Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (17)Реферативна база даних (429)Книжкові видання та компакт-диски (516)Журнали та продовжувані видання (232)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*333.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іванова О. А. 
Літературно-мистецька періодика в соціальнокомунікаційному просторі України початку XXI ст.: автореф. дис. ... д-ра наук з соц. комунікацій : 27.00.01 / О. А. Іванова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 31 с. — укp.

Досліджено ціннісно-функціональний статус літератури в соціальнокомунікаційному просторі початку XXI ст., як його бачить і просуває українська літературно-мистецька журнальна періодика, що є суб'єктом представлення та формування даного статусу. Побудовано концептуальну модель літературно-мистецького журнального видання, описано комунікаційний потенціал даного медіасуб'єктата. Проведено комплексний, системний та узагальнювальний кількісно-якісний моніторинг сучасної української літературно-мистецької журнальної періодики. Визначено її контент, комунікативні наміри, аудиторну орієнтацію, потенціал формату. Здійснено діагностику та прогнозування діяльності українських часописів про літературу за умов сучасності як культури тотальної інформаційності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4
Шифр НБУВ: РА377206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Ільницька У.В. 
Паблік рилейшнз Збройних сил як фактор демократизації та оптимізації цивільно-військових відносин: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / У.В. Ільницька ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано визначальну роль Public relations (PR) у процесі демократизації й оптимізації цивільно-військових відносин. PR розглянуто як ефективний засіб регулювання взаємодії силової структури та громадськості, як механізм налагодження двосторонніх комунікацій і важливий чинник створення нової моделі зв'язків української армії з населенням. Аргументовано доведено доцільність застосування PR-технологій для формування системи демократичного цивільного контролю над Збройними Силами (ЗС) України. Висвітлено роль інформаційно-комунікативних підрозділів ЗС у реалізації PR-стратегії, налагодженні взаємодії з засобами масової інформації та формуванні позитивного політичного іміджу структури. Значну увагу приділено комплексному дослідженню іміджу армії, який є елементом моделі комунікації силової структури з масовою свідомістю. Обгрунтовано тезу, що фахово створений позитивний імідж ЗС є одним з факторів легітимації функціонування силової структури. Запропоновано стратегічну модель іміджу Української армії та розроблено іміджеву стратегію ЗС. Досліджено та систематизовано PR-технології, які є основою тактичного забезпечення реалізації іміджевої стратегії ЗС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф083 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА345254

Рубрики:

      
3.

Артеменко С.Б. 
Теоретико-методологічний потенціал концепції комунікативної раціональності Ю.Габермаса: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / С.Б. Артеменко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Досліджено гносеологічну специфіку теоретико-методологічного потенціалу концепції комунікативної раціональності Ю.Габермаса. Розкрито зміст понять "пізнавального" й "теоретико-методологічного потенціалу" наукової концепції та теорії загалом. Визначено статус концепції комунікативної раціональності в соціальному пізнанні в цілому, розглянуто її теоретико-методологічні та системні характеристики. Визначено напрямок формування даної концепції, описано її основну понятійно-термінологічну структуру та методологічну базу в контексті визначення гносеологічних можливостей для застосування в соціологічній науці. Розкрито наукове значення концепції Ю.Габермаса для сучасної теоретичної соціології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 г(4НІМ) + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА355455

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Балюк С.В. 
Комунікативні механізми формування образу іноземної країни: автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / С.В. Балюк ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано набір комунікативних механізмів формування образу іноземної країни. Зазначено, що поряд з "традиційними" механізмами, що діють у процесі навчання, під час виконання службових обов'язків, спілкування з родичами та друзями, відвідування іноземної країни, перегляду новин, читання художньої та науково-пізнавальної літератури, з'являються нові практики цілеспрямованого конструювання образів органами державної влади. Висвітлено особливості комунікативних механізмів формування образів сусідніх країн в уявленні українських студентів, змістові характеристики даних образів і фактори, що впливають на їх формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + С5*328.93 + С5*25
Шифр НБУВ: РА372648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Бахметьєва А.М. 
Особливості комунікативних функцій паблік рилейшнз в діяльності прес-служб установ освіти: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / А.М. Бахметьєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено комплексне дослідження основних функцій паблік рилейшнз ВНЗ з акцентуацією соціально орієнтованої складової. Проаналізовано ефективність їх використання в галузі різних комунікаційних стратегій. Розглянуто приклади позиціонування ВНЗ у вітчизняному й освітньому просторі. Визначено сучасні тенденції у процесі побудови та підтримки привабливого іміджу та засоби формування власного комунікативного простору, в тому числі й віртуального, в сучасній медіа-системі. Запропоновано методику оцінювання ефективної роботи прес-служби за принципом співвідношення кількісних, якісних і внутрішніх показників медіарилейшнз.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + Ч62в05 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА366279

Рубрики:

      
6.

Водолазький В.А. 
Формування зв'язків з громадськістю в органах місцевого самоврядування України: соціологічний аналіз моделей: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / В.А. Водолазький ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Здійснено соціологічний аналіз PR-діяльності органів місцевого самоврядування України та з'ясовано характер суперечностей між визначальними на практиці односторонніми зв'язками місцевої влади з громадськістю та несистемними спробами налагодження двостороннього діалогу. Дістав подальшого розвитку аналіз суті PR як соціального інституту, таких його характеристик, як соціальна мета, предмет, суб'єктна структура, субстанція, зміст, засоби й результати діяльності, сфера застосування, функції, а також специфіка реалізації в закритих та відкритих соціальних системах. Досліджено й узагальнено відомі у світовій практиці моделі організації PR і запропоновано принципи оптимізації зв'язків органів місцевої влади з громадськістю за умов України: розмежування функцій служб PR з іншими муніципальними структурами, реалізація принципу "взаємної доповнюваності" PR та інших структур, випереджувальне планування стратегії та тактики PR-діяльності, систематичний контроль за досягнутими результатами. Розроблено критерії оцінки ефективності зв'язків з громадськістю. Запропоновано систему первинних та інтегральних емпіричних показників ефективності PR-зусиль, а також класифікацію технологічних моделей PR муніципальних органів України, що відображає загальну тенденцію їх трансформації від PR як додаткового атрибута прикрашання влади до PR як інструмента стратегічного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА324385

Рубрики:

      
7.

Кабачна О.В. 
Соціологічний аналіз конфліктів у сфері масової комунікації: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.07 / О.В. Кабачна ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.7в6 + С5*333.4в6 + С5*333.641.216
Шифр НБУВ: РА309866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Кондратська В.Л. 
Медіаобраз Криму в поліетнічному інформаційному просторі Автономної Республіки Крим (2002 - 2007 рр.): автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / В.Л. Кондратська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Вивчено та створено медіаобраз Криму в поліетнічному інформаційному просторі. Досліджено історіографію стосовно даного питання. Проаналізовано головні особливості теоретичних, методологічних і практичних підходів до вивчення медіаобразу окремого регіону. Зроблено спробу створити модель об'єктивного медіаобразу Криму, якого структуровано за допомогою критеріїв його складників. Уніфіковано та класифіковано ці складники, визначено принципи й умови формування та існування оптимальної моделі об'єктивного медіаобразу. Запропонована модель медіаобразу Криму є оптимальною, вона дозволяє обговорити всі необхідні умови для розвитку медіа та їх активної участі у формуванні громадянського суспільства, а також розвитку медіаобразу як його складової частини. Відзначено об'єктивність даної моделі, оскільки вона передбачає врахування об'єктивно існуючих обставин. Модель припускає наявність, розвиток і взаємозалежність кількох аспектів медіаобразу, є динамічною, що визначається безперервним розвитком процесу взаємовпливу медіа й аудиторії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ч62 в05 +
Шифр НБУВ: РА360552

Рубрики:

      
9.

Коник Д.Л. 
Формування зв'язків із громадськістю в неурядових організаціях України: соціологічний аналіз: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Д.Л. Коник ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Проаналізовано розвиток зв'язків неурядових організацій України з громадськістю як фактор громадянського суспільства. Досліджено сутнісні характеристики даних комунікацій, розглянуто неурядові організації як суб'єкт зв'язків з громадськістю. Узагальнено результати досліджень цієї проблематики в Україні. Проаналізовано емпіричні дані проведеного експертного опитування. Виділено причини залучення PR-фахівців до діяльності неурядових організацій. Визначено ступінь необхідності використання PR-технології для зовнішнього та внутрішнього розвитку даних організацій. Виявлено рівень розповсюдження моделей їх комунікаційних зв'язків з громадськістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + С5*46*332.1-723.58 + С5*612 +
Шифр НБУВ: РА348409

Рубрики:

      
10.

Косуля І.Ю. 
Управління комунікаціями в системі надання соціальних послуг у сучасній Україні: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / І.Ю. Косуля ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено концепцію соціологічного аналізу управління комунікаціями у системі надання соціальних послуг. Проаналізовано основні групи комунікативних проблем на підставі порівняльного аналізу діяльності державних і недержавних соціальних служб. Обгрунтовано необхідність удосконалення комунікацій у системі надання соціальних послуг. Визначено функції комунікативного менеджменту на підставі аналізу трьох рівнів функціо нування системи надання соціальних послуг. Запропоновано визначення поняття "комунікація" як суб'єкт-суб'єктної взаємодії комунікантів у процесі спільної діяльності. Показано специфіку комунікацій у системі надання соціальних послуг. Розкрито сутність управління комунікаціями, з використанням процесного підходу визначено його складові, обгрунтовано шляхи попередження та подолання наявних і потенційних комунікативних проблем у системі надання соціальних послуг. Зроблено інтерпретацію поняття "система надання соціальних послуг" як сукупності учасників, які взаємодіють у процесі планування та реалізації правових, економічних, психологічних, освітніх, медичних, реабілітаційних та інших заходів та є організаційно об'єднаними у єдине ціле з метою покращення або повного відновлення здатності соціальних груп, які знаходяться у складних життєвих обставинах, до повноцінної життєдіяльності, що сприяє підвищенню рівня соціальної захищеності населення. Проаналізовано структуру сучасної системи надання соціальних послуг в Україні, виявлено тенденцію розширення її меж і зростання ролі організацій недержавного сектору, що обумовлює необхідність впровадження та розвитку інформаційних центрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР) + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА363158

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Литовченко А.Д. 
Структурно-діяльнісна концепція дискурсу: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / А.Д. Литовченко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено структурно-діяльнісну концепцію дискурсу як соціального явища, що має подвійну природу. Здійснено аналіз соціальних теорій мови та дискурсу, на базі якого сфомульовано й аргументовано концепцію розуміння дискурсу як структурно-діяльнісного соціального феномену, що складається з мови та соціального контексту її застосування. Відзначено, що базовими характеристиками дискурсу є декларативність і маніпулятивна спрямованість. Декларативність дискурсу розглянуто у двох аспектах, зокрема, дискурс може бути декларативним у значенні семантичної спустошеності свого мовного рівня, відсутності або порушенні зв'язку між мовним і контекстним рівнями. Дискурс також є декларативним у певному значенні - спрямованості на активізацію відповідної властивості свідомості, здатності акцентувати увагу вірогідної аудиторії лише на формальному, номінальному аспекті дискурсу. Здійснено емпіричний аналіз дискурсу, що міститься в офіційній українській пресі та програмах кандидатів у народні депутати та доведено, що сучасний політичний дискурс України є декларативним і має високий ступінь маніпулятивної спрямованості. Запропоновано методи обмеження декларативності дискурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.444 + С5*46*332.122-8 +
Шифр НБУВ: РА339454

Рубрики:

      
12.

Малиш Л.О. 
Наукова діяльність: соціальна детермінація та перспективи: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Л.О. Малиш ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 16 с. — укp.

Досліджено механізми соціальної детермінації наукової діяльності, що визначає її зміст та різних етапах суспільного розвитку. Висвітлено основні рівні наукової діяльності, на яких послідовно здійснюється інкорпорація суспільних потреб, тобто відбувається адаптація до основних вимог часу епох суспільного розвитку. Як суб'єкти наукової діяльності розглянуто соціальний інститут науки, спеціалізовані організації, науковці. Значну увагу приділено аспекту залучення наукової діяльності до процесу творення суспільних відносин, базуючись на її здатності виробляти специфічні дискурси, що легітимізують трансляцію чи трансформацію соціогрупової структури та шляхом перерозподілу владних повноважень між окремими соціальними групами, завдяки зміні змістового наповнення критерію істинності наукового знання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*672 + С5*18 + С5*333.45 +
Шифр НБУВ: РА340346

Рубрики:

      
13.

Менделєва О.В. 
Соціальний прагматизм бізнес-комунікацій: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.В. Менделєва ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 18 с. — укp.

Досліджено соціальний прагматизм бізнес-комунікацій у сфері підприємництва. Проаналізовано підходи до визначення соціального прагматизму. Обгрунтовано, що соціальний прагматизм у бізнес-комунікаціях є чинником формування комунікативного простору бізнесу за сучасних умов. Виявлено, що бізнес-комунікації відбуваються на мікро-, мезо- і макрорівні комунікативної взаємодії, що дозволило визначити суть і форми соціально-прагматичних комунікативних практик у підприємницькій діяльності. Проаналізовано форми та функції реципрокного обміну у комунікативних практиках у їх взаємозв'язку з соціальною та комунікативною компетентністю актора. Вивчено та проаналізовано бізнес-комунікації на мезорівні соціальної взаємодії у підприємницькій діяльності, що дозволило зробити висновок про необхідність дослідження соціально значущих аспектів бізнес-комунікацій, які є детермінантами комунікативних відносин у підприємництві. Висвітлено взаємозв'язок соціального прагматизму та даної компетентності. Обгрунтовано доцільність використання методів факторного та кластерного аналізу для дослідження бізнес-комунікацій, що дозволяє визначити моделі бізнес-комунікації у підприємницькій діяльності. Виявлено соціально-прагматичні аспекти бізнес-комунікацій і визначено їх вплив на організацію даних комунікацій на мезорівні соціальної взаємодії у підприємництві, створено передумови для формування соціально-прагматичної комунікативної стратегії у бізнесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.391 + С5*333.4*18:У + У9(4УКР)0-131 ф +
Шифр НБУВ: РА356988

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
14.

Мотузенко Б.І. 
Соціокультурні аспекти маніпулятивного впливу: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Б.І. Мотузенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Вперше за допомогою системного застосування функціонального та критичного підходів виявлено вихідні засади розгляду явища маніпуляції у контексті соціології комунікації, завдяки чому стверджується його комунікативна природа, зумовлена інтенційним характером людських взаємодій у досягненні цілей комунікації. Розглянуто тезу про еволюцію уявлень ефектів (впливів) у соціальній комунікації; доведено, що проблематика впливів визначається не стільки ефектом або каналом комунікації, скільки засобом здійснення впливу. Визначено соціологічний зміст поняття маніпуляції як цілеспрямованої стратегічної соціальної дії, що тлумачиться як прихований вплив на реципієнта з метою досягнення комунікатором власної мети у взаємодії шляхом зміни думок, дій, поведінки реципієнта. Уточнено тезу Хабермаса про стратегічний характер масової комунікації. Вперше визначено специфіку здійснення маніпуляції на соціальному рівні, яка, на відміну від психологічного рівня, полягає у встановленні контролю не над свідомістю реципієнта, хоча скерована на неї, а над комунікативною ситуацією, в якій знаходиться та діє реципієнт. Вперше маніпулятивний вплив розглянуто у соціокультурному контексті та доведено його соціокультурний характер, який полягає у маніпулюванні змістовими рисами комунікацій у середовищі соціального дискурсу, а саме: вербальними та невербальними знаками, символами, ціннісними орієнтаціями реципієнта з урахуванням усіх умов ситуації комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*622.2*332.1-8 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА322832

Рубрики:

      
15.

Наумова М.Ю. 
Соціальне знання в структурі комунікації: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.01 / М.Ю. Наумова ; НАН України. Ін-т соціол. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Міститься концептуалізація феномена соціального знання як основи соціального семіозису і допредикативного регулятора практик. Визначається онтологічний і гносеологічний статус соціального знання в контексті інтеракції, механізми його об'єктивації і стандартизації, рівні кодифікації, від первинних схем означування соціальної реальності до складних дискурсивних формацій. Поряд із процесуальними характеристиками соціального знання розглядаються універсальні форми споглядання соціальності - простір і час, а також тіло, будь-які прояви якого завжди навантажені соціальними сенсами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

      
16.

Піронкова О.Ф. 
Соціокультурна гетерогенність новин в національному медіа просторі: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.Ф. Піронкова ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2003. — 15 с. — укp.

Проведено дослідження змісту і структури новин у пресі та на телебаченні України на трьох рівнях: загальнометодологічному, методично-операціональному, а також на емпіричному рівні, на якому теоретичні установки й обгрунтовані методичні підходи було реалізовано в процедурах збору, обробки й інтерпретації первинної соціологічної інформації. Виявлено механізми трансформації подій у повідомлення. Розглянуто тенденції гомогенізації змісту повідомлень під впливом комерціалізації й деполітизації новин в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*333.452.1 +
Шифр НБУВ: РА325952

Рубрики:

      
17.

Петько Л.В. 
Стимулювання соціально-комунікативної активності підлітків у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Петько ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено об'єктивні й суб'єктивні фактори стимулювання соціально-комунікативної активності підлітків. Проаналізовано результати дослідження особливостей формування даної якості у підлітків Дніпропетровської, Київської та Кіровоградської областей України. Визначено структуру та рівні соціально-комунікативної активності підлітків. Обгрунтовано соціально-педагогічні умови її стимулювання за умов туристсько-краєзнавчої діяльності школярів. Встановлено пряму залежність між успішністю стимулювання соціально-комунікативної активності особистості підліткового віку та ступенем активності заняття туристсько-краєзнавчою діяльністю. Визначено чотири рівні соціально-комунікативної активності, запропоновано методику їх діагностики. Наведено рекомендації щодо розробки програми стимулювання соціально-комунікативної активності підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 + С5*333.4*13 +
Шифр НБУВ: РА354295

Рубрики:

      
18.

Повідайчик О.С. 
Формування інформаційної культури майбутнього соціального працівника в процесі професійної підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.С. Повідайчик ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено основні чинники, що зумовлюють необхідність формування інформаційної культури майбутнього фахівця. Розроблено й обгрунтовано модель системи даного формування, компонентами якої є: пріоритетна ціль, орієнтована на досягнення високого рівня сформованості інформаційної культури, специфічні принципи, зміст, інтерактивні методи та форми організації навчально-виховного процесу, засоби контролю та корекції, результат, який характеризує досягнуті зміни відповідно до поставленої мети. Розроблена система реалізується за педагогічних умов, а саме: створення інформаційного середовища, забезпечення професійної спрямованості дисциплін, розробки та використання модульних програм дисциплін, забезпечення взаємозв'язку між фаховими та загальними дисциплінами. Обгрунтовано критерії та їх показники для визначення рівнів сформованості інформаційної культури майбутнього соціального працівника. На підставі результатів дослідження зроблено висновок, що дана система оптимізує навчальний процес підготовки соціальних працівників у вищому навчальному закладі та забезпечує формування вищого рівня даної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР) + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА349477

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Погребняк А.С. 
Зв'язки банківських установ України з громадськістю в умовах інформаційного суспільства: соціальний аспект: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / А.С. Погребняк ; Ін-т соціології НАН України. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проаналізовано соціальну суть зв'язків з громадськістю (паблик рілейшинз (ПР)) як соціального інституту за умов інформаційного суспільства. Розглянуто специфіку ПР-діяльності у банківській сфері. З використанням даних емпіричного дослідження (опитування населення й експертного опитування, проведеного у Києві) з'ясовано основні принципи функціонування ПР в Україні та критерії його ефективності. Визначено фактори переходу зв'язків з громадськістю банківських установ від асиметричних до двосторонніх комунікацій, збалансованих відображенням у них соціальної відповідальності банків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-212.1 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА361920

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Руіс Мендісабаль Л.М. 
Зв'язки з громадськістю як комунікативний аспект державного управління: Автореф. дис... канд. наук з державного управління: 25.00.01 / Л.М. Руіс Мендісабаль ; Укр. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз функціонального статусу, зв'язків з громадськістю як комунікативного аспекту державно-управлінської діяльності у контексті сучасних процесів системної трансформації українського суспільства. Запропоновано оригінальну концептуальну модель зв'язків з громадськістю, що дозволяє висвітлити специфіку соціальних комунікативних характеристик даного феномену в державно-управлінській діяльності у перехідному суспільстві. Узагальнено існуючі підходи та результати дослідження з даної проблематики. Виявлено низку малодосліджених теоретичних та практичних її аспектів. Розкрито певні протиріччя в дослідженні. Розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації функціонування механізму державного управління суспільством у перехідний період.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х810.1-8 + Ф018 + А6 + С5*333.4 + Ч620.1
Шифр НБУВ: РА313981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського