Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Автореферати дисертацій (99)Книжкові видання та компакт-диски (804)Журнали та продовжувані видання (196)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 921
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Даніліч А. А. 
Динаміка індивідуально-типологічних рис та якостей студентів в процесі навчання в вищому навчальному закладі / А. А. Даніліч // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 39-41. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Рассмотрен один из аспектов общей социально-психологической адаптации личности, в частности, к обучению в высшем учебном заведении. Исходя из позиций выделения индивидуально-типологических черт личности и динамики их изменения в ходе обучения, проанализированы результаты исследования студентов с помощью теста Кеттелла. Осуществлен сравнительный анализ усреднённых профилей личности студентов различных факультетов вуза и курсов обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю940.3-213.1 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гавенко В. Л. 
Исследование динамики изменения психологического состояния студентов в процессе обучения / В. Л. Гавенко, И. М. Соколова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 28-31. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Розглянуто динаміку зміни психологічного стану студентів перших років навчання у вищому учбовому закладі. За допомогою методики вивчення та оцінки скарг, психічних змін і розладів у студентів, а також кореляційного аналізу виявлено своєрідність даної динаміки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-213.1 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Винниченко Н. А. 
К вопросу о тревожности обучаемых / Н. А. Винниченко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 54-59. - рус.

Розглянуто вплив нетрадиційного навчання англійської мови на тривожність тих, кого навчають. Експериментально обгрунтовано висновок щодо характеру тривожності та причин її зміни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.216с + Ю940.302 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балабанова Л. М. 
Категория нормы в психологии студенческого возраста (теоретико-методологический аспект) / Л. М. Балабанова; Ун-т внутр. дел МВД Украины. - Х. : Консум, 1999. - 239 c. - Библиогр.: 735 назв. - укp.

Рассматриваются актуальные вопросы определения нормы в психологии студенческого возраста. На примере психофизиологических исследований норма рассматривается как процесс, обеспечивающий оптимальное функционирование системы во взаимодействии со средой. Приводится методика и алгоритм оценки значений показателей, характеризующих психологическую структуру личности студентов и особенности их функционального состояния, в аспекте популяционной и индивидуальной нормы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42 + Ю940.2-661 + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дідусь Н. І. 
Модель психономічної техніки / Н. І. Дідусь // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 84-88. - укp.

Розкрито структуру і механізм функціонування психономічної техніки учителя. Запропоновано включати до психономічної техніки мінімум компонентів, який забезпечує оптимальне досягнення педагогічних і психотерапевтичних цілей: психономічної спостережливості, самостійного мислення, здібності до психотерапевтичної саморегуляції, емпатичного спілкуватися, здійснення педагогічного та особистісно-зорієнтованого психотерапевтичного впливу. Наведено оригінальну модель психономічної техніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ю940.91с2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Носков В. И. 
Мотивация умственной активности студента / В. И. Носков // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 126-133. - рус.

Висвітлено актуальні питання мотивації та самореалізації особистості за умов навчальної діяльності вузу на основі гуманістичних принципів. З метою оптимізації навчальної діяльності студентів проаналізовано мотиви, термінальні цінності вибору пріоритетних сфер життя, рівня фізичного розвитку в процесі всього навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ю940.3-513 + Ю936.13-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савченко С. М. 
Мотиваційна обумовленість успішного навчання іноземним мовам / С. М. Савченко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 292-297. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Сделана попытка на основе анализа научной литературы теоретически обосновать вопросы мотивационной обусловленности успешного обучения иностранным языкам таких возрастных категорий, как юношество и взрослый возраст. Понимание мотивов познавательной деятельности и представление о механизме их создания имеют очень важное значение для обучения личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю940.302 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тимошенко В. М. 
Мотиваційні детермінанти оволодіння іноземною мовою майбутніми вчителями / В. М. Тимошенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 156-159. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

В контексте исследования мотивации достижения проанализированы экспериментальные данные, полученные при изучении мотивов овладения иностранным языком будущими учителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю940.030.221.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Хрущ О. В. 
Музичне виховання в галузі педагогічної освіти (Аналіз вихідних понять) / О. В. Хрущ. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1997. - 23 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. - рус.

Аналізуються деякі базові поняття педагогічної і музичної психології з метою розширення психодіагностичного потенціалу останніх при розв'язанні задач, пов'язаних з удосконаленням психологічної підготовки студентів педвузів до майбутньої професійної діяльності. Подається розгорнутий аналіз існуючих до сьогодні в музичній психології точок зору на це питання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Щ31р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи / ред.: І. А. Зязюн; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : Віпол, 2000. - 636 c. - укp.

Розглянуто проблеми неперервної професійної освіти за сучасних умов, проблеми, пошуки і перспективи основних тенденцій розвитку неперервної професійної освіти та її психолого-педагогічні закономірності. Висвітлено психологічну структуру особистості як основу систематизації професійно важливих якостей фахівця, теоретико-методологічні засади професійного становлення вчителя, проблему виховання морально-правової відповідальності педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю940.3 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гальченко В. Н. 
Определение обучающего эффекта упражнений на основе сопоставительного анализа операционального состава действий / В. Н. Гальченко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 31-34. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Проаналізовано граматичні вправи з точки зору їх навчального ефекту, що трактується як адекватність дій студентів реальним комунікативним завданням. Запропоновано алгоритм розв'язання граматичних вправ. Порівняно традиційні класичні вправи та ті, що побудовані на системно-діяльнісному підході.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321-231 + Ш12-913.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Балабанова Л. М. 
Перцентильні стандарти та їх використання в оцінці направленості адаптаційного реагування людини / Л. М. Балабанова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 7-10. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Рассмотрены вопросы количественной оценки параметров, которые характеризуют направленность адаптационных процессов у студентов в начальный период их обучения в вузе. Приведены преимущества перцентильных стандартов в адекватной интерпретации нормативных параметров и их использования в построении индивидуального "психофизиологического профиля" человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-213.1 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Любивий Я. В. 
Проблеми використання духовного ресурсу в сучасних психолого-педагогічних концепціях / Я. В. Любивий // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 180-183. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Зазначено, що ідея використання духовних ресурсів індивідів і членів творчих груп є однією з найевристичніших і продуктивних у сучасній психології та соціальній педагогіці. Ця ідея інтенсивно розроблялася в багатьох духовних течіях минулого та сьогодення: дзен-буддизмі, ранньому християнстві, окультизмі, містиці, гуманістичній психології та нейролінгвістичному програмуванні. Визначено, що нейролінгвістичне програмування становило своєрідний синтез всіх попередніх моделей розв'язання проблем і стало своєрідною десакралізацією їх.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ю940.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Проблеми професійної педагогіки та виховання : Зб. наук. пр. / ред.: С. О. Сисоєва; Харк. обл. держ. адмін. Упр. культури. - К., 1998. - 64 c. - (Пробл. сучас. мистецтва і культури). - укp.

Вміщено матеріали, які висвітлюють проблеми теорії та практики в галузі педагогіки, культури та мистецтвознавства. Розглядаються актуальні питання змісту професійної підготовки та гуманітарної спрямованості майбутніх фахівців. Доводиться методологічна суттєвість навчально-педагогічного та дослідницького процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч11 я43(4УКР) + Ч30 я43(4УКР) + Щ31 я43 + Ю940 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Евдокімова О. О. 
Процес запису лекцій: психологічні характеристики та умови ефективності / О. О. Евдокімова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 55-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На материале обучения студентов-иностранцев записи лекций проанализированы психологические компоненты данного процесса и их взаимосвязь. Определены критерии отбора студентами информации при записи лекций. Рассмотрены факторы, которые облегчают и, наоборот, затрудняют отбор текстового материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.32 + Ч481.252.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шелегова Л. Л. 
Психологические барьеры и возможные пути их преодоления в процессе обучения / Л. Л. Шелегова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 330-336. - Библиогр.: 22 назв. - рус.

Розглянуто проблеми психологічних бар'єрів, їх висвітлення в сучасній психологічній літературі, вплив на процес навчання та можливі шляхи їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шелегова Л. Л. 
Психологические основы обучения взрослых (на опыте совместных семинаров НБУ и Банковских академий Германии по повышению квалификации сотрудников и преподавателей) / Л. Л. Шелегова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 186-192. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проаналізовано основні психологічні проблеми професійного навчання дорослих, що розглядались на спільних українсько-німецьких та українсько-американських семінарах у рамках проекту Європейського суспільства "Тасис", Національної ради з економічної освіти США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ю936.13 + Ч441

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : Зб. наук. пр. / ред.: А. С. Дем'янчук; Рівнен. екон.-гуманіт. ін-т АПН України. - Рівне : Вид. фірма "Ліста", 2001. - 472 c. - укp.

Досліджено проблеми формування основ інформаційної культури вчителів початкових класів. Викладено коцептуальні засади гуманізації військового виховання. Визначено шляхи розвитку педагогіки толерантності як складової гуманістичного виховання. Розкрито психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу школи та вузу. Розглянуто питання формування мовлення дітей у працях основоположників зарубіжної та вітчизняної педагогіки. Висвітлено тенденції розвитку управлінських відносин у галузі фізичного виховання та спорту за ринкових умов. Здійснено ретроспективний аналіз психолого-педагогічних засад моделювання системних зв'язків музичного та морального виховання дітей молодшого шкільного віку. Охарактеризовано національні та загальнолюдські духовні цінності як основу формування світогляду молоді України. Відображено проблеми інформаційної підтримки фондового ринку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210 я43 + Ч314 + Ч34(4УКР)01 + Ю984.0 я43 + Ю940 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Психолого-педагогічні проблеми підготовки вчительських кадрів в умовах трансформації суспільства : Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. до 80-ї річниці НПУ ім.М.П.Драгоманова, 18 - 19 жовт. 2000 р. Ч. 1 / ред.: М. І. Шкіль; уклад.: П. В. Дмитренко, О. Л. Макаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000 . - 228 c. - укp.

Висвітлено концептуальні засади моделі вчителя (викладача)-предметника, особливості реформування шкільної фізичної освіти. Зроблено концептуальний аналіз структури та змісту навчальних посібників з педагогіки. Розроблено методику створення посібників нового покоління. Досліджено проблеми оцінювання якості підготовки учнів в Україні, проблеми гуманізації у викладанні педагогічних предметів, структури та змісту психолого-педагогічної та фахової підготовки педагогічних кадрів. Визначено головні напрями перебудови навчання в сучасній школі. Вивчено шляхи соціально-психологічної адаптації інвалідів з вадами зору у вузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) я431 + Ч489.511.203 я431 + Ю940.91(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Психолого-педагогічні проблеми підготовки вчительських кадрів в умовах трансформації суспільства : Матеріали міжнар. наук.-теор. конф. до 80-ї річниці НПУ ім.М.П.Драгоманова, 18 - 19 жовт. 2000 р. Ч. 2 / ред.: М. І. Шкіль; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000 . - 256 c. - укp.

Визначено шляхи та засоби особистісно-професійного зростання майбутнього вчителя, напрямки удосконалення форм державної атестації майбутніх вчителів трудового навчання виробничих технологій та основ виробництва. Досліджено проблемні аспекти реалізації змісту занять та оцінювання успішності з фізичної культури у загальноосвітніх школах, психолого-педагогічні аспекти виховання спостережливості молодших школярів. Проаналізовано ефективність особистісно орієнтованої технології навчання на заняттях з педагогіки. Висвітлено психологічні умови формування позитивного ставлення до учня у майбутніх вчителів. Обгрунтовано взаємозв'язок математики з економікою, деякі аспекти вдосконалення професійної спрямованості навчання майбутніх вчителів математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) я431 + Ч489.511.203 я431 + Ю940.91(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343811 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського