Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73578/2013/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Psycholinguistics
: наук.-теорет. зб..- Переяслав
Psycholinguistics
Бібліографія (ДСТУ):  |  Зміст

  1. Беспалова Т. М. Особенности лингвистических и психологических характеристик речевой деятельности курсантов военного вуза / Т. М. Беспалова // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 17-22
  2. Бєлякова С. М. Психологічний розвиток близнюків в умовах близнюкової ситуації / С. М. Бєлякова // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 22-29
  3. Бородулькіна Т. О. Психосемантичний аналіз ставлення до служіння у майбутніх психологів / Т. О. Бородулькіна // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 29-42
  4. Василькевич Я. З. Емпіричне дослідження особливостей розвитку вербальної та невербальної креативності дітей дошкільного віку / Я. З. Василькевич // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 42-51
  5. Галушко Л. Я. Психодинамічна парадигма та її розвиток в Україні / Л. Я. Галушко, Н. В. Дметерко, І. В. Євтушенко, О. Г. Максименко, О. В. Педченко, О. М. Поляничко, Л. Г. Туз, О. М. Усатенко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 51-62
  6. Герасіна С. В. Ділова контактність як передумова розвитку здатності студентів до партнерської взаємодії / С. В. Герасіна // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 62-71
  7. Заболотна Т. В. Психологічні чинники використання особливостей мислення майбутніх учителів у процесі самостійної роботи над текстами у вивченні іноземної мови / Т. В. Заболотна, С. М. Танана // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 71-76
  8. Калмиков Г. В. Професійно-мовленнєва діяльність суб’єкта в освітній комунікації / Г. В. Калмиков // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 76-82
  9. Карп’юк М. Д. Комунікативна досконалість студентів ПТНЗ: діагностування й психокорекційні заходи розвитку професійної самосвідомості / М. Д. Карп’юк // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 82-91
  10. Костюченко О. М. Психологічна безпека у професійній діяльності сучасного журналіста / О. М. Костюченко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 92-97
  11. Лила М. В. Комунікативна мотивація у навчанні усному іншомовному спілкуванню / М. В. Лила // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 98-102
  12. Лозова О. М. Специфіка ідентифікації псевдослів носіями близькоспоріднених мов / О. М. Лозова, К. Є. Нікода // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 102-110
  13. Мисан І. В. Сприймання і розуміння учнями фразеологізмів у психолінгвістичній спадщині І.О. Синиці / І. В. Мисан // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 110-116
  14. Побірченко Н. А. Психолінгвістична компетентність в наукових дослідженнях: прикладний аспект / Н. А. Побірченко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 116-122
  15. Руденко С. А. Медичні аспекти психолінгвістики / С. А. Руденко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 123-129
  16. Семиченко В. А. Рефлексирующий субъект в мире системогенеза / В. А. Семиченко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 129-135
  17. Ушакова О. С. Розвиток мовної здатності в дошкільному дитинстві / О. С. Ушакова // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 135-140
  18. Фомина Н. А. Проявления индивидуальных особенностей личности в речевой продукции на предтекстовом уровне / Н. А. Фомина, А. Н. Леева // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 140-147
  19. Харченко Н. В. Проблема сприймання й розуміння дошкільниками усного мовлення в психологічній науці: теоретичний аналіз / Н. В. Харченко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 147-153
  20. Беценко Т. П. Фігура семантико-синтаксичного паралелізму як мовно-естетичний засіб текстово-образної організації дум / Т. П. Беценко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 154-162
  21. Гарюнова Ю. О. Вербалізація жанрових стереотипів у кінокритичному дискурсі / Ю. О. Гарюнова // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 162-169
  22. Елисеева М. Б. Овладение ребенком раннего возраста словообразовательными моделями (на материале лонгитюдного исследования) / М. Б. Елисеева // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 169-176
  23. Ігнатьєва С. Є. Мовленнєва агресія у сучасному щоденниковому дискурсі / С. Є. Ігнатьєва // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 177-183
  24. Кадырова Е. С. К вопросу о типологии детских письменных ошибок / Е. С. Кадырова, Т. В. Кузьмина // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 183-187
  25. Козак Л. В. Психолінгвістичні особливості формування мовленнєвої культури студентів технічних спеціальностей вишів / Л. В. Козак // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 187-192
  26. Летючая Л. П. Пресуппозиция и импликация как необходимые элементы парадоксального высказывания / Л. П. Летючая // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 192-197
  27. Навальна М. І. Нові дифузні процеси розмовної лексики в художньому стилі / М. І. Навальна // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 197-203
  28. Пузанова Ю. С. Психолингвистические основы освоения детьми полярных характеристик параметрических прилагательных русского языка / Ю. С. Пузанова // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 203-210
  29. Солощенко В. М. Типологія лінгвістичних труднощів у вивченні німецької мови іноземними студентами в Німеччині та шляхи її подолання / В. М. Солощенко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 211-218
  30. Трифонов Р. А. Хто і чому боїться слів: метамовні коментарі, що вербалізують емоцію страху / Р. А. Трифонов // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 218-227
  31. Яців С. О. Стилістичні та прагматичні особливості формування англійського речення / С. О. Яців // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 227-231
  32. Акімова Н. В. Особливості мови сайтів новин: погляд психолінгвіста / Н. В. Акімова // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 232-238
  33. Белькова С. В. До питання про особливості вираження авторського "я” у різних видах нарисів (на матеріалі українських газетних видань початку XXI ст.) / С. В. Белькова // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 238-246
  34. Бочаріна Н. О. Позитивна соціально-комунікативна активність як показник гуманістичної спрямованості соціального педагога / Н. О. Бочаріна // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 246-254
  35. Галацька В. Л. Особливості здійснення комунікативної стратегії в сучасній театральній журналістиці незалежної України / В. Л. Галацька // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 254-260
  36. Мантуло Н. Б. PR в системі соціальних комунікацій: зміна статусу? / Н. Б. Мантуло // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 260-266
  37. Мороз В. Я. Архетипна модель історичної комунікації / В. Я. Мороз // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 266-273
  38. Охріменко Г. В. Планування директ-маркетингу у реалізації освітніх послуг вищими навчальними закладами України / Г. В. Охріменко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 273-279
  39. Савченко Л. В. Імідж корпоративного видання: структура та засоби формування / Л. В. Савченко // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 280-285
  40. Холод О. М. Соціальні комунікації як поняття в науковій галузі "соціальні комунікації” / О. М. Холод // Psycholinguistics. - 2013. - Iss. 12. - С. 286-293
2013
Iss. 12
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського