Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (247)Книжкові видання та компакт-диски (163)Журнали та продовжувані видання (150)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Василенко І.В. 
Виховання громадянськості студентів засобами самоврядування у вищих навчальних закладах Канади: автореф. дис ... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Василенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено місце та роль студентського самоврядування у ВНЗ Канади. Відзначено, що основна мета виховання громадянських якостей засобами самоврядування полягає у формуванні та розвитку громадянськості як соціальної цінності, інтегративної якості особистості, переконаної у непорушності конституційних прав і свобод. Проведено ретроспективний аналіз генезису поняття "громадянськість", здійснено систематизацію теорій щодо виховної потенціальності студентського самоврядування як невід'ємної складової демократизації вищої школи Канади. Висвітлено історичний аспект феномену громадянськості у зарубіжних і вітчизняних дослідженнях. Досліджено генезу виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади. Виявлено особливості сучасного стану даного виховання засобами самоврядування за умов глобалізації та мультикультуралізму. Розкрито основні етапи становлення системи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади зазначеними засобами. У порівняльному аспекті проаналізовано зміст, форми те методи виховання громадянськості студентів ВНЗ Канади й України засобами самоврядування. Узагальнено позитивні здобутки канадського науково-практичного досвіду та можливості їх творчого застосування в системі ВНЗ України з виховання громадянськості студентів даними засобами. Доведено, що така система у ВНЗ Канади є оригінальним утворенням з притаманними їй змістом, формами та методами. Вона базується на певних цінностях, якими є права людини, власна гідність, базові людські свободи, демократична законність, мирне співіснування, ненасильницькі способи вирішення конфліктів, неупереджений, національний світогляд, рівність шансів, індивідуальна відповідальність, бережливе ставлення до природи. За результатами проведеного дослідження доведено доцільність впровадження канадського досвіду у виховну практику ВНЗ України з метою посилення ефективності громадянського виховання студентів засобами самоврядування з одночасним урахуванням національних і світових здобутків у цій галузі педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч481.352.13 + Ч481.431 +
Шифр НБУВ: РА366567

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Пісоцька О. О. 
Виховання культури взаємодії викладачів і студентів в університетському освітньо-виховному просторі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. О. Пісоцька ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Вперше на теоретико-методологічному та технологічному рівнях розглянуто у цілісному вигляді проблему виховання культури взаємодії викладачів і студентів в освітньо-виховному просторі університету. Розроблено й експериментально перевірено педагогічні технології виховання культури взаємодії викладачів і студентів. Уточнено сутність категорій "культура взаємодії", "діалогічна взаємодія", "партнерство" як інноваційної форми діалогічної взаємодії. Вдосконалено ідеї співтворчої діяльності викладачів і студентів, спрямованих на розвиток їх особистісного комунікативного потенціалу, на професійно-особистісний розвиток викладача та студента, на сумісну пізнавальну та науково-дослідну діяльність, на їх систему цінностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430
Шифр НБУВ: РА376401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Дубчак Г.М. 
Внутрішньоособистісні конфлікти студентнів у період навчання у вузі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г.М. Дубчак ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — Чернівці, 2000. — 19 с. — укp.

Наведено теоретичне й емпіричне дослідження проблеми внутрішньоособистісних конфліктів студентскої молоді, виникнення яких у період навчання у вузі обумовлено ціннісною сферою особистості, а саме, невідповідність значущості та доступності життєвих цінностей продукує внутрішньоособистісні конфлікти, які охоплюють ряд життєвих сфер особистості. Проведений аналіз емпіричних даних дозволив виділити у змісті внутрішньоособистісних конфліктів переживання з приводу власного здоров'я, сімейного життя та матеріально забезпеченого життя. Названі цінності є змістом внутрішньоособистісних конфліктів для студентів гуманітарного та природничого факультетів протягом усього періоду навчання у вузі, від 1 до 5 курсів. Виявлено ряд психологічних особливостей процесу переживання внутрішньоособистісних конфліктів студентами вузу: наявність негативного зв'язку між "Я-реальним" та "Я-ідеальним", що є показником внутрішньоособистісної конфліктності, рівень тривожності особистості може виступати мірою неадекватності "Я-реального" та "Я-ідеального"; рівень даної конфліктності позначається на самоставленні особистості, проявах тривожності, агресивності та фрустрації. Ці показники можуть бути емпіричними референтами внутрішньоособистісних конфліктів та виступати як індикатори їх виміру. Кореляційний аналіз результатів дослідження за вибраними методиками підтверджує достатню узгодженість між ними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА310221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Сопівник Р.В. 
Зростання ролі студентів у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів України: історичний аспект (90-ті рр. XX - початок XXI ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / Р.В. Сопівник ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

На підставі вивчення широкої джерельної бази в хронологічній послідовності досліджено поступове етапне підвищення ролі студентів у навчально-виховному процесі. Висвітлено нормативні засади реформування вищої школи та правовий статус студентства України, проаналізовано динаміку зміни ролі студентів у системі вищої освіти як об'єктів і суб'єктів навчально-виховного процесу в зв'язку з виникненням і розвитком вищих навчальних закладів недержавної форми власності, запровадженням багатоканального фінансування освіти, утвердженням ступеневої системи підготовки фахівців. Показано зміну ролі студентів у навчальному процесі вищої школи України на етапі її перетворення відповідно до вимог Болонського процесу. Охарактеризовано етапи та суть нових підходів щодо організації навчання на основі посилення самостійної роботи студентів. Досліджено активну участь студентів у громадському житті вищих навчальних закладів. Показано процес виникнення та становлення системи органів студентського самоврядування як форми виховання у молоді якостей майбутніх керівників та організаторів трудових колективів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43 + ч483(4УКР)64 + Т(4УКР)64-298 +
Шифр НБУВ: РА332122

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Григор'єва М. В. 
Історія студентських організацій університетів Наддніпрянської України другої половини XIX - початку XX ст.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / М. В. Григор'єва ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2010. — 18 с. — укp.

Вперше в українській історіографії здійснено спробу комплексного дослідження історії студентських організацій на теренах Наддніпрянської України у другій половині XIX - на початку XX ст. Запропоновано класифікацію студентських об'єднань даного періоду. Охарактеризовано різноманітні типи та визначено етапи інституалізації студентських організацій. Проаналізовано склад об'єднань університетської молоді, їх структуру та фактори еволюції. Вдосконалено низку історичних джерел, що стосуються історії студентських організацій: статути об'єднань, діловодна документація, матеріали особового характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)52-298 + Ч481.431
Шифр НБУВ: РА371031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Кравчук Х. А. 
Організації студентів в УСРР у 1920-і рр.: автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Х. А. Кравчук ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено формування та діяльність організацій студентів за умов трансформації суспільно-політичних відносин з УСРР у 1920-ті рр. З'ясовано матеріальний стан і соціально-економічне становище студентства. Встановлено напрями, форми та засоби діяльності економічних студентських організацій та визначено причини їх появи та ліквідації. Вивчено соціальний склад студентства, причини та фактори, які спричиняли його зміни. Проаналізовано принципи та критерії комплектування колективів студентів і механізмів регулювання соціального, національного, політичного та тендерного складу студентства. Розглянуто процес самодіяльного відтворення організацій загально-студентського представництва, зроблено аналіз методів і напрямів їх діяльності, роботи студентських курій в органах управління ВНЗ. Досліджено фактори появи у студентському середовищі студентських профспілок, розкрито напрями їх діяльності та місце у системі організацій студентства. Простежено процес появи, становлення та діяльності політичних організацій студентства, встановлено їх місце та роль у формуванні класово-репресивної системи у вищій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Т3(4УКР)61-48
Шифр НБУВ: РА379768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Чубук Р.В. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи із студентською молоддю: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Р.В. Чубук ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Охарактеризовано особливості та специфіку студентської молоді як об'єкта роботи соціального педагога. Розглянуто стан соціально-педагогічної діяльності у ВНЗ і соціальні проблеми студентської молоді. Конкретизовано суть і структуру, визначено компоненти (когнітивний, діяльнісний, особистісний), критерії, показники та рівні (стратегічний, тактичний, оперативний, початковий) сформованості професійної компетентності як показника якості підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи зі студентською молоддю, проведено її діагностування. Визначено, обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови (соціально-педагогічну спрямованість оновленого змісту, форм і методів фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів, упровадження інноваційних форм управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю, занурення майбутніх соціальних педагогів в активну соціально-педагогічну діяльність зі студентською молоддю) даної підготовки, висвітлено реалізацію цих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч481.43 +
Шифр НБУВ: РА361014

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Черенщикова Д. В. 
Позитивна психотерапія як засіб оптимізації педагогічного спілкування у вищих навчальних закладах: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Д. В. Черенщикова ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". — Івано-Франківськ, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Обгрунтовано функціонально придатну концептуальну модель та психологічні механізми оптимізації оптимального педагогічного спілкування у ВНЗ. Діагностовано структурно-функціональні показники цього спілкування у вищий школі, визначено вплив чинників статі та науково-педагогічного стажу на зміст і форму спілкування у ВНЗ. Розроблено, апробовано та перевірено ефективність експериментальної програми оптимізації педагогічного спілкуваня у ВНЗ, побудованої на базі психотехнологічного репертуару позитивної психотерапії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч481.430
Шифр НБУВ: РА380046 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Шебанова 
Профілактика та корекція агресивної поведінки студентів засобами тренінгу спілкування: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Світлана Георгіївна Шебанова ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю937-953.6 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА310918

Рубрики:

      
10.

Алексєєва Т.В. 
Психологічні фактори та прояви процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т.В. Алексєєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено теоретичні та емпіричні дослідження особливостей динаміки різнорівневих проявів адаптації студентів за умов вузу. Явище психологічної адаптації до вузівського навчання проаналізовано як етап особистісного та професійного розвитку студентів. Досліджено прояви адаптації особистості студентів на трьох рівнях (психофізіологічному, індивідуально-психологічному та соціально-психологічному) у період їх навчання у вузі з першого до четвертого курсу, виявлено зв'язок та співзалежність між факторами, які впливають на процес адаптації та його проявами на різних стадіях даного явища. Встановлено тенденцію впливу показників особистісного фактора адаптації (особистісної тривожності, екстернальності-інтернальності, типологічних особливостей темпераменту) на прояви адаптації, з'ясовано її роль у визначенні напрямку особистісного розвитку студентів, що проявляється у змінах їх ціннісних орієнтацій та видах мотиваційної спрямованості. На підставі комплексного аналізу взаємодії факторів та проявів адаптації вияввлено відмінності в характері адаптації, її стадіях та формах, що пов'язано з пошуком професійної спеціалізації та специфікою етапу попередньої адаптації до професійної діяльності за умов вузу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.2 + Ю952.14 + Ч481.43
Шифр НБУВ: РА330992

Рубрики:

      
11.

Коваль С.Б. 
Психологічні чинники розвивальної комунікативної ситуації у вищих закладах освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.Б. Коваль ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 19 с. — укp.

Встановлено основні фактори розвивальної комунікативної ситуації у вищих закладах освіти (ВЗО) - діалогічне спілкування викладача зі студентами, яке грунтується на високоморальних диспозиціях, гуманістична комунікативна мотивація, співчутлива емпатія, толерантно-дружній стиль і діловий рівень спілкування, що має постійну тенденцію піднесення до ігрового та духовного рівнів. Акцентовано увагу на підготовці викладачів до названих рівнів спілкування на основі глибинної психокорекції психічних захистів суб'єкта, що стосуються його професійної комунікативної сфери, методі активного соціально-психологічного навчання в поєднанні з дискусійно-семінарськими навчанням відповідного змісту. Показано, що ефективним чинником розвивальної комунікативної ситуації в процесі аудиторних занять виявився ігровий психологічний принцип навчально-виховного спілкування. Доведено, що дієвою у підготовці студентів ВЗО до розвивального спілкування є методика контактної взаємодії. Запропоновано ієрархічну систему виявлених чинників, яка утворює відкриту структурно-функціональну модель розвивальної комунікатиної ситуації у ВЗО. Досліджено психологічні чинники, що ускладнюють оптимальне спілкування у ВЗО, наголовнішими серед яких є негативно-байдуже, відчужено-авторитарне ставлення викладачів до студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43
Шифр НБУВ: РА314245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
12.

Потопа К.Л. 
Соціально-педагогічні умови організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / К.Л. Потопа ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми організації студентського самоврядування у вищих навчальних закладах. На підставі ретроспективного аналізу психолого-педагогічної літератури конкретизовано сутність основних дефініцій, зокрема розкрито зміст понять "управління", "студентське самоврядування", "саморегуляція". Запропоновано структурно-функціональну модель студентського самоврядування як чинника оптимізації соціальної активності та професійної підготовки. Встановлено критерії рівнів сформованості студентського самоврядування у вищих навчальних закладах. Обгрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують особистості можливість вибору видів самостійної діяльності, які охоплюють усі сфери життєдіяльності колективу студентів, адекватні потребам професійного та особистісного самовдосконалення та грунтуються на оптимальному використанні можливостей різноманітних засобів управління та самоврядування для формування соціальної особистості майбутніх спеціалістів. Розроблено методику практичного впровадження у навчально-виховний процес чіткої організації структури студентського самоврядування з визначенням провідних органів координації інтеграції та упрвління на кожному з рівнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА344487

Рубрики:

      
13.

Чайковський М.Є. 
Соціально-педагогічні умови реабілітації студентів з особливими потребами: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / М.Є. Чайковський ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вивчено процеси соціально-педагогічної реабілітації студентів з особливими потребами у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід, з'ясовано існуючі проблеми практичної реалізації права інвалідів на одержання вищої освіти та вивчено готовність ВНЗ до впровадження інтегрованого навчання. Проведено комплексне соціологічне, психологічне, фізичне та педагогічне дослідження цих питань. Розроблено критерії, показники та рівні соціально-педагогічної реабілітації даної категорії студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА345766

Рубрики:

      
14.

Благий 
Студентство Львівського університету в 1900-1914 роках: історико- соціологічний аспект: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / В.Б. Благий ; Львів. нац.ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 19 с. — укp.

Наведено характеристику студентства Львівського університету, зокрема, відтворено атмосферу, в якій воно виховувалося, місце в структурі вищої школи та історії Галичини в один з визначальних періодів його діяльності. Проаналізовано динаміку чисельності, структуру, національний, соціальний, віросповідний та етносоціальний склад студенства і фактори, що впливали на їх зміну, умови вступу і навчання, навчальні плани та програми, процедуру складання і результати державних екзаменів, стипендіальне забезпечення, матеріально-побутові умови. Охарактеризовано типи, структуру й основні напрями діяльності студентських товариств, студентську пресу, роль студентів у справі українського університету у Львові, суспільно-політичному та громадсько-культурному житті краю і відповідних національних середовищ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР3)52 + Ч481.43 + Т3(4УКР-4ЛВО)5-298 +
Шифр НБУВ: РА326538

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Посохов І. С. 
Студентська субкультура: становлення та еволюція (на матеріалах російських університетів XIX - поч. XX ст.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.02 / І. С. Посохов ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Виявлено етапи становлення й еволюції субкультури студентства університетів Російської імперії. Виокремлено деякі характерні риси, які відрізняють студентство російських університетів даного часу. Простежено еволюцію ідеалів і цінностей у студентському середовищі. Визначено та проаналізовано фактори, що безпосередньо впливали на процес консолідації студентської спільноти. Показано роль студентства у модернізаційних процесах, які відбувалися у цей час у Російській імперії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4РОС)5-297 + С5*671.1*4 + Ч481.43(4РОС)
Шифр НБУВ: РА377992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Шеїна Л. О. 
Студентське самоврядування як засіб соціалізації молоді: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Л. О. Шеїна ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто історичний аналіз проблем самоврядування та соціалізації студентської молоді. Здійснено теоретичні узагальнення щодо стану розробки проблематики. Визначено й обгрунтовано сутність понять "студентське самоврядування" та "соціалізація студентської молоді у ВНЗ". Виділено напрями діяльності органів студентського самоврядування, відповідні форми та методи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови діяльності студентського самоврядування як засобу соціалізації молоді у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч312
Шифр НБУВ: РА373463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Невмержицька О.О. 
Студентське самоуправління у контексті демократизації вищої освіти України: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / О.О. Невмержицька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 18 с. — укp.

Системно проаналізовано процес демократизації вищої освіти за умов розбудови системи студентського самоврядування. Визначено його місце та роль у процесі-посереднику або управлінському циклі. Розглянуто самоорганізаційний потенціал студентства як підставу та делегування частини владних повноважень органом адміністративного управління / ректоратом ВНЗ на рівень органів студентського самоврядування як умови з використанням алгоритму: суть - зміст - форма - критерій якості процесу демократизації на кожному з зазначених етапах. Увагу приділено системному ефекту, що виникає під час інтеграції самоорганізації та самоменеджменту студентства та децентралізації влади ректоратом ВНЗ, за якої формується саморегуляція навчальної форми на підставі ціннісно-смислової детермінації поведінки членів трудового колективу, а також гомеостат як орган саморегуляції соціального організму ВНЗ. Як критерій цього процесу визначено організаційну свободу особистості, що грунтується на її організаційній свідомості. Висвітлено продукти та ефекти цього явища, зокрема, смислова детермінація забезпечує гомеорез, ціннісна - гомеостаз. За їх поєднання породжується аутопоезис / самовідтворення соціального організму ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431 + Ч484(4УКР)01 +
Шифр НБУВ: РА363650

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Прохоров О. А. 
Формування готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності на засадах педагогічного менеджменту: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Прохоров ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2011. — 19 с. — укp.

Визначено сучасні наукові підходи до проблеми дослідження: системний, аксіологічний, діяяльнісний, особистісно орієнтований, компетентнісний, технологічний. Проаналізовано процес становлення менеджменту в його історичному розвитку. Обгрунтовано організаційні, методичні та психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності на засадах педагогічного менеджменту (ЗПМ). Розкрито структуру професійної компетентності майбутнього офіцера, визначено критерії та рівні її сформованості. Розроблено педагогічні умови та технологію формування готовності майбутніх офіцерів до професійної діяльності на ЗПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Ц4(4УКР)301 + Ц4(4УКР)390-4
Шифр НБУВ: РА379904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Уваркіна О.В. 
Формування комунікативної культури студентів вищих медичних закладів освіти в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.04 / О.В. Уваркіна ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 22 с. — укp.

Визначено сутність і специфіку формування комунікативної культури лікарів під час навчального процесу на прикладі вивчення дисциплін психолого-педагогічного циклу. Систематизовано зміст навчальних програм психолого-педагогічних дисциплін вищих навчальних закладів освіти з метою удосконалення навчального процесу та формування комунікативної культури студентів. Розроблено та експериментально перевірено технологію формування даної якості студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін на основі оновлення змісту, здійснення відбору ефективних методів, форм і засобів навчання. Удосконалено методику оцінювання рівня комунікабельності та організаторських схильностей студентів-медиків з метою підготовки їх до злагодженої та ефективної професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43 + Ю78 +
Шифр НБУВ: РА324501

Рубрики:

      
20.

Щербань М.П. 
Формування правової культури студентів вищих аграрних навчальних закладів I - II рівнів акредитації: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М.П. Щербань ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано організаційні засади та педагогічні умови формування правової культури студентів аграрних коледжів і технікумів та ефективні методи їх підготовки до майбутньої професійно-правової діяльності. Розглянуто структуру правової культури, її компоненти та завдання. Досліджено особливості становлення духовно-національного та професійно-правового світогляду майбутніх фахівців. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано технологію формування правової культури та правосвідомості студентів вищих аграрних навчальних закладів. Розроблено навчальний спецкурс "Формування правової культури студентів аграрних коледжів і технікумів". Обгрунтовано критерії та рівні сформованості правової культури майбутніх фермерів-технологів, менеджерів, фінансистів, юристів. Експериментально підтверджено поліпшення ефективності формування правової культури студентів аграрних вищих навчальних закладів в результаті впровадження запропонованої системи педагогічно доцільних форм і методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.432 + П.р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА336672

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського