Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (70)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Клокар Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Освітня система сільського регіону: проблеми та перспективи розвитку : Зб. наук. пр. / ред.: М. С. Солодуха; уклад.: Н. І. Клокар, М. С. Солодуха; Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - К. : КП ВД "Педагогіка", 2000. - 264 c. - укp.

Висвітлено дидактико-методичні проблеми освітньої діяльності навчальних закладів сільського регіону. Основну увагу приділено педагогічним критеріям функціонування спеціальних програмних засобів, можливостям використання педагогічного програмного засобу GRAN-3D у процесі вивчення стереометрії, формуванню духовно-екологічної культури учнівської молоді, а також організаційно-педагогічним особливостям розвитку професійної компетентності педагогічних працівників з виховної роботи у міжкурсовий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Клокар Н. І. 
Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту : Навч.-метод. посіб. / Н. І. Клокар, О. В. Чубарук, І. Г. Осадчий, О. П. Вітюк, Т. Л. Саливон; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. Київ. облас. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2004. - 260 c. - укp.

Розглянуто проблеми організації та змісту діяльності наукових лабораторій як структурних підрозділів КОІПОПК. Висвітлено теоретико-прикладні аспекти їх діяльності, особливості організації науково-методичної роботи та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний та управлінський процеси. Розглянуто особливості функціонування закладів освіти нового типу (ліцеїв і гімназій) та профільного навчання, а також можливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Розроблено педагогічну систему культурологічного розвитку дітей та шкільної молоді. Обгрунтовано доцільність використання особистісно-орієнтованого підходу та інтерактивних технологій навчання за сучасних умов.

Рассмотрены проблемы организации и содержания деятельности научных лабораторий как структурных подразделений КОИПОПК. Освещены теоритеко-прикладные аспекты их деятельности, особенности организации научно-методической работы и внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный и управленческий процессы. Рассмотрены особенности функционирования образовательных учреждений нового типа (лицеев и гимназий) и профильного обучения, а также возможности использования информационных технологий в образовательном процессе. Разработана педагогическая система культурологического развития детей и школьной молодежи. Обоснована целесообразность использования личностно-ориентированного подхода и интерактивных учебных технологий в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 р + Ч489.516

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Таїна обдарованості : Посіб. / ред.: Н. І. Клокар; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2005. - 160 c. - укp.

Представлено технології, методики, розробки з досвіду організації навчально-виховного процесу педагогів Київщини щодо виявлення, підтримки та розвитку обдарованих дітей і молоді. Показано роль вчителів-предметників і батьків у розвитку спеціальної обдарованості дітей (математичної, літературної, технічної). Розкрито зміст і структуру науково-методичної роботи Димерської гімназії, розглянуто питання організації та проведення предметних олімпіад серед випускників початкової школи.

Представлены технологии, методики, разработки об опыте организации учебно-воспитательного процесса педагогов Киевской области по выявлению, поддержке и развитию талантливых детей и молодежи. Показана роль учителей-предметников и родителей в развитии специальных (математических, литературных, технических) талантов детей. Раскрыты содержание и структура научно-методической работы Димерской гимназии, рассмотрены вопросы организации и проведения предметных олимпиад среди выпускников начальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Клокар Н. І. 
Управління обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти: теорія і практика : Наук.-метод. посіб. / Н. І. Клокар. - К. : Міленіум, 2004. - 218 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні проблеми управління обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти (ППО) як головною структурною одиницею системи ППО регіону. Розглянуто особливості управління підготовкою керівників закладів освіти в системі ППО до роботи за сучасних умов.

Освещены теоретические и практические проблемы управления областным институтом последипломного педагогического образования (ППО) как главной структурной единицей системы ППО региона. Рассмотрены особенности управления подготовкой руководителей заведений образования в системе ППО к работе в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Методичні рекомендації щодо організації та змісту навчально-виховного процесу в закладах освіти Київщини в 2007/2008 навчальному році. Ч. 1 / ред.: Н. І. Клокар, С. І. Мірошник; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2007. - 240 c. - укp.

Висвітлено особливості викладання предметів інваріантної частини навчального плану у загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано сучасні підходи до організації та змісту навчально-виховного процесу з дітьми старшого дошкільного віку, у школі І ступеня. Розглянуто специфіку організації навчання дітей з особливими освітніми потребами за умов закладів освіти інтернатного типу та загальноосвітніх навчальних закладів.

Освещены особенности преподавания предметов инвариантной части учебного плана в общеобразовательных учебных заведениях. Предложены современные подходы к организации и содержанию учебно-воспитательного процесса с детьми старшего дошкольного возраста, в школе І степени. Рассмотрена специфика организации обучения детей с особенными образовательными способностями в условиях заведений образования интернатного типа и общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.02 р20 + Ч424(4УКР) р20 + Ч426-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350459/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Карамушка Л. М. 
Технологія підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін : навч. посіб. / Л. М. Карамушка, Н. І. Клокар, О. А. Філь, О. І. Бондарчук, Г. Л. Федосова, В. М. Івкін; Лаб. орг. психології Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - К. : Наук. світ, 2008. - 100 c. - Бібліогр.: с. 97-98. - укp.

Наведено технологію підготовки персоналу (ПП) освітніх організацій (ОО) до роботи за умов соціально-економічних змін, розкрито її мету, основні завдання, зміст, структуру, змістовно-цільові й організаційні форми використання. Розглянуто систему тренінгових занять як форму технології для ПП ОО до управління змінами в ОО. Запропоновано класифікацію інтерактивних технік (ІТ). Описано організаційно-спрямувальні та змістовно-смислові ІТ.

Приведена технология подготовки персонала (ПП) образовательных организаций (ОО) к работе в условиях социально-экономических изменений, раскрыты ее цель и основные задачи, содержание, структура, содержательно-целевые и организационные формы использования. Рассмотрена система тренинговых занятий как форма технологии для ПП ОО к управлению изменениями в ОО. Предложена классификация интерактивных техник (ИТ). Описаны организационно-направляющие и содержательно-смысловые ИТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 я7 + Ю959.189:Ч30 я7 + Ю949.2 с.я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карамушка Л. М. 
Технологія формування управлінської команди освітньої організації : навч.-метод. посіб. / Л. М. Карамушка, Н. І. Клокар, О. А. Філь; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 63 c. - Бібліогр.: 82 назв. - укp.

Проведено психологічний аналіз змісту та характеристик управлінської команди освітньої організації в контексті інформаційно-смислового компонента технології формування даної команди. Розкрито сутність менеджменту команд, визначено основні критерії відмінності команди від робочої групи. Описано комплекс діагностичних методик і викладено результати експериментального дослідження особливостей діяльності команди.

Проведен психологический анализ содержания и характеристик управленческой команды образовательной организации в контексте информационно-смыслового компонента технологии формирования данной команды. Раскрыта сущность менеджмента команд, определены основные критерии отличия команды от рабочей группы. Описан комплекс диагностических методик и изложены результаты экспериментального исследования особенностей деятельности команды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18:Ч30я7 + Ч311.41я7 + У9(4УКР)290-640-21я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697001 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Клокар Н. І. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу : [посібник] / Н. І. Клокар, О. П. Вітюк, В. М. Захлюпаний, О. В. Чубарук, Д. А. Гуманицький, Н. А. Сарацинська; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. - Біла Церква : КОІПОПК, 2008. - 104 c. - укp.

Висвітлено результати діяльності наукової лабораторії інформаційних технологій навчання Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів з питання створення конкурентоспроможного навчального закладу на засадах комплексного використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності та навчально-виховному процесі. Розроблено й апробовано діагностично-проектуючий комплекс "Універсал" та комп'ютерно-діагностичний комплекс "Персонал", запропоновано методику створення сайту загальноосвітнього навчального закладу. Визначено основні напрями довідково-статистичного й інформаційно-аналітичного забезпечення роботи закладу освіти. Проаналізовано особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у школі I ступеня. Наведено рекомендації щодо організації діяльності інформаційно-аналітичного центру навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.

Освещены результаты деятельности научной лаборатории информационных учебных технологий Киевского областного института последипломного образования педагогических кадров по вопросам создания конкурентоспособного учебного заведения на основе комплексного использования информационно-коммуникационных технологий в управленческой деятельности и учебно-воспитательном процессе. Разаработан и апробирован диагностически-проектирующий комплекс "Универсал" и компьютерно-диагностический комплекс "Персонал", приведена методика создания сайта общеобразовательного учебного заведения. Определены основные направления справочно-статистического и информационно-аналитического обеспечения работы образовательного заведения. Проанализированы особенности использования информационно-коммуникационных технологий в школе I степени. Обоснованы рекомендации по организации деятельности информационно-аналитического центра учебно-воспитательной работы общеобразовательного учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 р + Ч421.253 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соціальна та психологічна адаптація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до умов інтернатних закладів : наук.-метод. посіб. / ред.: Н. І. Клокар, Л. А. Пєтушкова; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. - Біла Церква : Коіпопк, 2007. - 96 c. - Бібліогр.: с. 94-95. - укp.

Описано систему роботи інтернатних закладів щодо створення сприятливих умов для адаптації вихованців. Розкрито особливості організації та зміст виховної роботи в інтернатному закладі, визначено основні завдання та напрями діяльності практичного психолога та соціального психолога. Висвітлено питання надання психолого-педагогічної допомоги особистості з метою профілактики та корекції девіантної поведінки. Обгрунтовано рекомендації щодо проведення виховної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського виховання, зокрема, з педагогічно занедбаними вихованцями та такими, що схильні до бродяжництва. Наведено методики діагностування проявів девіантної поведінки особистості (карту Д. Стотта), агресивних і ворожих реацій людини (опитувальники Басса - Дарки), самооцінки депресії. Розроблено плани проведення виховних і тренінгових занять.

Описана система работы интернатных заведений по созданию благоприятных условий для адаптации воспитанников. Раскрыты особенности организации и содержавние воспитательной работы в интернатном заведении, определены основные задачи и направления деятельности практического пихолога и социального педагога. Освещены вопросы оказания психолого-педагогической помощи личности с целью профилактики и коррекции девиантного поведения. Обоснованы рекомендации по проведению воспитальной работы с детьми-сиротами и детьми, лишенными родительского воспитания, в частности, с педагогически запущенными воспитанниками и лицами, склонными к бродяжничеству. Приведены методики диагностирования проявления девиантного поведения личности (карта Д. Скотта), агрессивных и враждебных реакций человека (опросник Басса - Дарки), самооценки депрессии. Разработаны планы проведения воспитательных и тренинговых занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644.123*332.1-213.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту : наук.-метод. посіб. Вип. 3 / ред.: Н. І. Клокар, О. О. Дем'яненко. - Біла Церква, 2007. - 136 c. - укp.

Висвітлено зміст і результати дослідної діяльності наукових лабораторій Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Розглянуто практичний досвід упровадження освітніх технологій, зокрема, інтерактивних, інформаційно-комунікаційних, особистісно зорієнтованих. Визначено науково-практичні підходи до психологізації управлінської діяльності, організації профільного навчання в закладах освіти, реалізації освітнього процесу в сільському регіоні.

Освещены содержание и результаты исследовательской деятельности научных лабораторий Киевского областного института последипломного образования педагогических кадров. Рассмотрен практический опыт внедрения образовательных технологий, в частности, интерактивных, информационно-коммуникационных, личносто ориентированных. Определены научно-практические подходы к психологизации управленческой деятельности, организации профильного обучения в учебных заведениях, реализации образовательного процесса в сельском регионе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10606/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Клокар Н. І. 
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу : монографія / Н. І. Клокар; Нац. акад. пед. наук України, Ун-т менедж. освіти. - К., 2010. - 528 c. - Бібліогр.: 658 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади підвищення кваліфікації педагогів (ПКП) за умов післядипломної освіти регіонів України в контексті диференційованого підходу. Проаналізовано генезу проблеми у вітчизняній та закордонній освіті. Охарактеризовано науково-методичну систему неперервної післядипломної педагогічної освіти регіонів, обгрунтовано концепцію і поліфункціональну модель ПКП. Визначено функції ПКП та управління різних рівнів, ланок і структур системи неперервної освіти регіонів. Розкрито зміст, технологію і результативність ПКП залежно від ступеня та етапів неперервного навчання, категорій слухачів, їх пізнавально-професійних потреб.

Освещены теоретические и методические основы повышения квалификации педагогов (ПКП) в условиях последипломного образования регионов Украины в контексте дифференцированного подхода. Проанализирован генезис проблемы в отечественном и зарубежном образовании. Охарактеризована научно-методическая система непрерывного последипломного педагогического образования регионов, обоснованы концепция и полифункциональная модель ПКП. Определены функции ПКП и управления разных уровней, звеньев и структур системы непрерывного образования регионов. Раскрыты содержание, технология и результативность ПКП в зависимости от степени и этапов непрерывного обучения, категорий слушателей, их познавательно-профессиональных потребностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Клокар Н. І. 
Управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06 / Н. І. Клокар; НАПН України "Ун-т менедж. освіти". - К., 2011. - 43 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні основи концепції системи неперервного підвищення класифікації (ПК) педагогічних працівників за умов післядипломної педагогічної освіти (ППО) регіону на засадах диференційованого підходу. Розроблено модель управління ПК педагогічних працівників регіону за умов диференціації, етапні субмоделі, базову проблемно-модульну технологію ПК. Здійснено науково-методичне супроводження впровадження теоретичних основ моделювання особистісно зорієнтованих технологій ПК педагогічних працівників, керівників ЗНЗ, підготовки резерву управлінських кадрів. Розроблено критеріально-діагностичний пакет з проблеми дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Клокар Н. І. 
Соціально-педагогічний аналіз професійних потреб педагогів у міжатестаційний період / Н. І. Клокар // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 92-101. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проаналізовано питання діагностики якості педагогічної діяльності, основні професійно важливі характеристики педагога. Описано методику визначення рівнів сформованості індивідуального стилю педагогічної діяльності. Запропоновано систему діагностики професійних запитів освітян протягом міжатестаційного періоду. Визначено комплекс педагогічних умов, що сприятимуть реалізації диференційованого підходу в організації процесу та змісту підвищення кваліфікації педагогів, етапи вивчення професійних запитів і потреб педагогів у міжатестаційний період, типи основних курсів підвищення кваліфікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Клокар Н. І. 
Теоретико-методологічні засади розроблення та впровадження технологій підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону на засадах диференційованого підходу / Н. І. Клокар // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 2. - С. 158-163. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні основи розроблення і впровадження технологій підвищення кваліфікації педагогічних кадрів на засадах диференційованого підходу: інтегровані проблемно-тематичні курси; курси підвищення кваліфікації за двома спеціальностями; курси підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання (за однією - чотирма спеціальностями); курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які мають звання "вчитель-методист" (за однією - трьома спеціальностями).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Клокар Н. І. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітньому навчальному закладі / Н. І. Клокар, О. В. Чубарук, В. М. Захлюпаний, Н. А. Колесник, З. В. Оксьоненко; ред.: Н. І. Клокар, О. В. Чубарук; Голов. упр. освіти і науки Київ. облдержадмін., Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів, Ірпін. ЗОШ I - II ступенів № 13. - Біла Церква : КОІПОПК, 2012. - 123 c. - укp.

Розглянуто напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій у ЗНЗ. Висвітлено досвід їх використання у системі роботи шкільного бібліотекаря з читачем, а також діагностично-проектувального комплексу "Універсал" у роботі практичного психолога. Описано нові засоби реалізації професійного консультування учнів. Показано можливості використання інформаційних технологій у процесі вивчення світової літератури, іноземної мови, математики, фізики, астрономії, а також у виховній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Клокар Н. 
Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у контексті проектування програмно-педагогічних засобів / Н. Клокар, В. Шевченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 12-17. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто проблеми методики проектування програмно-педагогічних засобів. Визначено зміст підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Проаналізовано досвід роботи з питань підвищення кваліфікації відповідних спеціалістів у Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів. Констатовано, що одним з вагомих факторів результативності роботи є тісна співпраця обласних інститутів підвищення кваліфікації з АПН України, її науковими установами, зокрема з Центральним інститутом післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Клокар Н. 
Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу / Н. Клокар // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 23-28. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

За результатами проведеного дослідження системи післядипломної освіти педагогів висвітлено різні моделі її організації, виявлено динаміку особистісних змін педагогів з застосуванням диференційованого підходу до підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Наведено трактування поняття "модель" та розглянуто специфічні особливості моделювання як універсального методу дослідження. Обгрунтовано необхідність розробки мобільної моделі підвищення кваліфікації, визначено дидактичні принципи та умови її реалізації у навчанні дорослих. Охарактеризовано етапи вивчення запитів та потреб педагогів у міжатестаційний період: І - докурсовий, ІІ - курси підвищення кваліфікації (ПК), ІІІ - післякурсовий. Наведено відмінності традиційної й складної (багатовимірної) моделі організації підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Охарактеризовано етапи реалізації концепції ПК педагогів на засадах диференційованого підходу: I - курси ПК; II - семінари, тренінги, інструктивно-методичні наради міжкурсового періоду; III - робота обласних опорних закладів, шкіл ППД, стажування; IV - авторські курси; V - авторські посібники, підручники, програми. Зазначено, що запропонована модель втілює безперервність процесу професійного зростання педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Клокар Н. 
Інформаційно-навчальне середовище системи освіти регіону як чинник професійного розвитку педагогічних, управлінських і методичних кадрів / Н. Клокар // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 72-75. - укp.

Розкрито обсяг інваріантних компонентів змісту вищої педагогічної освіти, що продовжує безперервно змінюватися і розширюватися - у відповідь на зростаючі запити суспільства, що розвивається. Визначено засоби, створення яких передбачає змістове наповнення інформаційно-навчального середовища (ІНС). Проаналізовано впровадження дистанційного навчання, що передбачало розроблення і застосування моделі організації дистанційного навчання за умов ІНС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Клокар Н. 
Теоретико-методологічні засади побудови моделі підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Клокар // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 14-21. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Шляхом аналізу вітчизняних педагогічних досліджень розроблено модель підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі післядипломної освіти, в основу якої покладено положення андрагогіки про особливості навчання дорослих, принципи диференціації та індивідуалізації. Поняття "модель" розглянуто як єдність запропонованих складових елементів. Наведено схему багатовимірної поліфункціональної моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі післядипломної освіти на засадах диференційованого підходу, висвітлено її специфічні особливості. Зазначену модель розглянуто як таку, що забезпечує неперервне підвищення кваліфікації педагогічних працівників, передбачає використання освітніх ресурсів інформаційно-навчального середовища регіональної освітньої системи, поєднує зміст навчання та саморозвитку.

С помощью анализа отечественных педагогических исследований разработана модель повышения квалификации педагогических работников в системе последипломного образования, в основу которой положены принципы андрагогики об особенностях обучения взрослых, принципы дифференциации и индивидуализации. Понятие "модель" рассмотрено как единство предлагаемых составляющих элементов. Приведена схема многомерной полифункциональной модели повышения квалификации педагогических работников в системе последипломного образования на основе дифференцированного подхода, освещены ее специфические особенности. Указанная модель рассмотрена как такая, которая обеспечивает непрерывное повышение квалификации педагогических работников, предусматривает использование образовательных ресурсов информационно-обучающей среды региональной образовательной системы, объединяет содержание обучения и саморазвития.

By analysis of the domestic educational research developed a model of professional development of teachers in the system of postgraduate education, which builds on the principles of andragogy about the features of adult learning principles of differentiation and individualization. The notion of "model" is considered as the unity of the proposed components. A scheme of the multidimensional model of multifunctional training of teachers in the system of postgraduate education based on a differentiated approach, highlight its specific characteristics. The model is considered as one that provides continuous professional development of teachers, provides for the use of educational resources, information and learning environment of the regional educationalsystem combines the training content and self-development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Клокар Н. 
Основні напрями та перспективи розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів регіону / Н. Клокар // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 2. - С. 22-28. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто компетентнісний підхід, який є домінуючим у визначенні потенційних напрямів інноваційного розвитку системи професійної підготовки педагогічних кадрів та їх післядипломної освіти. Визначено основні компетенції фахівця. Проаналізовано професійну компетентність учителя як єдність трьох складових. Зазначено, що упровадження компетентнісного підходу стає нагальною потребою для забезпечення конкурентоспроможності національної системи післядипломної педагогічної освіти за умов формування єдиного європейського простору в галузі вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського