Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=БОЧЕЛЮК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бочелюк В. Й. 
Психологічні особливості управління інноваційними процесами в школі : Моногр. / В. Й. Бочелюк. - Д. : Січ, 2003. - 343 c. - Бібліогр.: с. 330-341. - укp.

Розглянуто психологічні особливості управління інноваційними процесами в школі. Наведено матеріали узагальнених досліджень у галузі освітнього управління та наукового менеджменту. Запропоновано методику оцінки найважливіших тенденцій оновлення управлінських систем, описано нововведення в основних видах управлінських дій - плануванні, організації, керівництві та контролі. Розкрито суть та специфіку розвитку шкільної соціальної орієнтації.

Рассмотрены психологические особенности управления инновационными процессами в школе. Приведены материалы обобщенных исследований в области образовательного управления и научного менеджмента. Предложена методика оценки важнейших тенденций обновления управленческих систем, описаны нововведения в основных видах управленческих действий - планировании, организации, руководстве и контроле. Раскрыты сущность и специфика развития школьной социальной ориентации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ю959.189

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636333 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бочелюк В. Й. 
Моделювання соціально-психологічних систем: теоретико-прикладний аспект : монографія / В. Й. Бочелюк, С. А. Білоусов, Т. А. Гришина, О. І. Гура, Т. Є. Гура, І. А. Донченко; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2008. - 310 c. - Бібліогр.: с. 297-310. - укp.

Розкрито питання моделювання соціально-психологічних систем у педагогічній діяльності. Висвітлено теоретичні аспекти соціального управління інноваційними процесами в закладах освіти, проблемні питання влади, інтелектуальні стандарти якості вищої освіти. Увагу приділено проблемам розвитку професіональної самосвідомості викладачів ВНЗ, моделюванню професійноі діяльності психологів. Запропоновано методику дослідження особливостей спілкування підлітків з фізичними вадами.

Раскрыты вопросы моделирования социально-психологических систем в педагогической деятельности. Освещены теоретические аспекты социального управления инновационными процессами в учебных заведениях, проблемные вопросы власти, интеллектуальные стандарты качества высшего образования. Уделено внимание проблемам развития профессионального самосознания преподавателей ВУЗ, моделированию профессиональной деятельности психологов. Предложена методика исследования особенностей общения подростков с физическими недостатками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0 + С5*674 + Ч30в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Приходько В. В. 
Педагогічна антропологія і вища школа : навч. посіб. / В. В. Приходько, В. Й. Бочелюк, О. В. Шевяков, В. В. Малий; Нац. металург. акад. України, Дніпропетр. гуманіт. ун-т. - Д. : Пороги, 2008. - 350 c. - укp.

Висвітлено основні положення філософської, християнської та педагогічної антропології, сутність педантропологічної дії викладача та антропотехнічної дії людини. Наведено методологію, теоретичні положення, концепції, ідеї, педагогічні технології та методичні прийоми підготовки педантропологів. Проаналізовано духовну сутність становлення людини, переконання та свідомість у поглядах християнства, основні положення православної антропології, українські проблеми релігійного виховання, філософію будівництва власного здоров'я. Надано антропологічне обгрунтування виховання й освіти.

Освещены основные положения философской, христианской и педагогической антропологии, сущность педантропологического действия преподавателя и антропотехнического действия человека. Приведены методология, теоретические положения, концепции, идеи, педагогические технологии и методические приемы подготовки педантропологов. Проанализированы духовная сущность становления человека, убеждения и сознание во взглядах христианства, основные положения православной антропологии, украинские проблемы религиозного воспитания, философия строительства собственного здоровья. Дано антропологическое обоснование воспитания и образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,0я73 + Ч484(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС45351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ткач Т. В. 
Освітній простір особистості в економіці знань : монографія / Т. В. Ткач, В. Й. Бочелюк, В. П. Кисільова-Бєлая, В. В. Садова, Н. О. Євдокимова; Мелітоп. ін-т держ. та муніцип. упр. Класич. приват. ун-ту. - Запоріжжя; Кривий Ріг; Мелітополь; Миколаїв, 2009. - 172 c. - укp.

Розкрито роль освітнього простору у життєдіяльності особистості, розглянуто психологічні засади його формотворення та функціонування у контексті нових суспільних умов становлення економіки знань. Досліджено генезис освітнього простору, економіки знань, освіти протягом життя. Описано етапи формування східнослов'янського освітнього простору у психолого-педагогічному аспекті, наведено характеристику його сучасного стану та розроблено стратегію розвитку. Проаналізовано психологічні особливості самореалізації учасників освітньої діяльності у процесі управління закладами освіти. Обгрунтовано значення неперевної освіти як необхідної умови розвитку освітнього простору. Розглянуто методологічні підходи щодо конструювання суб'єктного освітнього простору навчально-професійної правничої діяльності. Висвітлено психологічні аспекти формальної, неформальної й інформальної освіти в організаційній структурі освітнього простору.

Раскрыта роль образовательного пространства в жизнедеятельности личности, рассмотрены психологические основы его формообразования и функционирования в контексте новых общественных условий становления экономики знаний. Исследован генезис образовательного пространства, экономики знаний, образования на протяжении всей жизни. Описаны этапы формирования восточнославянского образовательного пространства в психолого-педагогическом аспекте, дана характеристика его современного состояния и приведена стратегия развития. Проанализированы психологические особенности самореализации участников образовательной деятельности в процессе управления образовательными учреждениями. Показано значение непрерывного образования как необходимого условия развития образовательного пространства. Рассмотрены методологические подходы к конструированию субъективного образовательного пространства учебно-профессиональной правоведческой деятельности. Освещены психологические аспекты формального, неформального и информального образования в организационной структуре образовательного пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0 + Ю959.18 + Ч33(49=СЛО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бочелюк В. Й. 
Психологічні засади готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в школі : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.05 / В. Й. Бочелюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 36 c. - укp.

Розглянуто психологічні особливості управління інноваційними процесами у школі, наведено результати досліджень у галузі освітньго управління та наукового менеджменту, його функціональних рівнів і специфічних методів. Відображено найважливіші тенденції оновлення шкільної системи управління, описано нові методи планування, організації, керівництва та контролю. Уточнено зміст, встановлено критерії, модифіковано методику діагностування та виявлено рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі, яку визначено як комплекс взаємозв'язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, що забезпечують ефективність та успішну взаємодію всіх суб'єктів управлінської діяльності. Розроблено програму заходів щодо підвищення рівня психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.41 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Черняк В. М. 
Озеленення ділянки дошкільного навчального закладу : навч. посіб. / В. М. Черняк, О. І. Бочелюк. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2010. - 392 c. - Бібліогр.: 46 назв - укp.

Розкрито біологічні особливості декоративних рослин, умови їх існування, проблеми догляду за ними та захисту від хвороб і шкідників. Наведено рекомендації щодо оформлення ділянки шкільного закладу зеленими насадженнями та квітково-декоративними рослинами.


Індекс рубрикатора НБУВ: П271 я73-1 + П128.94-223 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бочелюк В. Й. 
Психологія злочинів, вчинених на релігійному грунті : навч. посіб. / В. Й. Бочелюк, Т. Є. Леоненко; Ін-т права ім. В. Сташиса, Ін-т інформ. та соц. технологій Класич. приват. ун-ту. - Запоріжжя : КПУ, 2011. - 327 c. - укp.

Подано загальну характеристику психології особистості, розкрито поняття та структуру особистості, ціннісні орієнтації як детермінанту структури особистості, девіантну поведінку як психологічну проблему особистості. Проаналізовано причини та умови вчинення злочинів на релігійному грунті, фактори, що впливають на виникнення та реалізацію криміногенної мотивації в поведінці особи. Охарактеризовано криміногенні та антикриміногенні якості особи, зміст і значення соціально-психологічних характеристик структури особистості злочинця. Розглянуто психологічні особливості злочинних дій на релігійному грунті, особливості психічних станів осіб, що вчиняють відповідні злочини. Значну увагу приділено психології вчинення злочину на релігійному грунті неповнолітніми особами. Акцентовано на соціально-психологічних і правових особливостях протидії злочинам, вчиненим на релігійному грунті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)115 я73 + Ю947.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бочелюк В. Й. 
Психологія управління інноваційними процесами в закладах освіти : монографія / В. Й. Бочелюк, І. Ю. Антоненко; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2011. - 415 c. - Бібліогр.: 391 назв - укp.

Розглянуто психологічні особливості управління інноваційними процесами в закладах освіти. Розкрито сутність, функціональні рівні та методи наукового менеджменту. Проаналізовано й оцінено сучасні тенденції оновлення управлінських систем й основних видів управлінських дій. Увагу приділено організації психологічної підготовки суб'єктів навчально-виховної діяльності до управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч311.41 + Ю959.189:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бочелюк В. Й. 
Соціально-психологічні особливості самореалізації особистості в сучасному суспільстві : монографія / В. Й. Бочелюк, С. А. Білоусов, В. М. Борисенко, Г. О. Горбань, Т. А. Гришина, О. І. Гура; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2009. - 280 c. - Бібліогр.: с. 250-275. - укp.

Розглянуто соціально-психологічні особливості самореалізації особистості в сучасному суспільстві, зокрема в галузі освіти. Висвітлено проблеми професійної діяльності викладачів ВНЗ і професійної підготовки спеціалістів-психологів. Проаналізовано модельні форми електоральної поведінки громадян. Охарактеризовано концептуальні стандарти якості професійного способу мислення викладача-психолога. Розкрито соціально-психологічні особливості педагогічного стилю спілкування.

Рассмотрены социально-психологические особенности самореализации личности в современном обществе, в частности в сфере образования. Освещены проблемы профессиональной деятельности преподавателей ВУЗ и профессиональной подготовки специалистов-психологов. Проанализированы формы электорального поведения граждан. Охарактеризованы концептуальные стандарты качества профессионального способа мышления преподавателя-психолога. Раскрыты социально-психологические особенности педагогического стиля общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч314 + Ю949.2 п/р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сучасна психологія: актуальні проблеми й тенденції розвитку : матеріали Міжрегіон. наук.-практ. конф., 28 січ. 2011 р., Запоріжжя / ред.: В. Й. Бочелюк; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2011. - 118 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні теоретичні та методологічні питання сучасної психології. Розглянуто проблеми психологічної служби в системі освіти. Запропоновано прогностичну модель професійної компетентності психолога. Вивчено особливості прояву емоцій у молодшому шкільному віці. Розкрито проблему психологічної готовності випускника до зовнішнього незалежного оцінювання. Охарактеризовано психологічну структуру емпатії. Висвітлено особливості формування екологічної спрямованості особистості майбутніх психологів за умов сучасного освітнього простору. Розкрито медичні, фізичні та психологічні аспекти комплексної реабілітації онкохворої особи. Оцінено ефективність програм первинної профілактики вживання підлітками психоактивних речовин. Запропоновано концептуальні підходи до дослідження соціалізації особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сучасні напрями психологізації професійної підготовки фахівців : монографія : у 4 т. Т. 1 / ред.: В. Й. Бочелюк; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 347 c. - Бібліогр.: 450 назв - укp.

Висвітлено актуальні питання психологізації професійної підготовки фахівців різного профілю, зокрема, педагогів, психологів, представників туристичного менеджменту. Увагу приділено психолого-педагогічному супроводу професійного розвитку фахівців на етапі навчання у ВНЗ. Розкрито теоретико-методологічні аспекти професійної свідомості та самосвідомості. Визначено етичні особливості професійної діяльнсті практичного психолога. Розглянуто особистісну самореалізацію педагогів як відображення сформованості системи психологічного захисту в процесі педагогічної взаємодії. Розкрито соціально-психологічні особливості професійної взаємодії майбутніх психологів з підлітками з обмеженими можливостями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352862/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бочелюк В. Й. 
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки психологів : монографія / В. Й. Бочелюк, С. А. Білоусов, Г. О. Горбань, Т. А. Гришина, О. І. Гура; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2010. - 246 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні передумови розуміння сутності професіональної спрямованості особистості психолога (ОП). Розкрито професійні проблеми підготовки спеціалістів-психологів за умов ВНЗ, а також теоретико-практичні аспекти розвитку окремих складових професіоналізму ОП. Увагу приділено питанням інженерної психології, можливостям розвитку професійної самосвідомості майбутніх психологів засобами психологічного тренінгу, психолого-педагогічним особливостям виховання емоційної культури ОП.

Освещены теоретико-методологические предпосылки понимания сущности профессиональной направленности личности психолога (ЛП). Раскрыты профессиональные проблемы подготовки специалистов-психологов в условиях ВУЗ, а также теоретико-практические аспекты отдельных слагаемых профессионализма ЛП. Уделено внимание вопросам инженерной психологии, возможностям развития профессионального самосознания будущих психологов средствами психологического тренинга, психолого-педагогическим особенностям воспитания емоциональной культуры ЛП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733893 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бочелюк В. Й. 
Психологія прояву комунікативних здібностей дітей з особливими потребами : монографія / В. Й. Бочелюк, Р. А. Ковтун; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 223 c. - Бібліогр.: с. 178-199. - укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні основи дослідження феноменології синдрому Дауна та ЗПР (затримка психічного розвитку). Розкрито організацію та методи дослідження комунікативних здібностей у дітей і підлітків з особливими потребами. Показано рівень розвитку уявлень про власний внутрішній та оточуючий світ, процесів спілкування та прояву комунікативних здібностей у дітей з синдромом Дауна. Надано характеристику особистості та спілкуванню таких дітей. Увагу приділено корекційній роботі з розвитку проявів у них комунікативних здібностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.25-734 + Р733.645.095

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бочелюк В. Й. 
Психологія управління спільною трудовою діяльністю / В. Й. Бочелюк // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2010. - 15, вип. 4. - С. 24-32. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми психології управління спільною трудовою діяльністю. Вказано на те, що основну особливість психології управління складає вивчення організованої спільної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бочелюк В. Й. 
Психологічні проблеми інноватики в закладах освіти / В. Й. Бочелюк // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 2. - С. 14-22. - укp.

Проведено психолого-педагогічний аналіз проблеми інноватики в сучасних закладах освіти. Вказано на те, що сьогодні педагогічна іноватика знаходиться у стадії наукової розробки та побудови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бочелюк В. Й. 
Духовність як особлива форма регуляції професійно-діяльнісного потенціалу особистості / В. Й. Бочелюк // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 7. - С. 52-60. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто психологічні особливості впливу духовності особистості на її професійну діяльність, а також проблему особистісного та професійного самовизначення і саморозвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю941.1-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бочелюк В. Й. 
Психологічні аспекти прогнозування поведінки особистості / В. Й. Бочелюк // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 12. - С. 21-26. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено психологічні аспекти прогнозування поведінки особистості. Вказано на те, що прогнозування поведінки індивідів і груп має велике значення в різних сферах особистісної та соціальної поведінки та діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.2 с21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бочелюк В. Й. 
Інтегративні процеси командоутворення групи: соціально-психологічний та етнічний аспекти : [монографія] / В. Й. Бочелюк, Н. Є. Завацька, О. А. Самойлов; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ. - Алчевськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля : Центр планування кар'єри, 2013. - 181 c. - Бібліогр.: с. 146-165 - укp.

Вивчено інтегративні процеси командоутворення групи у соціально-психологічному та етнічному аспекті. Проаналізовано основні підходи до вивчення інтегративних процесів командоутворення студентської групи. Зазначено, що серед основних структурних складових інтегративних процесів командоутворення студентської групи виокремлено: ступінь інтегративності, стан психологічної атмосфери у студентській групі (груповий рівень), тип групової ідентифікації та суб'єктивне ставлення до життєвих цінностей (особистісний рівень). Визначено, що інтегративні процеси командоутворення групи відбуваються завдяки високому рівню групової згуртованості, колективістському типу сприйняття групи та один одного (колективістської ідентифікації), значущості соціально-орієнтованих та професійних цінностей, сприятливій психологічній атмосфері у групі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954 + Ю951.103

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бочелюк В. Й. 
Моделювання соціально-психологічних систем: теоретико-прикладний аспект : монографія / В. Й. Бочелюк, С. А. Білоусов, Т. А. Гришина, О. І. Гура, Т. Є. Гура; ред.: В. Й. Бочелюк; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Луганськ : Ноулідж, 2013. - 361 c. - Бібліогр.: с. 348-361 - укp.

Акцентовано увагу на проблемах моделювання соціально-психологічних систем у педагогічній діяльності, яка розглядається як діяльність зі створення та реалізації різнопланових моделей у сфері професійної освіти. Розглянуто теоретичні аспекти соціального управління інноваційними процесами в закладах освіти, проблемні питання влади, різноманітні форми неперервної освіти, інтелектуальні стандарти якості вищої професійної освіти тощо. Розкрито прикладні аспекти моделювання соціально-психологічних систем в окремих видах практики педагогічної діяльності. Охарактеризовано структуру та чинники дезадаптації майбутніх учителів. Запропоновано модель розвитку здатності до самореалізації у старшокласників. Розкрито гендерні особливості формування віктимної поведінки дівчат-підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бочелюк В. Й. 
Психологія формування ціннісних орієнтацій особистості у процесі здобуття вищої освіти (соціально-психологічні основи формування інтелігентної особистості) / В. Й. Бочелюк // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, вип. 23. - С. 45-52. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито психологічні особливості формування ціннісних орієнтацій особистості в процесі здобуття вищої освіти. Відзначено значущість вищої освіти в житті сучасного українського суспільства, навіть більшої, ніж політика або економіка. Визначено її особливу роль - формування інтелігентної особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського