Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА В УКРАЇНІ - 2007 - № 1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Солодков В. 
Соціальна сутність і структура дій Європейського простору вищої освіти / В. Солодков // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 27-35. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проведено науково-теоретичне осмислення феномену Європейського простору вищої освіти й методологічної допомоги слухачам навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти в розумінні сутності і змісту основ наукового інструментарію Європейського освітнього простору. Проаналізовано композицію дій і головні базові елементи Болонського процесу. Викладено ряд гарантій і норм, необхідних для внутрішнього забезпечення якості освіти. Констатовано, що Європейський простір вищої освіти належить до категорії "соціального простору", за допомогою якого вирішуються проблеми міжнаціональних відносин у соціокультурній сфері, зокрема, накопичення, відтворення, розвиток і передача знання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дмитренко Г. 
Сутність і структура економічних знань для підвищення економічної компетентності в системі післядипломної освіти. / Г. Дмитренко, О. Ануфрієва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 51-55. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено особливості модульної форми засвоєння економічних знань для формування економічної компетентності в системі післядипломної освіти. На підставі аналізу відповідної наукової літератури проведено розбір понятійного апарату. Визначено рушійні сили економіки. Розкрито потреби особистості як головної виробничої сили суспільства. Розглянуто й охарактеризовано тріаду модулів економічних знань. Констатовано, що модульна форма засвоєння даних знань пропонує різну деталізацію змісту кожного модуля для різних категорій слухачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)78 + У.р7(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мельник В. 
Теоретичні засади формування фахової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти / В. Мельник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 85-88. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні засади фахової компетентності керівника ЗНЗ, що є складовою його потенціалу і вимагає неперервного розвитку в системі підвищення кваліфікації або перепідготовки в закладі післядипломної освіти. Подано визначення професійно значущих понять "компетентність", "професійна компетентність", "фахова компетенція", "управлінська кваліфікація". Наведено модель фахової компетенції керівника ЗНЗ та проаналізовано її складові. Доведено, що необхідною умовою оволодіння усіма компонентами управління навчальним закладом є організація та ефективне функціонування системи професійної підготовки й підвищення управлінської кваліфікації керівників ЗНЗ у закладах післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Паламарчук В. 
Розповсюдження інновацій в сучасній освіті / В. Паламарчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 105-106. - укp.

Висвітлено проведення в Інституті післядипломної педагогічної освіти Всеукраїнських Internet-конференцій з питань психолого-педагогічних інновацій в освіті. Особливу увагу звернено на відображення філософських засад освітніх інновацій, підготовку педагогічних працівників до цієї діяльності, проблеми психолого-педагогічної експертизи, різні аспекти застосування інновацій у післядипломній освіті. Проаналізовано розподіл публікацій за галузями науки. Констатовано, що інновації в освіті є тим механізмом, який перетворює її на могутній важіль трансформацій у державі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сидоренко Н. 
Підвищення кваліфікації учителів у Фінляндії / Н. Сидоренко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 78-80. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено практичний досвід модернізації шкільної педагогічної освіти за умов глобалізації, накопичений системою освіти Фінляндії. Акцентовано увагу на ключовій ролі учителів, як носіїв інноваційних процесів в суспільстві, суб'єктів сучасних і майбутніх продуктивних змін в освіті. Проведено класифікацію форм і методів підвищення кваліфікації. Викладено засади національної стратегії "Освіта і наука в інформаційному суспільстві 2000 - 2004 рр.". Доведено, що за умов сучасних трансформацій і модернізації освіти України є актуальним вивчення зарубіжного досвіду систем педагогічної освіти, зокрема, системи освіти Фінляндії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Фін)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Королюк С. 
Професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу як складова його управлінської культури / С. Королюк // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 89-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено особливості розвитку професійної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) у процесі підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти (ІППО). Розкрито сутність поняття "професійна компетентність керівника ЗНЗ". Охарактеризовано змістове забезпечення розвитку професійної компетентності керівників ЗНЗ на курсах підвищення кваліфікації. Визначено систему вправ для розвитку управлінської культури керівників ЗНЗ. Виявлено умови, необхідні для розвитку їх професійної компетентності та управлінської культури в ІППО. Зазначено, що перспективою подальших досліджень є поглиблення роботи з розвитку професійної компетентності керівників ЗНЗ, рівня їх управлінської культури на базі районних (міських) методичних кабінетів спільно з ІППО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Михайлов В. 
Розвиток методів програмованого навчання - вимога часу / В. Михайлов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 97-101. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено особливості розвитку методів програмованого навчання. Проаналізовано сучасний стан проблеми створення навчальних програм. Розглянуто й охарактеризовано основні етапи розвитку методів програмованого навчання. Висвітлено вплив сучасних інформаційних технологій на розвиток такого навчання. Констатовано, що в Україні до сьогодні відсутня помітна практика створення і використання засобів програмованого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кравченко Г. 
Формування професійної компетентності вчителя через створення інноваційного середовища ЗНЗ / Г. Кравченко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 92-94. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено розвиток в Україні педагогічної інноватики як науки про інноваційні процеси в педагогічній галузі в контексті формування професійної компетентності вчителя. Проаналізовано теоретичні та практичні аспекти інноваційної діяльності. Виявлено специфічні особливості окремих структурних елементів педагогічної інноваційної діяльності. Проведено систематизацію інноваційного навчання вчителів відповідно до логіки навчання будь-якого інноваційного педагогічного процесу. Констатовано, що переважна більшість теоретичних питань розвитку педагогічної інноватики в Україні ще потребує розробки, експериментальної апробації або остаточного їх розв'язання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Перевознікова Г. 
Формування ціннісних орієнтацій молоді в умовах негативного впливу інформатизованого суспільства / Г. Перевознікова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 55-57. - укp.

Висвітлено проблему впливу сучасного віртуального кіберпростору на визначення стилю життя молоді. Проаналізовано результати соціологічного дослідження серед старшокласників щодо одержання школярами інформації про загрозу здоров'ю від безконтрольного використання сучасних засобів телекомунікацій. Наведено авторську систему методичних заходів, спрямованих на формування критичного ставлення молоді до негативного впливу сучасного інформаційного простору. Доведено, що ефективність процесу виховання інформаційної культури учнів залежить від роз'яснювальних факторів ризику для здоров'я безконтрольного використання засобів телекомунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*332.1-723.4*122.6 + Ч421.354.5 + С5*328.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Олійник В. 
Щодо впровадження дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті / В. Олійник // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 43-45. - укp.

Висвітлено особливості впровадження дистанційного навчання у післядипломну педагогічну освіту (ППО). Зазначено, що одним з головних пріоритетів розвитку освіти в Україні є запровадження в освітню діяльність сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і систем. Проаналізовано структуру очно-дистанційного підвищення кваліфікації. Констатовано, що перехід ППО до очно-дистанційного підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти надасть можливість підвищити рівень комп'ютерної грамотності та інформаційної культури кадрам освіти цієї категорії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лукіна Т. 
Управління якістю післядипломної педагогічної освіти в контексті освітньої реформи / Т. Лукіна // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 69-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено проблему вимірювання й управління якістю освіти. Наголошено на відсутності в Україні єдиної державної програми переходу від сучасної практики управління освітою до технологій випереджального державного управління якістю освіти. Розглянуто й охарактеризовано необхідні умови та ймовірні наслідки впровадження зазначених технологій. Констатовано, що завдання управління якістю післядипломної педагогічної освіти є надзвичайно актуальним і потребує комплексного вирішення на всіх рівнях управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78 + Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маслов В. 
Технологічні функції методології управління загальноосвітнім навчальним закладом / В. Маслов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 61-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено технологічну складову управління загальноосвітнім навчальним закладом. Зазначено, що даний компонент відображає основні науково обгрунтовані етапи дій, що ведуть до досягнення мети. Проаналізовано структуру кожного етапу. Розглянуто й охарактеризовано функції, виконувані конкретним етапом. Доведено, що оптимізація управління досягається, насамперед, за рахунок забезпечення взаємозв'язку і взаємодії між усіма управлінськими завданнями, ланками, частинами та функціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вілмут Д. 
Удосконалення навичок шкільних учителів в оцінюванні: освіта, розвиток та підтримка / Д. Вілмут // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 7-10. - укp.

Висвітлено проблему підвищення кваліфікації учителів Великої Британії в контексті проведення оцінювання знань учнів у школах. Акцентовано увагу на потребі підготовки вчителів як експертів з оцінювання. Розглянуто й охарактеризовано способи навчання вчителів оцінюванню. Констатовано, що усі задіяні в освіті особи поділяють відповідальність за покращання освіти в царині оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Вел)78 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Щоголєва Л. 
Управління внутрішньошкільною методичною роботою: традиції та новаторство / Л. Щоголєва // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 94-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено проблему реформування методичних служб у системі освіти. Наведено визначення понять "управління","методична робота" та "методична культура". Сформульовано функції науково-методичної роботи, проаналізовано складові системи методичної служби. Доведено, що однією з передумов успішної професійної діяльності вчителів є професіоналізм керівників методичних служб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Єльникова Г. 
Інформація про проведення міжнародної науково-практичної конференції "Адаптивне управління в освіті" / Г. Єльникова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 83-85. - укp.

Викладено основні положення доповідей учасників конференції. Особливу увагу звернено на виставку-ярмарок педагогічних ідей за темою "Шляхи модернізації навчально-виховного процесу в контексті європейського виміру".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4Укр)л0

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сущенко Т. 
Концепція розвитку післядипломної педагогічної освіти / Т. Сущенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 23-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему глибоких концептуальних змін у системі перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, її коригування. Визначено функції системи післядипломної педагогічної освіти (ППО). Акцентовано увагу на діяльності системи ППО в регіонах. Розглянуто й охарактеризовано особливості педагогічного процесу в системі ППО. Констатовано, що найважливішим концептуальним педагогічним кредо подальшого розвитку ППО є упровадження післядипломного педагогічного процесу як феномену творчості, що неминуче забезпечує його безумовний ефект.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Романенко М. 
Методологія та зміст сучасної післядипломної педагогічної освіти / М. Романенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 35-38. - укp.

Досліджено післядипломну педагогічну освіту в контексті сучасного етапу стану освіти в суспільстві. Визначено специфіку досліджуваного феномену в межах посткласичної філософсько-освітньої парадигми. Проаналізовано дану проблему як складову модернізаційних процесів українського суспільства. Концептуалізовано одержані знання для забезпечення теоретико-методологічних засад реформування галузі та проектування практичних реформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78 + Ч30в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Пустова Т. 
Інноваційні підходи до створення якісного інструменту педагогічного вимірювання академічних компетенцій слухачів курсів підвищення кваліфікації (у межах проекту TEMPUS "Справедливе оцінювання") / Т. Пустова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 10-11. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Конкретизовано діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) Академії педагогічних наук (АПН) України як координатора проекту "Справедливе оцінювання". Викладено модель контрольних заходів (для слухачів курсів ЦІППО АПН України), що включає кілька видів контролю. Наведено визначення методу тестування, проаналізовано його особливості. Акцентовано увагу на потребі усвідомлення усіх позицій, пов'язаних з вибором конкретного методу. Констатовано, що система післядипломної освіти України потребує виважених рішень щодо стосовно відповідних умов для підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4Укр)л21 + Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Олійник В. 
Впровадження результатів Міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в Українську систему післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник, Л. Даниленко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 3-6. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено діяльність українсько-європейського проекту Міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в контексті застосування інноваційної політики у вітчизняній системі освіти. Сформульовано мету даного проекту. Проаналізовано діяльність Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти (ЦІППО) Академії педагогічних наук (АПН) України в рамках зазначеної програми. Визначено стратегічні завдання оцінювання в теорії педагогічного менеджменту. Зазначено, що Міжнародна програма TEMPUS "Справедливе оцінювання" є масштабним проектом, спрямованим на залучення українських педагогів до використання сучасних методів педагогічного оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28 + Ч30е(4Укр)ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гришина Т. 
Деякі аспекти використання комп'ютера в освітньо-методичній діяльності / Т. Гришина // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 1. - С. 101-104. - укp.

Розкрито значення комп'ютера у шкільному навчанні як носія та засобу впровадження нових технологій. Проведено класифікацію в контексті освітньої діяльності відношення між поняттями "комп'ютеризація", "інформатика" та "методика навчання шкільної дисципліни". Розглянуто загальні методичні аспекти використання інформативного поля в освітній діяльності. Проаналізовано структуру технологічного потенціалу вчителя. Досліджено особливості організації та проведення курсів підвищення кваліфікації (КПК) працівників освіти. Доведено, що урізноманітнення фахової компетентності учителів відбувається в діяльності творчих груп КПК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського