Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=МУЛЬТИМЕДІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Власюк Г. І. 
Педагогічні засади виховання самостійності майбутніх фахівців із фізичного виховання / Г. І. Власюк, О. О. Ярмощук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 42-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Роботу у ВНЗ на сучасному етапі реалізації ідей Болонської угоди спрямовано переважно на інтенсивну інформатизацію, мобілізацію потенціалу системи самоорганізації навчання, самопідготовки, які забезпечують формування в майбутніх спеціалістів із фізичного виховання цілісного досвіду педагогічної діяльності, самореалізацію професійних якостей. У дослідженні передбачалося виконання таких завдань: визначити роль самостійності в підготовці майбутніх фахівців; виявити педагогічні підходи до виховання самостійності в студентської молоді. Для виховання самостійності майбутніх фахівців із фізичного виховання доцільно застосовувати такі методи, засоби: випереджувальні завдання; метод "портфоліо"; комплекси завдань типу "зайве слово", "аналогія"; метод навчальних дискусій; імітаційно-моделюючі, рольові та ділові ігри ("Бійка ораторів", "Конкурс ситуацій", "Прес-конференція", "Презентація нових технологій", "Вибори директора"); комп'ютерні технології (мультимедія, електронне методичне забезпечення дисциплін, пошукова служба Google). Отже, під самостійною роботою в широкому значенні розуміють будь-яку діяльність особистості зі здійснення поставлених перед нею цілей без безпосередньої участі керівника. Складниками самостійності в навчальній діяльності студентів є вміння порівнювати, узагальнювати, класифікувати, здійснювати самоконтроль і самооцінку своїх знань, умінь самостійно приймати рішення, прогнозувати, визначати цілі, завдання самостійної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козак Т. М. 
Інтенсифікація лекції у вищій школі засобами мультимедійних презентацій [Електронний ресурс] / Т. М. Козак. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 2. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/651/486

Актуальність статті зумовлена необхідністю вдосконалення лекційного заняття у вищій школі. Одним із шляхів інтенсифікації пізнавальної діяльності студентів на лекції є використання засобів мультимедія. Проаналізовано особливості побудови мультимедійних презентацій, виокремлено організаційно-педагогічні, навчально-методичні та психолого-ергономічні вимоги до їх розробки. Наголошено на необхідності дотримання принципів створення ілюстративно-графічних матеріалів. Візуалізація навчального матеріалу, залучення кількох каналів сприйняття, можливість побудови розгалужених презентацій сприятиме підвищенню інформативності мультимедійної лекції, інтенсифікації освітнього процесу та підвищенню якості підготовки фахівців.

Актуальность статьи обусловлена необходимостью совершенствования лекционного занятия в высшей школе. Одним из путей интенсификации познавательной деятельности студентов на лекции является использование средств мультимедиа. Проанализированы особенности построения мультимедийных презентаций, выделены организационно-педагогические, учебно-методические и психолого-эргономические требования к их разработке. Отмечена необходимость соблюдения принципов создания иллюстративно-графических материалов. Визуализация учебного материала, привлечение нескольких каналов восприятия, возможность построения разветвленных презентаций будет способствовать повышению информативности мультимедийной лекции, интенсификации образовательного процесса и повышению качества подготовки специалистов.

Relevance of the article is caused by necessity to improve the lecture in higher school. One of the ways of intensification of the cognitive activity of students at the lecture is the use of multimedia. The article analyzes the features of construction of multimedia presentations, determines organizational and pedagogical, educational and methodical, psychological and ergonomic requirements for their design. The necessity of adherence to principles of illustrative and graphic materials is noticed. Visualization of educational material, involvement of several channels of perception, the possibility of building branched presentations will increase the information content of multimedia lectures, the intensification of the educational process and improve the quality of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.13 + Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мацько Л. 
Мережевий мультимедійний навчально-методичний комплекс "Українська мова для іноземців": результати апробації / Л. Мацько, А. Кудін, Т. Кудіна // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 63-70. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено мережевий мультимедійний навчально-методичний комплекс "Українська мова для іноземців" для навчання української мови іноземних слухачів навчально-підготовчого відділення Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Зазначено його складові, а саме: початковий курс української мови як іноземної Т. М. Кудіної, банк презентацій для інтерактивної дошки SMART, аудіовізуальний навчальний курс в оболонці Moodle, інтерактивні діалоги в Producer MS, методичні рекомендації щодо використання комплексу. Наголошено на головній технологічній особливості розробленого навчального засобу - він повністю мережевий, тобто виготовлений за допомогою програмних інструментів, адаптованих до Інтернету та Інтранету. Висвітлено результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності застосування означеного навчально-методичного комплексу у навчанні іноземців української мови. Виокремлено параметри для оцінки лексичної компетентності з української мови в іноземних слухачів. Проаналізовано етап комплексної підсумкової перевірки опанування іноземними слухачами української мови. Виявлено більш високий загальний рівень лексичної компетентності української мови у слухачів, які працювали з комплексом, у порівнянні з тими, хто вивчав українську мову традиційним способом.

Представлен сетевой мультимедийный учебно-методический комплекс "Украинский язык для иностранцев" для обучения украинскому языку иностранных слушателей учебно-подготовительного отделения Национального педагогического университета имени М. П. Драгоманова. Определены его составляющие, а именно: начальный курс украинского языка как иностранного Т. Кудиной, банк презентаций для интерактивной доски SMART, аудиовизуальный учебный курс в оболочке Moodle, интерактивные диалоги в Producer MS, методические рекомендации по использованию комплекса. Отмечена главная технологическая особенность разработанного учебного средства - оно полностью сетевое, то есть изготовлено с помощью программных инструментов, адаптированных к Интернету и Интранету. Освещены результаты педагогического эксперимента по проверке эффективности применения указанного учебно-методического комплекса в обучении иностранцев украинскому языку. Выделены параметры для оценки лексической компетентности по украинскому языку у иностранных слушателей. Проанализированы этапы комплексной итоговой проверки овладения иностранными слушателями украинского языка. Выявлен более высокий общий уровень лексической компетентности в знании украинского языка у слушателей, которые работали с комплексом, по сравнению с теми, кто изучал украинский язык традиционным способом.

Shows the network multimedia methodical complex "Ukrainian Language for Foreigners" for learning the Ukrainian language teaching foreign students of the preparatory department of the National Pedagogical University them. M. Dragomanov. Identified itscomponents, namely the initial course of the Ukrainian language as a foreign T. Kudina, bank presentations for interactive whiteboard SMART, audiovisual training course in the shell Moodle, interactive dialogues Producer MS, guidelines on the use of the complex. Noting the central technological feature developed an educational tool - it is fully network, that is built with the help of software tools adapted to the Internet and Intranet. Highlights the results of the experiments to verify the effectiveness of the specified educational complex in teaching foreigners Ukrainian. Identifies parameters to assess lexical competence of the Ukrainian language in foreign students. Analyzed five stages of mastering the complex of the final inspection by foreign students of the Ukrainian language. Revealed a higher overall level of lexical competence in the knowledge of the Ukrainian language in students who have worked with the complex compared to those who study the Ukrainian language in the traditional way.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.3 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Радченко В. 
Майбутнє освіти - за інформаційними технологіями / В. Радченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 3. - С. 55-60. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що якість освіти пов'язується із умінням не тільки здобувати нові знання, але й застосовувати їх у реальному житті. Використовуючи інноваційні інформаційні технології, школа повинна формувати нову систему універсальних знань, умінь і навичок, а також розвивати досвід самостійної діяльності й особистої відповідальності учнів, тобто сучасні ключові компетенції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Використання мультимедійних засобів для забезпечення змісту освіти в системі ступеневої підготовки фахівців з автомобільного транспорту / М. Марчук, М. Карнаухов, В. Глінчук // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 254-259. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Охарактеризовано різні види мультимедійних засобів навчання (МЗН) за призначенням і можливостями виконуваних операцій і виокремлено найбільш ефективні засоби для сфери освіти, а саме: комп’ютерні тренажери, автоматизовані навчально-проектувальні системи, навчальні фільми, мультимедіа-презентації, відеодемонстрації. Графічно зображено розроблені на механіко-енергетичному факультеті Національного університету водного господарства та природокористування структурно-логічні схеми підготовки фахівців з автомобільного транспорту, що здобувають ступінь бакалавра, спеціаліста, магістра. Підкреслено ефективність використання МЗН для забезпечення наступності змісту освіти в системі ступеневої підготовки фахівців, у тому числі з автомобільного транспорту.

Охарактеризованы различные виды мультимедийных средств обучения (МСО) по назначению и возможностям выполняемых операций и выделены наиболее эффективные средства для сферы образования, а именно: компьютерные тренажеры, автоматизированные учебно-проектировочные системы, учебные фильмы, мультимедиа-презентации, видеодемонстрации. Изображены графически разработанные на механико-энергетическом факультете Национального университета водного хозяйства и природопользования структурно-логические схемы подготовки специалистов по автомобильному транспорту, приобретающих степень бакалавра, специалиста, магистра. Подчеркнута эффективность использования МСО для обеспечения преемственности содержания образования в системе ступенчатой подготовки специалистов, в том числе по автомобильному транспорту.

The article brings up the issue of multimedia tutorials use for the assurance of the knowledge succession in the multigrade educational process of the motor transport experts.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шарий Д. Ю. 
Сучасні підходи до використання інформаційних технологій у навчанні англійської мови майбутніх філологів [Електронний ресурс] / Д. Ю. Шарий // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 2. - С. 84-90. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/809/599

Висвітлено проблеми сучасних підходів до використання інформаційних технологій у навчанні англійської мови майбутніх філологів. Використання зазначених технологій у процесі формування професійної компетентності студентів лінгвістичних спеціальностей зумовлене необхідністю модернізації освіти й розроблення нових стратегій її розвитку, а також реалізації обгрунтованих змін стратегії вищої освіти. Розглянуто такі аспекти використання мультимедійних засобів у навчальному процесі, як самостійна робота студентів, навчання різних видів мовленнєвої діяльності, всебічний контроль під час занять з англійської мови. Увагу зосереджено на необхідності використання інформаційних технологій для підвищення ефективності процесу навчання.

Освещена проблема использования современных подходов к использованию информационных технологий в обучении английскому языку будущих филологов. Использование указанных технологий в процессе формирования профессиональной компетентностистудентов лингвистических специальностей обусловлено необходимостью модернизации образования и разработки новых стратегий его развития, а также реализации обоснованных изменений стратегии высшего образования. Рассмотрены такие аспекты использования мультимедийных средств в учебном процессе, как самостоятельная работа студентов, обучение разным видам речевой деятельности, всесторонний контроль во время занятий по английскому языку. Внимание сосредоточено на необходимости использования информационных технологий для повышения эффективности процесса обучения.

The article deals with the highlighting of the problem of modern approaches to information technologies usage in teaching English to future philologists. The usage of these technologies in the process of formation of professional competence of students of linguistic specialties is conditioned by the necessity of education modernization and working out new strategies of its development as well as realization of grounded changes in higher education strategies. Such aspects of multimedia technologies usage in the educational process as students' individual work, teaching different kinds of speech activity, control at English classes are studied in the paper. Attention is focused on the necessity of information technologies usage for increasing effectiveness of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-1 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гаврілова Л. Г. 
Принципи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій [Електронний ресурс] / Л. Г. Гаврілова // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2015. - № 2. - С. 45-55. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1210

Висвітлено актуальну проблему сучасної вищої мистецької освіти — використання комп’ютерних, зокрема мультимедійних, технологій у професійній підготовці майбутніх учителів. Розглянуто принципи формування професійної компетентності майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій: принцип інформатизації навчання; принцип наочності, реалізований засобами мультимедія; принцип оптимального вибору засобів навчання; принцип інтеграції традиційних методик музичного навчання й інноваційних мультимедійних технологій; принцип цілеспрямованої взаємодії і художньо-творчого спілкування педагога зі студентами; принцип активізації музично-творчої діяльності, спонукання до творчого самовираження. Дотримання цих принципів забезпечує професійний розвиток майбутніх учителів музики засобами мультимедійних технологій.

Рассмотрена актуальная проблема современного высшего художественного образования — использование компьютерных, в частности мультимедийных, средств обучения в процессе профессиональной подготовки будущих учителей музыки. Рассмотрены принципы формирования профессиональной компетентности будущих учителей музыки средствами мультимедийных технологий: принцип информатизации обучения; принцип наглядности, реализованный средствами мультимедиа; принцип оптимального выбора средств обучения; принцип интеграции традиционных методик музыкального обучения и инновационных мультимедийных технологий; принцип целенаправленного взаимодействия и художественно-творческого общения педагога со студентами; принцип активизации музыкально-творческой деятельности, побуждения к творческому самовыражению. Соблюдение этих принципов обеспечивает эффективное профессиональное развитие будущих учителей музыки средствами мультимедийных технологий.

The article focuses on an urgent problem of contemporary artistic education and concerns implementation of multimedia computer aids of learning in the process of music teachers training. The author considers the principles of music teachers professional competence formation using multimedia technologies and defines them as follows: principle of informatization of learning; principle of visualization, supported with multimedia aids; principle of optimal selection of learning aids; principle of integration of traditional approaches to music education with innovative multimedia technologies; principle of purposeful interaction and creative cooperation between teacher and students; principle of promotion creative musical activities and personal self-expression. Adherence to these principles determines effective professional development of music teachers through the means of multimedia technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР) с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Карпенко Є. М. 
Мультимедійні програмні засоби у підготовці майбутнього фахівця з іноземних мов у дошкільній та початковій освіті [Електронний ресурс] / Є. М. Карпенко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 1. - С. 50-55. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1513

Розглянуто можливі шляхи поетапного використання мультимедійних комп'ютерних програмних засобів у процесі фахової підготовки майбутнього фахівця з іноземних мов початкової ланки, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Зауважено, що завданням учителя є побудувати навчальний процес, так, щоб дітям було цікаво. Проаналізовано поняття мультимедійних комп'ютерних програмних засобів і запропоновано можливі шляхи поетапного формування умінь використання мультимедійних комп'ютерних програмних засобів майбутніми вчителями іноземних мов початкової ланки. Це надасть можливість майбутньому вчителю самостійно скомпонувати навчальний матеріал, щоб домогтися максимального навчального ефекту.

Рассмотрены возможные пути поэтапного использования мультимедийных программных средств в процессе профессиональной подготовки будущего специалиста по иностранным языкам начального звена, которые соответствуют инновационным образовательным тенденциям. Отмечено, что задачей учителя является построить учебный процесс таким образом, чтобы детям было интересно. Прранализовано понятие мультимедийных программных средств и предложены возможные пути поэтапного формирования умений использования мультимедийных программных средств будущими специалистами по иностранным языкам начального звена. Это позволит будущему учителю самостоятельно скомпоновать учебный материал, чтобы добиться максимального учебного эффекта.

The article deals with possible ways of phasing the use of multimedia software in the process of training of the prospective specialists in foreign languages in preschool and primary education, which correspond to innovative educational trends. The task of the teacher is to build a learning process so that the children were interested. The author analyzes the concept of multimedia software and suggests possible ways of gradual formation of skills of using multimedia software for the prospective specialists in foreign languages in preschool and primary education. This will allow prospective teachers to use self-made educational material and maximize the teaching effect.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Стас Т. В. 
Музей як "форма буття" сучасної культури (технологічні впливи і трансформації) / Т. В. Стас // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Культурологія : наук. зб. - 2019. - Вип. 33. - С. 142-147. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Дослідження присвячено осмисленню музею як форми буття сучасної культури. Встановлено, що трансформація музею як установи культури відбуваються за двома основними напрямами - трансформація місця і функцій музею в сучасній культурі, і трансформація форм презентації музейних експонатів. Виділені інтерактивність та віртуалізація як характерні особливості сучасної музейної практики. Зроблено висновок, що діяльність сучасних музеїв орієнтована на утвердження власного місця в сучасній культурі. Вона є більш гнучкою, орієнтованою на вимоги часу та пошук нових форм презентації артефактів і взаємодії з відвідувачами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч774(4УКР)7 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пода Т. А. 
Сторітеллінг як феномен сучасной комунікації / Т. А. Пода // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2021. - № 2. - С. 102-107. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано феномен сторітеллінгу як сучасної комунікаційної технології у контексті індустрії сучасних цифрових медіа. Описано структурну та змістовну складову специфіки мультимедійних історій. Також розглядається контекст використання поняття "сторітеллінг", особливості та причини ефективності сторітеллінгу як способу передачі інформації. Аналізуються причини актуальності цього методу організації мультимедійного контенту на сучасному етапі розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, який ставить високі вимоги перед ергономікою інформаційних продуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + С5*333.45 + З970.685

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861:Філос.Культур. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Андрєєв С. М. 
Анімаційні геозображення та 3D-моделі місцевості : навч.-метод. посіб. / С. М. Андрєєв, В. А. Жилін, А. С. Нечаусов; "Харківський авіаційний інститут", національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського. - Харків : ХАІ, 2022. - 95 c. - Бібліогр.: с. 95 - укp.

Наведено відомості про поняття, призначення й класифікацію анімаційни геозображень та ЗD-моделей для створення різноманітних моделей місцевості. Представлено класифікацію авторських систем для створення мультимедійного продукту. Досліджено використання мультимедія в картографії. Наведено характеристику окремих елементів картографічної анімації. Розглянуто особливості компонування картографічних анімацій. Охарактеризовано процес створення цифрової моделі рельєфу. Досліджено основні методи створення 3D-моделей міст. Проаналізовано програмне забезпечення для фотограмметричного оброблення даних з БПЛА.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д17 + Д881

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865467 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського