, отмечена тесная связь самореализации с саморазвитием и самосознанием человека. Теоретически обоснована роль психологического фактора в процессе самореализации личности. Отмечено, что социальные особенности, приобретенные в процессе жизнедеятельности человека, позволяют осуществлять коррекцию процесса самореализации в любых условиях и у любого человека. Запланировано дальнейшее исследование особенности готовности студентов к самореализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Микитюк С. Р. 
Безнатяжний метод "Plug" в лікуванні стегнової грижі відкритим способом: еволюція поглядів: (огляд л-ри) / С. Р. Микитюк, В. В. Власов // Клініч. хірургія. - 2010. - № 9. - С. 59-63. - Бібліогр.: 46 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.465.054.5-5

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Власов В. В. 
Використання двошарової динамічної саморегулюючої алопластики в лікуванні пацієнтів з приводу гігантської післяопераційної грижі черевної стінки / В. В. Власов, С. Р. Микитюк // Клініч. хірургія. - 2010. - № 7. - С. 23-26. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

В період з 2005 по 2008 р. у 10 хворих віком у середньому 50 - 60 років з приводу гігантської післяопераційної грижі черевної стінки застосовано нову техніку двошарової динамічної алопластики черевної стінки, в основу якої покладений принцип динамічного саморегулюючого протезування G. Valenti і спосіб тимчасового закриття операційної рани з використанням методу Wittmann Patch. Доведено, що впровадження оригінальної техніки двошарової динамічної саморегулюючої алопластики черевної стінки дозволяє попередити утворення абдомінального компартмент синдрому після операції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.463.054.8-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Микитюк С. О. 
Ресурсний підхід до професійної підготовки майбутнього вчителя : монографія / С. О. Микитюк; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х. : Іванченко І. С., 2012. - 342 c. - Бібліогр.: с. 298-342 - укp.

Узагальнено й обгрунтовано теоретико-методичні засади ресурсного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя. Розкрито витоки становлення ресурсного підходу, його розвиток як наукової категорії та в системі методологічних концепцій дослідження з питань підготовки майбутнього вчителя. Увагу приділено розкриттю суті теоретичного обгрунтування концепції ресурсного підходу до підготовки вчителя, особливості прояву й урахування основних (фізіологічних, психологічних та освітньо-професійних) ресурсів студентів, їх готовності до педагогічної діяльності. Розглянуто умови науково-методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх вчителів на основі ресурсного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Микитюк С. О. 
Ресурсний підхід у професійному становленні вчителя / С. О. Микитюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено спробу класифікації якостей педагога в контексті ресурсного підходу. Виділено групи професійних якостей професійного становлення особистості майбутнього спеціаліста: афективно-мотиваційні, нормативно-регулятивні, поведінкові. Вказано, що розвиток афективно-мотиваційної групи професійних якостей відбувається у процесі тренінгів, нормативно-регулятивних якостей – у традиційних формах професійної підготовки, поведінкових – у ході учбової взаємодії з суб’єктами педагогічного процесу. Конкретизовано принципи, які сприяють успішному професійному становленню майбутніх вчителів.

Освещена попытка классификации качеств педагога в контексте ресурсного подхода. Выделены группы профессиональных качеств профессионального становления личности будущего специалиста: аффективно-мотивационные, нормативно-регулятивные, поведенческие. Указано, что развитие аффективно-мотивационной группы профессиональных качеств происходит в процессе тренингов, нормативно-регулятивных качеств – в традиционных формах профессиональной подготовки, поведенческих – в ходе учебного взаимодействия с субъектами педагогического процесса. Конкретизированы принципы, способствующие успешному профессиональному становлению будущих учителей.

The article deals with the attempt to classify the quality of the teacher in the context of the resource approach. Groups of professional qualities of professional growth of future specialists: an affective-motivational, regulatory, regulatory, behavioral. Indicated that the development of the affective-motivational competencies are in the process of training, regulatory, regulatory quality - in the traditional forms of training, behavior - in the course of the academic interaction with the subjects of the pedagogical process. Specified principles that contribute to successful professional development of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Микитюк С. 
Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. Микитюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 54-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змінює стратегію педагогічного процесу, а саме - орієнтує на поширення активних форм і методів навчання. З’ясовано, що ресурсний підхід в системі підготовки майбутніх учителів передбачає розкриття питань про організацію професійної освіти, зорієнтованої на пошук і розвиток потенційних можливостей кожного студента – майбутнього вчителя.

Раскрыто значение подхода в формировании правосознания будущих учителей. Изложены отдельные позиции по использованию потенциала содержания правоведческих дисциплин для формирования правовых знаний, оценок, установок, вопросы привлечения студентов педагогических учебных заведений к правовому просвещению населения в пределах проектного изучения правоведческих дисциплин. Указано, что ресурсный подход меняет стратегию педагогического процесса, а именно ориентирует на распространение активных форм и методов обучения. Выяснено, что ресурсный подход в системе подготовки будущих учителей предполагает раскрытие вопросов об организации профессионального образования, ориентированного на поиск и развитие потенциальных возможностей каждого студента - будущего учителя.

Discloses the value of the approach in the formation of future teachers of justice. Line items presented on the use of building maintenance jurisprudential disciplines to provide a legal knowledge, assessment, facilities, and issues involving student teachers to the legal education of the population within the project study jurisprudential disciplines. Stated that the resource-based strategy shifts the educational process, namely focuses on the distribution of the active forms and methods. Found thatthe resource-based approach in the training of future teachers requires disclosure on the organization of vocational education-oriented search and development of the potential of each student - future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч489.511.352.26 + Х0 р(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Микитюк С. 
Формування почуття особистості у працях В. О. Сухомлинського / С. Микитюк // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 106-110. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз робіт В. О. Сухомлинського, у яких автор розглядає умови розвитку емоцій і почуттів та їх вплив на ефективність навчально-виховного процесу, а також на розвиток особистості учня. Проаналізовано загальнолюдські норми моральності, які педагог розкриває перед дітьми, формуючи їхню моральну культуру та громадянськість. Наголошено, що заслуга В. О. Сухомлинського полягає в тому, що він уперше у вітчизняній педагогіці показав роль почуттів у стимулюванні навчальної діяльності школярів, довів, що їх послідовний розвиток – реальна основа формування світоглядних переконань.

Проведен теоретический анализ работ В. А. Сухомлинского, в которых автор рассматривает условия развития эмоций, чувств и их влияние на эффективность учебно-воспитательного процесса, а также на развитие личности ученика. Проанализированы общечеловеческие нормы нравственности, которые педагог раскрывает перед детьми, формируя их моральную культуру и гражданственность. Отмечено, что заслуга В. А. Сухомлинского заключается в том, что он впервые в отечественной педагогике показал роль чувств в стимулировании учебной деятельности школьников, доказал, что их последовательное развитие является реальной основой формирования мировоззренческих убеждений.

The theoretical analysis of the works by V. Sukhomlynsky, in which the author considers the conditions for development of emotions and feelings and their influence on effectiveness of educational process and development of pupil’s personality, is made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Микитюк С. О. 
Теоретико-методичні засади ресурсного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / С. О. Микитюк; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2013. - 42 c. - укp.

Досліджено проблеми науково-методичного забезпечення професійної підготовки майбутнього вчителя на основі ресурсного підходу. З'ясовано філософські, економічні, психологічні та педагогічні витоки теорії ресурсного підходу в педагогічній науці. Проаналізовано термінологічне поле проблеми ресурсного підходу. Розкрито психофізіологічні ресурси. Охарактеризовано види особистого потенціалу майбутнього вчителя. Розкрито наукові підходи, що забезпечують теоретичні та методичні основи дослідження питань підготовки майбутнього вчителя з урахуванням його ресурсних можливостей. Розроблено концепцію ресурсного підходу до підготовки майбутнього учителя за умов вищої педагогічної школи. Обгрунтовано систему науково-методичного забезпечення підготовки студентів до професійної діяльності на основі ресурсного підходу та експериментально її перевірено.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Микитюк С. О. 
Реалізація ресурсного підходу в системі педагогічної підготовки майбутніх учителів : світовий досвід / С. О. Микитюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 4. - С. 98-104. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Виокремлено нові аспекти діяльності вчителя за умов інтеграційних процесів. Викладено принципи удосконалення якості професійної підготовки вчителів, сформульовані в "Загальних європейських принципах і підходах до компетентностей та кваліфікацій учителів". Класифіковано базові показники діяльності вчителя з трьома параметрами: співпраця з партнерами на основі індивідуального підходу, ефективне використання педагогічних технологій, співпраця на локальному, регіональному, національному, європейському та глобальному рівнях. Викладено визначення педагогічної професії, яке вперше узагальнює інтеграційні процеси у сфері освіти в Європі. В європейській моделі управління людськими ресурсами у сфері освіти виділено ключові атрибути: орієнтація на людину, діалог, соціальне партнерство, наявність в освітніх організаціях комісій із захисту прав усіх учасників освітнього процесу. Названо переваги та недоліки європейської, американської та японської моделей системи управління персоналом.

Выделены новые аспекты деятельности учителя в условиях интеграционных процессов. Изложены принципы совершенствования качества профессиональной подготовки учителей, сформулированные в "Общих европейских принципах и подходах к компетенций и квалификаций учителей". Классифицированы базовые показатели деятельности учителя по трем параметрам: сотрудничество с партнерами на основе индивидуального подхода, эффективное использование педагогических технологий, сотрудничество на локальном, региональном, национальном, европейском и глобальном уровнях. Изложено определение педагогической профессии, впервые обобщающее интеграционные процессы в сфере образования в Европе. В европейской модели управления человеческими ресурсами в сфере образования выделены ключевые атрибуты: ориентация на человека, диалог, социальное партнерство, наличие в образовательных организациях комиссий по защите прав всех участников образовательного процесса. Названы преимущества и недостатки европейской, американской и японской моделей управления персоналом.

The author elaborated on certain aspects of the implementation of tasks to improve the content of higher pedagogical education through the development and implementation of appropriate scientific and methodological support of the educational process on the basis of the resource approach. Based on the “Common European principles and approaches to the competences and qualifications of teachers”, the underlying structure of the creation of a single European quality of teacher education identified the key characteristics of the teaching profession in the context of the resource approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4) + Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Власов В. В. 
Защемлена стегнова грижа з некрозом тонкої кишки та червоподібного відростка / В. В. Власов, Д. О. Гноянко, О. О. Підмурняк, С. Р. Микитюк, В. В. Загоруйко // Клініч. анатомія та операт. хірургія. - 2013. - 12, № 2. - С. 86-87. - Бібліогр.: 87 назв. - укp.

Наведено випадок защемленої стегнової грижі з некрозом тонкої кишки та червоподібного відростка, гострою тонкокишковою непрохідністю у хворої жінки віком 85 років. Виконано пахвинну герніолапаротомію справа, усунення кишкової непрохідності, резекцію тонкої кишки, ентероентеростомію "кінець у кінець", антеградну апендектомію та передочеревинну алопластику грижового дефекту сіткою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р457.463.054.5 + Р457.465.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Микитюк С. О. 
Роль ресурсного підходу в психологічному супроводі навчально-виховного процесу у вищому педагогічному навчальному закладі / С. О. Микитюк // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 44. - С. 224-234. - Бібліогр.: с. 234 - укp.

Розкрито роль ресурсного підходу в психологічному супроводі навчально-виховного процесу у педагогічному ВНЗ, якій полягає у встановленні взаємозв’язку самореалізації особистості з потенційними можливостями психіки. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу відомих науковців, визначено складові психологічного ресурсу особистості та вказано, що пізнавальні процеси, емоції, вольові якості належать до психологічного ресурсу особистості і приводять до реалізації власних зусиль на шляху просування до якісного позитивного результату.

Раскрыта роль ресурсного подхода в психологическом сопровождении учебно-воспитательного процесса в педагогическом ВУЗ, который лежит в установлении взаимосвязи самореализации личности с потенциальными возможностями психики. Проанализированы психолого-педагогические труды известных ученых, в которых определены составляющие психологического ресурса личности и указано, что познавательные процессы, эмоции, волевые качества относятся к психологическим ресурсам личности и приводят к реализации собственных усилий на пути продвижения к качественному позитивному результату.

The role of the resource approach to the psychological support of the educational process in higher educational establishments, which lies in the establishment of self-identity relationship with the potential of the psyche.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського