Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2016/19(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Psycholinguistics : наук.-теорет. зб..- Переяслав Psycholinguistics Бібліографія (MLA): | References (BSI) | Зміст | Бібліографія (ДСТУ)- Борисова Н. В. "Психолінгвістичні особливості формування комунікативної компетенції професійно-орієнтованого читання у студентів немовних спеціальностей." Psycholinguistics 19(1) (2016): 15-23.
- Бочаріна Н. О. "Гендерні особливості комунікативних здібностей у підлітковому віці." Psycholinguistics 19(1) (2016): 24-35.
- Засєкін С. В., Колесникова І. М. "У пошуках перекладацьких універсалій: корпусний підхід до експліцитації." Psycholinguistics 19(1) (2016): 36-46.
- Засєкіна Л. В. "Наративна компетентність лікаря на перетині досліджень психолінгвістики і наративної медицини." Psycholinguistics 19(1) (2016): 47-61.
- Ivashkevych E. Z. "The Development of Social Intellect by the Person’s Emotional Activity." Psycholinguistics 19(1) (2016): 62-71.
- Калмиков Г. В. "Передумови розвитку професійно-мовленнєвої діяльності майбутніх психологів." Psycholinguistics 19(1) (2016): 71-84.
- Калмикова Л. О. "Про стан розвитку мовлення як діяльності у дітей п’яти років." Psycholinguistics 19(1) (2016): 84-97.
- Карп’юк М. Д. "Лексико-семантичне поле канонів універсалії "вічність"." Psycholinguistics 19(1) (2016): 98-112.
- Кириченко Т. В. "Теоретичні аспекти формування мовленнєвої культури майбутніх психологів у процесі професійної підготовки." Psycholinguistics 19(1) (2016): 113-124.
- Лила М. В. "Образність слова в оволодінні іноземною мовою." Psycholinguistics 19(1) (2016): 125-133.
- Мисан І. В. "Психолінгвістичні особливості оволодіння дітьми дошкільного віку фразеологізмами: теоретичний аспект." Psycholinguistics 19(1) (2016): 134-146.
- Потапчук Є. М. "Вплив ревнощів на мовленнєву поведінку подружжя." Psycholinguistics 19(1) (2016): 147-152.
- Роменкова В. А. "Имя ребенка как фактор формирования идентичности." Psycholinguistics 19(1) (2016): 153-160.
- Серіков В. В. "Педагогічна майстерність викладача вищого навчального закладу: психолінгвістичний вимір." Psycholinguistics 19(1) (2016): 160-173.
- Фомина Н. А., Пошехонова А. Н. "Отражение особенностей личности учителей-логопедов в продуктивном компоненте их речевых действий." Psycholinguistics 19(1) (2016): 174-182.
- Харченко Н. В. "Розвиток мовної особистості дошкільника в контексті аудіювання: авторський підхід." Psycholinguistics 19(1) (2016): 183-197.
- Чижма Д. М. "Психологічний супровід як форма корекції й розвитку особистісної саморегуляції учнів підліткового віку." Psycholinguistics 19(1) (2016): 197-204.
| 2016 | | Iss. 19(1)
|
|
|
|