Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (54)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.24$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 117
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тверезовська Н. Т. 
Проблеми формування інтелектуальних навчаючих систем / Н. Т. Тверезовська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 29. - С. 35-41. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми формування інтелектуальних навчаючих систем (ІНС), зокрема, для створення тестів. Визначено вимоги до тестів, а також їх типи та форми, наведено сценарії та етапи проектування ІНС.


Ключ. слова: інтелектуальна навчаюча система, тести, сценарії ІНС, етапи ІНС
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24я54

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шевченко В. П. 
Науково-практичні аспекти організації навчальної і методичної роботи в університеті : Моногр. / В. П. Шевченко, В. В. Христіановський, М. П. Іваніцин, К. М. Довбня, Г. П. Єрхов; Донец. нац. ун-т. - Донецьк : ООО "Юго-Восток" ЛТД, 2004. - 256 c. - укp.

Наведено основні вимоги до організації навчально-методичної роботи в університеті, а також результати її побудови на цілісній та особистісно-орієнтованій засадах. Розглянуто особливості управління якістю підготовки фахівців за сучасних умов як соціально-педагогічну проблему, а також стандартизації навчального процесу як умову підвищення його ефективності в ДонНУ. Проаналізовано науково-дослідну діяльність викладачів і студентів університету.

Приведены основные требования к организации учебно-методической работы в университете, а также пути повышения эффективности информационных технологий в сфере обучения. Рассмотрены особенности управления качеством подготовки специалистов в современных условиях как социально-педагогическую проблему, а также стандартизации учебного процесса как условие повышения его эффективности в ДонНУ. Проанализирована научно-исследовательская деятельность преподавателей и студентов университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч486

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пащенко М. І. 
Технологія використання активних методів навчання : Навч. посіб. / М. І. Пащенко, В. Ф. Мішкурова, О. М. Середницька. - К. : Наук. світ, 2003. - 94 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

Розглянуто активні методи навчаня, описано технологію проведення занять з використанням активних методів навчання.

Рассмотрены активные методы обучения, описана технология проведения занятий с использованием активных методов обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24я73

Шифр НБУВ: ВА646062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Інновації як фактор модернізації та підвищення якості вищої освіти : Бібліогр. покажч. (1995 - 2006) / уклад.: Н. В. Артикуца; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". Центр інновац. методик правн. освіти. Наук. б-ка. - К. : Стилос, 2007. - 616 c. - укp.

Наведено покажчик вітчизняних і зарубіжних праць з інноваційно-освітніх проблем вищої школи за період 1995 - 2006 рр., зокрема, концептуально-правового регулювання розвитку вищої освіти, Болонського процесу й евроінтеграції вищої школи, модернізації та підвищення якісних показників навчальних послуг, демократизації та гуманізації освіти, інформатизації та сучасного технічного забезпечення навчального процесу.

Приведен указатель отечественных и зарубежных трудов по инновационно-образовательным проблемам высшей школы за период 1995 - 2006 гг., в частности, концептуально-правового регулирования развития высшего образования, Болонского процесса и евроинтеграции высшей школы, модернизации и повышения качественных показателей образовательных услуг, демократизации и гуманизации образования, информатизации и современного технического обеспечения учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 я1 + Ч311,01 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Особенности преподавания в современных условиях : прогр. и материалы метод. семинара преподавателей ХГУ "НУА", 30 янв. 2009 г., Харьков / ред.: В. И. Астахова; Нар. укр. акад. - Х., 2009. - 82 c. - рус.

Внимание уделено вопросам преподавания в условиях трансформации образовательной системы, а также развитию социокультурной компетенции как профессионального навыка. Освещены проблемы гуманизации и сайентификации учебного процесса. Проанализированы особенности воспитательной составляющей в ходе преподавания, использования информационных технологий и методического обеспечения учебного процесса с учетом библиометрического подхода. Рассмотрены лекция как главный элемент учебно-воспитательного процесса, технология учебного проектирования как инновационное направление образовательного процесса в вузе, компьютерное обучение как часть информационной стратегии вуза. Показана роль интерактивных методик в развитии инновационного стиля мышления магистров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486я431 + Ч481.24 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Голубєва І. В. 
Стилі учіння студентів при викладанні конфліктології у ВНЗ США та України / І. В. Голубєва, А. М. Гірник // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2007. - Т. 71. - С. 26-29. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Порівняно зміст стилів учіння, методи та цілі навчання конфліктологічних дисциплін у сучасних університетах США та України. Наведено визначення стилів учіння за К. Дунн і Р. Дунн.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.7 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Щербіна В. К. 
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя економіки в умовах інтерактивного навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. К. Щербіна; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання. Проаналізовано стан вивчення цієї проблеми у педагогічній теорії та практиці. Визначено суть даного розвитку, його зміст, структуру та компоненти, а саме: особистісний, змістово-операційний, рефлексивний. Розроблено й експериментально перевірено технологію особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за умов інтерактивного навчання у ВНЗ, спрямовану на поетапне становлення компонентів особистісно-професійного розвитку. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої педагогічної технології особистісно-професійного розвитку майбутнього вчителя економіки за зазначених умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч489.518.5 + У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сердюк Т. В. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів засобами інтерактивних методів навчання (на матеріалі вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації) : монографія / Т. В. Сердюк. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2011. - 218 c. - Бібліогр.: 318 назв - укp.

Проаналізовано дидактичні засади активізації навчально-пізнавальної діяльності. Розглянуто проблеми організації навчання з використанням інтерактивних методів. Запропоновано модель навчання суспільних дисциплін з використанням інтерактивних методів для ВНЗ I - II рівнів акредитації. Увагу приділено особливостям організації навчальної взаємодії в малих групах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ягоднікова В. В. 
Інтерактивні форми і методи навчання у вищій школі : навч.-метод. посіб. / В. В. Ягоднікова; Міжрегіон. акад. упр. персоналом (МАУП). - К. : ДП "Вид. дім "Персонал", 2011. - 69 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади інтерактивного навчання, розкрито його сутність, охарактеризовано психологічні особливості студентів, професійну компетентність викладачів. Розглянуто організаційно-методичні засади застосування інтерактивних методів у навчальному процесі, увагу приділено лекційним, семінарським і практичним заняттям у вищій школі, застосуванню методик організації роботи в парах і малих групах. Акцентовано на практиці застосування інтерактивних форм і методів навчання (методу проектів, кейс-методу, тренінгу, навчальної дискусії, навчальної гри).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гончаров С. М. 
Методи та технології навчання в кредитно-трансферній системі організації навчального процесу : навч.-метод. посіб. / С. М. Гончаров, В. А. Гурин; Нац. ун-т вод. гос-ва та природокористування. - Рівне, 2010. - 449 c. - (Europ. credit transfer system). - Бібліогр.: 169 назв. - укp.

Висвітлено концептуальні напрями розвитку вищої освіти в Україні в контексті євроінтеграції. Розглянуто методи навчання й активізації пізнавальної діяльності студентів в європейській кредитно-трансферній системі. Визначено особливості та принципи модульного навчання. Описано інтерактивні, креативні та сугестивні технології навчання для кредитно-трансферної системи. Розглянуто методики використання комп'ютерних технологій, а також технологій дистанційного навчання. Запропоновано оцінювання викладання в кредитно-трансферній системі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) я7 + Ч484(4УКР) я7 + Ч481.24/29 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пономарьова Г. Ф. 
Нові технології навчання та виховання : конспект лекцій / Г. Ф. Пономарьова, О. О. Бабакіна, С. Б. Бєляєв; МОНМС України, Харк. облдержадмін., Харк. облрада, Харк. гуманіт.-пед. акад. - Х. : Вид. Захаренко В.В., 2012. - 127 c. - укp.

Висвітлено основні підходи до впровадження нових освітніх технологій у практику навчальних закладів України. Розкрито мету та завдання особистісно орієнтованого навчання. Розглянуто питання педагогіки співпраці. Охарактеризовано ігрові, проектні, інформаційні технології та колективні способи навчання. Подано інформацію про історію виникнення, концептуальні положення, особливості змісту та принципи впровадження технологій раннього навчання М. Зайцева та Г. Домана, школи діалогу культур В. Біблера та "Йена-план-школи" П. Петерсена. Увагу приділено сучасним технологіям дистанційного навчання, а також модульного навчання та рейтингового контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Романова Г. М. 
Підготовка викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій : монографія / Г. М. Романова; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2009. - 252 c. - Бібліогр.: 435 назв. - укp.

Розглянуто питання теорії та практики підготовки викладачів економічних ВНЗ до проектування навчальних технологій (НТ), обгрунтовано їх варіативну модель, висвітлено структуру та рівні готовності викладачів. Проаналізовано перспективи психолого-педагогічної підготовки викладачів, прояви їх індивідуально-типологічних особливостей у педагогічній діяльності, визначено індивідуальні стилі дидактичного проектування. Описано процес проектування НТ, предметно- та особистісно-зорієнтовані НТ, систему підготовки викладачів економічних ВНЗ до їх проектування.

Рассмотрены вопросы теории и практики подготовки преподавателей экономических ВУЗ к проектированию учебных технологий (УТ), обоснована их вариативная модель, освещены структура и уровни готовности преподавателей. Проанализированы перспективы психолого-педагогической подготовки преподавателей, проявления их индивидуально-типологических особенностей в педагогической деятельности, определены индивидуальные стили дидактического проектирования. Описаны процесс проектирования УТ, предметно- и личностно-сориентированные УТ, система подготовки преподавателей экономических ВУЗ к их проектированию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Луговий В. І. 
Психолого-педагогічні засади проектування інноваційних технологій викладання у вищій школі : монографія / В. І. Луговий, М. М. Левшин, О. Ф. Бондаренко, І. І. Загарницька, С. А. Калашнікова; ред.: В. П. Андрущенко, В. І. Луговий; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2011. - 259 c. - укp. - англ.

Здійснено теоретико-методологічне обгрунтування засад проектування інноваційних технологій викладання у вищій школі. Розкрито принципи проектування педагогічних систем. Розглянуто проективні вміння магістрантів як складову компетентнісного підходу. Висвітлено методичні засади викладання за дистанційною формою навчання у ВНЗ. Запропоновано модель технології формування проективних умінь у майбутніх викладачів ВНЗ. Увагу приділено проблемам реалізації інноваційних форм, методів і засобів викладання у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч481.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мельничук І. М. 
Теорія і методика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. М. Мельничук; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 42 c. - укp.

Здійснено фундаментальне дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у ВНЗ. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено систему професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій відображено в структурно-функціональній моделі, яка складається з цільового, концептуального, практичного, діяльнісного, діагностичного та результативного компонентів, об'єднує засоби інтерактивних технологій у навчальні тренінги, поєднує способи діяльності студентів і педагогічні дії у процесі реалізації визначених передумов і педагогічних умов, що комплексно впливають на професіогенез майбутніх соціальних працівників і як результат - уможливлюється підвищення рівня готовності студентів до професійної діяльності. Впроваджено у науковий обіг специфічний принцип професійного занурення. Доведено, що формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності передбачає професійну ідентифікацію студентів під час навчання у ВНЗ та оптимізується завдяки впровадженню варіативної навчальної дисципліни "Тренінг професійної ідентичності".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) р + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мельничук І. М. 
Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій : монографія / І. М. Мельничук; Терноп. нац. екон. ун-т. - Т. : Екон. думка, 2010. - 328 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інтерактивних технологій у вищій школі. Обгрунтовано філософсько-методологічні засади соціальної роботи. Визначено особливості підготовки соціальних працівників до професійної діяльності. На підставі теоретико-методологічного аналізу педагогічних технологій інтерактивного навчання показано можливості застосування засобів інтерактивних технологій для оптимізації процесів професіогенезу майбутніх соціальних працівників у ВНЗ України.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) р + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734361 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Петрук В. А. 
Формування базового рівня професійної компетентності у майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інтерактивних технологій : монографія / В. А. Петрук; МОНМС України, Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2011. - 284 c. - Бібліогр.: 339 назв - укp.

Розглянуто теоретико-методичні засади формування базового рівня компетентності як основи професійної компетентності майбутніх фахівців технічного спрямування засобами інтерактивних технологій. Розроблено модель формування фахової компетентності в майбутніх випускників технічних ВНЗ у процесі двоступеневого навчання. Наведено методику інтерактивних технологій формування базового рівня професійної компетентності в процесі навчання вищої математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лупенко-Ковтун С. М. 
Діалогічна взаємодія як основа формування педагогічної комунікації у студента педагогічного коледжу / С. М. Лупенко-Ковтун // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2011. - № 7. - С. 47-49. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх спеціалістів як складову частину їх професійної компетентності. Підкреслено потребу впровадження інтерактивних технологій у практику роботи ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч479.514(4УКР)711.1 + Ч471.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сердюк Т. В. 
До проблеми впливу лідерів на діяльність навчальних груп в умовах застосування інтерактивних технологій навчання / Т. В. Сердюк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 149. - С. 54-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто роль лідера в організації ефективної діяльності навчальних груп, уточнено типологію лідерських впливів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мельничук І. М. 
Засоби інтерактивних технологій у традиційному навчанні соціальних працівників у вищій школі / І. М. Мельничук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 104-109. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено засоби інтерактивних технологій у традиційному навчанні соціальних працівників у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Скучинська Л. С. 
Психолого-педагогічні чинники та особливості інтерактивного навчання іншомовного навчального матеріалу в технічних ВНЗ / Л. С. Скучинська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 123-126. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні чинники та особливості інтерактивного навчання іншомовного матеріалу в технічних ВНЗ. Проаналізовано процес впровадження сучасних освітніх технологій у вищих навчальних закладах та методи активізації інноваційної навчально-дослідної діяльності студентів. Обгрунтовано доцільність і переваги засвоєння ними лексичного матеріалу засобами інтерактивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.24 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського