Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (45)Реферативна база даних (1877)Книжкові видання та компакт-диски (429)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>K=ТРЕНІНГ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 367
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Воробйова І.Ю. 
Психологічне забезпечення діяльності працівників ОВС в умовах вияву соціально небезпечної поведінки натовпу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / І.Ю. Воробйова ; Нац. акад. внутр. справ МВС України. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Аналізуються психологічні механізми виникнення й регуляції соціально небезпечних проявів поведінки натовпу. Подано узагальнену систему психологічних індикаторів їх діагностики, що є основою для розробки науково обгрунтованих психологічних рекомендацій щодо умов ефективності заходів із попередження та припинення розвитку суспільно небезпечних масовидних процесів. Визначено та обгрунтовано комплекс інструментальних професійно значущих психологічних якостей працівників ОВС, необхідних для компетентного розв'язання службових завдань із забезпечення охорони правопорядку в умовах формування й розвитку діючого (насамперед агресивного) натовпу. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в обгрунтуванні, розробці й апробації тренінгу професійної підготовки різних категорій працівників ОВС, що спрямований на цільове формування їхньої психологічної готовності до дій в умовах вияву соціально небезпечних форм масовидної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.79

Рубрики:

      
2.

Любарський А.В. 
Застосування етологічного методу в медичній сексології (У подружніх пар з первинною дисфункцією): Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / А.В. Любарський ; Харк. ін-т удоскон. лікарів. — Х., 1999. — 18 с. — укp.

На основі принципово нового етологічного підходу до аналізу поведінки подружжя при сексуальній дисгармонії досліджено особливості їх невербальної взаємодії. Розроблено систему оцінки складних форм індивідуальної невербальної поведінки подружжя при сексуальній дисгармонії. З врахуванням виявлених закономірностей розроблено етологічно обгрунтовану систему психотерапевтичної корекції порушення сексуального здоров'я з використанням розробленого автором невербального психосексуального тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р698-57

Рубрики:

      
3.

Шебанова 
Профілактика та корекція агресивної поведінки студентів засобами тренінгу спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Світлана Георгіївна Шебанова ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю937-953.6 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА310918

Рубрики:

      
4.

Могилей І.В. 
Формування емоційної культури майбутніх учителів музики: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Могилей ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто можливості музично-педагогічної підготовки у формуванні емоційної культури майбутніх учителів. Розкрито поняття емоційної культури, зміст, структуру, основні її показники. Експериментально доведено ефективність поєднання сукупності педагогічних умов з метою організації групових занять зі спецсемінару "Формування емоційної культури майбутнього вчителя", соціально-психологічного, емоційного і комунікативного тренінгів, індивідуального навчання, педагогічної практики та концертно-виконавської діяльності студентів у формуванні емоційної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)3 + Ю811.16 + Ч489.518.5
Шифр НБУВ: РА309909 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Печенізький В.П. 
Активне соціально-психологічне навчання компетентності у спілкуванні керівників військових колективів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 20.02.02 / В.П. Печенізький ; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2000. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до проблеми використання теорії та практики активного соціально-психологічного навчання у розвитку компетентності у спілкуванні управлінських кадрів. Проаналізовано структурні елементи компетентного спілкування, їх зв'язок із професійною діяльністю керівника військового колективу. Уточнено класифікацію психологічних труднощів спілкування, їх причини, характер змін міжособистісного сприйняття внаслідок впливу соціально-психологічного тренінгу (СПТ). Розроблено діяльнісно-орієнтовану програму СПТ, спроможну забезпечити інтенсивний розвиток знань, навичок і умінь компетентного спілкування керівників військових колективів, а також критерії та методичні процедури комплексної оцінки компетентності у спілкуванні з урахуванням впливу СПТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181с + Ц4,8(4УКР)301
Шифр НБУВ: РА310184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:
  

      
6.

Ситнік С.В. 
Психологічна підготовка обслуговуючого персоналу морського транспорту в системі навчальної діяльності студентів профтехучилища: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.В. Ситнік ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2000. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання психологічної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування на морському транспорті до професійної та навчально-професійної діяльності. Розроблено систему методів діагностики професійно важливих якостей зазначених фахівців. Вперше науково обгрунтовано та визначено комплекс професійно важливих якостей суднового обслуговуючого персоналу (офіціанта, бармена, бортпровідника, кухаря); зазначено, що провідними якостями в даному комплексі є інтерес до професії та моральність. Встановлено, що ефективність психологічної підготовки фахівців сфери обслуговування на морському транспорті в навчально-професійній діяльності забезпечується проведенням психологічного професійного відбору, оптимізацією психологічної освіти за допомогою міжпредметних зв'язків і використання системи соціально-психологічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.195
Шифр НБУВ: РА311547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Басалюков В.В. 
Психотерапія сексуальної дисгармонії подружньої пари на моделі тренінгу особистісного росту: Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.16 / В.В. Басалюков ; Укр. НДІ соц. та суд. психіатрії. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Проведено всебічне комплексне клінічне, експериментально-психологічне та соціологічне обстеження 161 подружжя з різними формами первинної сексуальної дезадаптації, а також сексуальної дисфункції у подружжя. На підставі здобутих результатів розроблено триетапну модель тренінгу особистісного росту як методу психотерапевтичної корекції сексуальної дисгармонії подружжя. Досліджено короткострокові та довгострокові ефекти тренінгу, а також виявлено позитивну динаміку особистісних особливостей та характеру взаємодії подружжя. Визначено оптимальний - компромісний стиль ведення тренінгової групи. Доведено високу ефективність тренінгу особистісного росту у разі невротичних розладів, що супроводжують сексуальну дисгармонію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.451 + Р698-3 + Р712.5-3
Шифр НБУВ: РА309696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Пєша І.В. 
Соціальне становлення дітей в дитячих будинках сімейного типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.В. Пєша ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему становлення особистості дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, за умов виховання у дитячому будинку сімейного типу, визначено особливості виховного впливу даного специфічного соціального інституту на вихованців. Теоретично обгрунтовано об'єктивні переваги педагогічного впливу сімейної опіки над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, перед іншими державними інституціями, що піклуються про дітей-сиріт. Розглянуто державну систему утримання та виховання таких дітей. Особливу увагу приділено сімейним формам опіки: усиновленню, піклуванню, дитячим будинкам сімейного типу, прийомним сім'ям. За результатами дослідження визначено особливості функціонування дитячих будинків сімейного типу, основні умови гармонійного розвитку у таких сім'ях особистості дитини, позбавленої батьківського піклування. Доведено необхідність та апробовано систему соціально-педагогічної підготовки кандидатів на створення дитячих будинків сімейного типу під час проведення соціально-педагогічних тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.432 + Ч424(4УКР)719.2 + С5*644.12
Шифр НБУВ: РА312260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Бовть О.Б. 
Агресивні реакції та шляхи їх корекції в молодших школярів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Б. Бовть ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено психологічні особливості агресивних дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано підходи різних психологічних шкіл до трактування природи та детермінації агресії. Розкрито зміст поняття "агресивні реакції". Розглянуто основні фактори, які обумовлюють дані реакції молодших школярів. За результатами кореляційного, кластерного та факторного аналізів виділено психологічний симптомокомплекс особливостей молодших школярів, схильних до агресивних реакцій, описано його зміст. Надано методичні рекомендації щодо профілактики агресивної поведінки школярів і розроблено психологічний тренінг корекції даної поведінки, оцінено його ефективність. Виявлено статистично вірогідну позитивну динаміку в експериментальній групі після тренінгу за більшістю показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.311.1 + Ю983.402.1-81
Шифр НБУВ: РА313448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Пазюченко Т.М. 
Індивідуалізація профорієнтаційної роботи зі старшокласниками: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Пазюченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Розглянуто проблему індивідуалізації профорієнтаційної роботи зі старшокласниками. Проаналізовано її сучасний стан, подано базові поняття дослідження, побудовано та теоретично обгрунтовано психолого-педагогічну особистісно-діяльнісну модель індивідуалізації даної роботи. Розроблено методику консультативного тренінгу для розвитку індивідуально-психологічних якостей учнів з метою орієнтації їх на педагогічну працю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА313461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Гавалешко О.М. 
Інтеграція комунікативних та творчих компонентів у структурі самосвідомості особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.М. Гавалешко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально проаналізовано інтеграцію комунікативних та творчих компонентів у структурі особистості. Досліджено психологічні особливості образу "Я" у структурі самосвідомості особистості. Висвітлено взаємозв'язок творчих і комунікативних складових самосвідомості, їх інтеграцію. Розроблено й апробовано програму тренінгових занять, спрямовану на розвиток комунікативних і творчих здібностей людини. Отримані дані засвідчили доцільність та ефективність застосування розробленої програми у практичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю945.1
Шифр НБУВ: РА316925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Вакуленко О.В. 
Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічна умова становлення особистості у підлітковому віці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Вакуленко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано соціально-педагогічні особливості становлення особистості у підлітковому віці, розглянуто соціально-педагогічні чинники формування здорового способу життя особистості, науково-теоретичні засади формування здорового способу життя, соціально-правові аспекти цього процесу. Надано рекомендації щодо розробки й оцінювання соціальних проектів, спрямованих на формування здорового способу життя підлітків. За результатами дослідження визначено основні напрями роботи соціальних педагогів щодо створення умов для формування здорового способу життя підлітків, що є передумовою становлення соціально активної особистості. Розроблено й апробовано систему підготовки соціальних педагогів до такого виду професійної діяльності під час проведення семінарів і тренінгів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354. 5
Шифр НБУВ: РА316961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Апетик Н.М. 
Моральна саморегуляція як умова попередження девіантної поведінки підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Апетик ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичний та експериментальний аналіз проблеми моральної саморегуляції як умови запобігання девіантній поведінці підлітків. Проаналізовано суть, види та детермінанти поведінкових відхилень у дітей підліткового віку. Виявлене значення моральної саморегуляції у виникненні поведінкових аномалій вимагало теоретичного аналізу й експериментального дослідження специфіки її прояву в підліткового період. Розроблено та апробовано програму тренінгових занять зі становлення моральної саморегуляції поведінки підлітків. Отримані експериментальні дані засвідчили доцільність і ефективність розробленої програми морального виховання підростаючого покоління, необхідність її поширення з метою морального розвитку дітей підліткового віку, становлення в них моральної саморегуляції поведінки, що сприятиме запобіганню поширення відхилень у їх поведінці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.1-81 + Ю771.23 + Ч421.331.2
Шифр НБУВ: РА315374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Зубкова І.Ю. 
Динаміка Я-образу вчителя-професіонала: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Ю. Зубкова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

З'ясовано, що цілісність Я-образу вчителя-професіонала зумовлюється системою об'єктивних і суб'єктивних детермінант, а також гармонізацією особистісних властивостей, які надають даному образу якісну визначеність. Практична реалізація результатів дослідження здійснено за допомогою комплексу методів для ефективної діагностики розвитку цілісного Я-образу вчителя-професіонала. За результатами порівняльного аналізу динаміки Я-образу в педагогів-початківців і досвідчених вчителів виявлено прогресивні та деструктивні тенденції, що його змінюють. Доведено ефективність розробленої програми психолого-педагогічного навчання з елементами тренінгу особистісного зростання, спрямованого на підвищення адекватності Я-образу педагога, його активний розвиток та високий рівень педагогічної діяльності вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч421.421 + Ю932.2-223
Шифр НБУВ: РА313680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
15.

Кривопишина О.А. 
Психологічний аналіз впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.А. Кривопишина ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

З'ясовано, що процес формування здібностей до літературної творчості обумовлений структурою взаємозв'язаних етноекологічних чинників, які можна розкласьти на компоненти - часо-просторові характеристики навколишнього середовища; наявністю етноекологічного фуркаційного чинника (інваріант імпринтингу/імпресингу), що впливає на мобільність когнітивних та емоційних структур творчої особистості. Розроблено програму тренінгу для формування емпатії та творчого вербального мислення як структурних компонентів літературних здібностей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю945.411 + Ч421.351.69
Шифр НБУВ: РА315821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Смульсон М.Л. 
Психологія розвитку інтелекту в ранній юності: Автореф. дис... д-ра психол. мед. наук: 19.00.07 / М.Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 36 с. — укp.

У контексті проектувально-технологічної концепції досліджено психологічні засади розвитку інтелекту в ранній юності. Розглянуто теоретико-методологічні аспекти сутності, структури та функцій інтелекту, запропоновано сучасні підходи до аналізу інтелекту як психологічної категорії. Визначено когнітивні складники інтелекту та його метакогнітивних інтеграторів, проаналізовано відображувальну, ціннісно-орієнтувальну та прогностично-перетворювальну функції інтелекту. Розкрито зміст проектувально-технологічної концепції та проектування інтелекту в ранній юності, описано інтелектуальний тренінг як особливу форму навчання й як об'єкт проектування. На підставі експериментального вивчення встановлено психолого-педагогічні закономірності розвитку загального та професійного інтелекту юнаків за умов спроектованого тренінгу, а також відповідні психотехнічні процедури. Показано ефективность інтелектуального тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1 + Ю983.402.3
Шифр НБУВ: РА317660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Вахоцька І.О. 
Психологічні особливості міжособистісного взаєморозуміння в системі "вчитель-учень" як умова попередження конфліктів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / І.О. Вахоцька ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

Досліджено специфіку прояву та функціонування процесу взаєморозуміння між вчителями й учнями старших класів, визначено основні напрямки підвищення його ефективності. Здійснено спробу вивчення структури міжособистісного конфлікту в системі "вчитель - учень", виявлено основні типи даних конфліктів. Емпірично апробовано концептуальну модель побудови соціально-психологічного тренінгу взаєморозуміння в даній системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.303.2-944
Шифр НБУВ: РА318291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
18.

Бевз Г.М. 
Соціально-психологічні чинники виникнення та розвитку прийомного батьківства: Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / Г.М. Бевз ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

На базі інтегративного підходу розглянуто детермінанти виникнення підставі надання допомоги дітям-сиротам шляхом влаштування їх у власні сім'ї. Проаналізовано мотиваційні особливості та етапи становлення прийомної сім'ї. Розкрито зміст та стуктуру психологічної готовності батьків до виконання функцій заміщувальної опіки. Визначено фактори ризику й умови успішного функціонування прийомної сім'ї. Введено поняття ресурсу - резерву, а також розроблено підхід до їх визначення. Окреслено теоретичні та практичні підходи до оцінки функціонування прийомної сім'ї (прогнозуючої, поточної та результуючої). Доведено доцільність тренінгової підготовки прийомних батьків і важливість психологічного супроводу сімей замісної опіки, конкретизовано його форми та зміст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-99 + С5*644.12
Шифр НБУВ: РА318748 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Семак О.О. 
Особистісні кореляти успішності інтерпретації хореографічного тексту: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.О. Семак ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Вивчено особистісні чинники (властивості), що зумовлюють успішність розуміння та інтерпретації суб'єктом хореографічного тексту як особливого соціокультурного феномену (форми суспільної свідомості) та специфічного каналу трансляції повідомлення (художнього образу дійсності) засобами пластики (виразних рухів). У ході експерементального дослідження встановлено певний симптомокомплекс спеціальних утворень (емпатійності, імпресивності, рефлексивності-імпульсивності), а також характеристик самоставлення (упевненості у собі, самоприйняття, відкритості, самокерування і самоцінності), які постають суб'єктивними детермінантами (корелятами) вибору певної стратегії (способу) інтерпретації суб'єктом хореографічного сюжету (значеннєвої, безпосередньо-чуттєвої, контекстуально-індикативної, діалогічної). Визначено та обгрунтовано перелік якісно-кількісних критеріїв успішності інтерпретації хореографічного тексту, що склали зміст відповідних психотехнічних процедур розробленої навчально-тренінгової програми. Наведено результати апробації даної програми та шляхи впровадження її у практику хореографічної підготовки учнів загальноосвітніх закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.545 + Щ32 р(4УКР)2 +
Шифр НБУВ: РА322133

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Король А.М. 
Формування готовності учнів музичних шкіл до творчої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / А.М. Король ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2002. — 19 с. — укp.

Розкрито суть, зміст творчої діяльності, що поєднує у собі мотиваційний, орієнтаційний, емоційно-вольовий, психофізіологічний та оцінювальний компоненти, спрямовані на підвищення результативності нетрадиційних методів навчання. Обгрунтовано педагогічні умови для подальшого вдосконалення формування готовності учнів музичних шкіл до творчої діяльності. Наведено форми та методи реалізації принципу рольової перспективи у формуванні учнів за схемою Я - творча особистість. Доведено ефективність використання завдань-вправ на моделювання ситуацій, тренінгів. Розроблено індивідуальний підхід та свободу вибору завдань на підставі концепції, що визначає особливості власного Я.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)23-3
Шифр НБУВ: РА321843

Рубрики:

Географічні рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського