Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262/2019/17(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : зб. наук. пр..- Київ Internauka- Титул.
- Зміст.
Економічні науки
- Андрєєва Я. С., Лазаренко В. Є. Шлях клієнта та оптимізація Інтернет-маркетингу приватного офтальмологічного центру. - C. 6-10.
- Болотна О. В., Малікова Ю. В. Конкурентні переваги підприємства: сутність, види та стратегії формування. - C. 11-15.
- Владімірова О. Т., Іваненко В. І. Неструктуровані проблеми прийняття рішень в залученні інвестицій для побудови стадіону. - C. 16-18.
- Гончар І. В., Погасій С. О. Промисловий туризм: проблеми та перспективи розвитку. - C. 19-22.
- Дівів’єва К. О., Болотна О. В. Корпоративний університет як інструмент підвищення ефективності адаптації працівників підприємств. - C. 23-28.
- Назаренко К. О., Мангушев Д. В. Формування технологічних інновацій в умовах активізації зовнішньоекономічної діяльності підприємства. - C. 29-33.
- Нєвалов А. Г., Талеб К. А. Інструментарій створення персонального бренду лікаря. - C. 34-45.
- Сиволовська О. В., Неживий Ж. О. Event – маркетинг та його роль в стратегії розвитку підприємства. - C. 46-50.
- Талашко М. І., Красношапка В. В. Застосування методу оцінок важкості досягнення мети для управління портфелем активів підприємства. - C. 51-55.
- Ярема О. Р., Салдан Б. Р. Проблеми та перспективи ІТ-галузі України. - C. 56-59.
| 2019 | | № 17(2) (79)
|
|
|
|