Головна сторінка     Історико-культурні фонди  
  Електронний каталог  
  Інформаційно-бібліографічний сервіс  
 Філософська бібліотека НБУВ 

Бази даних


Філософам - Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Вид пошуку

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Філософам - Електронний каталог НБУВ (337)
Пошуковий запит: ((<.>U=Ю0/8$<.>)+(<.>U=Ю2$<.>)+(<.>U=Ю6$<.>)+(<.>U=Ю4$<.>)+(<.>U=Ю3$<.>)+(<.>RZN=Ю2$<.>))*((<.>U=Ю0/8$<.>)+(<.>U=Ю2$<.>)+(<.>U=Ю6$<.>)+(<.>U=Ю4$<.>)+(<.>U=Ю3$<.>)+(<.>RZN=Ю2$<.>))*(<.>U=Ю252:Ч30$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   
Тип видання: монографія   
1.

Огурцов, А. П
Образы образования. Западная философия образования. XX век [Електронний ресурс] / А.П Огурцов, В. В. Платонов. - СПб. : РХГИ, 2004. - 520 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


Цель книги - представить образы образования, сложившиеся в философии XX века, дать панораму философских концепций образования в различных направлениях и течениях мысли XX века - от аналитической философии до критического рационализма, от гуманитарной педагогики до постмодернизма и педагогической антропологии. Показано, что образование во всех его аспектах и функциях стало в XX веке объектом интеллектуальных исканий и споров со своими пристрастиями, исследовательскими проектами и программами. В монографии впервые освещены различные и нередко альтернативные подходы, оценки и интерпретации процесса образования и его институций, образовательных идеалов и норм. Книга адресуется всем, кто интересуется философской культурой XX века, а также философией образования, ставшей особой исследовательской областью, объединившей усилия философов и педагогов.

Кл.слова:
освіта -- філософія освіти


   
Тип видання: навчальний посібник   
2.


Философия для детей [Електронний ресурс] / отв. ред. Н.С. Юлина. - М. : ИФРАН, 1996. - 241 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


В книге рассматривается международная программа "Философия для детей", подготовленная в Институте по развитию философии для детей (Монтклэр, США), рассчитанная на использование в школе с 1 по 10 класс. Программа создавалась с учетом новой рефлексивной парадигмы и получила самые высокие оценки авторитетных организаций образования как эффективное средство развития разумного мышления и этико-демократического поведения. В книге дан анализ философско-педагогической стратегии этой Программы, а также представлены переводы теоретических и дидактических текстов. Рассчитана на преподавателей философии, учителей школ, теоретиков педагогики.

Кл.слова:
філософія -- педагогіка -- стратегія


   
Тип видання: монографія   
3.


Філософські абриси сучасної освіти [Електронний ресурс] : монографія / за ред. І. Предборської. - Суми : Університетська книга, 2006. - 226 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


У колективній монографії розглядаються філософські засади освітнього дискурсу, показуються можливості застосування постнекласичної методології (нелінійного, гендерного, ціннісно-смислового, діалогічного підходів), розкриваються філософські проблеми інформатизації та управління сучасною освітою. Монографія розрахована на науковців, педагогів, магістрантів та студентів вищих навчальних закладів, які цікавляться філософією освіти.

Кл.слова:
база знать -- начання


   
Тип видання: монографія   
4.

Клепко, С. Ф.
Філософія освіти в європейському контексті [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко ; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського. - Полтава : ПОІППО, 2006. - 328 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


Монографія розкриває основні поняття та конструктивні ідеї сучасної філософії освіти, подає досвід осмислення і вирішення головних проблем сучасної освіти й освітньої політики в демократичному суспільстві, визначає оптимальний шлях розвитку системи освіти України в європейському контексті. Книга буде корисною для широкого кола читачів у галузі освіти, викладачам педагогічних університетів, учителям.

Кл.слова:
педагогіка -- освітні технології

 
Статистика
за 07.05.2024
Число запитів
Число користувачів
Статистика
за поточний місяць
Число запитів
Число користувачів

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського