Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941/2010/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 7–8.
  4. Базова В. і. Особливості організації системи вищої педагогічної освіти Німеччини. - C. 9–15.
  5. Банкул Л. Д., Сироткіна Ж. Є. Самостійна робота – найважливіша передумова вдосконалення педагогічної майстерності майбутніх учителів початкових класів та музики. - C. 16–20.
  6. Баштовенко О. А. Место валеологических знаний в системе формирования здоровьесберегающей направленности будущих учителей физической культуры. - C. 21–25.
  7. Бондарчук А. И., Шинкарева Л. В. Подготовка будущих воспитателей к осуществлению экологического образования детей с использованием средств народной педагогики. - C. 26–33.
  8. Вайнтрауб М. А. Вимоги до рівня професійної компетентності педагогічних працівників професійної школи. - C. 34–40.
  9. Волобуєва Т. Б. Моделювання успішного випускника профільного класу. - C. 41–47.
  10. Долженко И. В. Содержание и условия формирования профессионально-педагогической направленности личности будущего специалиста по физической культуре и спорту. - C. 48–54.
  11. Драгієва Л. В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя технологій як педагогічна проблема. - C. 55–64.
  12. Драч І. І., Сперкач М. О. Компетентнісний підхід до професійної підготовки техників-геофізиків з ремонту та обслуговування устаткування. - C. 65–72.
  13. Єрмакова З. І. Емпатія як критерій сформованості комунікативної компетентності. - C. 73–78.
  14. Звєкова В. К. Культурне дозвілля школярів як фактор здорового способу життя. - C. 79–83.
  15. Зуєнко Н. О. Моделювання процесу формування комунікативної культури студентів-аграріїв у процесі їхньої професійної підготовки. - C. 84–91.
  16. Калашнікова С. А. Професіоналізація управління освітою на засадах лідерства (досвід США). - C. 92–99.
  17. Ковалинська І. В. Модель формування загальнокультурної компетенції студентів технічного фаху. - C. 100–106.
  18. Коваль Л. Є. Удосконалення інформаційної компетентності педагога в системі професійної освіти. - C. 107–112.
  19. Литвинова С. Г. Навчання вчителів інформаційно-комунікаційним технологіям (ІКТ): психологічний аспект. - C. 113–123.
  20. Морозова М. Е. Стимулювання персоналу до професійного розвитку. - C. 124–130.
  21. Пенькова С. Д. Організаційно-педагогічний супровід фахової підготовки магістрів початкової освіти. - C. 131–136.
  22. Прокопенко О. А. Експериментальна перевірка ефективності впровадження спецкурсу "Професійна Я-концепція" у фахову підготовку майбутніх економістів. - C. 137–146.
  23. Сєрих Л. В. Професійне вдосконалення вчителів щодо формування естетичних цінностей в учнів засобами декоративно-прикладного мистецтва. - C. 147–154.
  24. Сидоренко В. В. Планування і реалізація індивідуальної освітньої траєкторії вчителя української мови та літератури за кредитно-модульною системою підвищення кваліфікації. - C. 155–164.
  25. Скляренко І. Ю., Масленнікова Н.А. Розвиток у майбутніх учителів початкових класів готовності до самостійної навчально-пізнавальної діяльності. - C. 165–171.
  26. Смакула О. І. Формування особистості майбутніх вчителів фізичної культури масовими виховними заходами. - C. 172–178.
  27. Сорока О. В. Діагностика професіоналізму керівників навчально-виховних закладів. - C. 179–187.
  28. Фольварочний І. В. Розвиток освіти дорослих у сучасному інформаційному суспільстві. - C. 188–195.
  29. Хрипун В. І. Стратегії професійного саморозвитку вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 196–201.
  30. Чернишов О. І. Організаційно-педагогічний супровід фахового зростання спеціалістів завдяки реалізації регіонального проекту "Модернізація системи післядипломної педагогічної освіти на засадах компетентнісно орієнтованого підходу". - C. 202–209.
  31. Шиліна О. О. Проблема професіоналізму вчителя в історико-педагогічному контексті ХХ–ХХІ століть. - C. 210–215.
  32. Штомпель Г. О. Сучасний менеджеризм і координація професійного зростання в освітній організації. - C. 216–232.
  33. Якухно І. І. Організаційно-педагогічні умови інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти регіону. - C. 233–239.
2010
Вип. 1(1) (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського