Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (23)Книжкові видання та компакт-диски (196)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>A=BROWN$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Brown D. A. 
Some pharmacological properties of neural KCNQ channels / D. A. Brown, A. A. Selyanko, J. K. Hadley, L. Tatulian // Нейрофизиология. - 2002. - 34, № 2-3. - С. 111-114. - Библиогр.: 30 назв. - англ.

The lecture summarizes data on the structural and pharmacological properties of KCNQ channels, in particular KCNQ2-5, associated primarily with the nervous system. The KCNQ channels are known to play a crucial role in the control of the neuronal excitability. Two classes of the drugs altering the KCNQ channel activity and therefore producing considerable changes in the neuronal excitability are described. These are KCNQ/M channel blocking agents (linopirdine, TEA) and KCNQ channel enhancers (retigabine).


Ключ. слова: neural KCNQ channels, neuronal excitability, linopirdine, TEA, retigabine
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.70-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Zaharko O.  
Incommensurate magnetism in the coupled spin tetrahedra system CuV2DTeV2DOV5DClV2D / O. Zaharko, H. M. Ronnow, A. Daoud-Aladine, S. Streule, F. Juranyi, J. Mesot, H. Berger, P. J. Brown // Физика низ. температур. - 2005. - 31, № 8-9. - С. 1068-1072. - Библиогр.: 17 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В368.313

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14063 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Maslov V. Yu. 
Changes in the intracellular calcium concentration at activation of rat superior cervical ganglion neurons = Зміни внутрішньоклітинної концентрації кальцію при активації нейронів верхнього шийного ганглія щура / V. Yu. Maslov, D. A. Brown // Нейрофизиология. - 2007. - 39, № 4-5. - С. 400-402. - Библиогр.: 8 назв. - англ.

Зареєстровано зміни внутрішньоклітинної концентрації кальцію у разі активації нейронів ізольованого інтактного верхнього шийного ганглія щура. Встановлено, що активація даних нейронів у фізіологічному діапазоні частот може призводити до істотного збільшення внутрішньоклітинної концентрації кальцію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.142*022.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Brown D. A. 
The Skok legacy and beyond: molecular mechanisms of slow synaptic excitation in sympathetic ganglia = Спадок В. Скока - "Погляд на відстані": молекулярні механізми "повільного" синаптичного збудження в симпатичних гангліях / D. A. Brown // Нейрофизиология. - 2007. - 39, № 4-5. - С. 284-289. - Библиогр.: 30 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.142

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61875 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Joura E. A. 
Уровень антител к ВПЧ и клиническая эффективность профилактического применения квадривалентной вакцины против ВПЧ / E. A. Joura, S. K. Kjaer, C. M. Wheeler, K. Sigurdsson, O. -E. Iversen, M. Hernandez-Avila, G. Perez, D. R. Brown, L. A. Koutsky,, Eng Hseon Tay , P. Garcna, K. A. Ault, S. M. Garland, et al. // Здоровье женщины. - 2010. - № 3. - С. 19-27. - Библиогр.: 32 назв. - рус.

Отмечено, что эффективность квадривалентной вакцины против вируса папилломы человека (ВПЧ) обусловлена развитием гуморального иммунитета. Оценена связь между уровнем антител к ВПЧ в сыворотке крови пациенток, получивших квадривалентную вакцину, и эффективностью вакцинации. Изучены результаты у 17 622 женщин, вакцинированных в день 1 и затем повторно через 2 и через 6 мес. В первый день, а также через регулярные интервалы в 6 - 12 мес (до 48 мес) всем участницам проводился тест Папаниколау и тест на наличие генитального ВПЧ. Исследование не позволило установить взаимосвязь между параметрами иммунитета и эффективностью вакцинации по причине малого количества случаев инфицирования. Несмотря на то что у 40 % вакцинированных участниц в конце исследования не определялись сывороточные антитела к ВПЧ-18, эффективность против ВПЧ-18 в данной группе была высокой (98,4; 95 % ДИ: 90,5 - 100) в сравнении с высоким уровнем заболеваемости в группе плацебо. Эти результаты могут указывать на важную роль иммунологической памяти у вакцинированных лиц или на то, что титры антител к ВПЧ-18 ниже уровня, определяемого стандартными лабораторными методами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р715.016-533 + Р569.714.2-533

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Brown G. R. 
Components of a Quality School Library Program: What do They Look Like? How Do We Assess Where We Are? / G. R. Brown // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 2. - С. 842-848. - англ.

Розглянуто питання, пов'язані зі зміною сприйняття ролі і програми сучасного шкільного бібліотечно-інформаційного обслуговування (ШБІО). Визначено основні напрями діяльності шкільних бібліотек у всьому світі в минулому десятилітті. Проаналізовано мету та функції ШБІО. Обговорено роль учнів, учителів та вчителів-бібліотекарів як рушійних сил бібліотечних програм. Представлено модель, яка дозволяє аналізувати наступні елементи: спільне планування і навчання, інформаційну грамотність, навички самостійної роботи, ресурси і навчання, вивчення літературної та культурної спадщини, інформаційно-довідкове обслуговування, співробітництво між організаціями, підготовку і редагування матеріалів, навички роботи із засобами масової інформації та електронними технологіями, організаційно-адміністративні функції, науково-дослідну діяльність, навички керівництва. Запропоновано моделі кожного з названих елементів, методи оцінки ефективності програми ШБІО як невід'ємної частини шкільного виховання.

Рассмотрены вопросы, связанные с изменением восприятия роли и программы современного школьного библиотечно-информационного обслуживания (ШБИО). Поданы основные направления деятельности школьных библиотек во всем мире в прошедшем десятилетии. Проанализировано цели и функции ШБИО. Обсуждена роль учащихся, учителей и учителей-библиотекарей как движущих сил библиотечных программ. Представлена модель, позволяющая анализировать следующие элементы: совместное планирование и обучение, информационная грамотность, навыки самостоятельной работы, ресурсы и обучение, изучение литературного и культурного наследия, информационно-справочное обслуживание, сотрудничество между организациями, подготовка и редактирование материалов, навыки работы со средствами массовой информации и электронными технологиями, организационно-административные функции, научно-исследовательская деятельность, навыки руководства. Рассмотрены модели каждого из названных элементов. Для каждого из элементов предложены методы оценки эффективности программы ШБИО как неотъемлемой части школьного воспитания.

This presentation will address the issues of change in perception of the role and program of modern school library and information services (SLIS). A brief review of the various aspects of school librarianship over the past decade will be addressed from the global perspective. The purpose and function of the modern SLIS will be examined. The role of the student, teacher, and teacher-librarian will be central to the discussion for each of these dynamics of a program. A model will be shared that will provide opportunity to examine each of the following components: Cooperative Planning and Teaching, Information Literacy, Independent Learning Skills, Resource-Based Learning, Literary and Cultural Appreciation, Information / Reference Services, Inter-Agency Collaboration, Materials Production and Editing, Media & Electronic Technology Skills, Organization & Administrative Functions, Research Activities, Communication/Interaction Skills, and Leadership Skills. Samples of the kinds of activities that fallinto each component will be discussed. Methods of assessing the success of the SLIS program as an integral part of the school will be considered for each component. Sample material will be shared where appropriate; discussion will be Encouraged.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347002/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Brown G. R. 
Helping Teachers Use the Modern School Library More Effectively / G. R. Brown // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 2. - С. 825-829. - англ.

Проаналізовано методи, що дозволяють учителю-бібліотекарю розробляти об'єднані плани і допомагати учням ставати інформаційно грамотними людьми. Висвітлено роль учителя в цьому процесі і показано, яким чином учитель-бібліотекар може йому сприяти. Обговорено питання методів викладання і навчання. Представлено підручники/посібники для вчителів та учнів, які розроблено спільними зусиллями й опубліковано як у друкованому, так і в електронному форматах. Докладно проаналізовано зміни у програмі ШБІО. Обговорено питання щодо процесів планування, забезпечення доступу до ресурсів, іспитів та їх результатів тощо.

Проанализированы методы, которые позволяют учителю-библиотекарю разрабатывать объединенные планы и помогать учащимся становиться информационно грамотными людьми. Освещена роль учителя в этом процессе и показано, каким образом учитель-библиотекарь может содействовать данному процессу. Обсуждены вопросы методов преподавания и обучения. Представлены учебники/пособия для учителей и учащихся, разработанные совместными усилиями и опубликованные как в печатном, так и в электроном формате. Рассмотрены процессы преподавания и обучения так, как они представлены в классе и библиотеке. Подробно проанализировано влияние изменений в программе ШБИО. Обсуждены такие вопросы, как управление временем, процессы планирования, обеспечение доступа к ресурсам, единые экзамены и их результаты, и т. п.

The purpose of this paper will be to examine tools that a teacher-librarian may be able to use effectively to develop cooperative planning and teaching to develop information literate students. It will address the perspective of the teacher in the learning process, and will show ways that the teacher-librarian can be a collaborative partner in the process. Issues related to teaching and learning styles will be addressed. Samples of "Handbooks / Guides for Teachers and Students" that have been collaboratively developed in both print and electronic formats will be examined. This session is looking specifically at the teaching and learning processes in both the classroom and the library. The opportunity to influence change in the SLIS program will be considered in depth. Discussion of such issues as time management, planning processes, access to resources, central examinations and results, and related matters of interest to the group will be considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.4(0)757.14 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347002/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Brown G. R. 
School Library Systems: Developing Handbooks for Use at the System Level / G. R. Brown // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 10-я юбил. междунар. конф. "Крым 2003". - 2003. - 2. - С. 837-842. - англ.

Описано різні види обслуговування у шкільних бібліотечних системах. Види обслуговування залежать від ролі бібліотеки та від організаційних потреб малих, середніх і великих систем районного, регіонального і національного рівнів. Розглянуто складові друкованих підручників, а також електронну версію Системної політики і практики, що розробляється у даний час. Особливу увагу приділено різним видам матеріалів, необхідним у тому чи іншому середовищі. Проаналізовано методи підготовки матеріалів, які максимально відповідають вимогам практичних працівників.

освещены различные виды обслуживания в школьных библиотечных системах. Виды обслуживания зависят от роли библиотеки и от организационных потребностей малых, средних и больших систем районного, регионального и национального уровня. Рассмотрены составляющие печатных учебников, а также электронную версию Системной политики и практики, разрабатываемых в настоящее время. Особое внимание уделено различным видам материалов, необходимых в той или иной среде. Проанализированы методы подготовки материалов, максимально отвечающих требованиям практических работников.

This presentation is designed to investigate the various kinds of services that are needed in school library systems. It will relate to the leadership style and organizational needs for small, medium and large systems at district, regional or state levels. The content will address some of the components of the print versions of Handbooks and the electronic versions of System Policies and Practices that are currently models in the field. Special attention will be given to the kinds of materials that are appropriate for each media. Methods of developing the materials to gain maximum commitment from the field workers will be addressed. Samples of various kinds of handbooks and guides will be exhibited. Participants will be invited to share their observations on the processes under discussion.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347002/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Brown Gerald R. 
Helping Students and Teachers Develop their Independent Learning Skills in the Modern School Library & Information Services Programme / Gerald R. Brown // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Зазначено, що навички самостійного навчання - інструменти, які використовуються для вирішення проблем, мислення вищого рівня, критичного мислення та доступу до інформації, дозволяють людині самостійно навчатися протягом життя. Вони охоплюють все коло традиційних бібліотечних навичок, зокрема, ті, що забезпечують вільний доступ до електронних та візуальних даних. Розглянуто зміст цих навичок, впровадження їх у навчальні заняття та співпрацю між бібліотекарем-викладачем та вчителем.

Отмечено, что навыки самостоятельного обучения - инструменты, которые используются для решения проблем, мышления высшего уровня, критического мышления и доступа к информации, позволят человеку самостоятельно обучаться на протяжении жизни. Они охватывают весь круг традиционных библиотечных навыков, в частности, те, которые обеспечивают свободный доступ к электронным и визуальных данным. Рассмотрено содержание этих навыков, внедрение их в обучающие занятия и сотрудничество между библиотекарем-преподавателем и учителем.

Independent learning skills are the tools used in problem solving, higher order thinking, critical thinkingand information access what make it possible for an individual to become an independent life-long learner.They cover the whole range of traditional library skills, coupled with the skills that make accessing digitaland visual data viable.This session will examine what these skills are, and how these skills can be integrated into the regularclassroom teaching program, and how the teacher-librarian works in collaboration with the teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.14 + Ч481.267

Рубрики:


      
Категорія:    
10.

Brown G. R. 
Information Literacy as an Outcome of Cooperative Planning and Teaching in the Modern School Library & Information Services Programme / G. R. Brown // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Зазначено, що одним із найголовніших завдань у сучасній освіті є допомога людям у здобутті інформаційної грамотності для того, щоб вони були незалежними, креативними користувачами великого обсягу інформації, що їх оточує. Інформаційна грамотність - це процес навчання, метою якого є навчання людей розпізнавати, коли саме їм потрібна інформація в процесі прийняття рішень, де і як знайти таку інформацію, як оцінити те, що вони отримали і яким чином використати інформацію для вирішення їх проблем. Подано визначення інформаційної грамотності, розглянуто як вона може застосовуватися на практиці.

Отмечено, что одной из основных задач обучения по программе "Современная школьная библиотека и информационные услуги" является обучение информационной грамотности, которое поможет людям стать независимыми мыслителями и творческими пользователями всей той обширной информации, которая окружает их.Информационная грамотность - это процесс обучения, который основан на том, что людей можно научить распознавать тот момент, когда в процессе принятия решения им потребуется информация, научить их эффективно находить такую информацию, оценивать то, что они получили, и использовать информацию для решения проблем. Дано определение информационной грамотности, рассматрены практические примеры, вопросы интеграции во все виды обучающей деятельности и доступ к возможности использования навыков информационной грамотности.

One of the key roles in modern education is help individuals become information literate so that they canbecome independent thinkers, and creative users of the wealth of information surrounding them.Information Literacy is a process of learning. It isbased on the premise that individuals can be taught torecognize when information is needed in their decision making process, where and how to locate the informationefficiently, how to evaluate what has been obtained, and then how use information to solvetheirproblems.This session will explore the definition of Information Literacy, examine what it looks like in practise, howit can be integrated into all teaching and learning activities, and how one assesses the ability to use the ILskills. Discussion will be encouraged.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч734(4УКР)757.14

Рубрики:


      
Категорія:    
11.

Brown G. R. 
School Library Staffing: Library Volunteers a Winning Team in the Modern School Library & Information Services Programme / G. R. Brown // Библиотеки и информационные ресурсы в современном мире науки, культуры, образования и бизнеса : 11-я Междунар. конф. "Крым 2004". - 2004. - С. 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Зазначено, що будь-яка успішна команда складається з окремих гравців, кожен з яких має грати свою унікальну і важливу роль, так і волонтери шкільної бібліотеки є командою, яку створив вчитель-бібліотекар. Розглянуто вигоди для волонтерів, розподіл обов'язків у команді, усвідомлення та оцінку внеску різних учасників команди.

Отмечено, что каждая преуспевающая команда состоит из отдельных игроков, играющих свою уникальную и важную роль. Каждый игрок отдает команде свой особый талант и знания и выступает во взаимодействии с каждым другим игроком. Добровольные сотрудники школьной библиотеки могут помочь, как единая команда, созданная учителем-библиотекарем. Рассмотрены выгоды для добровольных помощников, распределение обязанностей в команде, осознание и оценка вклада различных участников команда. Приведены практические примеры.

Every successful team is made up of individual players, each with a unique and important role to play.Each player brings specific talents or skills to the team, and performs in a relationship with every other individualplayer. Volunteers in your school library can help you, as Teacher-librarian put together a winningteam.This presentation will address: Benefits of Volunteers; Assigning Responsibilities to the Team; Recognizingand Acknowledging the Contribution of the Various Team Members. Practical examples will beshared.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(0)757.14

Рубрики:


      
Категорія:    
12.

Brown D. A. 
The other (muscarinic) acetylcholine receptors in sympathetic ganglia: actions and mechanisms / D. A. Brown // Нейрофизиология. - 2013. - 45, № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 42 назв. - англ.

Ацетилхолін, котрий вивільнюється з прегангліонарних волокон, може активувати в симпатичних гангліях ацетилхолінові рецептори двох типів - нікотинові та мускаринові. Перші з них мають лігандкеровані іонні канали, відповідальні за пряму синаптичну передачу; другі ж є рецепторами, зв'язаними з G-протеїнами, та опосередковують різні непрямі модуляторні ефекти. У більшості симпатичних нейронів ссавців експресуються мускаринові рецептори трьох підтипів - М1, М2 та М4; у деяких також експресуються рецептори підтипу М3. Активація рецепторів М1 зумовлює стимуляцію G-протеїну Gq; це спричиняє повільну деполяризацію постсинаптичного нейрона та підвищення його збудливості, що, кінець кінцем, призводить до генерації асинхронного розряду потенціалів дії. Така генерація може проривати "нікотинове" блокування ганглія. Цей ефект в основному опосередковується закриванням потенціалкерованих калієвих М-каналів, що складаються із субодиниць Kv7.2 та Kv7.3, завдяки гідролізу та вичерпанню запасів мембранного фосфатидилінозитол-4,5-бісфосфату. Активація рецепторів М2 призводить до гіперполяризації та гальмування постсинаптичного нейрона в результаті відривання G-протеїнкерованих калієвих каналів внутрішнього випрямлення Kir, опосередкованого G-протеїном Gi. Рецептори М4 гальмують кальцієві канали N-типу CaV(2); ефект опосередковується G-протеїном Go. У сомах постгангліонарних нейронів це зумовлює збільшення збудливості (через зменшення кальційзалежних калієвих струмів). У відростках постгангліонарних нейронів та аксонних терміналях, навпаки, CaV(2)-опосередковане гальмуванням зменшує вивільнення норепінефрину та пригнічує постгангліонарну


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.142*022.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Tang X. 
How does the carbon fusion reaction happen in stars? / X. Tang, B. Bucher, X. Fang, M. Notani, W. P. Tan, Y. Li, P. Mooney, H. Esbensen, C. L. Jiang, K. E. Rehm, C. J. Lin, E. Brown // Ядер. фізика та енергетика. - 2013. - 14, № 3. - С. 224-232. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В632.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25640 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Brown C. 
Зростання рівня виживання завдяки застосуванню автоматичного зовнішнього дефібрилятора / C. Brown, D. L. Leisure // Екстрена медицина: від науки до практики. - 2013. - № 5/6. - С. 34-35. - укp.

Визначено вплив якості підготовки немедичного персоналу на рівень виживання після зупинки серця поза межами лікарні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р35,39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Wong K. 
Многоцентровое исследование эффективности неоадъювантной терапии CAPOX/бевацизумаб у неоперабельных больных с метастазами колоректального рака в печени / K. Wong, D. Cunningham, K. Burbuchano, C. Suffery, J. Valle, T. Hickish, S. Mudan, G. Brown, A. Khan, A. Wotherspoon, A. S. Strimpakos, J. Ibomas, S. Compton, Y. J. Chua, I. Chau // Онкология : прил. к журн. "Эксперим. онкология". - 2011. - 13, № 1. - С. 47-49. - Библиогр.: 21 назв. - рус.

Проанализированы результаты многоцентрового исследования II фазы, в котором показана эффективность и безопасность комбинации режима CAPOX с бевацизумабом при неоадъювантной терапии не подлежащих хирургическому лечению пациентов с метастазами колоректального рака в печени: резектабельность последних была достигнута в 44 % случаев, 12-месячная выживаемость: общая - 96 %, безрецидивная - 50 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р569.433.3-5 + Р569.435.1-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14160/прил. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ramage G. 
Вплив частоти чищення протезів на мікробні та клінічні параметри. Підхід від розробки до впровадження / G. Ramage, L. O'Donnell, L. Sherry, Sh. Culshaw, J. Bagg, M. Czesnikiewicz-Guzik, C. Brown, D. McKenzie, L. Cross, A. MacInnes, D. Bradshaw, R. Varghese, P. Gomez Pereira, A. Jose, S. Sanyal // Сучас. стоматологія. - 2020. - № 5. - С. 53-68. - Бібліогр.: 52 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р668.62 + Р120.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського