Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15708/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Особлива дитина: навчання і виховання
: наук.-метод. журн..- Київ
Osoblyva dytyna: navchannia i vykhovannia
Зміст:  |  Бібліографія (ДСТУ)  |  Бібліографія (MLA)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наука-практиці

  4. Сак Т., Прохоренко Л., Омельченко І., Логвінова І., Бабяк О. Концепція науково-методичного забезпечення формування навчальної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку (Проект). - C. 7-17.
  5. Кобильченко В. Вплив факторів ризику на розвиток дошкільників із порушеннями зору. - C. 18-26.
  6. Пахомова Н. Умови формування теоретико-когнітивного компонента інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів. - C. 27-34.
  7. Інклюзивна освіта - освіта для всіх

  8. Колупаєва А., Мартинюк В. Соціально-педагогічна підтримка дітей із епілепсією в Україні. - C. 35-39.
  9. Сучасні технології в освіті

  10. Трофименко Л. Формування морфологічних знань у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення у контексті вивчення теми "Будова слова". - C. 40-48.
  11. Скрипник Т. Шляхи підвищення компетентності педагогів в організації освітнього процесу для дітей з аутизмом. - C. 49-57.
  12. Бобренко І. Рухливі ігри як засіб інтенсифікації розвитку просторового орієнтування старших дошкільників із порушенням розумового розвитку. - C. 58-64.
  13. Пошуки й експерименти

  14. Глоба О., Пригородова І. Особливості організації корекційної роботи в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 65-72.
  15. Замша А. Рефлексія як детермінанта інтелектуального розвитку підлітків із порушеннями слуху. - C. 73-79.
  16. Федоренко О. Стан педагогічного супроводу молодших школярів зі зниженим слухом в інклюзивних умовах навчання. - C. 80-86.
  17. Зарубіжний досвід

  18. Sulovska M., Vancova A. Impact of information and communication technology on interest to mathematics of intellectual disabilities students from the teachers point of view. - C. 87-95.
2015
№ 3 (75)
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Flag Counter