Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2015/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Особлива дитина: навчання і виховання : наук.-метод. журн..- Київ Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia Бібліографія (ДСТУ): | Зміст- Сак Т. Концепція науково-методичного забезпечення формування навчальної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку (Проект) / Т. Сак, Л. Прохоренко, І. Омельченко, І. Логвінова, О. Бабяк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 7-17
- Кобильченко В. Вплив факторів ризику на розвиток дошкільників із порушеннями зору / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 18-26
- Пахомова Н. Умови формування теоретико-когнітивного компонента інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів / Н. Пахомова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 27-34
- Колупаєва А. Соціально-педагогічна підтримка дітей із епілепсією в Україні / А. Колупаєва, В. Мартинюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 35-39
- Трофименко Л. Формування морфологічних знань у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення у контексті вивчення теми "Будова слова" / Л. Трофименко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 40-48
- Скрипник Т. Шляхи підвищення компетентності педагогів в організації освітнього процесу для дітей з аутизмом / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 49-57
- Бобренко І. Рухливі ігри як засіб інтенсифікації розвитку просторового орієнтування старших дошкільників із порушенням розумового розвитку / І. Бобренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 58-64
- Глоба О. Особливості організації корекційної роботи в умовах дошкільного навчального закладу / О. Глоба, І. Пригородова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 65-72
- Замша А. Рефлексія як детермінанта інтелектуального розвитку підлітків із порушеннями слуху / А. Замша // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 73-79
- Федоренко О. Стан педагогічного супроводу молодших школярів зі зниженим слухом в інклюзивних умовах навчання / О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 80-86
- Sulovska M. Impact of information and communication technology on interest to mathematics of intellectual disabilities students from the teachers point of view / M. Sulovska, A. Vancova // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 3. - С. 87-95
| 2015 | | № 3 (75)
|
|
|
|