Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (32)Книжкові видання та компакт-диски (154)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.331.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 109
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гавалешко О. М. 
Компонент творчості в структурі самосвідомості старшокласника / О. М. Гавалешко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 23-27. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Рассмотрены структура, содержание и особенности проявления компонента творчества в структуре самосознания старшеклассника. Проанализирована взаимосвязь таких внутриличностных структур и процессов творческого "Я", как образ "Я", творческие способности, творческое мышление и общение. Раскрыты особенности проявления данной взаимосвязи в ранней юности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Канішевська Л. В. 
Педагогічні основи виховання соціальної зрілості учнів старших класів шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків / Л. В. Канішевська. - К. : Стилос, 1998. - 164 c. - Бібліогр.: 177 назв. - укp.

Проаналізовано особливості формування громадсько-соціальної активності старшокласників шкіл-інтернатів для дітей-сиріт, науково-педагогічні засади вивчення особистості учня. Розглянуто позаурочну виховну діяльність як система формування соціальної зрілості вихованців шкіл-інтернатів для дітей-сиріт. Висвітлено психолого-педагогічні основи подолання конфліктів у міжособистісних взаєминах вихованців та шляхи формування духовної культури особистості засобами благодатного слова (гомілетики).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593297 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Панок В. Г. 
Социальная активность личности старшеклассника / В. Г. Панок, Ю. А. Привалов; Ин-т психологии им. Г.С.Костюка АПН Украины. - К., 1999. - 131 c. - Библиогр.: 85 назв. - рус.

Синтезированы этико-философские и экспериментально-психологические подходы к рассмотрению противоречивых явлений социальной психики, которые называются "социальная активность личности". Рассмотрена зависимость социальной активности старшеклассников от уровня и типа развития классного коллектива, влияние на нее разнообразных факторов научно-технического прогресса, пути формирования с помощью управления коллективообразовательными процессами в классе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.3 + Ю954-734-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тимощук Н. С. 
Особистісно орієнтоване виховання старшокласників у процесі позакласної роботи : Навч.-метод. посіб. / Н. С. Тимощук; Наук.-метод. центр серед. освіти. - Рівне, 2004. - 281 c. - Бібліогр.: с. 144-164. - укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічних досліджень і досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів Волинщини, Рівненщини та Хмельниччини розкрито теоретичні засади особистісно орієнтованого виховання (ООВ). Наведено структурно-логічну модель та організаційно-функціональну структуру процесу ООВ старшокласників у позакласній роботі.

На основании анализа психолого-педагогических исследований и опыта работы общеобразовательных учебных заведений Волынской, Ровенской и Хмельницкой областей раскрыты теоретические основы личностно-ориентированного обучения (ЛОО). Приведены структурно-логическая модель и организационно-функциональная структура процесса ЛОО старшеклассников при внеклассной работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 я7 + Ч421.328 я7 + Ю983.72 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Овакимян О. С. 
Жизненные стратегии и образовательные установки старшеклассников в условиях кардинальных общественных изменений / О. С. Овакимян // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2002. - Т. 8. - С. 139-145. - рус.

Розглянуто питання, пов'язані з системою цінностей і ціннісних орієнтацій старшокласників. Подано результати соціологічного дослідження, проведеного лабораторією проблем вищої школи ХГІ "НУА". Дослідження свідчить, що, незважаючи на кризовий стан українського суспільства, серед найбільш значущих переважають ті цінності, які є універсальними, загальнолюдськими: здоров'я, наявність хороших і вірних друзів, сімейний добробут. Певну значущість мають цінності матеріального добробуту. Резервом вищезазначеного ядра цінностей служать такі, як освіта, кохання, цікава робота. За сучасних умов вони можуть виконувати подвійну функцію: інтегрувати, об'єднувати людей навколо розв'язання спільних проблем і в той же час, в ряді аспектів - диференціювати. Проведений аналіз дозволяє стверджувати, що сучасні одинадцятикласники мають досить високий рівень соціальної суб'єктності, що, в свою чергу, знаходить відображення в їх життєвих стратегіях.

Рассмотрены вопросы, связанные с системой ценностей и ценностных ориентаций старшеклассников. Приведены результаты социологического исследования, осуществленного лабораторией проблем высшей школы ХГИ "НУА". Исследование показало, что, несмотря на кризис, в котором продолжает находиться украинское общество, среди наиболее значимых преобладают те ценности, которые являются универсальными, общечеловеческими. Это ценности здоровья, наличия хороших и верных друзей, семейного благополучия. Определенную значимость имеют ценности материального благополучия. Резервом вышеуказанного ядра ценностей служат такие понятия, как образование, любовь, интересная работа. В современных условиях они могут выполнять двойственную функцию: интегрировать, объединять людей вокруг решения совместных проблем и в то же время, в ряде аспектов, - дифференцировать. Анализ полученных данных позволяет говорить о достаточно высоком уровне социальной субъектности сегодняшних одиннадцатиклассников, что, в том числе, находит свое отражение в их жизненных стратегиях.


Ключ. слова: старшеклассники, ценностные ориентации, социологические исследования, общечеловеческие ценности, жизненные стратегии, Харьковский гуманитарный институт "Народная украинская академия", ХГИ "НУА".
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Товстопятко Ф. Ф. 
Влияние занятий спортивно-оздоровительным туризмом на физическую подготовку и успеваемость учащихся старшего школьного возраста / Ф. Ф. Товстопятко, Н. С. Кононенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 279-283. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Изложены материалы исследования влияния занятий спортивно-оздоровительного туризма на физическую подготовленность и успевемость учащихся старшего школьного возраста. Установлено, что занятия спортивным туризмом положительно влияют на физическую подготовленность и повышают успеваемость юношей и девушек старшего школьного возраста. Обоснована целесообразность широкого применения средств спортивно-оздоровительного туризма в учебно-воспитательном процессе учащихся общеобразовательных школ.

Досліджено вплив занять спортивно-оздоровчого туризму на фізичну підготовленість і успішність учнів старшого шкільного віку. Виявлено, що заняття спортивним туризмом позитивно впливають на фізичну підготовленість і підвищують успішність юнаків і дівчат старшого шкільного віку. Обгрунтовано доцільність застосування засобів спортивно-оздоровчого туризму в навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 + Ч518.113

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сембрат А.  
Діагностика стану моральної вихованості старшокласників у навчально-виховному процесі гімназії / А. Сембрат // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 4. - С. 106-111. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розвиток моральності у старшокласників пов'язаний з певними змінами у формуванні та інтеграції їх моральних цінностей. Сформована цілісна інтегративна система моральних цінностей реалізується у власних моральних потребах, мотивах, поведінці, діяльності. Вона є основою для організації подальшого морального виховання. Моральне виховання старшокласників у сучасних умовах має бути тісно пов'язане з новими процесами розвитку суспільства. Соціально необхідним стає формування високоморальної, ціннісно зорієнтованої особистості старшокласника.

Развитие нравственности у старшеклассников связано с определенными изменениями в формировании и интеграции их моральных ценностей. Сформированная целостная интегративная система моральных ценностей реализуется в собственных моральных нуждах, мотивах, поведению, деятельности. Она является основой для организации дальнейшего морального воспитания. Моральное воспитание старшеклассников в современных условиях должно быть тесно связано с новыми процессами развития общества. Социально необходимым становится формирование высоконравственной, ценностно сориентированной личности старшеклассника.

Development of morals at senior pupils is connected to defined changes in formation and integration of their moral values. Generated integrated integrative system of moral values is implemented in own intellectual needs, motives, to behaviour, activity. She is a basis for architecture of the further intellectual education. Intellectual education of senior pupils in state-of-the-art conditions should be closely connected to new developments of a society. Socially necessary there is a formation highly moral, value guidance persons of the senior pupil.


Ключ. слова: діагностика, виховання, старшокласник, гімназія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Голік О. Б. 
Організаційно-управлінський аспект позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників : монографія / О. Б. Голік; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 202 c. - Бібліогр.: с. 185-201. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні засади підготовки майбутніх учителів до організації позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників. Розкрито сутність понять "позакласна дозвіллєва діяльність старшокласників", "організатор дозвіллєвої діяльності", "організація позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників", "готовність до організації позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників". Наведено характеристику основних етапів і програму підготовки майбутніх учителів до організації позакласної дозвіллєвої діяльності старшокласників.

Освещены теоретические и методологические основы подготовки будущих учителей к организации внекласного досуга старшеклассников. Раскрыта сущность понятий "внекласный досуг", "организатор досуга", "организация внеклассного досуга старшеклассников", "готовность к организации внеклассного досуга старшеклассников". Дана характеристика основных этапов и программа подготовки будущих учителей к организации внеклассного досуга старшеклассников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.8 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Немченко С. Г. 
Педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи : монографія / С. Г. Немченко; Бердян. держ. пед. ун-т. - Донецьк : Юго-Восток, 2008. - 262 c. - Бібліогр.: с. 242-261. - укp.

Розкрито сутність, структуру та типологію девіантної поведінки старшокласників, охарактеризовано сучасний стан проблеми її корекції у педагогічній теорії та виховній практиці. Розглянуто питання проектування реабілітаційного простору, описано модель корекції девіантної поведінки, запропоновано орієнтований навчально-тематичний план корекційної програми "Асертивні права особистості". Висвітлено погляди вітчизняних і закордонних дослідників щодо вирішення проблеми корекції девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи.

Раскрыты сущность, структура и типология девиантного поведения старшеклассников, охарактеризовано современное состояние проблемы ее коррекции в педагогической теории и воспитательной практике. Рассмотрены вопросы проектирования реабилитационной среды, описана модель коррекции девиантного поведения, изложен ориентировочный учебно-тематический план коррекционной программы "Ассертивные права личности". Освещены взгляды отечественных и зарубежных исследователей относительно решения проблемы коррекции девиантного поведения старшеклассников общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Котова О. В. 
Принципи організації профільного навчання у старшій школі / О. В. Котова // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 52-55. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто роль профільного навчання учнів старшої школи як важливого компонента орієнтації школярів в майбутній професійній діяльності. Висвітлено головні напрямки цього педагогічного процесу в світлі сучасних вимог; визначено провідні параметри та відповідність їх сучасним педагогічним технологіям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Михайлова Л. М. 
Технології естетичного виховання школярів: особливості та методологічні вимоги / Л. М. Михайлова // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 33-37. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблеми виховання естетичної культури старшокласників і шляхи їх вирішення. На підставі наукових досліджень запропоновано основні компоненти педагогічних технологій естетичного виховання учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чуланова О. Л. 
Виховання життєвих перспектив старшокласників у позанавчальній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Л. Чуланова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Досліджено історико-логічний та теоретичний шляхи вирішення проблеми формування життєвих перспектив школярів на основі гуманістично-прагматичного підходу до виховання учнівської молоді. Виявлено потенційні можливості організованих форм соціокультурної діяльності учнівської молоді в позанавчальний час як засіб формування її життєвих перспектив. Науково обгрунтовано педагогічні засоби, які забезпечують ефективність формування життєвих перспектив старшокласників у позанавчальній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Назаренко Г. А. 
Виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / Г. А. Назаренко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності. У контексті гуманістичної моралі досліджено сутність і структуру поняття "культура міжетнічних відносин особистості" за умов розбудови української державності. Розроблено методику діагностування проявів даних інтегрованих духовно-моральних якісних показників старших школярів за когнітивним, емоційно-мотиваційним і діяльнісно-практичним критеріями. Теоретично обгрунтовано функціонально-прогностичну модель виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності. Узагальнено результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі та психолого-педагогічних умов формування культури міжетнічних відносин учнів старших класів. Доведено, що виховання даного процесу відбувається більш ефективно за умов гуманізації відносин усіх учасників виховного процесу та взаємодії школи з сім'єю та іншими соціальними виховними інститутами поліетнічного соціуму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Балтремус К. А. 
Гуманізація виховного процесу в старших класах загальноосвітньої приватної школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / К. А. Балтремус; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено сутність і зміст понять "гуманізм", "гуманізація виховного процесу", "особистісно орієнтоване виховне середовище" шляхом аналізу праць відомих вітчизняних і зарубіжних вчених, обгрунтовано та експериментально апробовано організаційно-педагогічні умови ефективності процесу гуманізації виховання старшокласників. Розроблено та запроваджено теоретичні підходи щодо гуманізації виховного процесу у загальноосвітній приватній школі, визначено та експериментально перевірено критерії та рівні сформованості гуманізаційного виховного процесу загальноосвітньої приватної школи. На підставі результатів дослідження виявлено, що дані теоретичні підходи, зміст, форми та методики гуманізації виховного процесу у загальноосвітній приватній школі дозволили створити ефективне особистісно-орієнтоване виховне середовище.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Луньова Г. С. 
Дидактичні засади формування інформаційно-технологічних умінь старшокласників у процесі навчання : автореф. дис... канд. пед. наук / Г. С. Луньова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано дидактичні засади та нове практичне вирішення актуальної проблеми формування інформаційно-технологічних умінь старшокласників у процесі навчання. Розкрито сутність педагогічного поняття "інформаційно-технологічне уміння", виділено його структурні компоненти. Встановлено критерії та розроблено дидактичну модель формування інформаційно-технологічних умінь в учнів старшої школи, експериментально доведено її ефективність. Визначено рівні сформованості інформаційно-технологічних умінь старшокласників, запропоновано методику їх педагогічного діагностування. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес педагогічних ВНЗ і загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.331.3 + В1 р21-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Помиткіна Л. В. 
Корекція особистісних дисгармоній психодинамічно неконгруентних старшокласників : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. В. Помиткіна; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2004. - 24 c. - укp.

Уточнено психолого-педагогічний зміст поняття гармонії та дисгармонії особистісного розвитку старшокласників, визначено психологічні показники та критерії психодинамічної конгруентності та неконгруентності особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи щодо проблеми гармонізації особистісного розвитку неконгруентних старшокласників за умов освітньої діяльності. Розроблено та апробовано психодіагностичний інструментарій і концептуальну модель виявлення, інтерпретації та корекції особистісних дисгармоній старшокласників з психодинамічною неконгруентністю, створено та експериментально апробовано диференціальну програму їх психолого-педагогічної корекції. Наведено методичні рекомендації щодо гармонізації особистісного розвитку учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Потапова І. Ю. 
Моральне виховання старшокласників у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу : автореф. дис... канд. пед. наук / І. Ю. Потапова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено процес морального виховання старшокласників. Проаналізовано сучасний стан теорії та практики цього виховання. Розкрито його суть і зміст у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу. Наведено визначення поняття "моральне виховання старшокласників". Проаналізовано зміст комплексних моральних якостей у контексті єдності навчально-виховної урочної та позаурочної роботи. Визначено компоненти, критерії та рівні моральної вихованості старшокласників. Обгрунтовано педагогічні умови даного виховання у процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу та розроблено відповідну структурно-функціональну модель.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Макарчук Н. О. 
Особистісні детермінанти розв'язання конфліктних ситуацій у пізньому юнацькому віці : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. О. Макарчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Вивчено особистісні детермінанти, психологічні механізми виникнення та розв'язання конфліктних ситуацій у пізньому юнацькому віці. Розкрито суть понять "конфліктна ситуація" та "особистісні детермінанти розв'язання конфліктних ситуацій". Вивчено психологічні особливості конфліктних ситуацій та особистісної детермінації конфліктної взаємодії. Модифіковано діагностичні методики дослідження особистісної детермінації розв'язання зазначених ситуацій у пізньому юнацькому віці. Розглянуто та систематизовано базові особистісні детермінанти їх виникнення та розв'язання. Виокремлено типові конфліктні ситуації у студентському середовищі (зовнішньо-детерміновані, детерміновані групою, внутрішньо-детерміновані). Розроблено й апробовано систему з формування особистісних детермінант розв'язання конфліктних ситуацій у студентському віці особистісно-орієнтованими засобами. Обгрунтовано психологічні умови ефективності та чинники формування психологічних механізмів і особистісних детермінант розв'язання досліджених ситуацій у студентському середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.04 + Ю937.42 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дідковська Л. І. 
Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. І. Дідковська; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Вивчено психологічні детермінанти побудови старшокласниками з певними соматичними порушеннями власної часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). Запропоновано новий підхід до розв'язання проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який грунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу та теорії цілепокладання. Розкрито специфіку співвідношення форм цілепокладання (мріяння, задум, передбачення, намір, самовизначення), способів об'єктивації останніх в суб'єктивній картині життєпроектування (ескіз, стратегія, програма, план) і зумовлених ними типів побудови особистістю майбутньої часової перспективи у просторі бажаного майбутнього (аморфний, локальний, констеляційний, цілісний). Установлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення. Запропоновано використовувати одержані дані як диференційно-діагностичні критерії процесуальних і змістових характеристик уявлень про своє майбутнє старшокласників загалом, що страждають на соматичні порушення, а також під час організації заходів психокорекційного (психотренінгового) спрямування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.514.02 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Артьомов М. Є. 
Педагогічне прогнозування розвитку творчої особистості старшокласника : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М. Є. Артьомов; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблему прогнозування розвитку творчої особистості старшокласника у педагогічній теорії. Розкрито сутність поняття "педагогічне прогнозування розвитку творчої особистості старшокласника". Наведено результати вивчення сучасної практики педагогічного прогнозування розвитку творчої особистості старшокласника. Розкрито зміст і наведено результати апробації моделі педагогічного прогнозування розвитку творчої особистості. Наведено рекомендації щодо використання прогностичної інформації для організації навчально-виховного процесу та саморозвитку старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349041 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського