Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (93)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дем'янюк Т. Д. 
Духовно-моральне виховання особистості: інноваційний підхід : Навч.-метод. посіб. / Т. Д. Дем'янюк, І. Д. Бех, М. Г. Байрамова, Л. С. Мельничук; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. Н.-д. лаб. інновац. вихов. технологій, Навч.-метод. центр від. освіти Березнів. райдержадмін. - Київ - Рівне: Волин. обереги, 2007. - 316 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто аспекти духовного розвитку особистості: горизонти пізнання, інноваційні технології духовно-морального виховання учнів у позашкільному навчальному закладі. Висвітлено систему роботи Центру духовної культури при Соснівському будинку дітей та молоді Березнівського району Рівненської області. Наведено програми гуртків та спецкурсів.

Рассмотрены аспекты духовного развития личности: горизонты познания, инновационные технологии духовно-морального воспитания учеников во внешкольном учебном заведении. Освещена система работы Центра духовной культуры при Сосновском доме детей и молодежи Березнивского района Ровенской области. Приведены программы кружков и спецкурсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.385.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Даценко О. А. 
Педагогічні умови діяльності дитячих творчих колективів Полтавщини : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О. А. Даценко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 23 c. - укp.

Розкрито сутність педагогічних умов діяльності дитячого творчого колективу в загальноосвітніх, позашкільних і культурно-освітніх закладах. Розроблено, експерименатльно перевірено та впроваджено у практику діяльності навчальних закладів методику формування дитячого творчого колективу за відповідних педагогічних умов. Створено науково-методичний комплекс "Кафедра педагогічної майстерності ПДПУ ім. В.Г.Короленка - Мала академія мистецтв - загальноосвітні та позашкільні навчальні заклади Полтавщини" та Полтавську асоціацію керівників дитячих творчих колективів. Визначено компоненти, критерії та рівні ефективності діяльності дитячих творчих колективів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 + Ч421.385.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воропаєв Є. П. 
Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Є. П. Воропаєв; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 17 c. - укp.

На засадах екзистенційно-гуманістичної психології здійснено емпіричне дослідження, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти" - явища культури, недостатньо вивченого психологами. Установлено, що креативність дітей і творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких мають високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від їх менш творчо вдалих колег. Установлено, що режисери, які за тестовими методиками, створеними на підставі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, одержали високі показники, у своїй педагогічній практиці частіше використовували діалогічні стратегії психологічних впливів. Результати дослідження дозволяють сторювати нові методи тестування рівнів досягнень театрів, розв'язання завдань професійної діагностики та професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти, а також розробки програм психічної підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.4 + Ю984.546 + Щ338.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нестерович Б. І. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до позакласної музично-виховної роботи з молодшими школярами : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Б. І. Нестерович; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до позакласної музично-виховної роботи у школі I ступеня. Виокремлено, обгрунтовано й еспериментально перевірено педагогічні умови ефективної підготовки студентів до дослідженої діяльності. Визначено критерії та рівні готовності студентів до позакласної музично-виховної роботи з молодшими школярами. Доведено, що впровадження методики підготовки майбутніх учителів початкових класів до даної роботи шляхом її поетапної реалізації (за пропедевтично-мотиваційним, технічно-операційним, практично-проектувальним етапами підготовки) сприяє позитивним змінам у рівнях готовності студентів до дослідженої діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.385.351.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363845 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Татаренко М. Г. 
Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтва в умовах дозвілля : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. Г. Татаренко; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Досліджено шляхи, форми та методи розвитку творчих здібностей молодших школярів за умов дозвілля засобами театрального мистецтва. Розвинуто теоретичні засади даної проблеми. Розглянуто творчі здібності у контексті загальнотеоретичних досліджень. Визначено можливості театрального мистецтва для розвитку цих здібностей. Виявлено особливості дозвіллєвої діяльності, що мають бути враховані під час організації занять молодших школярів театральним мистецтвом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.4 + Щ33 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Костюшко Г. О. 
Розвиток творчої активності молодших школярів засобами театральної самодіяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. О. Костюшко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено проблемі формування художньо-творчої активності молодших школярів засобами театральної самодіяльності. Теоретично обгрунтовані психолого-педагогічні та методичні засади художньо-творчої діяльності особистості як оптимально можливих для успішного розвитку творчої активності. Розроблена та експериментально перевірена модель художньо-творчого процесу молодших школярів у структурі позанавчальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чурпіта Т. М. 
Соціально-педагогічні проблеми розвитку творчої уяви молодших школярів засобами хореографічного мистецтва (на матеріалі використання казок) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. М. Чурпіта; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1998. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено виявленню та обгрунтуванню педагогічних умов розвитку творчої уяви дітей засобами хореографічного мистецтва. Визначено шляхи ефективного використання виховних можливостей казки у розвитку творчої уяви молодших школярів - учасників дитячих хореографічних гуртків. Апробовано і експериментально підтверджено ефективність педагогічного керівництва розвитком творчої уяви в процесі навчально-виховної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.24 + Ч421.385.351.3 + Ю984.545

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Губа О. А. 
Соціально-педагогічні умови формування комунікативних якостей молодших школярів в аматорському театральному колективі : автореф. дис... канд. пед. наук / О. А. Губа; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему формування та розвитку комунікативних якостей у дітей молодшого шкільного віку, обгрунтовано шляхи активізації даного процесу засобами аматорського театрального мистецтва. Розкрито сутність комунікабельності, розглянуто взаємозв'язок між поняттями "комунікація" та "спілкування", доведено суттєву роль спілкування як одного з визначальних чинників формування особистості дитини. Розкрито можливості аматорських театральних колективів у процесі соціалізації молодших школярів, що мають комунікативні проблеми. Встановлено критерії та рівні сформованості комунікативних якостей у дітей контрольних та експериментальних груп. Проаналізовано проблеми міжособистісних контактів у дітей молодшого шкільного віку на сучасному етапі. Запропоновано методику проведення занять у дитячих аматорських театральних колективах. Розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес комплексну цільову програму, створену на базі використання ігрових вправ, спрямованих на зняття м'язового та психологічного напруження, формування навичок міжособистісного спілкування, зміцнення самооцінки, творчу самореалізацію та всебічний розвиток дитини. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.385.351.4 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бурля О. А. 
Формування педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об'єднання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.06 / О. А. Бурля; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Теретично обгрунтовано зміст педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об'єднання. Розроблено й експериментально апробовано концептуальну теоретичну модель формування та вивчено умови ефективної реалізації цієї майстерності. Визначено пріоритетні напрямки підготовки керівників дитячих хореографічних об'єднань, доведено важливість результатів дослідження для ефективного функціонування й подальшого розвитку аматорського хореографічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.3 + Щ32 р(4УКР)29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Фурсенко Т. Ф. 
Формування ціннісних орієнтацій підлітків у галузі музичної культури в позашкільних навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. Ф. Фурсенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні засади та методи формування ціннісних орієнтацій підлітків у галузі музичної культури в позашкільних навчальних закладах на базі застосування особистісно орієнтованого підходу щодо виховання засобами музики. Розкрито сутність категорій "цінності", "естетичні цінності", "ціннісні орієнтації особистості". Виявлено сутність ціннісних орієнтацій у галузі музичної культури та їх структуру. Вперше запропоновано метод актуалізації цінностей, що грунтується на використанні кращих зразків молодіжної музики, народних та академічних творів у сучасній обробці та класичної музики складної форми. Визначено стан, критерії та рівні сформованості ціннісних орієнтацій підлітків у галузі музичної культури й обгрунтовано педагогічні умови та технології їх формування в музично-виконавських колективах. Підтверджено ефективніть експериментальної навчальної програми та доведено вагоме значення одержаних результатів для подальшого розвитку музично-педагогічної теорії та практики виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Ч421.355.23 + Щ310.03г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336626 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Филипчук М. С. 
Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва естрадними колективами у позашкільній роботі : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / М. С. Филипчук; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки учителів музики (УМ) до керівництва естрадними колективами (КЕК) в позашкільній роботі (ПР). Досліджено процес становлення і розвитку естрадно-колективного виконавства як специфічного виду музичної діяльності. Розкрито специфіку КЕК в ПР, визначено й обгрунтовано педагогічні умови для успішної керівницької діяльності (КД). Визначено зміст, структуру та критеріальну базу готовності УМ до КЕК. Розроблено спеціальну методику підготовки УМ, яка поєднує підготовчий (передрепетиційний), виконавський (репетиційний), завершальний (творчий) етапи методичної підготовки фахівців до КД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3-34 + Щ364.1 + Ч421.385.351.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ковмір О. М. 
Педагогічні умови формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. М. Ковмір; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Встановлено й обгрунтовано сутність, зміст і функції музичного мислення підлітків. Визначено критерії, показники та рівні сформованості музичного мислення підлітків відповідно змістово-функціональної структурованості та специфіки особливостей даного феномену. Розроблено й експериментально перевірено поетапну методику формування музичного мислення підлітків у позашкільних навчальних закладах. Доведено ефективність даної методики формування музичного мислення підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Ю984.544-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Калинчук О. В. 
Проблеми викладання основ бального танцю в групах дітей молодшого шкільного віку / О. В. Калинчук // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2009. - 12, № 1. - С. 48-51. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Подано порівняльну характеристику роботи гуртків спортивного бального танцю при школах і клубах спортивного танцю (КСТ). Висвітлено мету і завдання, які повинні бути вирішені протягом першого року навчання. Обгрунтовано необхідність урахування вікових особливостей дітей-початківців і визначено відповідні форми та методи навчання. Подано рекомендації щодо розучування окремих танців стандартної та латиноамериканської програм.

Дана сравнительная характеристика работы кружков спортивного бального танца при школах и клубах спортивного танца (КСТ). Раскрыты цель и задачи, которые должны быть решены на протяжении первого года обучения. Отмечено, что возрастные особенности детей, начинающих обучаться танцам, определить соответствующие формы и методы обучения. Даны рекомендации относительно обучения отдельных танцев стандартной и латиноамериканской программ.

Comparative characteristic of sport ballroom dance study groups' work at schools and clubs is done in scientific article. Aim and tasks that must be solved during the first studying year are illustrated. Much attention is paid to the necessity of thetaking into account age peculiarities of beginners; the appropriate studying forms and methods are determined too. The recommendation according the studying concrete dances of standard and Latin-American program are given.


Ключ. слова: спортивний бальний танець, навчальний процес
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ326 р + Ч421.385.351.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гудовсек О. А. 
Становлення і розвиток естетичного виховання учнів у позашкільних закладах України (1954 - 1991 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. А. Гудовсек; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність та зміст естетичного виховання (ЕВ) в сучасних позашкільних закладах (ПШЗ) у філософському, соціально-педагогічному, історико-педагогічному та психологічному контекстах. Досліджено генезу становлення ЕВ в ПШЗ України, обгрунтовано періодизацію розвитку ЕВ в ПШЗ у 1954 - 1991 рр. Проаналізовано становлення номенклатури ПШЗ УРСР даного періоду, визначено їх структуру, роль та місце закладів художньо-естетичного спрямування. Виділено основні концепції, теоретичні підходи до ЕВ учнів у ПШЗ. Розкрито специфіку змісту, форм, методів ЕВ учнів у ПШЗ досліджуваного періоду. Охарактеризовано роль ЕВ у становленні особистості в ПШЗ радянського періоду в контексті сучасної концепції позашкільної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.385.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мартинюк Л. В. 
Формування музично-образних уявлень підлітків у процесі виконавської діяльності в мистецьких позашкільних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. В. Мартинюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 21 c. - укp.

Вперше розкрито сутність і зміст музично-образних уявлень підлітка та визначено компонентну структуру означеного феномену в контексті сучасного розвитку мистецької освіти. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості музично-образних уявлень підлітків. Визначено педагогічні умови та розроблено методичну систему формування музично-образних уявлень підлітків у процесі виконавської діяльності. Розроблено та впроваджено в навчально-виховний процес поетапну методику формування музично-образних уявлень підлітків, яка є певною системою, що передбачає визначення мети, завдань, комплексу взаємодоповнювальних методів і прийомів, що сприяють вирішенню завдань формування музично-образних уявлень підлітків у процесі виконавської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Щ31 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лебедєва А. В. 
Формування у школярів естетичного ставлення до дійсності у позаурочній музично-творчій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / А. В. Лебедєва; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено методику формування у школярів естетичного ставлення до дійсності у позаурочній музично-творчій діяльності. Розроблено критерії та рівні сформованості у школярів означеного феномену. Обгрунтовано визначені педагогічні умови та запропоновано корекційно-розвивальну програму формування у школярів естетичного ставлення до дійсності й експериментально перевірено їх ефективність. Проаналізовано результати формувального експеримету та доведено їх достовірність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Ю984.544

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Волощук А. В. 
Аспекти системи позашкільної художньої освіти школярів Золтана Баконія / А. В. Волощук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 13-16. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито зміст, форми і методи багаторічної діяльності видатного педагога образотворчого мистецтва Закарпаття - Золтана Баконія. Через секрети його професійної майстерності проступає формула загального визнання таланту і любові до художника. З. С. Баконій - один з видатних популяризаторів закарпатської школи живопису серед дітей і юнацтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.1 + Щ143(4УКР-9ЗАК)-2-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мартинюк Л. 
Музично-виконавська діяльність підлітків в умовах позашкільної спеціалізованої освіти / Л. Мартинюк // Рідна шк.. - 2012. - № 10. - С. 43-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему вдосконалення музично-виконавської діяльності учнів підліткового віку за умов позашкільної спеціалізованої освіти. Визначено концептуальні позиції щодо підвищення ефективності початкової музичної підготовки шляхом застосування інтегративної технології навчання. Охарактеризовано провідні фактори підвищення ефективності початкової музичної підготовки, якими є систематичне, послідовне засвоєння учнями музично-теоретичної інформації та технологічних художньо-виконавських умінь, формування естетичного ставлення до музики, комплексний розвиток загальних, музичних, творчих здібностей. Зроблено висновок про те, що реформування музично-освітнього процесу потребує відповідних змін у змісті, формах, методах роботи викладачів початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, передбачає пошук нових інтегративних технологій, спрямованих на формування творчої особистості майбутніх носіїв і творців високої духовної культури.

Рассмотрена проблема совершенствования музыкально-исполнительской деятельности учащихся подросткового возраста в условиях внешкольного специализированного образования. Определены концептуальные позиции относительно повышения эффективности начальной музыкальной подготовки путем применения интегративной технологии обучения. Охарактеризированы ведущие факторы повышения эффективности начальной музыкальной подготовки, которыми являются систематическое, последовательное усвоение учениками музыкально-теоретической информации и технологических художественно-исполнительских умений, формирование эстетического отношения к музыке, комплексное развитие общих, музыкальных, творческих способностей. Сделан вывод о том, что реформирование музыкально-образовательного процесса требует соответствующих изменений в содержании, формах, методах работы преподавателей начальных специализированных художественных учебных заведений, предусматривает поиск новых интегративных технологий, направленных на формирование творческой личности будущих носителей и творцов высокой духовной культуры.

The problem of improving the musical performance of the adolescent students in-school special education. Defined conceptual position on the enhancement of the initial musical training through the use of integrative learning technologies. Characterization of the major factors improve the initial musical training, which are systematic, sequential assimilation pupils musical-theoretical information and technological skills for the Performing Arts and the formation of the aesthetic relation to music, thecomprehensive development of common musical and creative abilities. It is concluded that the reform musical education process requires a corresponding change in the content, forms and methods of work of teachers in primary specialized art schools, with finding new integrative technologies aimed at the formation of the creative personality of future media and creators of high spiritual culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.35 + Щ731.8 + Щ31-7р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фурсенко Т. 
Аналіз сучасного стану позашкільної роботи з підлітками у сфері музики / Т. Фурсенко // Рідна шк.. - 2007. - № 7/8. - С. 32-35. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено загальні тенденції процесу формування у підлітків ціннісних орієнтацій в контексті музичної культури. Обгрунтовано випереджальну та прогностичну функції позашкільної діяльності у загальній системі освіти та виховання. Вказано на недостатню реалізацію педагогічного потенціалу сучасної музики в контексті музично-естетичного виховання підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.2 + Щ31р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Горбунова Н. 
Організація роботи театральної студії / Н. Горбунова // Рідна шк.. - 2006. - № 7. - С. 55-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто чинники, які слід урахувати під час визначення профілю гурткової роботи навчального закладу. Охарактеризовано театралізовану діяльність: зміст, етапи (аналіз, планування тощо); принципи (креативність, усвідомленість та інші); види театралізованої діяльності дитини. Розкрито пізнавальний, ігровий, системний напрями та ключові поняття (сюжет, гра) театралізованої діяльності. Висвітлено зміни у театралізованій діяльності відповідно до віку дітей. Запропоновано програму з театралізованої діяльності для дітей віком 6 - 7-ми років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.4 + Щ338р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського