Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Автореферати дисертацій (28)Книжкові видання та компакт-диски (516)Журнали та продовжувані видання (232)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*333.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 429
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Деловой этикет / сост.: И. Афанасьев. - К. : Альтерпрес, 1998. - 320 c. - (Б-ка делового человека). - Библиогр.: с. 313-315 - рус.

В настоящее время отечественные предприятия и организации интегрируются в экономическую, политическую и культурную жизнь Европы, развиваются связи с деловыми и политическими кругами других регионов планеты. Общение с представителями других государств требует особого внимания к этикету, неукоснительного соблюдения его правил. Книга дает ответы на возникающие вопросы по поводу хороших манер, делового этикета и протокола. Рассматриваются вопросы организации и техники делового общения, психологии делового общения; анализируются невербальные средства общения, национальные особенности общения, а также этикет телефонного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю717.70 + Ю953.41 + Т595.25 + С5*333.442.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Балабанова Н. В. 
Державні органи влади та суспільство: можливості взаємодії / Н. В. Балабанова // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В.Н. Каразіна. Соціол. дослідж. сучас. сусп-ва: методологія, теорія, методи. - 2000. - № 462. - С. 81-84. - укp.

Досліджено проблему взаємодії влади та суспільства, представлених органами державної влади та громадськими інститутами. У процесі аналізу експертного соціологічного опитування представників держадміністрацій виявлено, що між громадянським суспільством і структурами влади сформовано протистояння. Для зростання ефективності соціального управління на етапі трансформації українського суспільства необхідно створити умови для життєдіяльності громадських ініціатив. Розвиток співробітництва між владою та суспільством, подолання відчуженості населення від впливу на політичні процеси у суспільстві можливі завдяки організації діалогових процедур взаємодії, застосуванню соціальних та інформаційних комунікацій, розвитку системи "public relations".


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Х001.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тихомирова Є. Б. 
Зв'язки з громадськістю : Навч. посіб. для студ. вузів / Є. Б. Тихомирова; М-во освіти і науки України. Наук.-метод. центр вищ. освіти. Рівнен. ін-т слов'янознавства Київ. ін-ту "Слов'ян. ун-т". - К., 2001. - 560 c. - Бібліогр.: 116 назв. - укp.

Викладено теорію комунікації. Висвітлено історію виникнення та розвитку паблик рілейшнз. Охарактеризовано зв'язки з громадськістю як сферу наукової та практично-прикладної діяльності. Розкрито методи, прийоми, канали та форми комунікацій з громадськістю та їх специфіку в окремих сферах життя суспільства, зокрема політичній, соціокультурній, економічній та сфері міжнародних відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + С5*333.4 я73 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Почепцов Г. Г. 
Как ведутся тайные войны. Психологические операции в современном мире / Г. Г. Почепцов; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т". - Ровно : Волин. обереги, 1999. - 304 c. - Библиогр.: с. 293-302 - рус.

Работа посвящена анализу методов проведения психологических операций, начиная с первой мировой войны до современности. Показаны информационная кампания и ее составляющие, общие особенности психологической (информационной) операции, манипулятивные возможности масс-медиа, механизмы коммуникативного воздействия в условиях кризисных ситуаций. Рассмотрены международные проекты по воздействию на общественное мнение, пропагандистская практика фашизма, использование механизмов психологических операций в разные исторические периоды.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73 + Ю951.0 + Ц1,8 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Андросенко Т.  
Медиа в выборах: между политикой и культурой / Т. Андросенко, Н. Костенко, С. Макеев, Л. Малес; ред.: Костенко; НАН Украины. Ин-т социол. - К., 1999. - 218 c. - рус.

Рассмотрены социальные импликации того обстоятельства, что медиа включают рядового гражданина в процесс выборов, и они же фактически полностью продвигают избирательную кампанию. Изучен комплекс концептуальных задач, предполагающих выяснение и теоретическое описание того, каким именно образом медиа осуществляют эту работу. Легализация публичной сферы и подчинение ее механизмам адвертисмента - таковыми являются важнейшие следствия, вызванные медиа презентацией выборов. Исследована сопутствующая выборам медиа-реальность, что конституируется в основном политической прессой. Для этого был выбран контент-анализ, позволяющий зафиксировать фактичность совокупностью показателей, а также определить, какие из них наиболее приемлемы для последующих мониторингов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666 в618.1 + С5*333.4 + Ф018 + Ф052

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Демченко В.  
Мовне середовище. Екстралінгвістичний нарис про Південь України / В. Демченко. - Херсон : ЗАТ "АЙЛАНТ", 2001. - 200 c. - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Досліджено проблеми мовної ситуації на Півдні України та особливості формування сучасного мовного середовища. З використанням діахронічного та синхронічного принципів опису розкрито, специфіку регіону в мовно-національному плані.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12(4УКР) + Ш100.735 + Ш121(4УКР) + С5*333.444 + Т3(4УКР7)64-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604748 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сердюк О. П. 
Основи управління комунікативним процесом : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. гуманітар. спрямування / О. П. Сердюк; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 239 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Інформаційний простір країни складається з комунікативних процесів. Умовою управління інформаційним простором суспільства є спроможність управління суспільними комунікативними процесами. Обумовлюється необхідність вивчення механізмів управління комунікативним процесом з метою вдосконалення способу життя суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + А6 + Ч61/63 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Королько В. Г. 
Основы паблик рилейшнз : Учебник для студ. вузов / В. Г. Королько. - М. : Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 526 c. - (Образоват. б-ка). - Библиогр.: с. 506-510 - рус.

Освещена история развития паблик рилейшнз (ПР), механизмы функционирования ПР в разных сферах: области госуправления, рыночной экономике, общественно-политических отношениях. Рассмотрены механизмы формирования общественного мнения, действие ПР в кризисных ситуациях и при проведении избирательных кампаний, создания имиджа организации и цивилизованного лоббирования. Особое внимание уделено этике ПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + У521.21 + А6 в73 + С5*333.4 я73

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА598316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Почепцов Г. Г. 
Паблик рилейшнз для профессионалов / Г. Г. Почепцов; ред.: А. В. Морозов. - 2-е изд., испр. - М. : Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 622 c. - (Образовател. б-ка). - Библиогр.: с. 618-622 - рус.

Рассмотрены основные подходы, общие и конкретные стратегии, а также инструментарий паблик рилейшнз (ПР). Детально проанализированы взаимоотношения со средствами массовой коммуникации, политические перформансы и психологические операции. Значительное внимание уделено коммуникативному пространству. Отдельные главы посвящены наукам коммуникативного цикла, значимым для ПР, а именно: теории аргументации, переговоров и разведки, герменевтики, конфликтологии, семиотики и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + А6 + С5*333.4 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Моисеев В. А. 
Паблик рилейшнз. Теория и практика / В. А. Моисеев. - К. : Вира-Р, 1999. - 375 c. - рус.

Рассматриваются предпосылки возникновения паблик рилейшнз (ПР), тенденции развития мировой ПР-индустрии, становление рынка ПР-услуг. Освещается взаимосвязь и различия ПР с другими смежными сферами: журналистикой, информационной сферой, рекламой. Описываются принципы, предмет и определение ПР. Раскрываются функции ПР (по внешним связям, административно-управленческие и др.) и особенности их реализации. Информируется о средствах реализации задач ПР: использовании прессы, выставок и рекламы, проведении организационно-представительских мероприятий. Исследуются основы профессиональной деятельности в ПР, особенности подготовки и проведения кампаний ПР. Изложены особенности реализации ПР в промышленно-финансовых и общественно-политических сферах, а также участия в социально-экономическом преобразовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + С5*333.4 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590252 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Королько В.  
Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент / В. Королько // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 108-116. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Королько В. Г. 
Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : Підруч.: Для студ. вищ. закл. освіти / В. Г. Королько. - 2-e вид., допов. - К. : Видавн. дім "Скарби", 2001. - 400 c. - (Сер. "VERBA MAGISTRI"). - Бібліогр.: с. 396-399. - укp.

Відображено сучасні досягнення теорії та практики цивілізованих зв'язків з громадськістю. Розкрито суть поняття, принципи та функції паблік рилейшнз. Проаналізовано його шляхи становлення та розвитку. Висвітлено місце паблик рілейшнз у функціональній структурі організації. Визначено типи масових компаній, їх принципи й елементи. Наведено кодекс професійної поведінки та етики Міжнародної асоціації ПР (ІПРА), Афінський кодекс, кодекс професійної поведінки інституту ПР (Англія), Європейський кодекс професійної поведінки в сфері ПР (Лісабонський кодекс), кодекс професійної етики українського журналіста, кодекс професійної етики російського журналіста, кодекс професійної етики спілки професійних журналістів США.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + У521.21 я73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Почепцов Г. Г. 
Паблік рилейшнз : Навч.посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. Г. Почепцов. - К. : Знання, 2000. - 506 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Розкрито основні поняття та процеси паблік рилейшнз - нової навчальної дисципліни про систему зв'язків із громадськістю, а також розглянуто сучасний комунікативний інструментарій, що використовується у різноманітних ситуаціях застосування паблік рилейшнз. Проаналізовано особливості різних видів паблік рилейшнз: політичних, урядових, фінансових, кризових, для бізнесу, силових структур і спецслужб. Доведено можливість вирішення деяких соціальних проблем методами паблік рилейшнз, охарактеризовано комунікації виразності, а також орієнтовані та стратегічні комунікації, комунікативний базис сучасних виборчих кампаній тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + С5*333.4 я73 + Ч62 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іванов В. Ф. 
Соціологія масової комунікації : Навч. посіб. / В. Ф. Іванов; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К. : Центр вільної преси, 1999. - 210 c. - Бібліогр.: с. 201-207. - укp.

Розглядаються основні поняття соціології як науки, а також двох її галузей - соціології масової комунікації та соціології громадської думки. Висвітлюються особливості соціологічного вивчення комунікатора, дослідження змісту повідомлень, канали комунікації як об'єкт соціологічного дослідження, соціологічні дослідження аудиторії засобів масових комунікацій. Повідомляється про вивчення ефективності роботи засобів масової комунікації, характеризуються якісні методи дослідження та формалізовані методи вивчення засобів масової комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Почепцов Г. Г. 
Теория и практика информационных войн / Г. Г. Почепцов; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т". - Ровно : Волин. обереги, 1999. - 123 c. - Библиогр.: с. 120-122 - рус.

Изложена история и основные принципы информационных войн, освещен асимметрический характер информационного оружия. Рассмотрены коммуникативные аспекты пропаганды и контрпропаганды, особенности использования коммуникативных стратегий, стратегия коммуникации с активным оппонентом и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + С5*333.4 я73 + Ч620.1 + Ч231.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Почепцов Г. Г. 
Теорія комунікації / Г. Г. Почепцов; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - 2-ге вид., доп. - К., 1999. - 307 c. - Бібліогр.: с. 301-303. - укp.

Розглянуто основні моделі комунікації, зокрема, модель Якобсона, Шеннона - Вівера, Ньюкома, Лотмана, а також головні етапи розвитку комунікативної теорії у ХХ ст. Подано сучасні методи аналізу комунікативних процесів (семіотичний, контент-аналіз, прагматичний, структурний, пропагандистський, мотиваційний, аналіз політичних текстів). Особливу увагу приділено висвітленню комунікативних процесів, дискурсів і технологій. Знайшли відображення новий аспект прикладних комунікацій - інформаційні війни, психологічні (інформаційні) операції, а також інформаційні конфлікти у перехідних суспільствах (у т.ч. в Україні)та цивілізаційному вимірі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я73 + С5*333.4 я73 + С5*46*332.1-723.58 + Ф018 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Іщук В.  
Україна: проблема престижності та ідентичності : (Мас. комунікація і культура як суб'єкти формування громад. та нац. свідомості) / В. Іщук. - К. : Смолоскип, 2000. - 88 c. - укp.

Розглянуто проблеми утвердження громадянського суспільства в Україні, новітні інформаційні технології та гуманітарну політику держави, процес формування громадської думки і засоби масової комунікації у державі. Висвітлено нові політичні технології в контексті психології політичного вибору, соціокультурне середовище, його вплив на формування особистості. Проаналізовано різновимірність поняття української культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф088(4УКР) + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Почепцов Г. Г. 
Элементы теории коммуникации / Г. Г. Почепцов; Ровен. ин-т славяноведения Киев. ин-та "Славян. ун-т". - Ровно, 1999. - 143 c. - Библиогр.: с. 138-140 - рус.

Рассмотрены общие характеристики коммуникации, социологические, психологические и семиотические модели коммуникации, а также семиотические модели рекламы. Представлены модели психотерапевтической, мифологической, аргументирующей, переговорной, имиджевой и пропагандистской коммуникаций, изложены особенности управления коммуникативными процессами и современные методы их анализа.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 я73 + У521.21 я73 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Литвиненко О. В. 
Інформаційний простір як чинник забезпечення національних інтересів України / О. В. Литвиненко, І. Ф. Бінько, В. М. Потіха; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т міжнар. відносин. - К. : Чорнобильінтерінформ, 1998. - 48 c. - Бібліогр.: 23 назв. - укp. - рус.

Досліджуються проблеми формування національного інформаційного простору України як чинника її прогресивного розвитку. Велика увага приділяється проблемам попередження і нейтралізації конфліктогенних чинників інформаційного поля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч234(4УКР) + Ч620.4(4УКР) + С5*666 + С5*333.4 + З970.402

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Королько В.  
Менеджмент консалтинговою організацією: особливості маркетингу і PR / В. Королько, О. Некрасова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2004. - № 4. - С. 127-139. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641 + С5*333.4 + У9(4УКР)293.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського