Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22620<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 661
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шелакін В. 
З чого складається кейс керівника сучасного закладу / В. Шелакін // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 34-42. - укp.

Розглянуто систему планування роботи, управління та здійснення моніторингу діяльності школи, яка дозволяє раціонально використовувати напружений час роботи адміністрації. Наведено таблиці схематичного планування, в яку входить циклограма та органайзер навчального року, аналіз діяльності за минулий рік, заходи навчального року, враховуючи календар пам'ятних дат світу, країни, міста, закладу, тижневик директора та його заступника, журнал директора на п'ять років, книгу контролю якості навчально-виховного процесу, організаційні документи навчального року, зведену номенклатуру справ закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Охріменко І. 
Оптимізація управління: пошук шляхів вирішення освітніх проблем / І. Охріменко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано соціально-спрямований напрям освітньої політики. Зважаючи на досвід анкетування, проведеного у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М.В.Остроградського з керівниками освітніх закладів області, наведено рейтинг проблем сучасної школи. Серед останніх виділено співпрацю школи, сім'ї та громадськості; впровадження профільного навчання, стан виховної роботи та створення системи керівництва і контролю в освітніх закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пустовіт С. 
Європейська модель біоетики / С. Пустовіт // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 64-65. - укp.

Висвітлено чотири принципи біоетики, що є не тільки підгрунтям європейської біоетики, але й фундаментом нормативно-правової та законодавчої бази окремих європейських країн, дістаючи свою інституціалізацію в рамках національних конституцій або окремих законодавчих актів у галузі охорони здоров'я людини та екології. Наголошено на необхідності подальшого філософсько-методологічного та теоретичного осмислення феномену біоетики для розуміння її справжніх коренів та практичного використання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.5 + Х859(4УКР)14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єльникова Г. 
Теоретичні основи адаптивного управління соціальними системами / Г. Єльникова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 59-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто адаптивне управління як управлінську систему, що забезпечує узгодження та адаптацію наскрізних цілей управління на всіх її рівнях. Висвітлено мету, функції та характерні ознаки адаптивного управління. Наведено схеми функціонального циклу адаптивного управління, наскрізно-рівневої взаємодії управлінської і виконавчої підструктур, модульного узгодження взаємодії в управлінському процесі та управління у спосіб субординаційно-проміжного партнерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к22 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Деркач В. 
Залучайтеся і ви до невичерпного джерела Василя Сухомлинського / В. Деркач // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 85-88. - укp.

Висвітлено педагогічний експеримент, спрямований на гуманізацію навчально-виховного процесу та всебічний розвиток особистості учнів, який проводить Павлиська середня школа, де 22 роки був директором один з найвидатніших педагогів ХХ ст. В.О. Сухомлинський.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пеняєв С. 
Нотатки про найголовніше / С. Пеняєв // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 15-16. - укp.

Наголошено на спрямуванні виховання учня як творчої особистості, здатної до саморозвитку, до праці в новій суспільно-політичній ситуації. Характерними рисами молоді мають стати висока правова культура, демократичні переконання, уміння захищати національні та соціальні цінності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бибиков І. 
Умови успіху / І. Бибиков // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 70-72. - укp.

Розглянуто роль керівника навчального закладу, який має бути адміністратором, економістом, юристом, маркетологом, pr-менеджером, фахівцем з кадрів, психологом, соціологом і, у першу чергу - педагогом, творчою людиною.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сєчняк М. 
Профільне навчання в ліцеї / М. Сєчняк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 67-69. - укp.

Висвітлено один з процесів реформування загальної середньої школи, що відбувається в провідних країнах світу - профільне навчання на досвіді Одеського ліцею № 53. Навчання (фізико-математичного, інженерно-економічного, економіко-правового, гуманітарного профілів) проводиться з VII класу. Подано розділи програм спецкурсів, курсів за вибором, розроблені спільно з викладачами ВНЗ. Випускники ліцею, спеціалізуючись у вибраному напрямі, свідомо роблять вибір подальшої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ремез Н. 
Секрети самоврядування в Рішельєвському ліцеї / Н. Ремез // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 53-55. - укp.

Розглянуто досвід створення органу учнівського самоврядування ліцеєм м. Одеса, в якому було проведено анкетування і ділова гра ліцеїстів щодо ставлення їх до ідеї створення такого органу. В результаті заходів протягом 5-ти років у ліцеї працює парламент ліцею, до складу якого входять найкращі учні ІІ - ІV курсів. Стисло охарактеризовано виховну роботу в ліцеї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.431 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Попова Н. 
Управлінське консультування як засіб формування механізму освітнього моніторингу / Н. Попова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 106-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено теоретико-методологічні підходи до розбудови структури і технології управління розвитком консалтингової діяльності методичної служби. Виявлено умови, форми і методи консультативного забезпечення управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. Розглянуто суть діяльності консалтингових центрів як складової аналітико-моніторингових центрів. Уточнено фази процесу управлінсько-педагогічного консультування. Наведено структуру регіональної консалтингової служби.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Боднар О. 
Моніторинг та експертиза навчальної результативності / О. Боднар // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 19-22. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено аналіз наукових джерел з проблем оцінки навчальної результативності учнів. Проаналізовано підходи до оцінювання навчальної результативності. Запропоновано модель оцінювання на основі введення узагальненого нормованого показника, зважаючи на динаміку зміни якого можна виявити певні тенденції і зробити прогноз навчальної діяльності учнів на основі ліній тренду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21в6

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гавлітіна Т. 
Управління національно-патріотичним вихованням підлітків у позашкільному навчальному закладі в контексті адаптивних процесів / Т. Гавлітіна // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 29-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено порівняльну характеристику реалізації управлінських дій у позашкільних навчальних закладах, що працюють в традиційному режимі та режимі розвитку в контексті адаптивних процесів. Проаналізовано алгоритм моніторингу навчальної діяльності освітньо-виховних структур. Визначено, що одним із складних завдань керівника є спонукання педагогів до інноваційної діяльності та вибору оптимальної моделі діяльності. Підкреслено, що доцільно побудувати алгоритм моніторингу навчальної діяльності вихованців позашкільного навчального закладу, виробити ефективний механізм оптимальної реалізації інноваційної діяльності та мотиваційно-спонукальні дії педагогів за умов модернізованої системи управління позашкільним педагогічним процесом. Доведено, що провідною ознакою управління сучасним позашкільним навчальним закладом у контексті адаптивних процесів є взаємопристосування та органічне поєднання мети керівника та прагнення педагогів на основі гнучких моделей діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.387

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Фоменко К. 
Духовна самореалізація особистості: методологія, теорія й практика / К. Фоменко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 94-97. - укp.

Наголошено на розробці теоретико-методологічних та технологічних засад духовної самореалізації особистості. На досвіді організації методичної роботи і процесу навчання в Старобільській гімназії Луганської області розглянуто умови та критерії духовної самореалізації особистості старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Косминська С. 
Телекомунікативні проекти в освітній діяльності школи / С. Косминська, О. Поліщук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 56-60. - укp.

Підкреслено значущість використання методу телекомунікаційних проектів в сучасній освіті. Визначено зміст терміну "проектування". Включення навчальних телекомунікаційних проектів у структуру сучасного навчального процесу вирішує такі завдання: поєднання інноваційного змісту освіти, створення для всіх учасників навчально-виховного процесу реального виробничого середовища з замкнутим циклом сучасної безпаперової технології, забезпечення оперативної методичної підтримки вчителів. Висвітлено досвід Одеської гімназії, яка працює в мережі Інтернет більше 12-ти років. Подано схему управління процесом телекомунікаційної діяльності гімназії та заходи щодо проведення конкурсних телекомунікаційних проектів гімназистів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гонтаровська Н. 
Концепція культурологічного розвитку особистості / Н. Гонтаровська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 4. - С. 22-26. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено Концепцію культурологічного розвитку особистості в навчально-виховному комплексі (НВК) № 28 м. Дніпропетровськ. Наголошено на створенні такого освітнього середовища, що дає змогу всім учням забезпечити однакові можливості для розвитку й застосування їх потенційних здібностей. Цей підхід застосований завдяки профільній і багатофункціональній системі навчально-виховної діяльності НВК № 28, який за структурою об'єднує дошкільний заклад, спеціалізовану школу естетичного профілю, гімназію, центри позашкільної роботи, спортивно-оздоровчий центр та учнівське виробниче об'єднання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Максименко С. 
Навчання і психологічне здоров'я особистості / С. Максименко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 4-7. - укp.

Висвітлено сутність, цілі і цінності освіти, її місце і роль в психічному здоров'ї дітей. Розглянуто основні чинники, які відіграють найсуттєвішу роль у проблемі здоров'я у навчанні та сучасні витоки нездоров'я, що пригнічують і знесилюють тіло і дух учня. Проаналізовано численні проблеми навчання, які повинні сприяти більш глибокому розумінню, а отже, і оптимізації освітньої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.1-8-734 + Ч421.354.5 + Р11(4УКР)026.426.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Федоров Г. 
Системний підхід до моделювання управлінської діяльності керівника сучасного навчального закладу / Г. Федоров // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 75-84. - укp.

Висвітлено питання моделювання управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу за умов становлення ринкових відносин в країні. Методологічною базою, на підставі якої розглянуто діяльність директора школи, є системний підхід до моделювання соціальних явищ і процесів. Розкрито усі функції управлінської діяльності керівника у системній єдності та взаємозв'язку. Наведено принципи розподілу службових повноважень між працівниками навчального закладу та основні фактори, що впливають на його діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гонтаровська Н. 
Навчальний заклад у багаторівневому експерименті / Н. Гонтаровська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено експериментальну діяльність щодо соціально значущих освітніх нововведень у навчально-виховний процес навчально-виховного комплексу № 28 м. Дніпропетровська як Всеукраїнського експериментального навчального закладу Міністерства освіти і науки України, Академії педагогічних наук України. Розкрито експериментальні дослідження, апробування і впровадження педагогічних нововведень на різних рівнях експериментування: державному, регіональному та місцевому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л1-7

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Іванюк Г. 
Сільська школа в Україні та США: тенденції розвитку / Г. Іванюк // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 5. - С. 35-39. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток сільської школи в Україні та США для з'ясування спільних тенденцій, що проявляються з впливом демографічних чинників. У контексті функцій сільської школи в Україні розглянуто її розвиток за умов соціокультурного середовища села. Наголошено, що зниження культурно-освітнього потенціалу останнього обмежує самореалізацію особистості. Висвітлено, що головною проблемою є кадрове забезпечення сільських загальноосвітніх навчальних закладів. Наведено загальні якісні характеристики сільських загальноосвітніх навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч424(7СПО)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Потапова Л. 
Как поддерживать интерес к своему языку и культуре. Польский опыт / Л. Потапова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 3. - С. 19-20. - рус.

Рассмотрен опыт Одесской школы в изучении польского языка путем участия школьников в международных конференциях, олимпиадах, конкурсах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.53-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського