Головна сторінка     Історико-культурні фонди  
  Електронний каталог  
  Інформаційно-бібліографічний сервіс  
 Філософська бібліотека НБУВ 

Бази даних


Філософам - Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Вид пошуку

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Філософам - Електронний каталог НБУВ (77)
Пошуковий запит: ((<.>U=Ю0/8$<.>)+(<.>U=Ю2$<.>)+(<.>U=Ю6$<.>)+(<.>U=Ю4$<.>)+(<.>U=Ю3$<.>)+(<.>RZN=Ю2$<.>))*(<.>K=ОСВІТА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

   
Тип видання: монографія   
1.

Базаров, А. А.
Институт философского диспута в тибетском буддизме [Електронний ресурс] / А. А. Базаров. - СПб. : Наука, 1998. - 184 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


Монография посвящена интереснейшему явлению буддийской монастырской культуры – институту философских диспутов. Книга представляет собой исследование, выявление и реконструкцию – на культурологическом и историко-философском уровнях – тех социальных институтов, которые определяли собой интеллектуальное лицо буддизма. В буддийской культуре таким институтом, несомненно, был публичный диспут. Работа дает возможность проследить этапы становления данного института и связанные с этим реформы в логико-эпистемологических и доктринальных теориях в буддизме. На основе исследования структуры буддийского образования, процедуры, основной тематики и логической базы буддийского спора раскрывается удивительный мир внутримонастырской жизни буддистов. Для ученых-востоковедов, студентов восточных факультетов и всех интересующихся буддологией.

Кл.слова:
буддистська освіта -- життя буддиста


   
Тип видання: монографія   
2.

Огурцов, А. П
Образы образования. Западная философия образования. XX век [Електронний ресурс] / А.П Огурцов, В. В. Платонов. - СПб. : РХГИ, 2004. - 520 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


Цель книги - представить образы образования, сложившиеся в философии XX века, дать панораму философских концепций образования в различных направлениях и течениях мысли XX века - от аналитической философии до критического рационализма, от гуманитарной педагогики до постмодернизма и педагогической антропологии. Показано, что образование во всех его аспектах и функциях стало в XX веке объектом интеллектуальных исканий и споров со своими пристрастиями, исследовательскими проектами и программами. В монографии впервые освещены различные и нередко альтернативные подходы, оценки и интерпретации процесса образования и его институций, образовательных идеалов и норм. Книга адресуется всем, кто интересуется философской культурой XX века, а также философией образования, ставшей особой исследовательской областью, объединившей усилия философов и педагогов.

Кл.слова:
освіта -- філософія освіти


   
Тип видання: дисертація   
3.

Москалик, Геннадій Федорович.
Філософські засади професійної орієнтації особистості в загальноосвітній школі в системі ринкових трансформацій [Електронний ресурс] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Г. Ф. Москалик ; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. - К. : [б. в.], 2009. - 181 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"




Кл.слова:
освіта -- вибір професії

   
Тип видання: навчальний посібник   
4.

Богдановський, Ігор Валерійович.
Логіка [Електронний ресурс] : опорний конспект лекцій / І. В. Богдановський, О. Г. Льовкіна ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2004. - 168 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальному залі "Фонду Президентів України"


У посібнику викладено основи загальної логіки, а також елементи математичної (символічної) логіки. Він написаний відповідно до навчальних програм з курсу логіки для юридичних і економічних спеціальностей. Основна мета навчального курсу — ознайомити студентів з операціями правильного мислення, навчити їх використовувати теоретичні знання на практиці. Вміння логічно мислити й чітко висловлювати свої думки — це ознака не лише загальної, а й професійної освіченості спеціаліста. Логічна культура є необхідною передумовою успішної роботи юриста, економіста, управлінця, науковця. Для молодших спеціалістів ("базова середня освіта”) і бакалаврів.

Кл.слова:
мислення -- судження

 
Статистика
за 14.05.2024
Число запитів
Число користувачів
Статистика
за поточний місяць
Число запитів
Число користувачів

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського